Doe maar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
Zal ik er een topic over openen om iedereen even er aan te laten herinneren dat VI toen zeer terecht Nederland veroverde?
Ach daar maak jij je toch niet druk om ouwe pik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha![]()
17 is wat aan de jonge kant haha.
Dat kan gebeuren, ouwe reus.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
O ja dat heb ik niet meegekregen, er zijn wel eens dagen dat ik geen SV kijk.
Klopt, in oorlogstijden zie je pas het verschil tussen goed en kwaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:28 schreef DrDentz het volgende:
In die tijden weet je ook direct wie je vrienden zijn en wie niet. Ik zag mensen die ik hoog had zitten op FB klagen dat Wie is de mol of The Voice niet gewonnen had, die heb ik meteen verwijderd.
Ah klasse man, echt een wereldgozertjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/587bedc9-e9d1-389e-8910-41e1519147fd
Emile keurig op tijd, een echte professional.
Danny Vera en de band is niet komen op dagen, dat pleit tegen hem.
Goede tijd was dat. Zonder combi werden wij toen nog bij andere topics toe gelaten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Bert van der Veer heeft de VI-stemmers toen direct 'Hooligans' gedoopt, dus moeten we hem ook dankbaar zijn voor deze geuzennaam. Zijn bezoek aan P&W betekende de allereerste uitwedstrijd.
Hij schijnt daarna 's te zijn gejonast door Utrecht-fans. Vroeger moest hij nog rennen voor z'n leven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Derksen die het had over dat FC Utrecht echt leefde in de stad en dat jong en oud er heen ging
Jij en Veerboot hebben dat wel met een stadionverbod moeten bekopen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
De geilste uitwedstrijd vond ik die in B&H. Zonder ordinair te worden maar ik werd zo geil als een Hansie bij een damesvoetbalelftal bij het zien van Halina Reijn in zulke weinig verhullende poses.
Die modjes daar herkennen een lekker wijf nog niet eens als ze op één meter voor hun op de motorkap van een Spitfire ligt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij en Veerboot hebben dat wel een stadionverbod moeten bekopen.
Aad is weer een garantie voor succes!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:14 schreef Ronaldsen het volgende:
De kijkcijfertjes gaan lekker
15
VOETBAL INTERNATIONAL
919.000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij ervan vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik heb de uitzending teruggekeken en zo matig was-ie nou ook weer niet.
Ik zit hier voor mijn mening, jij om te presenteren. Presentators genoeg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat jij ervan vindt, vind ik niet zo rullevant.
Dolle duikavond zeker?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:14 schreef satecl het volgende:
Ik heb hem rond 21:40 uitgezet. Voor het eerst op een maandagavond. Ik zal het vanavond wel even terugkijken. Ik was blijkbaar niet in de goeie stemming. Het lag sowieso niet aan koning Aad. Gijpie en Genee vond ik vooral een beetje vervelend.
Die was ergens ook wel weer goud doordat het zo slecht was. Zo'n zaaltje bezopen Spartanen erbij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef Lunice het volgende:
De grootste flopshow was trouwens die toen ze op dat Sparta evenement waren.
Jules Deelder die ging schreeuwenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die was ergens ook wel weer goud doordat het zo slecht was. Zo'n zaaltje bezopen Spartanen erbij.
Ze doen het allemaal behalve Genee probeert nieuwe club Hans Kraaij te achterhalen, Kenners over de Televizierring nominaties & Johan Boskamp en Wilfred Genee over "ballen in je strot".quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:10 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens, is dit nieuw? Volgens mij zijn mijn filmpjes op http://www.youtube.com/user/VITV2012 weer toegankelijk, terwijl ze een week geleden nog geblokkeerd waren?
Edit1: Ik zie nu dat er nog drie video's wereldwijd geblokkeerd zijn, de rest is weer openbaar.![]()
Edit2: JONGENS VOLGENS MIJ IS DE BLOKKADE OPGEHEVEN!![]()
Was ook wel een leuke periode.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie ook flink wat momentjes uit de Gijploze periode. Ik verlang nog wel eens naar de Emile / Bossie tijd.
Heb je weer Carlos Castaneda zitten lezen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is er een sluisje opgengezet, maar de kracht van het water valt niet te stoppen.
Nee Eckhart Tolle en zijn theorie van de kracht van het nu.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:33 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb je weer Carlos Castaneda zitten lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |