Oke zal ik doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Die van Jan Mulder, geweldig!![]()
Heb je Lasse Schøne al gemaakt? Zo niet; dan een verzoek om hem te maken!
Thanksquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongen eindbaas!![]()
![]()
Hilarisch echt, Emile heeft een Anzhi kaart
![]()
Beste post van 2013
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ThanksKan die in de OP van het VI topic?
Ik heb ze al naar hun twitter gestuurd. Maar hier zijn wel users die contacten hebben met SigaarSnor, dus moeten zij dat maar even daar postenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af, succes!
[..]
Ja!![]()
Naar VI en Sigaarsnor sturen!
Ja, dat is Tijl Beckand.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:21 schreef Rabieluh het volgende:
Ik kan alleen dat geroyeerde lid daar linksboven niet plaatsen...is dat die mislukte Lama?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Jan Mulder zou ook goed te doen moeten zijn, denk ik net... Als er iemand een markante kop heeft, is die het wel, haha. Met al die plooien.![]()
En John de Wolf en Zidane lijken me ook leuk om te doen.
quote:
Ik vond hem zelf nog niet helemaal goed. Maar ben blij dat jij tevreden bentquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:10 schreef Aldo-MC het volgende:
Staat ook in t F'noord topic uiteraard met jouw naam er bij alles
Juist wel man, die kenmerkende haren. Zijn ogen maar ook zijn blik. Klopt perfectquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem zelf nog niet helemaal goed. Maar ben blij dat jij tevreden bent
Nee dezequote:Op donderdag 14 maart 2013 21:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Heb je deze foto als voorbeeld genomen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |