quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is de aflevering van maandag het terugkijken waard? Ben niet echt fan van aad300
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door RensAjacied op 06-03-2013 21:51:54 ]AFCA!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
Psssssstt.... VI Hooligans open de spoilerEn wat vindt de Belgische belastingdienst hiervan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sjeik_Telmachientje op 06-03-2013 22:50:03 ]TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ah joh schei uit met dat gezeur! Je zit met mijn kloten te spelen hé? Ik word gek van die gozer joh!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En wat vindt de Belgische belastingdienst hiervan?
Nee, dat is niet waar. Alle compilaties die gisteren plots werkten, werken vandaag nog. Er zijn er nog een hoop die geblokkeerd zijn ja, maar dat is al meer dan een jaar zo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
We wilden net massaal de filmpjes binnenhalen blijkt dat de geweldige compilaties van Diegokjes alweer verwijderd zijn!
100% ANTI RTL XL!
Die Oliver had geupload deze week zijn wel voor een groot deel verwijderd + die 2 complete afleveringen (wat logisch is).quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:20 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Alle compilaties die gisteren plots werkten, werken vandaag nog. Er zijn er nog een hoop die geblokkeerd zijn ja, maar dat is al meer dan een jaar zo.
Vooralsnog zijn naar mijn weten alle videos die deze week gedeblokkeerd zijn nog beschikbaar. Maar voor hoe lang is de vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Zo doe ik dat!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vriend van Jan Boskamp gesignaleerd.
Ton Ojers is toch een keer te gast geweest in VI? Die moet vaker komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:30 schreef Keukendrol het volgende:
VI Hooligans? We've got some work to do:
Moet ik je handje nog vasthouden of lukt het alleen ook wel?quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:50 schreef DrDentz het volgende:
Vandaag moeten Johan en ik allebei naar de tandarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |