Laat lekker gaan. Gewoon blijven kijkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens help... ik maak al anderhalf uur aanstalten om naar bed te gaan maar steeds zeg ik "ach, nog één compilatietje kijken" maar als die afgelopen is klik ik automatisch door.
Zit niet zo te zeiken man. Staat niets in de tvgidsquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
Volgende week Rocky 1,2,3,4 en 5 bij RTL 7
Lekker verder kijken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jongens help... ik maak al anderhalf uur aanstalten om naar bed te gaan maar steeds zeg ik "ach, nog één compilatietje kijken" maar als die afgelopen is klik ik automatisch door.
Hehe. Ik heb me deze week ook tot in de late (vroegequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:24 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:47 schreef Arn0 het volgende:
"Dat was die tijd toen jij nog in voetbalstadiums kwam"
Inderdaad zeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:53 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een slechte photoshop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |