SPOILER: David De GeaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik geef niet echt veel om voetbal, dus mijn verzoekje mag helemaal onder aan de lijst, ook als er nog nieuwe verzoekjes komen.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kan ie mooi onder dat bericht over de paus op de fp, met die tweet van Genee.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe die dan als eerste, lekker actueel :p
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie dat je het nogal druk hebt met je verzoekjes. Mijn verzoekje:Waarom wil je De Gea zo graag hebben dan?SPOILER: David De GeaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik geef niet echt veel om voetbal, dus mijn verzoekje mag helemaal onder aan de lijst, ook als er nog nieuwe verzoekjes komen.
Oh.
Oké baasquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doe die dan als eerste, lekker actueel :p
Genee heeft geen Twitterquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan ie mooi onder dat bericht over de paus op de fp, met die tweet van Genee.
Omdat looking good (soms dan). En ben benieuwd wat voor iets je ervan kunt makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je De Gea zo graag hebben dan?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ibrahimovic heb ik al :
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet meer, zeker overheen gelezen of is me niet bijgebleven.
Doe gelijk je twitteraccount in de OP. Iedereen even volgen dit dat!
Verzoekje
Louis van Gaal als paus
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat looking good (soms dan). En ben benieuwd wat voor iets je ervan kunt maken![]()
.
Leuk gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier is die dan(Jan Mulder)
[ afbeelding ]
de beste van Rome, Italië, Europa en wellicht Europa? Is dat expres?quote:
Daar zat ik al aan te denken om die te makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de beste van Rome, Italië, Europa en wellicht Europa? Is dat expres?
Hij is wel goed hoor.
Mijn verzoek is zo'n groepstekening zoals je ook met die PSV'ers hebt gedaan van de mannen van VI, dus: Johan Wilfred René Hans Aad Jan Emile en wie je er verder maar bij zou willen, het liefst in karakteristieke houding. Dit is een flink verzoek dus neem gerust de tijd
quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de beste van Rome, Italië, Europa en wellicht Europa? Is dat expres?
Hij is wel goed hoor.
Mijn verzoek is zo'n groepstekening zoals je ook met die PSV'ers hebt gedaan van de mannen van VI, dus: Johan Wilfred René Hans Aad Jan Emile en wie je er verder maar bij zou willen, het liefst in karakteristieke houding. Dit is een flink verzoek dus neem gerust de tijd
Oke zal ik doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Die van Jan Mulder, geweldig!![]()
Heb je Lasse Schøne al gemaakt? Zo niet; dan een verzoek om hem te maken!
Thanksquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jongen eindbaas!![]()
![]()
Hilarisch echt, Emile heeft een Anzhi kaart
![]()
Beste post van 2013
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ThanksKan die in de OP van het VI topic?
Ik heb ze al naar hun twitter gestuurd. Maar hier zijn wel users die contacten hebben met SigaarSnor, dus moeten zij dat maar even daar postenquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af, succes!
[..]
Ja!![]()
Naar VI en Sigaarsnor sturen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |