SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
155 zag ik net, kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik kan ze sowieso altijd zien omdat ik de uploader ben. Maar zijn ALLE video's weer beschikbaar?
165 video's geüpload. Nu 155 beschikbaar en de rest is volgens mij privé. Dus dan is alles weer beschikbaar!quote:
Je hebt aardig wat views op je accountquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Paar zijn er nog wel geblokkeerd zoals René van der Gijp krijgt sekspakket Christine le Duc (Voetbal International) en René van der Gijp en Johan Derksen halen anekdotes op over Fritz Korbach (Voetbal International).
Zijn er nu iets meer openbaar maar zeker nog niet allemaal.
Dat was pas een baas.quote:
Zie ik Arno Vermeulen niet doen met Louis van Gaalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was pas een baas.
Volgens het boek van De Mos & Boskamp was hij ook heel invloedrijk, dat hij 's avonds met de bondscoach van België een borreltje ging drinken
Dat had ik als uploader niet eens gemerkt. Het is een puur komische familie die Schelvecchio'squote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is jouw stelling over narcose?
daar lig ik niet wakker van
dan ben je echt de broer van Schelveccio
Alsnog 9 teveelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk nu naar de playlist van Superbeelden 'Voetbal International'.
Filmpjes die het niet doen
- Het moment van Ali B
- Hans Kraay compilatie
- Rene van der Gijp: co adriaanse staat steeds voor lul
- Johan Derksen sloopt HP de Tijd
- JOhan Derksen was vroeger jeugdtrainer
- Rene van der Gijp krijgt sekspakket Christine le Duc
- Rene van der Gijp en Johan Derksen halen anekdotes op over Fritz Korbach
- Feest in de studio na het winnen Televizierring
- Keje Molenaar over Telegraafbrief naar RVC Ajax
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dit fragment. Hansie eerst keihard lachen en dan die verontwaardiging.
Was ook gewoon wel erg overdreven gelachquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dit fragment. Hansie eerst keihard lachen en dan die verontwaardiging.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook gewoon wel erg overdreven gelach
Wilfred heeft ook betere argumenten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
De poll die ik gisteren had geopend is uiteindelijk gewonnen door Wilfred.
Is dat fragment er nog dat Hansie het doelpunt gaat naspelen van Ibrahimovic. En dat Johan en Wilfried doelpalen zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hansie, held.
Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat fragment er nog dat Hansie het doelpunt gaat naspelen van Ibrahimovic. En dat Johan en Wilfried doelpalen zijn
RTLquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee.
http://sigaarsnor.blogspo(...)unt-ibrahimovic.html
Allemaal! Je hebt de strijd met RTL XL wel gevolgd?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Over welk YT kanaal gaat het hier?
Enigszins, maar ik dacht dat ik je zag praten over jouw kanaal? Welk kanaal is dat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Allemaal! Je hebt de strijd met RTL XL wel gevolgd?
Superbeeldenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Enigszins, maar ik dacht dat ik je zag praten over jouw kanaal? Welk kanaal is dat dan?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee.
http://sigaarsnor.blogspo(...)unt-ibrahimovic.html
Wel leuk dat als je op youtube zoekt op Hans Kraaij Zlatan dat je wel het echte doelpunt krijgtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RTLIs een legendarisch fragment.
Nou zie ik hoe goed Johan en Wilfred de doelpaal hebben geacteerd. Niet van echt te onderscheiden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wel leuk dat als je op youtube zoekt op Hans Kraaij Zlatan dat je wel het echte doelpunt krijgt
We zijn drie minuten bezig en je loop alweer te zeike, ik word gek van dat mannetje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat verklaart al die voorzichtig gesponsorde TT's over Superbeelden ook een klein beetje.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/10843f3a-8740-3aec-943b-1402e5588ce7quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou zie ik hoe goed Johan en Wilfred de doelpaal hebben geacteerd. Niet van echt te onderscheiden.
Klasse ventje, houd ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef Arn0 het volgende:
Over in het archief zitten gesproken: omdat jij er achter vroeg, heb ik getracht die legendarische sneeuwaflevering te downloaden van RTL XL (MP4 links gaan na een tijd dood). En dat is ook wel gelukt maar.. Er zit een DRM-beveiliging op, helaas. Ze zijn bij RTL toch niet zo dom. En om die te omzeilen ben je wel even bezig, maar ik geef het niet op
DOmboquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn wij zo dom of ben jij zo slim?
Kan je niet gewoon antwoord geven op m'n vraag, inp laats van hier de popie-jopie-presentator uit te hangen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn wij zo dom of ben jij zo slim?
Er zijn veel video's gedeblokkeerd inderdaad. Maar dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon antwoord geven op m'n vraag, inp laats van hier de popie-jopie-presentator uit te hangen?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er zijn veel video's gedeblokkeerd inderdaad. Maar dat heeft in alle kranten gestaan.
Staat op mijn harde schijf, heb hem uiteraard nooit gewist, net als de televizierringshowquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef Arn0 het volgende:
Over in het archief zitten gesproken: omdat jij er achter vroeg, heb ik getracht die legendarische sneeuwaflevering te downloaden van RTL XL (MP4 links gaan na een tijd dood). En dat is ook wel gelukt maar.. Er zit een DRM-beveiliging op, helaas. Ze zijn bij RTL toch niet zo dom. En om die te omzeilen ben je wel even bezig, maar ik geef het niet op
Wil je hem uploaden op het VI Hooligan kanaal op DM?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Staat op mijn harde schijf, heb hem uiteraard nooit gewist, net als de televizierringshow
Hele aflevering? wil ik wel ,maar hoe?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je hem uploaden op het VI Hooligan kanaal op DM?
Het was een zonnige nawinterse dag. Ambtenaren probeerden hun werk nog langer uit te stellen als gebruikelijk. Met frisse tegenzin vulde de Nederlandse wegen zich en in heel Nederland woekerde een storm die niet voelbaar was behalve in de harten der VI Hooligans. Ze stonden op, fris van gemoed en even enthousiast als altijd, en toch voelden zij dat er iets anders was. Was het het naderende commentaar van Jeroen Grueter bij een Sjempions Liek wedstrijd? Nee nee, schudde menig Hooligan, dat kon het niet zijn. Het was iets anders, iets onvoorstelbaars. Nimmer hadden zij gedacht dat die dag zou komen. Zij hadden het noodlot laten bezinken. Verloren in de krochten die Youtube, RTL XL en de schaduwnevelen der aarde van elkaar scheiden. Of. Of toch. Een nachtegaal verraadde in zijn lied het doorbreken van licht. Een feller licht dan ooit te voren. Iets ontsnapte en tegelijkertijd brandden de harten van de ware VI Hooligans. Zij wisten dat hun leven voorgoed veranderd was. Niet langer zouden zij worden beschimpt door de zogenaamde Studio Voetbal Hooligans die tijdens het napraten hun demonische gedachtegoed dikwijls uiteen zetten. Schamper klonken zij en schamper bleven zij. Beelden die verloren waren gewaand verschenen op de schermen van die trouwe VI Hooligans. Zij die geleden hadden maar als ware Nederlanders zich hadden gehandhaafd op het aardse toneel. Terug kwamen de herinneringen aan lang vervlogen tijden. Cowboytijden. Tafarelen die in menig religie tot in de lengte van dagen gevierd zouden blijven worden ergens in mei. En vieren dat zouden ook zij, zij die het het meest verdienden. Lange tijd later zouden zij hun kleinkinderen de oorsprong vertellen van de dag dat VI weer terug kwam op aarde, en daarmee diverse profetieën uit lieten komen. Er zijn weinig momenten van puur geluk zegt men. Maar zij die dat zeggen zijn onwetenden. Zij weten niet van VI, zij zijn nooit, nooit oprecht geraakt, maar altijd bezig met het volgende quasi-grappige bruggetje naar een volgend itempje. De VI Hooligans, die van FOK!, die van Nederland en België en misschien wel die van de Wereld, zij ervoeren die dag beelden van pure gelukzaligheid. Superbeelden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon antwoord geven op m'n vraag, inp laats van hier de popie-jopie-presentator uit te hangen?
Ze zaten mooi voor paal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/10843f3a-8740-3aec-943b-1402e5588ce7
Hier is de immitatie van Hans.
vanaf 4.30
Mooi stuk!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een zonnige nawinterse dag. Ambtenaren probeerden hun werk nog langer uit te stellen als gebruikelijk. Met frisse tegenzin vulde de Nederlandse wegen zich en in heel Nederland woekerde een storm die niet voelbaar was behalve in de harten der VI Hooligans. Ze stonden op, fris van gemoed en even enthousiast als altijd, en toch voelden zij dat er iets anders was. Was het het naderende commentaar van Jeroen Grueter bij een Sjempions Liek wedstrijd? Nee nee, schudde menig Hooligan, dat kon het niet zijn. Het was iets anders, iets onvoorstelbaars. Nimmer hadden zij gedacht dat die dag zou komen. Zij hadden het noodlot laten bezinken. Verloren in de krochten die Youtube, RTL XL en de schaduwnevelen der aarde van elkaar scheiden. Of. Of toch. Een nachtegaal verraadde in zijn lied het doorbreken van licht.
Een feller licht dan ooit te voren. Iets ontsnapte en tegelijkertijd brandden de harten van de ware VI Hooligans. Zij wisten dat hun leven voorgoed veranderd was. Niet langer zouden zij worden beschimpt door de zogenaamde Studio Voetbal Hooligans die tijdens het napraten hun demonische gedachtegoed dikwijls uiteen zetten. Schamper klonken zij en schamper bleven zij. Beelden die verloren waren gewaand verschenen op de schermen van die trouwe VI Hooligans. Zij die geleden hadden maar als ware Nederlanders zich hadden gehandhaafd op het aardse toneel. Terug kwamen de herinneringen aan lang vervlogen tijden. Cowboytijden. Tafarelen die in menig religie tot in de lengte van dagen gevierd zouden blijven worden ergens in mei. En vieren dat zouden ook zij, zij die het het meest verdienden. Lange tijd later zouden zij hun kleinkinderen de oorsprong vertellen van de dag dat VI weer terug kwam op aarde, en daarmee diverse profetieën uit lieten komen.
Er zijn weinig momenten van puur geluk zegt men. Maar zij die dat zeggen zijn onwetenden. Zij weten niet van VI, zij zijn nooit, nooit oprecht geraakt, maar altijd bezig met het volgende quasi-grappige bruggetje naar een volgend itempje. De VI Hooligans, die van FOK!, die van Nederland en België en misschien wel die van de Wereld, zij ervoeren die dag beelden van pure gelukzaligheid. Superbeelden.
DailyMotion redding voor de VI Hooligansquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef Oliver23 het volgende:
Er zitten al mankrachten klaar om de gehele collectie van DailyMotion over te zetten van Youtube (als inderdaad alles OK is).
Maar ik wil nu alvast DailyMotion heeeeeeeeeeeeeeeel erg bedanken
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een zonnige nawinterse dag. Ambtenaren probeerden hun werk nog langer uit te stellen als gebruikelijk. Met frisse tegenzin vulde de Nederlandse wegen zich en in heel Nederland woekerde een storm die niet voelbaar was behalve in de harten der VI Hooligans. Ze stonden op, fris van gemoed en even enthousiast als altijd, en toch voelden zij dat er iets anders was. Was het het naderende commentaar van Jeroen Grueter bij een Sjempions Liek wedstrijd? Nee nee, schudde menig Hooligan, dat kon het niet zijn. Het was iets anders, iets onvoorstelbaars. Nimmer hadden zij gedacht dat die dag zou komen. Zij hadden het noodlot laten bezinken. Verloren in de krochten die Youtube, RTL XL en de schaduwnevelen der aarde van elkaar scheiden. Of. Of toch. Een nachtegaal verraadde in zijn lied het doorbreken van licht. Een feller licht dan ooit te voren. Iets ontsnapte en tegelijkertijd brandden de harten van de ware VI Hooligans. Zij wisten dat hun leven voorgoed veranderd was. Niet langer zouden zij worden beschimpt door de zogenaamde Studio Voetbal Hooligans die tijdens het napraten hun demonische gedachtegoed dikwijls uiteen zetten. Schamper klonken zij en schamper bleven zij. Beelden die verloren waren gewaand verschenen op de schermen van die trouwe VI Hooligans. Zij die geleden hadden maar als ware Nederlanders zich hadden gehandhaafd op het aardse toneel. Terug kwamen de herinneringen aan lang vervlogen tijden. Cowboytijden. Tafarelen die in menig religie tot in de lengte van dagen gevierd zouden blijven worden ergens in mei. En vieren dat zouden ook zij, zij die het het meest verdienden. Lange tijd later zouden zij hun kleinkinderen de oorsprong vertellen van de dag dat VI weer terug kwam op aarde, en daarmee diverse profetieën uit lieten komen. Er zijn weinig momenten van puur geluk zegt men. Maar zij die dat zeggen zijn onwetenden. Zij weten niet van VI, zij zijn nooit, nooit oprecht geraakt, maar altijd bezig met het volgende quasi-grappige bruggetje naar een volgend itempje. De VI Hooligans, die van FOK!, die van Nederland en België en misschien wel die van de Wereld, zij ervoeren die dag beelden van pure gelukzaligheid. Superbeelden.
Het gebrek aan alinea's stemt mij droevig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een zonnige nawinterse dag. Ambtenaren probeerden hun werk nog langer uit te stellen als gebruikelijk. Met frisse tegenzin vulde de Nederlandse wegen zich en in heel Nederland woekerde een storm die niet voelbaar was behalve in de harten der VI Hooligans. Ze stonden op, fris van gemoed en even enthousiast als altijd, en toch voelden zij dat er iets anders was. Was het het naderende commentaar van Jeroen Grueter bij een Sjempions Liek wedstrijd? Nee nee, schudde menig Hooligan, dat kon het niet zijn. Het was iets anders, iets onvoorstelbaars. Nimmer hadden zij gedacht dat die dag zou komen. Zij hadden het noodlot laten bezinken. Verloren in de krochten die Youtube, RTL XL en de schaduwnevelen der aarde van elkaar scheiden. Of. Of toch. Een nachtegaal verraadde in zijn lied het doorbreken van licht. Een feller licht dan ooit te voren. Iets ontsnapte en tegelijkertijd brandden de harten van de ware VI Hooligans. Zij wisten dat hun leven voorgoed veranderd was. Niet langer zouden zij worden beschimpt door de zogenaamde Studio Voetbal Hooligans die tijdens het napraten hun demonische gedachtegoed dikwijls uiteen zetten. Schamper klonken zij en schamper bleven zij. Beelden die verloren waren gewaand verschenen op de schermen van die trouwe VI Hooligans. Zij die geleden hadden maar als ware Nederlanders zich hadden gehandhaafd op het aardse toneel. Terug kwamen de herinneringen aan lang vervlogen tijden. Cowboytijden. Tafarelen die in menig religie tot in de lengte van dagen gevierd zouden blijven worden ergens in mei. En vieren dat zouden ook zij, zij die het het meest verdienden. Lange tijd later zouden zij hun kleinkinderen de oorsprong vertellen van de dag dat VI weer terug kwam op aarde, en daarmee diverse profetieën uit lieten komen. Er zijn weinig momenten van puur geluk zegt men. Maar zij die dat zeggen zijn onwetenden. Zij weten niet van VI, zij zijn nooit, nooit oprecht geraakt, maar altijd bezig met het volgende quasi-grappige bruggetje naar een volgend itempje. De VI Hooligans, die van FOK!, die van Nederland en België en misschien wel die van de Wereld, zij ervoeren die dag beelden van pure gelukzaligheid. Superbeelden.
Dat doen de redacteuren bij de uitgeverij wel voor mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gebrek aan alinea's stemt mij droevig.
Johan zal dat niet eens willen uitgeven, het is een rommeltje. Neem je ook je vrouw telkens als je het boek presenteert? Of komt dat omdat je 3x klaarkomt in iedere volzin als je over jezelf mag praten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uitgeverij de Buitenspelers wel te verstaan die het in stoeptegel formaat uit zal geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ze hebben een start gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef Oliver23 het volgende:
Er zitten al mankrachten klaar om de gehele collectie van DailyMotion over te zetten van Youtube (als inderdaad alles OK is).
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:57 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ze hebben een start gemaakt
https://www.youtube.com/user/VoetbalOliver?feature=mhee
Belediging van een steward. Dat wordt een stadionverbodquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maak je eigen meme's GGMM! Dorpsidioot!
We houden altijd DM als alternatief achter de handquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Mooi is dat, ik hoop dat het vanaf nu goed gaat op Youtube.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klasse ventje, houd ons op de hoogte!
Dat vind ik echt heel tof.quote:
Die is echt hilarischquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit te genieten van die sneeuwaflevering
Derksen had daar zojuist een plaat bitterballen verzwolgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze doet het ook weer, die deed het een tijdje geleden niet.
René die meteen wegloopt als het over hem gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze doet het ook weer, die deed het een tijdje geleden niet.
Bedankt, nu moet ik nog bijna anderhalf uur gaan kijkenquote:
Ik had het niet meer, wat een eindbaas die Emilio.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
Televizier uitzending nu volledig terug gekeken.![]()
Wat een avond als je dit weer terug kijkt!
VI HOOLIGANS JALALALALAAA!
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 06-03-2013 om 01:39:19Sterkte, @BoogieLive, het wordt een vervelende tijd. Maar eerlijk duurt het langst en deze rit ga je op eigen kracht uitrijden. reageer retweet
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:52 schreef KingRoland het volgende:
vergeten te sub op dat kanaal. subscribed
quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1:23:28 op play drukken kijk wilfred's kop hahaha![]()
![]()
Ik hou het, net zoals de hele avond (quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:04 schreef Ties02 het volgende:
Oh het is weer zover, ik slinger de Gouden Koppel serie weer voor de 13491ste keer aan
En alweer geblockt...quote:
Lens/ Mathijssen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef So_Surreal het volgende:
Waar gaat het gifje uit de OP over?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef So_Surreal het volgende:
Waar gaat het gifje uit de OP over?
[ afbeelding ]
Dit is gewoon niet waar, het is een hetze. De media hebben zijn familie bedreigd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Boogerd heeft dopinggebruik bekend. Wat een verrassing mensen! EEN SCHOKKENDE ONTDEKKING!
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 06-03-2013 om 01:39:19Sterkte, @BoogieLive, het wordt een vervelende tijd. Maar eerlijk duurt het langst en deze rit ga je op eigen kracht uitrijden. reageer retweet
Bij sommige video's is het "third party content" balkje verdwenen, bij mij ten minste. De meeste video's die dat balkje wel hebben, werken weer. Sommige video's zijn nog steeds geblokkeerd. Als RTL het heeft uitgepraat met YouTube, dan zou YouTube toch op een knop drukken waardoor alle video's meteen gedeblokkeerd worden? Ik denk dat het een foutje van YouTube is, niet RTL.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:37 schreef Arn0 het volgende:
Hmm, vervelend. Langs de andere kant vind ik het op zich niet zo onlogisch dat gehele afleveringen worden verwijderd. Ben benieuwd wat er nu met al die fragmenten die opeens terug werken gebeurt. Ik kan me haast niet voorstellen dat dat een fout van Youtube is.
Bekentenissen onder druk komen vaker voor. Het is gewoon weg misselijkmakend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar, het is een hetze. De media hebben zijn familie bedreigd.
Maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat Youtube per ongeluk videos die al een copyright claim hadden, terug zichtbaar maakt.. Het is sowieso een vaag verhaal omdat sommige videos terug werken maar vele ook niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bij sommige video's is het "third party content" balkje verdwenen, bij mij ten minste. De meeste video's die dat balkje wel hebben, werken weer. Sommige video's zijn nog steeds geblokkeerd. Als RTL het heeft uitgepraat met YouTube, dan zou YouTube toch op een knop drukken waardoor alle video's meteen gedeblokkeerd worden? Ik denk dat het een foutje van YouTube is, niet RTL.
Nu begin ik zelfs kinderen van 5 die met zijwieltjes richting school en kantoor fietsen te verdenken van dopinggebruik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekentenissen onder druk komen vaker voor. Het is gewoon weg misselijkmakend.
Ik snap alle doping dokters en ploegen ook wel hoor. Als zelfs iemand als Boogerd een bekentenis aflegt lijkt het ineens een stuk minder erg.
quote:Derksen, Johan - Groeten uit Oudewater
Derksen, Johan - Voetbal voor volwassenen
Duren, Iwan van & Knipping, Tom - Voetbal en maffia - We schieten je kapot
Egmond, Michel van - Gijp
Genee, Wilfred - Voetbalvader
Slegers, Thijs - Andy van der Meijde - Geen Genade
Tol, Iwan - Hans Kraay Jr. - Achter de kleedkamerdeur
(epub-bestanden)
http://dfiles.eu/files/w11famban
Kindjes van 5 die naar kantoor fietsen, wat voor (mind)doping is dat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu begin ik zelfs kinderen van 5 die met zijwieltjes richting school en kantoor fietsen te verdenken van dopinggebruik.
Maar ik blijf geloven in de onschuld van Boogie.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mocht iemand ze nog niet hebben.
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef Oliver23 het volgende:
Heb gisteren wat fragmenten van mijn Daily Motion Kanaaltje ge-upload naar Youtube. Maar ze worden langzaam weer 1 voor 1 geblocked door RTL/Youtube.
Denk dus dat het om een foutje gaat
Ik zag op dat kanaal ook een mysterieus filmpje waarin een bepaald symbool op iemands voorhoofd werd getekend. Ik kon het niet helemaal binnen de context van VI plaatsen, en het staat inmiddels 5 minuten later op privé. Kan je ons verlichten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bleek er ook nog een filmpje op te hebben staan. Dit bericht staat er wel bij, maar het werkt verder nog wel.
Wat zal Johan hier Vrijdag over te melden hebben?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:20 schreef Usert het volgende:
Ik liep zojuist bijna letterlijk tegen de snor op (want schoenveter zat los), maar hij ging bij Robert Maaskant naar binnen (aan de "Lage der a")...
Wat denken jullie, contractverlening? Weg primeur?![]()
Ik wist dat enkele mijn hoogstaande profiel in het bezit hadden en besloot een lomp grapje toch maar af te schermen. Al word ik nu alsnog met mijn jeugdzonden geconfronteerd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag op dat kanaal ook een mysterieus filmpje waarin een bepaald symbool op iemands voorhoofd werd getekend. Ik kon het niet helemaal binnen de context van VI plaatsen, en het staat inmiddels 5 minuten later op privé. Kan je ons verlichten?
http://nos.nl/artikel/481(...)litie-na-foutje.htmlquote:Markt Groningen vol politie na foutje
FC Groningen-directeur Hans Nijland heeft gisteren per ongeluk de Groningse politie groot laten uitrukken in het centrum van de stad.
Nijland was in het kantoor van burgemeester Rehwinkel voor een bijeenkomst met de wethouder Sport, toen hij in gedachten verzonken op een knop drukte. Die knop bleek later de alarmknop van de burgemeester te zijn.
Automatisch werd een grote politiemacht opgetrommeld, die naar de Grote Markt snelde. Een aantal agenten gingen het kantoor in, ook stonden er buiten twee politiebusjes te wachten.
Rekening
Een woordvoerder van de burgemeester verwacht niet dat de kosten van de politie-oproep op de gemeente verhaald worden.
"De knop is ingedrukt door iemand die niet wist wat de gevolgen waren. Het is zo heel erg duidelijk per ongeluk gebeurd, dat ik me niet kan voorstellen dat we hier een rekening voor krijgen van de politie."
Oef...quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is de aflevering van maandag het terugkijken waard? Ben niet echt fan van aad300
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Even een spoedberaad tussen Veerboot, Oliver, Noorse_Kabeltrui en mij
Is het een goed idee om nu alles van YouTube wat beschikbaar is alvast te downloaden en te uploaden op dat algemene VI Hooligan kanaal op DM?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is de aflevering van maandag het terugkijken waard? Ben niet echt fan van aad300
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door RensAjacied op 06-03-2013 21:51:54 ]AFCA!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
Psssssstt.... VI Hooligans open de spoilerEn wat vindt de Belgische belastingdienst hiervan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sjeik_Telmachientje op 06-03-2013 22:50:03 ]TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ah joh schei uit met dat gezeur! Je zit met mijn kloten te spelen hé? Ik word gek van die gozer joh!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En wat vindt de Belgische belastingdienst hiervan?
Nee, dat is niet waar. Alle compilaties die gisteren plots werkten, werken vandaag nog. Er zijn er nog een hoop die geblokkeerd zijn ja, maar dat is al meer dan een jaar zo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
We wilden net massaal de filmpjes binnenhalen blijkt dat de geweldige compilaties van Diegokjes alweer verwijderd zijn!
100% ANTI RTL XL!
Die Oliver had geupload deze week zijn wel voor een groot deel verwijderd + die 2 complete afleveringen (wat logisch is).quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Alle compilaties die gisteren plots werkten, werken vandaag nog. Er zijn er nog een hoop die geblokkeerd zijn ja, maar dat is al meer dan een jaar zo.
Vooralsnog zijn naar mijn weten alle videos die deze week gedeblokkeerd zijn nog beschikbaar. Maar voor hoe lang is de vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Zo doe ik dat!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vriend van Jan Boskamp gesignaleerd.
Ton Ojers is toch een keer te gast geweest in VI? Die moet vaker komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef Keukendrol het volgende:
VI Hooligans? We've got some work to do:
Moet ik je handje nog vasthouden of lukt het alleen ook wel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Vandaag moeten Johan en ik allebei naar de tandarts.
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tandoperatie Johan is geslaagd
Toch wel jammer, de zin "Johan Derksen, nog steeds zonder tand" kon bijna op de bingokaart.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tandoperatie Johan is geslaagd
Misschien kan je een gouden tand regelen à la Royston Ricky.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:36 schreef DrDentz het volgende:
Mijn bezoek is helaas minder goed afgelopen, ik heb een verwijzing naar de kaakchirurg voor het verwijderen van een scheve verstandskies.
Op het woonwagenkamp vinden ze dat inmiddels lelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je een gouden tand regelen à la Royston Ricky.
Wat ze er op het woonwagenkamp van vinden vind ik helemaal niet rullevant. Dat hele wereldje spreekt me helemaal niet aan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Op het woonwagenkamp vinden ze dat inmiddels lelijk.
Maar daarom zie ik jou er drie keer per week. HAHAHAquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ze er op het woonwagenkamp van vinden vind ik helemaal niet rullevant. Dat hele wereldje spreekt me helemaal niet aan.
Haha, je bent zelden leuk maar hier kon ik wel om glimlachen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar daarom zie ik jou er drie keer per week. HAHAHA
Nee, nu sla je onzin uit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dus als je vandaag 5 punten pakt is 18 maal 2 is 23.
dus je begon al te rekenen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dus als je vandaag 5 punten pakt is 18 maal 2 is 23.
Ah joh, als je nou nie oprot!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Volgende week Rocky 1,2,3,4 en 5 bij RTL 7
Laat lekker gaan. Gewoon blijven kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens help... ik maak al anderhalf uur aanstalten om naar bed te gaan maar steeds zeg ik "ach, nog één compilatietje kijken" maar als die afgelopen is klik ik automatisch door.
Zit niet zo te zeiken man. Staat niets in de tvgidsquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Volgende week Rocky 1,2,3,4 en 5 bij RTL 7
Lekker verder kijken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens help... ik maak al anderhalf uur aanstalten om naar bed te gaan maar steeds zeg ik "ach, nog één compilatietje kijken" maar als die afgelopen is klik ik automatisch door.
Hehe. Ik heb me deze week ook tot in de late (vroegequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:47 schreef Arn0 het volgende:
"Dat was die tijd toen jij nog in voetbalstadiums kwam"
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:53 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een slechte photoshop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ronald Waterreus, youri mulder en jan van halstquote:
Oh ja! Ik wist nog dat ik maandag ergens heel enthousiast over wasquote:
Van dit trio is Jan -ja natuurlijk- van Halst de enige die ik wel eens aan tafel zou willen zien. Met z'n trukendoos.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:08 schreef Cara het volgende:
[..]
Ronald Waterreus, youri mulder en jan van halst
Destijds bij VI Oranje (de 2010-editie), kwam die nog wel eens langs. Maar dat is nu uit den boze natuurlijk, dan gaat Tjek verhaal halen bij de NOS-redactie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Van dit trio is Jan -ja natuurlijk- van Halst de enige die ik wel eens aan tafel zou willen zien. Met z'n trukendoos.
Emilequote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man
Zoals je aan mijn UI ziet ben ik al volledig in de stemming.
schitterendquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man
geil mondjequote:
Mooi filmpje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man
Mooi Emile is een prima gast.quote:
twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:57 schreef Dos37 het volgende:
Een andere graag geziene gast is vandaag druk bezig geweest.twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
Ik zag net dat hij bij de Vodafone wasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:57 schreef Dos37 het volgende:
Een andere graag geziene gast is vandaag druk bezig geweest.twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
Ja, met hem was er altijd een topshowquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef Lunice het volgende:
Jammer dat Tijl Beckand nooit meer langs komt.
Je hebt gelukkig verkeerd gespeldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef Lunice het volgende:
Jammer dat Tijl Beckand nooit meer langs komt.
Klopt haha hij zat lekker aan de koffiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag net dat hij bij de Vodafone was
Lekker bakkie pleur, niets mis mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Klopt haha hij zat lekker aan de koffie
Hij heeft ruzie gemaakt met De Wereld Draait Door, hij moet het toch ergens doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef Ties02 het volgende:
Echt not dun dat die johannes hier zijn eigen filmpjes zit te pluggen
Terecht, staat hij uren in de file voor een itempje van een paar minuten, bellen ze hem op dat het onderwerp niet doorgaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij heeft ruzie gemaakt met De Wereld Draait Door, hij moet het toch ergens doen.
Welk programma is dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man
WIA 4 van de VPRO over het zaalvoetbalelftal van Hugo Borst.quote:
De schaamte voorbij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef Ties02 het volgende:
Echt not dun dat die johannes hier zijn eigen filmpjes zit te pluggen
Stom, ik zag het niet staan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WIA 4 van de VPRO over het zaalvoetbalelftal van Hugo Borst.
Dat staat ook in de beschrijving trouwens op Youtube.
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 15:13:57Slaad de Mos? "@aad300: Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv" reageer retweet
Geforceerdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 15:13:57Slaad de Mos? "@aad300: Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv" reageer retweet
Koertquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
Wat hij zegt in dat filmpje als hij kinderen op straat ziet voetballen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man
die fragmenten komen dus uit hetzelfde programmaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:49 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Wat hij zegt in dat filmpje als hij kinderen op straat ziet voetballen.
"Ik hoop dat dat balletje deze kant op rolt, dan geef ik hem toch even een tik nog die bal"
Jaaaa Emile dat hebben we al een keer gezien![]()
[ afbeelding ]
Ja. Wilfred kondigt 'm aan en Gijp zegt dan na het filmpje: "Ja, heerlijk toch, mooi man."quote:
Ze acteert al als ze thee drinkt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:38 schreef Evertjan het volgende:
Halina Reijn boos op Pownews-verslaggeefster
wie denkt deze B-actrice wel niet dat ze is
Laat dat meisje eerst eens leren 3 zinnen foutloos achter elkaar uit te spreken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:38 schreef Evertjan het volgende:
Halina Reijn boos op Pownews-verslaggeefster
wie denkt deze B-actrice wel niet dat ze is
quote:
Jeetje, goh, zullen dit dezelfde filmpjes zijn? Gewoon 5 posts boven je...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Dit komt vanavond in VI
http://www.dumpert.nl/med(...)on_corner_nemen.html
De Johan Derksen bingo rolt er weer uitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)d&utm_medium=twitter
Opmerking over de show van Wilfredquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)d&utm_medium=twitter
Ik volg dat ook niet zo meer, het voetbal is meestal ook niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is wel zo dat ik vroeger altijd naar de Jupilerleague samenvattingen keek maar nu nog geen een keer.
Ik kan ze nog wel kijken via de site van de jupilerleague, daar ben ik de trotse eigenaar van het account genaamd jup-holland.
Jup.
Alleen die leo driessen was een ontzettense lulquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroeger was dat wel altijd een leuk rustpuntje in de show. Wat hoogte-/ dieptepunten van de Jupiler League en dat René er dan om kon lachen. Bijv. de blunders van Fortuna Sittard of Wim Dusseldorp van Fortuna Sittard of Michael van Praag die het bestaan ontkende van Fortuna Sittard.
Kijk naar DailyMotion.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:10 schreef Merkie het volgende:
Heeft iemand nog een paar leuke YouTube-filmpjes om de komende 20 minuten mee door te komen?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:10 schreef Merkie het volgende:
Heeft iemand nog een paar leuke YouTube-filmpjes om de komende 20 minuten mee door te komen?
Wtfquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond moet iemand echt een vraag insturen over die Peter Jan Rens die met z'n 62 jaar nu een relatie heeft met een 19-jarig meisje. Of dat niks voor Johan is?
zit nu zelf in de trein dus kan niet sturen, maar weet zeker dat de heren aan tafel er wel een interessante mening over hebben.
Toen ik de titel zag dacht ik dat het een hele mooie vrouw zou zijn.quote:
Inderdaad zeg, wat een gedrocht!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik de titel zag dacht ik dat het een hele mooie vrouw zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |