Ik hou het, net zoals de hele avond (quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:04 schreef Ties02 het volgende:
Oh het is weer zover, ik slinger de Gouden Koppel serie weer voor de 13491ste keer aan
En alweer geblockt...quote:
Lens/ Mathijssen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef So_Surreal het volgende:
Waar gaat het gifje uit de OP over?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef So_Surreal het volgende:
Waar gaat het gifje uit de OP over?
[ afbeelding ]
Dit is gewoon niet waar, het is een hetze. De media hebben zijn familie bedreigd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Boogerd heeft dopinggebruik bekend. Wat een verrassing mensen! EEN SCHOKKENDE ONTDEKKING!
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 06-03-2013 om 01:39:19Sterkte, @BoogieLive, het wordt een vervelende tijd. Maar eerlijk duurt het langst en deze rit ga je op eigen kracht uitrijden. reageer retweet
Bij sommige video's is het "third party content" balkje verdwenen, bij mij ten minste. De meeste video's die dat balkje wel hebben, werken weer. Sommige video's zijn nog steeds geblokkeerd. Als RTL het heeft uitgepraat met YouTube, dan zou YouTube toch op een knop drukken waardoor alle video's meteen gedeblokkeerd worden? Ik denk dat het een foutje van YouTube is, niet RTL.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:37 schreef Arn0 het volgende:
Hmm, vervelend. Langs de andere kant vind ik het op zich niet zo onlogisch dat gehele afleveringen worden verwijderd. Ben benieuwd wat er nu met al die fragmenten die opeens terug werken gebeurt. Ik kan me haast niet voorstellen dat dat een fout van Youtube is.
Bekentenissen onder druk komen vaker voor. Het is gewoon weg misselijkmakend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar, het is een hetze. De media hebben zijn familie bedreigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |