Zal ik nodig hebbenquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:23 schreef Scootmobiel het volgende:
Ha, ik ben benieuwd!
Veel succes ermee alvast!

quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:08 schreef Scootmobiel het volgende:
Jan Mulder zou ook goed te doen moeten zijn, denk ik net... Als er iemand een markante kop heeft, is die het wel, haha. Met al die plooien.
En John de Wolf en Zidane lijken me ook leuk om te doen.
O ja, en scheidsrechter Collina natuurlijk!
Je zou trouwens ook een account aan kunnen maken op DeviantArt, dan heb je echt een internationaal platform voor je creaties.

Geniaal dezequote:

Ik zou hem mailen naar VI..weet bijna zeker dat hij in de uitzending zou komenquote:

Ik heb hem ook gestuurd al naar VI. 2x zelfs. En ook nog een keer naar de twitter van VI en van SigaarSnor. Volgens mij hebben nog een paar andere hem daarheen gestuurd. Maar ze laten dit echt niet zien hoorquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou hem mailen naar VI..weet bijna zeker dat hij in de uitzending zou komen

Oh deze is echt geweldigquote:

Dat denk ik ook ja! Zeker weten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou hem mailen naar VI..weet bijna zeker dat hij in de uitzending zou komen

Jammer..past wel in hun humor. Blijven spammenquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gestuurd al naar VI. 2x zelfs. En ook nog een keer naar de twitter van VI en van SigaarSnor. Volgens mij hebben nog een paar andere hem daarheen gestuurd. Maar ze laten dit echt niet zien hoor

Trouwens, wat scootmobiel zei moet je echt doen, account op Deviantart maken!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet trouwens ook nog Collina maken voor je

Heb jij geen twitter. Of jij kan ook sturen naar VI. Als meer mensen het doen is er een grotere kansquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer..past wel in hun humor. Blijven spammen

Die heb ik al.quote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Trouwens, wat scootmobiel zei moet je echt doen, account op Deviantart maken!

Zal het even doen. Is het deze? https://twitter.com/VI_nlquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij geen twitter. Of jij kan ook sturen naar VI. Als meer mensen het doen is er een grotere kans

Ik heb naar die gestuurd en naar deze http://www.vi.nl/contact.htmquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal het even doen. Is het deze? https://twitter.com/VI_nl
Of is er een andere voor het programma?

Alle karikaturen in de spoiler... ABC-DEF enzovoort spoilers.quote:

Wie doet het danquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alle karikaturen in de spoiler... ABC-DEF enzovoort spoilers.
Maar dat hoef jij niet zelf te doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |