Nou nee, helemaal niet, ik wilde jullie tippen op de uitzending van Zembla van 14 maart, die in het teken staat van matchfixing. Het duo Knipping en Van Duren volgde het spoor naar Azie en belandde in een schimmige wereld van matchfixing. "De rivier ligt hier vol met mensen die niet betaalden." "Als een vogelgriep waait het fiksvirus over naar Europa."quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaat Dentz straks z'n tv tip nog bekend maken? Man United tegen Real Madrid waarschijnlijk.
Klasse, even kijken. Nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek ook net:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/884940
Ik vond het stuk over Faas Wilkes en zijn zoon ook wel interessant hoor. Wel mooi hoe Emile omgaat met zijn broer jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het gedeelte met Emile is aan het einde.
Nee dat hoeft ook niet. Staat al op Uitzending gemist. Maar dat stuk van Jammer, Emile was wel mooiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja maar ik kan niet ellenlange filmpjes over de zoon van Faas Wilkes zo maar online gooien.
Dat gedeelte heb ik weggeknipt, omdat dat al op youtube staatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet. Staat al op Uitzending gemist. Maar dat stuk van Jammer, Emile was wel mooi.
Ik vind het prima hoor. Ik gaf slechts mijn meningquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat gedeelte heb ik weggeknipt, omdat dat al op youtube staat
Wat vind jij pik?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand zit op jou'n mening te wachten Hans
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jamie Oliver bereidt nu schelvis, dat kan haast geen toeval zijn.
Paardenlulquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niemand zit op jou'n mening te wachten Hans
Serieus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Op Superbeelden en SigaarSnor zijn er ook video's terug volgens mij.
wat is jouw stelling over narcose?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |