Ik zag net dat hij bij de Vodafone wasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:57 schreef Dos37 het volgende:
Een andere graag geziene gast is vandaag druk bezig geweest.twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
Ja, met hem was er altijd een topshowquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef Lunice het volgende:
Jammer dat Tijl Beckand nooit meer langs komt.
Je hebt gelukkig verkeerd gespeldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:28 schreef Lunice het volgende:
Jammer dat Tijl Beckand nooit meer langs komt.
Klopt haha hij zat lekker aan de koffiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag net dat hij bij de Vodafone was
Lekker bakkie pleur, niets mis mee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Klopt haha hij zat lekker aan de koffie
Hij heeft ruzie gemaakt met De Wereld Draait Door, hij moet het toch ergens doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef Ties02 het volgende:
Echt not dun dat die johannes hier zijn eigen filmpjes zit te pluggen
Terecht, staat hij uren in de file voor een itempje van een paar minuten, bellen ze hem op dat het onderwerp niet doorgaat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij heeft ruzie gemaakt met De Wereld Draait Door, hij moet het toch ergens doen.
Welk programma is dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man
Zoals je aan mijn UI ziet ben ik al volledig in de stemming.
WIA 4 van de VPRO over het zaalvoetbalelftal van Hugo Borst.quote:
De schaamte voorbij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef Ties02 het volgende:
Echt not dun dat die johannes hier zijn eigen filmpjes zit te pluggen
Stom, ik zag het niet staan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
WIA 4 van de VPRO over het zaalvoetbalelftal van Hugo Borst.
Dat staat ook in de beschrijving trouwens op Youtube.
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 15:13:57Slaad de Mos? "@aad300: Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv" reageer retweet
Geforceerdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 15:13:57Slaad de Mos? "@aad300: Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv" reageer retweet
Koertquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:19 schreef AFCNiels het volgende:
Wat hij zegt in dat filmpje als hij kinderen op straat ziet voetballen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze man
Zoals je aan mijn UI ziet ben ik al volledig in de stemming.
die fragmenten komen dus uit hetzelfde programmaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:49 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Wat hij zegt in dat filmpje als hij kinderen op straat ziet voetballen.
"Ik hoop dat dat balletje deze kant op rolt, dan geef ik hem toch even een tik nog die bal"
Jaaaa Emile dat hebben we al een keer gezien![]()
[ afbeelding ]
Ja. Wilfred kondigt 'm aan en Gijp zegt dan na het filmpje: "Ja, heerlijk toch, mooi man."quote:
Ze acteert al als ze thee drinkt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:38 schreef Evertjan het volgende:
Halina Reijn boos op Pownews-verslaggeefster
wie denkt deze B-actrice wel niet dat ze is
Laat dat meisje eerst eens leren 3 zinnen foutloos achter elkaar uit te spreken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:38 schreef Evertjan het volgende:
Halina Reijn boos op Pownews-verslaggeefster
wie denkt deze B-actrice wel niet dat ze is
quote:
Jeetje, goh, zullen dit dezelfde filmpjes zijn? Gewoon 5 posts boven je...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Dit komt vanavond in VI
http://www.dumpert.nl/med(...)on_corner_nemen.html
De Johan Derksen bingo rolt er weer uitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...)d&utm_medium=twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |