Dolle duikavond zeker?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:14 schreef satecl het volgende:
Ik heb hem rond 21:40 uitgezet. Voor het eerst op een maandagavond. Ik zal het vanavond wel even terugkijken. Ik was blijkbaar niet in de goeie stemming. Het lag sowieso niet aan koning Aad. Gijpie en Genee vond ik vooral een beetje vervelend.
Die was ergens ook wel weer goud doordat het zo slecht was. Zo'n zaaltje bezopen Spartanen erbij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef Lunice het volgende:
De grootste flopshow was trouwens die toen ze op dat Sparta evenement waren.
Jules Deelder die ging schreeuwenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die was ergens ook wel weer goud doordat het zo slecht was. Zo'n zaaltje bezopen Spartanen erbij.
Ze doen het allemaal behalve Genee probeert nieuwe club Hans Kraaij te achterhalen, Kenners over de Televizierring nominaties & Johan Boskamp en Wilfred Genee over "ballen in je strot".quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens, is dit nieuw? Volgens mij zijn mijn filmpjes op http://www.youtube.com/user/VITV2012 weer toegankelijk, terwijl ze een week geleden nog geblokkeerd waren?
Edit1: Ik zie nu dat er nog drie video's wereldwijd geblokkeerd zijn, de rest is weer openbaar.![]()
Edit2: JONGENS VOLGENS MIJ IS DE BLOKKADE OPGEHEVEN!![]()
Was ook wel een leuke periode.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie ook flink wat momentjes uit de Gijploze periode. Ik verlang nog wel eens naar de Emile / Bossie tijd.
Heb je weer Carlos Castaneda zitten lezen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is er een sluisje opgengezet, maar de kracht van het water valt niet te stoppen.
Nee Eckhart Tolle en zijn theorie van de kracht van het nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb je weer Carlos Castaneda zitten lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |