SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
155 zag ik net, kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik kan ze sowieso altijd zien omdat ik de uploader ben. Maar zijn ALLE video's weer beschikbaar?
165 video's geüpload. Nu 155 beschikbaar en de rest is volgens mij privé. Dus dan is alles weer beschikbaar!quote:
Je hebt aardig wat views op je accountquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:43 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Paar zijn er nog wel geblokkeerd zoals René van der Gijp krijgt sekspakket Christine le Duc (Voetbal International) en René van der Gijp en Johan Derksen halen anekdotes op over Fritz Korbach (Voetbal International).
Zijn er nu iets meer openbaar maar zeker nog niet allemaal.
Dat was pas een baas.quote:
Zie ik Arno Vermeulen niet doen met Louis van Gaalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat was pas een baas.
Volgens het boek van De Mos & Boskamp was hij ook heel invloedrijk, dat hij 's avonds met de bondscoach van België een borreltje ging drinken
Dat had ik als uploader niet eens gemerkt. Het is een puur komische familie die Schelvecchio'squote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat is jouw stelling over narcose?
daar lig ik niet wakker van
dan ben je echt de broer van Schelveccio
Alsnog 9 teveelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk nu naar de playlist van Superbeelden 'Voetbal International'.
Filmpjes die het niet doen
- Het moment van Ali B
- Hans Kraay compilatie
- Rene van der Gijp: co adriaanse staat steeds voor lul
- Johan Derksen sloopt HP de Tijd
- JOhan Derksen was vroeger jeugdtrainer
- Rene van der Gijp krijgt sekspakket Christine le Duc
- Rene van der Gijp en Johan Derksen halen anekdotes op over Fritz Korbach
- Feest in de studio na het winnen Televizierring
- Keje Molenaar over Telegraafbrief naar RVC Ajax
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dit fragment. Hansie eerst keihard lachen en dan die verontwaardiging.
Was ook gewoon wel erg overdreven gelachquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:58 schreef RensAjacied het volgende:
Dit fragment. Hansie eerst keihard lachen en dan die verontwaardiging.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook gewoon wel erg overdreven gelach
Wilfred heeft ook betere argumenten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
De poll die ik gisteren had geopend is uiteindelijk gewonnen door Wilfred.
Is dat fragment er nog dat Hansie het doelpunt gaat naspelen van Ibrahimovic. En dat Johan en Wilfried doelpalen zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hansie, held.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |