Gijp was een Talent, maar die verloor van zo'n gladjanus. Jan Kooijemans ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal het juiste fora gekozen
De Bert van der Veer awards.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond wel dat ene de heer Van der Veer destijds een goed punt maakte, namelijk dat een legertje ordinaire hooligans zo een prijs kan beïnvloeden en het niet langer gaat om kwaliteit (The Voice) maar alleen nog om populariteit van een programmaatje bij een campingzender omdat daar de sms'ende ongeschoolden zitten! Dus wat mij betreft schaffen we dat sms'en af en doen we het voortaan met een vakjury bestaande uit ene Bert van der Veer.
Mr. Plakhaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp was een Talent, maar die verloor van zo'n gladjanus. Jan Kooijemans ofzo.
Wel het juiste forum want hier zitten al die enge gladjanussen die naar die talentenjachten kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal het juiste fora gekozen
Die dan die ingestudeerde versjes opzeggen, wat niet oprecht is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel het juiste forum want hier zitten al die enge gladjanussen die naar die talentenjachten kijken.
Kooijemans aanbiddersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel het juiste forum want hier zitten al die enge gladjanussen die naar die talentenjachten kijken.
Topics gingen tering-hard toen, volgens mij zijn er toen 12 topics vol geluld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef mrstylo het volgende:
Het was leuk, omdat mensen op FOK ook meeleefde.
Binnen 2 minuten een heel topic vol toch? Met alleen maar JAAAAAAAAAAAAAAA enquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:46 schreef Type-R het volgende:
[..]
Topics gingen tering-hard toen, volgens mij zijn er toen 12 topics vol geluld.
Dat moment toen het bekend werd. Volgens mij 3 topics vol met: 'JAAAAAAAAAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAJAAAAquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:46 schreef Type-R het volgende:
[..]
Topics gingen tering-hard toen, volgens mij zijn er toen 12 topics vol geluld.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat moment toen het bekend werd. Volgens mij 3 topics vol met: 'JAAAAAAAAAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAJAAAA![]()
![]()
![]()
"
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten een heel topic vol toch? Met alleen maar JAAAAAAAAAAAAAAA en![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |