Heertje was ook saai. Maar ik moet zeggen dat ik Van der Linden ook prima te pruimen vond. Alleen heeft hij niets met voetbal, dus dan houdt het al snel op. Prem is het jammer van dat het zo'n irritante vent is. Want die heeft over voetbal best iets te melden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prem en hij zijn irritant, ook niet goed voor de sfeer.
Nodig dan Heertje nog een keer uit!
Heertje is per definitie een baas. DWDDquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Prem en hij zijn irritant, ook niet goed voor de sfeer.
Nodig dan Heertje nog een keer uit!
Diekstra komt niet uit het voetbalwereldje hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die Jakhals gaat ook altijd de discussie met Johan aan, daar zit hij helemaal niet op te wachten.
Genietenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Dartmund grap
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8c4fc46e-6486-47df-820f-500701bf39b5
Heertje was echt een leuke gast hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Heertje was ook saai. Maar ik moet zeggen dat ik Van der Linden ook prima te pruimen vond. Alleen heeft hij niets met voetbal, dus dan houdt het al snel op. Prem is het jammer van dat het zo'n irritante vent is. Want die heeft over voetbal best iets te melden.
Die Gilette-bokaal belachelijk makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heertje was echt een leuke gast hoor
Meningen die anders zijn, moet kunnen ouwe reus!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heertje is per definitie een baas. DWDD![]()
![]()
![]()
Over Frenkie verschillen we blijkbaar van mening
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Wat voor weer zou het zijn in Den Haag.
Ik smelt gelijk
Kooijemans had hij bedacht toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die Gilette-bokaal belachelijk maken
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is daar de geestelijk vader van.
Mr. Plakhaar komt ook van hem
Gijpie op weg naar, op weg naar.....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik krijg daar een beetje een ongemakkelijk gevoel bij. Als je ziet hoe dicht Gijp bij die prijs was..
Dat was puur geluk..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gijpie op weg naar, op weg naar.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |