SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
155 zag ik net, kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik kan ze sowieso altijd zien omdat ik de uploader ben. Maar zijn ALLE video's weer beschikbaar?
165 video's geüpload. Nu 155 beschikbaar en de rest is volgens mij privé. Dus dan is alles weer beschikbaar!quote:
Je hebt aardig wat views op je accountquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Paar zijn er nog wel geblokkeerd zoals René van der Gijp krijgt sekspakket Christine le Duc (Voetbal International) en René van der Gijp en Johan Derksen halen anekdotes op over Fritz Korbach (Voetbal International).
Zijn er nu iets meer openbaar maar zeker nog niet allemaal.
Dat was pas een baas.quote:
Zie ik Arno Vermeulen niet doen met Louis van Gaalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was pas een baas.
Volgens het boek van De Mos & Boskamp was hij ook heel invloedrijk, dat hij 's avonds met de bondscoach van België een borreltje ging drinken
Dat had ik als uploader niet eens gemerkt. Het is een puur komische familie die Schelvecchio'squote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is jouw stelling over narcose?
daar lig ik niet wakker van
dan ben je echt de broer van Schelveccio
Alsnog 9 teveelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk nu naar de playlist van Superbeelden 'Voetbal International'.
Filmpjes die het niet doen
- Het moment van Ali B
- Hans Kraay compilatie
- Rene van der Gijp: co adriaanse staat steeds voor lul
- Johan Derksen sloopt HP de Tijd
- JOhan Derksen was vroeger jeugdtrainer
- Rene van der Gijp krijgt sekspakket Christine le Duc
- Rene van der Gijp en Johan Derksen halen anekdotes op over Fritz Korbach
- Feest in de studio na het winnen Televizierring
- Keje Molenaar over Telegraafbrief naar RVC Ajax
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dit fragment. Hansie eerst keihard lachen en dan die verontwaardiging.
Was ook gewoon wel erg overdreven gelachquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dit fragment. Hansie eerst keihard lachen en dan die verontwaardiging.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook gewoon wel erg overdreven gelach
Wilfred heeft ook betere argumenten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
De poll die ik gisteren had geopend is uiteindelijk gewonnen door Wilfred.
Is dat fragment er nog dat Hansie het doelpunt gaat naspelen van Ibrahimovic. En dat Johan en Wilfried doelpalen zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hansie, held.
Nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat fragment er nog dat Hansie het doelpunt gaat naspelen van Ibrahimovic. En dat Johan en Wilfried doelpalen zijn
RTLquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee.
http://sigaarsnor.blogspo(...)unt-ibrahimovic.html
Allemaal! Je hebt de strijd met RTL XL wel gevolgd?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:32 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Over welk YT kanaal gaat het hier?
Enigszins, maar ik dacht dat ik je zag praten over jouw kanaal? Welk kanaal is dat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Allemaal! Je hebt de strijd met RTL XL wel gevolgd?
Superbeeldenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Enigszins, maar ik dacht dat ik je zag praten over jouw kanaal? Welk kanaal is dat dan?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee.
http://sigaarsnor.blogspo(...)unt-ibrahimovic.html
Wel leuk dat als je op youtube zoekt op Hans Kraaij Zlatan dat je wel het echte doelpunt krijgtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RTLIs een legendarisch fragment.
Nou zie ik hoe goed Johan en Wilfred de doelpaal hebben geacteerd. Niet van echt te onderscheiden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Wel leuk dat als je op youtube zoekt op Hans Kraaij Zlatan dat je wel het echte doelpunt krijgt
We zijn drie minuten bezig en je loop alweer te zeike, ik word gek van dat mannetje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat verklaart al die voorzichtig gesponsorde TT's over Superbeelden ook een klein beetje.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/10843f3a-8740-3aec-943b-1402e5588ce7quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou zie ik hoe goed Johan en Wilfred de doelpaal hebben geacteerd. Niet van echt te onderscheiden.
Klasse ventje, houd ons op de hoogte!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef Arn0 het volgende:
Over in het archief zitten gesproken: omdat jij er achter vroeg, heb ik getracht die legendarische sneeuwaflevering te downloaden van RTL XL (MP4 links gaan na een tijd dood). En dat is ook wel gelukt maar.. Er zit een DRM-beveiliging op, helaas. Ze zijn bij RTL toch niet zo dom. En om die te omzeilen ben je wel even bezig, maar ik geef het niet op
DOmboquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn wij zo dom of ben jij zo slim?
Kan je niet gewoon antwoord geven op m'n vraag, inp laats van hier de popie-jopie-presentator uit te hangen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn wij zo dom of ben jij zo slim?
Er zijn veel video's gedeblokkeerd inderdaad. Maar dat heeft in alle kranten gestaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon antwoord geven op m'n vraag, inp laats van hier de popie-jopie-presentator uit te hangen?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er zijn veel video's gedeblokkeerd inderdaad. Maar dat heeft in alle kranten gestaan.
Staat op mijn harde schijf, heb hem uiteraard nooit gewist, net als de televizierringshowquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef Arn0 het volgende:
Over in het archief zitten gesproken: omdat jij er achter vroeg, heb ik getracht die legendarische sneeuwaflevering te downloaden van RTL XL (MP4 links gaan na een tijd dood). En dat is ook wel gelukt maar.. Er zit een DRM-beveiliging op, helaas. Ze zijn bij RTL toch niet zo dom. En om die te omzeilen ben je wel even bezig, maar ik geef het niet op
Wil je hem uploaden op het VI Hooligan kanaal op DM?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Staat op mijn harde schijf, heb hem uiteraard nooit gewist, net als de televizierringshow
Hele aflevering? wil ik wel ,maar hoe?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil je hem uploaden op het VI Hooligan kanaal op DM?
Het was een zonnige nawinterse dag. Ambtenaren probeerden hun werk nog langer uit te stellen als gebruikelijk. Met frisse tegenzin vulde de Nederlandse wegen zich en in heel Nederland woekerde een storm die niet voelbaar was behalve in de harten der VI Hooligans. Ze stonden op, fris van gemoed en even enthousiast als altijd, en toch voelden zij dat er iets anders was. Was het het naderende commentaar van Jeroen Grueter bij een Sjempions Liek wedstrijd? Nee nee, schudde menig Hooligan, dat kon het niet zijn. Het was iets anders, iets onvoorstelbaars. Nimmer hadden zij gedacht dat die dag zou komen. Zij hadden het noodlot laten bezinken. Verloren in de krochten die Youtube, RTL XL en de schaduwnevelen der aarde van elkaar scheiden. Of. Of toch. Een nachtegaal verraadde in zijn lied het doorbreken van licht. Een feller licht dan ooit te voren. Iets ontsnapte en tegelijkertijd brandden de harten van de ware VI Hooligans. Zij wisten dat hun leven voorgoed veranderd was. Niet langer zouden zij worden beschimpt door de zogenaamde Studio Voetbal Hooligans die tijdens het napraten hun demonische gedachtegoed dikwijls uiteen zetten. Schamper klonken zij en schamper bleven zij. Beelden die verloren waren gewaand verschenen op de schermen van die trouwe VI Hooligans. Zij die geleden hadden maar als ware Nederlanders zich hadden gehandhaafd op het aardse toneel. Terug kwamen de herinneringen aan lang vervlogen tijden. Cowboytijden. Tafarelen die in menig religie tot in de lengte van dagen gevierd zouden blijven worden ergens in mei. En vieren dat zouden ook zij, zij die het het meest verdienden. Lange tijd later zouden zij hun kleinkinderen de oorsprong vertellen van de dag dat VI weer terug kwam op aarde, en daarmee diverse profetieën uit lieten komen. Er zijn weinig momenten van puur geluk zegt men. Maar zij die dat zeggen zijn onwetenden. Zij weten niet van VI, zij zijn nooit, nooit oprecht geraakt, maar altijd bezig met het volgende quasi-grappige bruggetje naar een volgend itempje. De VI Hooligans, die van FOK!, die van Nederland en België en misschien wel die van de Wereld, zij ervoeren die dag beelden van pure gelukzaligheid. Superbeelden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon antwoord geven op m'n vraag, inp laats van hier de popie-jopie-presentator uit te hangen?
Ze zaten mooi voor paal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/10843f3a-8740-3aec-943b-1402e5588ce7
Hier is de immitatie van Hans.
vanaf 4.30
Mooi stuk!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een zonnige nawinterse dag. Ambtenaren probeerden hun werk nog langer uit te stellen als gebruikelijk. Met frisse tegenzin vulde de Nederlandse wegen zich en in heel Nederland woekerde een storm die niet voelbaar was behalve in de harten der VI Hooligans. Ze stonden op, fris van gemoed en even enthousiast als altijd, en toch voelden zij dat er iets anders was. Was het het naderende commentaar van Jeroen Grueter bij een Sjempions Liek wedstrijd? Nee nee, schudde menig Hooligan, dat kon het niet zijn. Het was iets anders, iets onvoorstelbaars. Nimmer hadden zij gedacht dat die dag zou komen. Zij hadden het noodlot laten bezinken. Verloren in de krochten die Youtube, RTL XL en de schaduwnevelen der aarde van elkaar scheiden. Of. Of toch. Een nachtegaal verraadde in zijn lied het doorbreken van licht.
Een feller licht dan ooit te voren. Iets ontsnapte en tegelijkertijd brandden de harten van de ware VI Hooligans. Zij wisten dat hun leven voorgoed veranderd was. Niet langer zouden zij worden beschimpt door de zogenaamde Studio Voetbal Hooligans die tijdens het napraten hun demonische gedachtegoed dikwijls uiteen zetten. Schamper klonken zij en schamper bleven zij. Beelden die verloren waren gewaand verschenen op de schermen van die trouwe VI Hooligans. Zij die geleden hadden maar als ware Nederlanders zich hadden gehandhaafd op het aardse toneel. Terug kwamen de herinneringen aan lang vervlogen tijden. Cowboytijden. Tafarelen die in menig religie tot in de lengte van dagen gevierd zouden blijven worden ergens in mei. En vieren dat zouden ook zij, zij die het het meest verdienden. Lange tijd later zouden zij hun kleinkinderen de oorsprong vertellen van de dag dat VI weer terug kwam op aarde, en daarmee diverse profetieën uit lieten komen.
Er zijn weinig momenten van puur geluk zegt men. Maar zij die dat zeggen zijn onwetenden. Zij weten niet van VI, zij zijn nooit, nooit oprecht geraakt, maar altijd bezig met het volgende quasi-grappige bruggetje naar een volgend itempje. De VI Hooligans, die van FOK!, die van Nederland en België en misschien wel die van de Wereld, zij ervoeren die dag beelden van pure gelukzaligheid. Superbeelden.
DailyMotion redding voor de VI Hooligansquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef Oliver23 het volgende:
Er zitten al mankrachten klaar om de gehele collectie van DailyMotion over te zetten van Youtube (als inderdaad alles OK is).
Maar ik wil nu alvast DailyMotion heeeeeeeeeeeeeeeel erg bedanken
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een zonnige nawinterse dag. Ambtenaren probeerden hun werk nog langer uit te stellen als gebruikelijk. Met frisse tegenzin vulde de Nederlandse wegen zich en in heel Nederland woekerde een storm die niet voelbaar was behalve in de harten der VI Hooligans. Ze stonden op, fris van gemoed en even enthousiast als altijd, en toch voelden zij dat er iets anders was. Was het het naderende commentaar van Jeroen Grueter bij een Sjempions Liek wedstrijd? Nee nee, schudde menig Hooligan, dat kon het niet zijn. Het was iets anders, iets onvoorstelbaars. Nimmer hadden zij gedacht dat die dag zou komen. Zij hadden het noodlot laten bezinken. Verloren in de krochten die Youtube, RTL XL en de schaduwnevelen der aarde van elkaar scheiden. Of. Of toch. Een nachtegaal verraadde in zijn lied het doorbreken van licht. Een feller licht dan ooit te voren. Iets ontsnapte en tegelijkertijd brandden de harten van de ware VI Hooligans. Zij wisten dat hun leven voorgoed veranderd was. Niet langer zouden zij worden beschimpt door de zogenaamde Studio Voetbal Hooligans die tijdens het napraten hun demonische gedachtegoed dikwijls uiteen zetten. Schamper klonken zij en schamper bleven zij. Beelden die verloren waren gewaand verschenen op de schermen van die trouwe VI Hooligans. Zij die geleden hadden maar als ware Nederlanders zich hadden gehandhaafd op het aardse toneel. Terug kwamen de herinneringen aan lang vervlogen tijden. Cowboytijden. Tafarelen die in menig religie tot in de lengte van dagen gevierd zouden blijven worden ergens in mei. En vieren dat zouden ook zij, zij die het het meest verdienden. Lange tijd later zouden zij hun kleinkinderen de oorsprong vertellen van de dag dat VI weer terug kwam op aarde, en daarmee diverse profetieën uit lieten komen. Er zijn weinig momenten van puur geluk zegt men. Maar zij die dat zeggen zijn onwetenden. Zij weten niet van VI, zij zijn nooit, nooit oprecht geraakt, maar altijd bezig met het volgende quasi-grappige bruggetje naar een volgend itempje. De VI Hooligans, die van FOK!, die van Nederland en België en misschien wel die van de Wereld, zij ervoeren die dag beelden van pure gelukzaligheid. Superbeelden.
Het gebrek aan alinea's stemt mij droevig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een zonnige nawinterse dag. Ambtenaren probeerden hun werk nog langer uit te stellen als gebruikelijk. Met frisse tegenzin vulde de Nederlandse wegen zich en in heel Nederland woekerde een storm die niet voelbaar was behalve in de harten der VI Hooligans. Ze stonden op, fris van gemoed en even enthousiast als altijd, en toch voelden zij dat er iets anders was. Was het het naderende commentaar van Jeroen Grueter bij een Sjempions Liek wedstrijd? Nee nee, schudde menig Hooligan, dat kon het niet zijn. Het was iets anders, iets onvoorstelbaars. Nimmer hadden zij gedacht dat die dag zou komen. Zij hadden het noodlot laten bezinken. Verloren in de krochten die Youtube, RTL XL en de schaduwnevelen der aarde van elkaar scheiden. Of. Of toch. Een nachtegaal verraadde in zijn lied het doorbreken van licht. Een feller licht dan ooit te voren. Iets ontsnapte en tegelijkertijd brandden de harten van de ware VI Hooligans. Zij wisten dat hun leven voorgoed veranderd was. Niet langer zouden zij worden beschimpt door de zogenaamde Studio Voetbal Hooligans die tijdens het napraten hun demonische gedachtegoed dikwijls uiteen zetten. Schamper klonken zij en schamper bleven zij. Beelden die verloren waren gewaand verschenen op de schermen van die trouwe VI Hooligans. Zij die geleden hadden maar als ware Nederlanders zich hadden gehandhaafd op het aardse toneel. Terug kwamen de herinneringen aan lang vervlogen tijden. Cowboytijden. Tafarelen die in menig religie tot in de lengte van dagen gevierd zouden blijven worden ergens in mei. En vieren dat zouden ook zij, zij die het het meest verdienden. Lange tijd later zouden zij hun kleinkinderen de oorsprong vertellen van de dag dat VI weer terug kwam op aarde, en daarmee diverse profetieën uit lieten komen. Er zijn weinig momenten van puur geluk zegt men. Maar zij die dat zeggen zijn onwetenden. Zij weten niet van VI, zij zijn nooit, nooit oprecht geraakt, maar altijd bezig met het volgende quasi-grappige bruggetje naar een volgend itempje. De VI Hooligans, die van FOK!, die van Nederland en België en misschien wel die van de Wereld, zij ervoeren die dag beelden van pure gelukzaligheid. Superbeelden.
Dat doen de redacteuren bij de uitgeverij wel voor mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gebrek aan alinea's stemt mij droevig.
Johan zal dat niet eens willen uitgeven, het is een rommeltje. Neem je ook je vrouw telkens als je het boek presenteert? Of komt dat omdat je 3x klaarkomt in iedere volzin als je over jezelf mag praten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uitgeverij de Buitenspelers wel te verstaan die het in stoeptegel formaat uit zal geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ze hebben een start gemaaktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef Oliver23 het volgende:
Er zitten al mankrachten klaar om de gehele collectie van DailyMotion over te zetten van Youtube (als inderdaad alles OK is).
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:57 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ze hebben een start gemaakt
https://www.youtube.com/user/VoetbalOliver?feature=mhee
Belediging van een steward. Dat wordt een stadionverbodquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maak je eigen meme's GGMM! Dorpsidioot!
We houden altijd DM als alternatief achter de handquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Mooi is dat, ik hoop dat het vanaf nu goed gaat op Youtube.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klasse ventje, houd ons op de hoogte!
Dat vind ik echt heel tof.quote:
Die is echt hilarischquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zit te genieten van die sneeuwaflevering
Derksen had daar zojuist een plaat bitterballen verzwolgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze doet het ook weer, die deed het een tijdje geleden niet.
René die meteen wegloopt als het over hem gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze doet het ook weer, die deed het een tijdje geleden niet.
Bedankt, nu moet ik nog bijna anderhalf uur gaan kijkenquote:
Ik had het niet meer, wat een eindbaas die Emilio.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:43 schreef RensAjacied het volgende:
Televizier uitzending nu volledig terug gekeken.![]()
Wat een avond als je dit weer terug kijkt!
VI HOOLIGANS JALALALALAAA!
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 06-03-2013 om 01:39:19Sterkte, @BoogieLive, het wordt een vervelende tijd. Maar eerlijk duurt het langst en deze rit ga je op eigen kracht uitrijden. reageer retweet
quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:52 schreef KingRoland het volgende:
vergeten te sub op dat kanaal. subscribed
quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1:23:28 op play drukken kijk wilfred's kop hahaha![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |