Gijp was een Talent, maar die verloor van zo'n gladjanus. Jan Kooijemans ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal het juiste fora gekozen
De Bert van der Veer awards.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond wel dat ene de heer Van der Veer destijds een goed punt maakte, namelijk dat een legertje ordinaire hooligans zo een prijs kan beïnvloeden en het niet langer gaat om kwaliteit (The Voice) maar alleen nog om populariteit van een programmaatje bij een campingzender omdat daar de sms'ende ongeschoolden zitten! Dus wat mij betreft schaffen we dat sms'en af en doen we het voortaan met een vakjury bestaande uit ene Bert van der Veer.
Mr. Plakhaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gijp was een Talent, maar die verloor van zo'n gladjanus. Jan Kooijemans ofzo.
Wel het juiste forum want hier zitten al die enge gladjanussen die naar die talentenjachten kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:44 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal het juiste fora gekozen
Die dan die ingestudeerde versjes opzeggen, wat niet oprecht is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel het juiste forum want hier zitten al die enge gladjanussen die naar die talentenjachten kijken.
Kooijemans aanbiddersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel het juiste forum want hier zitten al die enge gladjanussen die naar die talentenjachten kijken.
Topics gingen tering-hard toen, volgens mij zijn er toen 12 topics vol geluld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:43 schreef mrstylo het volgende:
Het was leuk, omdat mensen op FOK ook meeleefde.
Binnen 2 minuten een heel topic vol toch? Met alleen maar JAAAAAAAAAAAAAAA enquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:46 schreef Type-R het volgende:
[..]
Topics gingen tering-hard toen, volgens mij zijn er toen 12 topics vol geluld.
Dat moment toen het bekend werd. Volgens mij 3 topics vol met: 'JAAAAAAAAAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAJAAAAquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:46 schreef Type-R het volgende:
[..]
Topics gingen tering-hard toen, volgens mij zijn er toen 12 topics vol geluld.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat moment toen het bekend werd. Volgens mij 3 topics vol met: 'JAAAAAAAAAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAJAAAA![]()
![]()
![]()
"
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnen 2 minuten een heel topic vol toch? Met alleen maar JAAAAAAAAAAAAAAA en![]()
![]()
Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:48 schreef RensAjacied het volgende:
Bert van der Veer die zich ging beklagen en bij Pauw en Witteman helemaal kapot werd gemaakt door het gouden koppel Wilfred Genee en Johan Derksen.
Wat een tijd, wat een tijd.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:49 schreef Grifte het volgende:
Maar het moet, met een treurige en komische bijklank roept zij VI uit tot winnaar van de Televizierring. Het dak gaat er niet alleen op Fok! af, waar binnen een seconde een topic wordt volgespamt met overwinningsrituelen. In de woonkamers van meerdere boerenlullen worden feestelijke dansen ingezet, en meerdere vrouwen vinden zichzelf terug naast de lampenkap aan het plafond.
En in de studio,
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:49 schreef Grifte het volgende:
Met trillende handen pakte ik mijn oude nokia erbij, zou hij het nog doen? Ik checkte driemaal of ik het juiste bericht in had getoetst, stel je voor dat zo'n onderkruipselgladjanus uit dat incestueze Hilversum met de prijs aan de haal was gegaan. Met enige spanning drukte ik op verzenden, luttele seconden later was het bericht de ether in geworpen. De zenuwen gierden door het mijn lijf, en de opgewonden reacties lezende in het glorieuze VI-topic was deze gemoedstoestand niet enkel op mij toepasbaar.
De show ging voort, enkele schakelmomentjes naar Hilversum brachten de spanning tot een hoogtepunt, VI in de race? Dat had niemand voor mogelijk gehouden, maar voetbalsupporters blijken een taai en trouw ras te zijn. Wilfried gooide er nog wat speechteksten in in collaboratie met Derksen, die nu de overwinning nabij was zijn nominatie tot mr. bigstar zag toenemen.
Een pittig kort kapsel mevrouwtje pakte de envelop voor zich. Geforceerd grappig bespeelde zij het publiek, de zichzelf rijk rekenende elitaire huichelaars lachten instemmend mee.
Tot dat epische moment.
De brief glijdt rustig de envelop uit, Mies Bouwman verstart, het ongeloof is in haar ogen te zien. VI? VI? Who the fuck is VI vraagt deze doorgewinterde SV-hooligan zich af.
Maar het moet, met een treurige en komische bijklank roept zij VI uit tot winnaar van de Televizierring. Het dak gaat er niet alleen op Fok! af, waar binnen een seconde een topic wordt volgespamt met overwinningsrituelen. In de woonkamers van meerdere boerenlullen worden feestelijke dansen ingezet, en meerdere vrouwen vinden zichzelf terug naast de lampenkap aan het plafond.
En in de studio,
toetertjes toetertjes
Toen was VI nog écht leuk. Nu is 't vooral een programma dat parasiteert op z'n verleden. Het is tijd voor wat verfrissing. Andere items e.d., zodat er wat nieuwe voedingsbodem voor nieuwe grappen is.quote:
Ik moet toegeven toen was het wel leuker inderdaad, waren ook de hoogtij dagen voor de VI Hooligans.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was VI nog écht leuk. Nu is 't vooral een programma dat parasiteert op z'n verleden. Het is tijd voor wat verfrissing. Andere items e.d., zodat er wat nieuwe voedingsbodem voor nieuwe grappen is.
Een item als 'Dat zeg ik' of 'Dat zeg ik ! '. Of Jup Holland Jup.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen was VI nog écht leuk. Nu is 't vooral een programma dat parasiteert op z'n verleden. Het is tijd voor wat verfrissing. Andere items e.d., zodat er wat nieuwe voedingsbodem voor nieuwe grappen is.
En eerlijk is eerlijk, die uitzendingen zonder Gijp; dus Bossie + Schelvecio waren best tof.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Prachtig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:49 schreef Grifte het volgende:
Met trillende handen pakte ik mijn oude nokia erbij, zou hij het nog doen? Ik checkte driemaal of ik het juiste bericht in had getoetst, stel je voor dat zo'n onderkruipselgladjanus uit dat incestueze Hilversum met de prijs aan de haal was gegaan. Met enige spanning drukte ik op verzenden, luttele seconden later was het bericht de ether in geworpen. De zenuwen gierden door het mijn lijf, en de opgewonden reacties lezende in het glorieuze VI-topic was deze gemoedstoestand niet enkel op mij toepasbaar.
De show ging voort, enkele schakelmomentjes naar Hilversum brachten de spanning tot een hoogtepunt, VI in de race? Dat had niemand voor mogelijk gehouden, maar voetbalsupporters blijken een taai en trouw ras te zijn. Wilfried gooide er nog wat speechteksten in in collaboratie met Derksen, die nu de overwinning nabij was zijn nominatie tot mr. bigstar zag toenemen.
Een pittig kort kapsel mevrouwtje pakte de envelop voor zich. Geforceerd grappig bespeelde zij het publiek, de zichzelf rijk rekenende elitaire huichelaars lachten instemmend mee.
Tot dat epische moment.
De brief glijdt rustig de envelop uit, Mies Bouwman verstart, het ongeloof is in haar ogen te zien. VI? VI? Who the fuck is VI vraagt deze doorgewinterde SV-hooligan zich af.
En in de studio,
toetertjes toetertjes
VI Oranje 2010 compilatiesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet toegeven toen was het wel leuker inderdaad, waren ook de hoogtij dagen voor de VI Hooligans.
VI Oranje 2010 was één groot hoogtepunt
Toen ben ik ook nog met een vraag in de uitzending gekomen. Prachtige tijd was dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moet toegeven toen was het wel leuker inderdaad, waren ook de hoogtij dagen voor de VI Hooligans.
VI Oranje 2010 was één groot hoogtepunt
Toen ik dat telmachientje verhaal voor het eerst hoorde, dacht ik 'Waar heeft die gozer het over'.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:52 schreef Type-R het volgende:
[..]
En eerlijk is eerlijk, die uitzendingen zonder Gijp; dus Bossie + Schelvecio waren best tof.
Telmachientje - Prrrrrrrrrt.
Welke vraag was dat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen ben ik ook nog met een vraag in de uitzending gekomen. Prachtige tijd was dat.Elke dag puffend om de hitte met een koude pils onderuit die uitzendingkjes kijken en Oranje die 't zo goed deed.
VI is op zijn retour. Je merkt het al dat discussies en anekdotes gerecycled worden. Derksen en Genee zitten al met al zo'n 12 jaar bij elkaar en dat is niet bevorderlijk voor de spontaniteit. Dat kun je jammer vinden, maar de cowboytijden komen niet meer terug.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh met je eigen naam? Niet A.F. Trekken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen natuurlijk.
Geen eens een valse naam opgegeven? Niko Belic uit New York?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen natuurlijk.
Helaas is dit de waarheidquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
VI is op zijn retour. Je merkt het al dat discussies en anekdotes gerecycled worden. Derksen en Genee zitten al met al zo'n 12 jaar bij elkaar en dat is niet bevorderlijk voor de spontaniteit. Dat kun je jammer vinden, maar de cowboytijden komen niet meer terug.
Dat met die anekdote over het leger was wel treurig. Maar ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten vertellen. Legendarische anekdotes als over Piet de Visserquote:
Die met dat everzwijn was wel mooi ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat met die anekdote over het leger was wel treurig. Maar ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten vertellen. Legendarische anekdotes als over Piet de Visser.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |