Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tandoperatie Johan is geslaagd
Toch wel jammer, de zin "Johan Derksen, nog steeds zonder tand" kon bijna op de bingokaart.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tandoperatie Johan is geslaagd
Misschien kan je een gouden tand regelen à la Royston Ricky.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:36 schreef DrDentz het volgende:
Mijn bezoek is helaas minder goed afgelopen, ik heb een verwijzing naar de kaakchirurg voor het verwijderen van een scheve verstandskies.
Op het woonwagenkamp vinden ze dat inmiddels lelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je een gouden tand regelen à la Royston Ricky.
Wat ze er op het woonwagenkamp van vinden vind ik helemaal niet rullevant. Dat hele wereldje spreekt me helemaal niet aan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Op het woonwagenkamp vinden ze dat inmiddels lelijk.
Maar daarom zie ik jou er drie keer per week. HAHAHAquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ze er op het woonwagenkamp van vinden vind ik helemaal niet rullevant. Dat hele wereldje spreekt me helemaal niet aan.
Haha, je bent zelden leuk maar hier kon ik wel om glimlachen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar daarom zie ik jou er drie keer per week. HAHAHA
Nee, nu sla je onzin uit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dus als je vandaag 5 punten pakt is 18 maal 2 is 23.
dus je begon al te rekenen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dus als je vandaag 5 punten pakt is 18 maal 2 is 23.
Ah joh, als je nou nie oprot!quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Volgende week Rocky 1,2,3,4 en 5 bij RTL 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |