Ga je dan weer naar jonge meisjes kijken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Heertje
![]()
Allemaal even retweeten mensen!
Die zeker ja. Maar nog genoeg andere topshowsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn twee klassieke uitzendingen.
De aflevering dat ze de ring wonnen & de sneeuwaflevering.
“Ik heb niets met de tv-wereld. Ze gunnen elkaar het licht in de ogen niet, maar acteren genegenheid voor elkaar. Daar wil ik geen deel van uitmaken, zeker niet in een gehuurde smoking in Carré. Ik voel me niet thuis bij dat enge inteeltgezelschap.”quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heerlijk weer die tirade van Johan over dat enge gezelschap die Hollywood willen nadoen
NEC-show moet je checken...1 van de beste uitzendingen ooit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zeker ja. Maar nog genoeg andere topshows
EU in de maand blijft mijn favorietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topshows zeker, maar ik heb het nu over klassiekers.
Je hebt ook klassieke momenten zoals het telmachientje van Boskamp.
Maar als het mogelijk zo zijn zou ik graag de volledige sneeuwaflevering op DailyMotion zien.
Hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga je dan weer naar jonge meisjes kijken?
Zeg Rensje? Heb jij ooit naar id gevraagd?
Dat fragment over een klaarkomende Van Gaal heb ik al vaak gezien op YT. Maar nu eerst de Eerste Televizierringshow.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NEC-show moet je checken...1 van de beste uitzendingen ooit.
Ik ook. Een honderd procent score en daar wil ik het graag bij laten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef DrDentz het volgende:
De enige keer dat ik meedeed met een tv-sms actie. En meteen winst.
Televizier aflevering dat VI magistraal won, aflevering van Gijp bij Televizier ring, sneeuwaflevering en VI Oranje aflevering met Antony Kamerling toen Johan vertelde over de hond van Piet Visser.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Topshows zeker, maar ik heb het nu over klassiekers.
Je hebt ook klassieke momenten zoals het telmachientje van Boskamp.
Maar als het mogelijk zo zijn zou ik graag de volledige sneeuwaflevering op DailyMotion zien.
Doe dat maar, want dat RTL XL werkt voor geen meterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Televizier aflevering dat VI magistraal won, aflevering van Gijp bij Televizier ring, sneeuwaflevering en VI Oranje aflevering met Antony Kamerling toen Johan vertelde over de hond van Piet Visser.
Allemaal erop pleuren op dat VI Hooligan kanaal
Mensen die het een afgang vonden dat VI wonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:28 schreef DrDentz het volgende:
In die tijden weet je ook direct wie je vrienden zijn en wie niet. Ik zag mensen die ik hoog had zitten op FB klagen dat Wie is de mol of The Voice niet gewonnen had, die heb ik meteen verwijderd.
Arno Vermeulen die in die uitzending van Studio Voetbal daarna ging zeggen dat hij wou dat Wie is de Mol had gewonnen. Wat een enge vent die Witte Chinees.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:28 schreef DrDentz het volgende:
In die tijden weet je ook direct wie je vrienden zijn en wie niet. Ik zag mensen die ik hoog had zitten op FB klagen dat Wie is de mol of The Voice niet gewonnen had, die heb ik meteen verwijderd.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:26 schreef DrDentz het volgende:
De enige keer dat ik meedeed met een tv-sms actie. En meteen winst.
Zo herkenbaar...normaal stemmen alleen die 13-jarige bakvissen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook. Een honderd procent score en daar wil ik het graag bij laten.
O ja dat heb ik niet meegekregen, er zijn wel eens dagen dat ik geen SV kijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arno Vermeulen die in die uitzending van Studio Voetbal daarna ging zeggen dat hij wou dat Wie is de Mol had gewonnen. Wat een enge vent die Witte Chinees.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/587bedc9-e9d1-389e-8910-41e1519147fdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:25 schreef Grifte het volgende:
Iemand linkje naar de sneeuwaflevering?
Kijk ik hem morgen even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |