Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat fragment er nog dat Hansie het doelpunt gaat naspelen van Ibrahimovic. En dat Johan en Wilfried doelpalen zijn
RTLquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee.
http://sigaarsnor.blogspo(...)unt-ibrahimovic.html
Allemaal! Je hebt de strijd met RTL XL wel gevolgd?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Over welk YT kanaal gaat het hier?
Enigszins, maar ik dacht dat ik je zag praten over jouw kanaal? Welk kanaal is dat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Allemaal! Je hebt de strijd met RTL XL wel gevolgd?
Superbeeldenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Enigszins, maar ik dacht dat ik je zag praten over jouw kanaal? Welk kanaal is dat dan?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee.
http://sigaarsnor.blogspo(...)unt-ibrahimovic.html
Wel leuk dat als je op youtube zoekt op Hans Kraaij Zlatan dat je wel het echte doelpunt krijgtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RTLIs een legendarisch fragment.
Nou zie ik hoe goed Johan en Wilfred de doelpaal hebben geacteerd. Niet van echt te onderscheiden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wel leuk dat als je op youtube zoekt op Hans Kraaij Zlatan dat je wel het echte doelpunt krijgt
We zijn drie minuten bezig en je loop alweer te zeike, ik word gek van dat mannetje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat verklaart al die voorzichtig gesponsorde TT's over Superbeelden ook een klein beetje.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/10843f3a-8740-3aec-943b-1402e5588ce7quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou zie ik hoe goed Johan en Wilfred de doelpaal hebben geacteerd. Niet van echt te onderscheiden.
Klasse ventje, houd ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef Arn0 het volgende:
Over in het archief zitten gesproken: omdat jij er achter vroeg, heb ik getracht die legendarische sneeuwaflevering te downloaden van RTL XL (MP4 links gaan na een tijd dood). En dat is ook wel gelukt maar.. Er zit een DRM-beveiliging op, helaas. Ze zijn bij RTL toch niet zo dom. En om die te omzeilen ben je wel even bezig, maar ik geef het niet op
DOmboquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn wij zo dom of ben jij zo slim?
Kan je niet gewoon antwoord geven op m'n vraag, inp laats van hier de popie-jopie-presentator uit te hangen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn wij zo dom of ben jij zo slim?
Er zijn veel video's gedeblokkeerd inderdaad. Maar dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon antwoord geven op m'n vraag, inp laats van hier de popie-jopie-presentator uit te hangen?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er zijn veel video's gedeblokkeerd inderdaad. Maar dat heeft in alle kranten gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |