Ik hou het, net zoals de hele avond (quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:04 schreef Ties02 het volgende:
Oh het is weer zover, ik slinger de Gouden Koppel serie weer voor de 13491ste keer aan
En alweer geblockt...quote:
Lens/ Mathijssen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef So_Surreal het volgende:
Waar gaat het gifje uit de OP over?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:52 schreef So_Surreal het volgende:
Waar gaat het gifje uit de OP over?
[ afbeelding ]
Dit is gewoon niet waar, het is een hetze. De media hebben zijn familie bedreigd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:42 schreef RensAjacied het volgende:
Boogerd heeft dopinggebruik bekend. Wat een verrassing mensen! EEN SCHOKKENDE ONTDEKKING!
twitter:KoertWesterman twitterde op woensdag 06-03-2013 om 01:39:19Sterkte, @BoogieLive, het wordt een vervelende tijd. Maar eerlijk duurt het langst en deze rit ga je op eigen kracht uitrijden. reageer retweet
Bij sommige video's is het "third party content" balkje verdwenen, bij mij ten minste. De meeste video's die dat balkje wel hebben, werken weer. Sommige video's zijn nog steeds geblokkeerd. Als RTL het heeft uitgepraat met YouTube, dan zou YouTube toch op een knop drukken waardoor alle video's meteen gedeblokkeerd worden? Ik denk dat het een foutje van YouTube is, niet RTL.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:37 schreef Arn0 het volgende:
Hmm, vervelend. Langs de andere kant vind ik het op zich niet zo onlogisch dat gehele afleveringen worden verwijderd. Ben benieuwd wat er nu met al die fragmenten die opeens terug werken gebeurt. Ik kan me haast niet voorstellen dat dat een fout van Youtube is.
Bekentenissen onder druk komen vaker voor. Het is gewoon weg misselijkmakend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet waar, het is een hetze. De media hebben zijn familie bedreigd.
Maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat Youtube per ongeluk videos die al een copyright claim hadden, terug zichtbaar maakt.. Het is sowieso een vaag verhaal omdat sommige videos terug werken maar vele ook niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Bij sommige video's is het "third party content" balkje verdwenen, bij mij ten minste. De meeste video's die dat balkje wel hebben, werken weer. Sommige video's zijn nog steeds geblokkeerd. Als RTL het heeft uitgepraat met YouTube, dan zou YouTube toch op een knop drukken waardoor alle video's meteen gedeblokkeerd worden? Ik denk dat het een foutje van YouTube is, niet RTL.
Nu begin ik zelfs kinderen van 5 die met zijwieltjes richting school en kantoor fietsen te verdenken van dopinggebruik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bekentenissen onder druk komen vaker voor. Het is gewoon weg misselijkmakend.
Ik snap alle doping dokters en ploegen ook wel hoor. Als zelfs iemand als Boogerd een bekentenis aflegt lijkt het ineens een stuk minder erg.
quote:Derksen, Johan - Groeten uit Oudewater
Derksen, Johan - Voetbal voor volwassenen
Duren, Iwan van & Knipping, Tom - Voetbal en maffia - We schieten je kapot
Egmond, Michel van - Gijp
Genee, Wilfred - Voetbalvader
Slegers, Thijs - Andy van der Meijde - Geen Genade
Tol, Iwan - Hans Kraay Jr. - Achter de kleedkamerdeur
(epub-bestanden)
http://dfiles.eu/files/w11famban
Kindjes van 5 die naar kantoor fietsen, wat voor (mind)doping is dat?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu begin ik zelfs kinderen van 5 die met zijwieltjes richting school en kantoor fietsen te verdenken van dopinggebruik.
Maar ik blijf geloven in de onschuld van Boogie.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mocht iemand ze nog niet hebben.
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef Oliver23 het volgende:
Heb gisteren wat fragmenten van mijn Daily Motion Kanaaltje ge-upload naar Youtube. Maar ze worden langzaam weer 1 voor 1 geblocked door RTL/Youtube.
Denk dus dat het om een foutje gaat
Ik zag op dat kanaal ook een mysterieus filmpje waarin een bepaald symbool op iemands voorhoofd werd getekend. Ik kon het niet helemaal binnen de context van VI plaatsen, en het staat inmiddels 5 minuten later op privé. Kan je ons verlichten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bleek er ook nog een filmpje op te hebben staan. Dit bericht staat er wel bij, maar het werkt verder nog wel.
Wat zal Johan hier Vrijdag over te melden hebben?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:20 schreef Usert het volgende:
Ik liep zojuist bijna letterlijk tegen de snor op (want schoenveter zat los), maar hij ging bij Robert Maaskant naar binnen (aan de "Lage der a")...
Wat denken jullie, contractverlening? Weg primeur?![]()
Ik wist dat enkele mijn hoogstaande profiel in het bezit hadden en besloot een lomp grapje toch maar af te schermen. Al word ik nu alsnog met mijn jeugdzonden geconfronteerd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag op dat kanaal ook een mysterieus filmpje waarin een bepaald symbool op iemands voorhoofd werd getekend. Ik kon het niet helemaal binnen de context van VI plaatsen, en het staat inmiddels 5 minuten later op privé. Kan je ons verlichten?
http://nos.nl/artikel/481(...)litie-na-foutje.htmlquote:Markt Groningen vol politie na foutje
FC Groningen-directeur Hans Nijland heeft gisteren per ongeluk de Groningse politie groot laten uitrukken in het centrum van de stad.
Nijland was in het kantoor van burgemeester Rehwinkel voor een bijeenkomst met de wethouder Sport, toen hij in gedachten verzonken op een knop drukte. Die knop bleek later de alarmknop van de burgemeester te zijn.
Automatisch werd een grote politiemacht opgetrommeld, die naar de Grote Markt snelde. Een aantal agenten gingen het kantoor in, ook stonden er buiten twee politiebusjes te wachten.
Rekening
Een woordvoerder van de burgemeester verwacht niet dat de kosten van de politie-oproep op de gemeente verhaald worden.
"De knop is ingedrukt door iemand die niet wist wat de gevolgen waren. Het is zo heel erg duidelijk per ongeluk gebeurd, dat ik me niet kan voorstellen dat we hier een rekening voor krijgen van de politie."
Oef...quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:52 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is de aflevering van maandag het terugkijken waard? Ben niet echt fan van aad300
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Even een spoedberaad tussen Veerboot, Oliver, Noorse_Kabeltrui en mij
Is het een goed idee om nu alles van YouTube wat beschikbaar is alvast te downloaden en te uploaden op dat algemene VI Hooligan kanaal op DM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |