quote:

Chelsea of België... lastigquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In welk shirt trouwens? België, Chelsea, Anderlecht of waar hij nu speelt?
 Heb je een van de twee al eerder gedaan?
 Heb je een van de twee al eerder gedaan?

Volgens mij nietquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Chelsea of België... lastigHeb je een van de twee al eerder gedaan?
 . Ik kan ze ook beide maken hoor. Shirts zijn niet zo lastig
 . Ik kan ze ook beide maken hoor. Shirts zijn niet zo lastig   

Vind het allebei wel gaaf inderdaad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik kan ze ook beide maken hoor. Shirts zijn niet zo lastig
 Voorkeur gaat wel uit naar Chelsea.
 Voorkeur gaat wel uit naar Chelsea.  

Maar kan nog wel eventjes duren dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vind het allebei wel gaaf inderdaad.Voorkeur gaat wel uit naar Chelsea.

Ik kijk er naar uit.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar kan nog wel eventjes duren dus

En de laatste voor jequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Jan Mulder zou ook goed te doen moeten zijn, denk ik net... Als er iemand een markante kop heeft, is die het wel, haha. Met al die plooien.
En John de Wolf en Zidane lijken me ook leuk om te doen.
O ja, en scheidsrechter Collina natuurlijk!
Je zou trouwens ook een account aan kunnen maken op DeviantArt, dan heb je echt een internationaal platform voor je creaties.

Echt ontzettend knap man!quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de laatste voor je
[ afbeelding ]
 En heb je Ronaldinho eigenlijk al gehad?
 En heb je Ronaldinho eigenlijk al gehad?

Paint anders ook nog even de avatar van deze beste man als je tijd over hebt voor non-voetbalprojectenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Echt ontzettend knap man!
Zou je voor mij Fellaini (Everton) willen maken?En heb je Ronaldinho eigenlijk al gehad?

Fellaini ga ik in de lijst zetten. Ik heb Ronaldinho wel al een keer gemaakt, maar niet heel goed gelukt ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:13 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Echt ontzettend knap man!
Zou je voor mij Fellaini (Everton) willen maken?En heb je Ronaldinho eigenlijk al gehad?

Ik ben niet goed in chicks tekenenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Paint anders ook nog even de avatar van deze beste man als je tijd over hebt voor non-voetbalprojecten

Bedanktquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:56 schreef Scootmobiel het volgende:
Ha, bedankt voor het maken van de requests!
Zidane is heel goed gedaan, en die van Collina vind ik helemaal geweldig!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |