Geen probleem, heeft geen haast.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor, zal ik makenHeb ook nog wat andere requests

No spang, komt goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik het vergeten ben, moet je me maar even helpen herinneren

Daar heb ik al request van, dus die zal ik wel maken. In een Feyenoord shirt? Of in een ziekenhuisbed?quote:

Feyenoord natuurlijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik al request van, dus die zal ik wel maken. In een Feyenoord shirt? Of in een ziekenhuisbed?

Ja zo'n Feyenoord shirt verpest een hoop natuurlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, vind ik wel één van de mindere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.

quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo'n Feyenoord shirt verpest een hoop natuurlijk.Je kunt ook Derksen en genee en gijp maken voor de OP van het VI-topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Had 'ie al gedaan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:13 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je kunt ook Derksen en genee en gijp maken voor de OP van het VI-topic

Boskamp wel.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die zijn niet echt goed gelukt

Ik vind Gijp juist ver de mindere.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:16 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zie het nu in de OP staan. Vind Boskamp en Gijp tof maar Derksen iets minder.

Ben je ajacied?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Gijp juist ver de mindere.

Nope nog niet gehadquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:17 schreef Maraten het volgende:
Geweldig dit!
Giroud of Da Forehead Gervinho al?

quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben je ajacied?
Zo'n Sjaak Swart leent zich ook wel voor een karikatuur zeker?

quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef RensAjacied het volgende:
Blijf met verbazing kijken hoe goed jij bent

Zeker een wachttijd van 5 dagen met al die verzoeken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat valt wel mee. Heb je nog requests

Ik denk het wel. Ik moet eigenlijk een lijst ofzo makenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zeker een wachttijd van 5 dagen met al die verzoeken?

Doe dan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik moet eigenlijk een lijst ofzo maken

Bij deze dan:quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik moet eigenlijk een lijst ofzo maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Luis Suarez (Liverpool shirt, Ajax mag ook)
- Filip Djuricic (SC Heerenveen shirt)AFCA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |