Ah beter!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vanavond gaat de F1 Manager open
Officiele F1 site geeft ook nog TBA aan....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:03 schreef vosss het volgende:
Ik mis race 10 in de OP. Tussen Nurburgring en Budapest. Van 19 - 21 juli.
Daar zit nog een TBA tussen. To Be Announced.
Geen idee of die nog ingevuld gaat worden, maar ik denk het wel
ik denk van nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:03 schreef vosss het volgende:
Ja dat weet ik. Dus die zullen ze nog wel announcen dan niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:05 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Officiele F1 site geeft ook nog TBA aan....
Denk dat daar een extra vakantie komt....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Dus die zullen ze nog wel announcen dan niet?
Overigens kwam ik net dit filmpje nog tegen:
Kuthype die van mij per direct afgeschaft mag worden en eik niet echt F1 nieuws waardig, maar wel de meest ervaren F1 rijder ooit
twitter:AdamHayNicholls twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 11:45:11Here's Ron, Sergio Perez and @McLarenAuto P1. Perez has already driven it. Said its the closest thing to an F1 car http://t.co/hSf4mQOMlp reageer retweet
saaie versiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:08 schreef vosss het volgende:
Overigens kwam ik net dit filmpje nog tegen:
Kuthype die van mij per direct afgeschaft mag worden en eik niet echt F1 nieuws waardig, maar wel de meest ervaren F1 rijder ooit
nog fout uitgevoerd ook, iedereen kijkt al naar barrichello..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
drie brute wagens
Als ik de jackpot win koop ik er een voor je mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Doet ik wel ff als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:16 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Testtijden mogen wel geüpdatet worden in de OP.
Die lambo zijn er 3 van gemaakt en die zijn al verkochtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Als ik de jackpot win koop ik er een voor je mezelf
Vanavond , staat hier ergens vlak bovenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:27 schreef Cryothic het volgende:
ff tussendoor (nieuw topic lijkt me zinloos, bestaand topic kan ik niet vinden)..
iemand enig idee wanneer de F1 Manager weer gaat beginnen hier?
Met nog minder dan 2 weken te gaan mag het wel een keertje denk ik?
lol, das ook toevalligquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:30 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Vanavond , staat hier ergens vlak boven
Nee idd, voor mijj gevoel rijden webber en alonso al langer meequote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:32 schreef vosss het volgende:
Ik typte net bij dat filmpje dat Rubens de meeste F1 starts ooit heeft en nu viel me ineens op dat momenteel van het huidige veld Button de meeste races gestart is
Dat zou ik zo uit mn hoofd niet zeggen![]()
Die 2 namen had ik ook in mn hoofd zitten, maar die doen toch een paar races minder mee dan Button.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Nee idd, voor mijj gevoel rijden webber en alonso al langer mee
Vergeet Williams niet waar hij als talent begonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:38 schreef Funzel het volgende:
En die jaren in de Benneton en Renault waren ook niet echt bijzonder goed ofzo.
toevallig dat het er aan komt op de avond dat ik het vraag. dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nou, het is in het vorige topic ook 5 keer gevraagd, dus zo toevallig is het niet.
Al aan de Sport 1 Vosss?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:15 schreef vosss het volgende:
Mooi filmpje. Ik hoop dat ze keihard falen dit jaar![]()
Nog niet, maar ik heb nog wel even toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Al aan de Sport 1 Vosss?
of wordt het Kai Ebel![]()
[ afbeelding ]
Kijk tijdens de wintermaanden voordelig naar topwedstrijden en de beste films. Nu de eerste 3 maanden voor ¤ 7,50 per maand.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb nog wel even toch?
Komende week ff afsluiten dat van 3 maanden voor de prijs van 1 maand bij Ziggo.
Ik ben wel benieuwd naar de uitzendingen en wat ze er van maken met Olav op lokatie.
Dat vond ik in het verleden toch altijd erg leuk
kai ebelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Al aan de Sport 1 Vosss?
of wordt het Kai Ebel![]()
[ afbeelding ]
WTF 25 euro per maand?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Kijk tijdens de wintermaanden voordelig naar topwedstrijden en de beste films. Nu de eerste 3 maanden voor ¤ 7,50 per maand.
normaal 25 p/mnd
sorry verkeerde aanbiedingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF 25 euro per maand?
Ik dacht dat het 15 euro zou zijn![]()
!
Jamaar film1 hoef ik niet. Ik moet alleen F1 hebben. Dat stomme voetbal en golf en tennis boeit me ook totaal niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zit ook film1 bij, die kan je dan opzeggen?
ninja editquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar film1 hoef ik niet. Ik moet alleen F1 hebben. Dat stomme voetbal en golf en tennis boeit me ook totaal niet.
Ze hebben Sport1 ook los. 15,50 per maand zie ik en de actie loopt nog tot de 23ste of iets.
Dus volgende week bestel ik wel, dan heb ik in elk geval Catalunya er nog bij voor die actie
gewoon decoder, interactief is wat andersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:51 schreef vosss het volgende:
Werkt dat Sport1 overigens ook met zo een decoder van Ziggo van het eerste uur of moet ik dan zo een interactief ding nemen?
Jamaar ik heb geen HD televisie. Die si maar HD readyquote:
ik poets meestal voor de wedstrijd het scherm met glassex, heb je ook een soort van HDquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar ik heb geen HD televisie. Die si maar HD ready
En die HD decoders vind ik te duur om in 720P te kunnen kijken
Als je na 9 maart besteld, dan heb je met 3 maanden ook nog Monaco en Canada.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:47 schreef vosss het volgende:
Ze hebben Sport1 ook los. 15,50 per maand zie ik en de actie loopt nog tot de 23ste of iets.
Dus volgende week bestel ik wel, dan heb ik in elk geval Catalunya er nog bij voor die actie
Ik zie het niet meer gebeuren en volgens mij waren er ook geen gesprekken meer gaande.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:03 schreef vosss het volgende:
Het is al maart hè... over 3 maanden is het juni.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:35 schreef vosss het volgende:
10 maart - 10 april - 10 mei.
Monaco is 23-26 mei en Montreal is 7-9 juni.
Ik moet uiterlijk de 14de maart bestellen en dan valt Monaco dus erbuiten.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kai ebel![]()
ik twijfel bij die man altijd tussen deen de
En het 2de schermquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:45 schreef DenS het volgende:
Volgende week maar een Sport1 Go abonnement afsluiten. Gaaf om dan bijvoorbeeld de Live Timing+Track Data en de Race Feed en Pit Feed open te hebben staan op 1 groot TV scherm
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:08 schreef vosss het volgende:
5 maart - 5 april
5 april - 5 mei
5 mei - 5 juni
Verrek!
Kan je dat op een Samsung Tab 2 10.1 bekijken?quote:
kan ik niet gewoon losse wedstrijd kopen zonder abbo ? Gewoon sport 1 go , losse wedstrijd ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:45 schreef DenS het volgende:
Volgende week maar een Sport1 Go abonnement afsluiten. Gaaf om dan bijvoorbeeld de Live Timing+Track Data en de Race Feed en Pit Feed open te hebben staan op 1 groot TV scherm
Ik heb ergens gelezen dat dat inderdaad kon, ga ik ook doen namelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:59 schreef Joene het volgende:
[..]
kan ik niet gewoon losse wedstrijd kopen zonder abbo ? Gewoon sport 1 go , losse wedstrijd ?
Gewoon vrijdag the F1 show van Sky downloaden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:55 schreef THEFXR het volgende:
komen er ook nog pre season beschouwingen?
Wat een misleidende actie van sport1 zeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:58 schreef Mothzor het volgende:
Ik heb nu een sport1 abbo via kpn.
Sport1 Go moet ik dat ook nog eens apart aanschaffen? Als dat zo is zeg ik per direct op!
Serieus? Ik neem een proefabo van 5 euro per maand en daarna zeg ik het op... F1 is me echt geen 25 euro in de maand waard. Of werkt het bij Ziggo anders en heb je daar wel sport 1 go bij zitten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Mothzor het volgende:
Ik heb ook sport1 genomen voor 12.50 p/m omdat ze aangaven dat je via je tab onboard en replays kan kijken.
Hier blijken dus 2 abbo's voor nodig te zijn. 25 euro p/m gaat me gewoon te ver! Misleidend deze actie van sport1
Lol. Ik vond het al zo schimmig omschreven op de site, was van plan dat uit te zoeken voordat ik een abo nam.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:03 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Wat een misleidende actie van sport1 zeg.
Je lekker maken met onboard beelden en replays op je tap.
Blijkt het nog een extra abbo van 12.99 p/m te zijn. Naast je al bestaande abbo van 12 euo!
Bij Ziggo. Even ingelogd om te kijken en daar zie ik het volgende lijstje:quote:Formula 1 for free, mate!
Zit nu gratis op poleposition van de eerste Formule 1-race van het seizoen, op 17 maart. Maak de Grand Prix van Austalië rechtstreeks mee vanuit uw woonkamer. Bestel de race via TV op Bestelling en betaal helemaal niets.
7 euro per race en de eerste voor niks.quote:Grand Prix van Australie
zo 17 mrt, 07:00
¤ 0,00
Bestel
Grand Prix van Maleisie
zo 24 mrt, 09:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Bahrein
zo 21 apr, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van China
zo 14 apr, 09:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Monaco
zo 26 mei, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Spanje
zo 12 mei, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Canada
zo 9 jun, 20:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Groot-Brittannie
zo 30 jun, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Duitsland
zo 14 jul, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Hongarije
zo 28 jul, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Belgie
zo 25 aug, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Japan
zo 13 okt, 08:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Zuid-Korea
zo 6 okt, 08:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Italie
zo 8 sep, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Abu Dhabi
zo 3 nov, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van India
zo 27 okt, 10:30
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van de Verenigde Staten
zo 17 nov, 20:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Brazilie
zo 24 nov, 17:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Singapore
zo 22 sep, 14:00
¤ 6,95
whut??? de flikkersquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:03 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Wat een misleidende actie van sport1 zeg.
Je lekker maken met onboard beelden en replays op je tap.
Blijkt het nog een extra abbo van 12.99 p/m te zijn. Naast je al bestaande abbo van 12 euo!
quote:Deze week zijn enkele Formule 1-coureurs gecontroleerd op het gebruik van doping. Werden de heren voorheen nog tijdens de Grand Prix-weekenden gecontroleerd, op dinsdag werden enkelen uit hun bed gelicht om een urinemonster af te geven.
Zowel Sergio Perez, Fernando Alonso als Daniel Ricciardo bevestigde het nieuws via Twitter. “Ze hebben me erg vroeg wakker gemaakt voor de dopingtest”, schreef Perez. Ricciardo liet weten: “Ik werd vanochtend in de vroege uurtjes getest op doping. In je eigen huis plassen wordt wel een heel lastig verhaal als iemand over je schouder meekijkt.”
De eerste 3 maanden abo is 15 euro voor 7 races.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij Ziggo. Even ingelogd om te kijken en daar zie ik het volgende lijstje:
[..]
7 euro per race en de eerste voor niks.
Ik ga nog eens puzzelen of dat voor mij voordeliger is dan 15 euro per maand betalen. Ik denk het wel, want veel 3 races in 1 maand zijn er niet en al zeker niet dat ik die dan allemaal kan zien.
Dus in elk geval bij Ziggo per race te bestellen.
7 euro per race, wat een afzetters. En dan krijg je niet eens de trainingen en de kwalificaties erbij volgens mijquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij Ziggo. Even ingelogd om te kijken en daar zie ik het volgende lijstje:
[..]
7 euro per race en de eerste voor niks.
Ik ga nog eens puzzelen of dat voor mij voordeliger is dan 15 euro per maand betalen. Ik denk het wel, want veel 3 races in 1 maand zijn er niet en al zeker niet dat ik die dan allemaal kan zien.
Dus in elk geval bij Ziggo per race te bestellen.
Dat was een truukje wat Tyrrel heeft uitgehaald. De BAR Honda had een dubbele tank, waarbij de 2de tank tijdens de laatste stop pas werd bijgevuld met brandstofquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
Button was dan in zijn beginjaren wel een talent, maar reed mee als een grijze muis. Enige opvallende was dat hij in 2000 op Monza slachtoffer werd van een remtest van Michael Schumacher. Daarna dook Button in 2004 weer op toen de BAR Honda een goede wagen was, al waren er wel wat illegale zaken, zoals een te lichte wagen tijdens de race die bij de laatste pitsstop met lood in de tank weer op gewicht werd gebracht.
Pas in 2009 kon Button zijn naam vestigen door met de Brawn-Mercedes (met Honda-geld) het kampioenschap te winnen. Daarna werd de Brit weer een soort van tweede rijder: degelijk met per jaar een aantal uitschieters.
Kimi for WCquote:
Dus met Engels commentaar en mogelijk gratis Sport1 Go bij een Sport1 abonnement bij Ziggo en UPC. Sport1 Go zal 6 kanalen bieden.quote:Zoals bekend zal Sport1 dit jaar in combinatie met Veronica de Formule 1 uitzendingen voor haar rekening nemen. Afgelopen Zaterdag werden er tijdens de launch party al een aantal details bekend gemaakt over het komende seizoen. Echter waren niet al onze vragen beantwoord en daarom zochten wij contact met Sport1. We waren namelijk benieuwd naar de mogelijkheid om engels commentaar te selecteren en ook de Sport1Go service wekte onze interesse.
Zo bevestigde Sport1 dat het behalve Nederlands commentaar van Ronald van Dam en een oud-coureur ook de kijker gaat voorzien van Engels commentaar. Wie dit Engelse commentaar gaat verzorgen werd niet officieel vermeld. Maar er gaan geruchten dat dit commentaar van Sky Sports F1 komt. Het commentaar wordt daar verzorgd door David Croft en Martin Brundle. Een groot pluspunt van dit engelse commentaar is dat de Sky commentatoren worden ondersteund door meerdere pit-reporters.
Verder werd er afgelopen zaterdag bekend gemaakt dat via de Sport1Go service meerdere kanalen getoond kunnen worden met betrekking tot de Formule 1. Het gaat om zes kanalen die bestaan uit de gewone race beelden, een on-board kanaal, een hoogtepunten-kanaal, een pit-kanaal, een driver-tracker en een live-timing scherm. Sport1Go is verkrijgbaar als internet abonnement voor iedereen die maar geïnteresseerd is. Maar Sport1 is op dit moment in gesprek met meerdere providers (o.a. Ziggo en UPC) om deze service gratis bij het TV abonnement aan te bieden. Klanten van Canal Digitaal kunnen de service al gratis gebruiken. Over welke termijn deze service voor andere providers beschikbaar wordt is niet bekend, maar Sport1 hoopt dit zo spoedig mogelijk bekend te maken.
Sport1 doet dit seizoen voor het eerst verslag van de Formule 1. Olav Mol zal op locatie de items verzorgen voor een drie kwartier durende voorbeschouwing. Het commentaar wordt verzorgd door Ronald Van Dam met ondersteuning van coureurs Robert Doornbos en Christijan Albers. Wellicht dat Jos Verstappen ook bij dit team toegevoegd zal worden. De oud coureur gaf aan wel te porren te zijn voor deze baan, maar dat er geen concrete afspraken zijn gemaakt.
Was het niet zo dat de Honda-motor in die auto een bepaald aantal liters brandstof aan boord had om te kunnen werken? Bij het wegen met een lege tank bleek die tweede tank nog vol te zitten, wat volgens het team was toegestaan omdat die liters volgens hun bij het leeggewicht van de auto hoorden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat was een truukje wat Tyrrel heeft uitgehaald. De BAR Honda had een dubbele tank, waarbij de 2de tank tijdens de laatste stop pas werd bijgevuld met brandstof
Dat lijkt er meer op. Als je nou ook nog de Sky Sports voorbeschouwing kon zien zou het helemaal compleet zijn. Maar die kan ik wel streamen, want de slechte beeldkwaliteit stoort dan niet zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:11 schreef sasquatsch het volgende:
Meer informatie over het Sport1 abonnement
[..]
Dus met Engels commentaar en mogelijk gratis Sport1 Go bij een Sport1 abonnement bij Ziggo en UPC. Sport1 Go zal 6 kanalen bieden.
Vettelquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:34 schreef Dos37 het volgende:
Mooi Martin Brundle![]()
Ik heb er weer zin aan moet zeggen dat die off season erg snel is gegaan. Let's go Vettel
http://img833.imageshack.us/img833/9050/vettelfingerwideweb470x.jpg (copy/paste deze link)quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Vettelopsouten met die duitser
Doe nu maar eens een andere winnaar (lees geen Red Bull).
Dat is zeker topquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Commentaar van Sky bij Sport1.
Dat zou geweldig zijn!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:34 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb er weer zin aan moet zeggen dat die off season erg snel is gegaan. Let's go Vettel
Dat was idd de uitleg eraanquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de Honda-motor in die auto een bepaald aantal liters brandstof aan boord had om te kunnen werken? Bij het wegen met een lege tank bleek die tweede tank nog vol te zitten, wat volgens het team was toegestaan omdat die liters volgens hun bij het leeggewicht van de auto hoorden.
Alle vrije trainingen, kwalificaties en races live en zonder reclame, waarbij de race altijd in HD te zien is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik vraag me af hoe Sport1 het gaat doen als tijdens de F1 race een voeltbal wedstrijd bezig is. Krijgen we dan de formule1 nog in HD te zien of niet? Sport1 heeft 1 HD kanaal dat betekend dat hoogtepunten-kanaal in SD te zien is in plaats van HD.
Dat is nog maar afwachten, de CEO van Sport kon dit niet bevestiggen/ontkennen tijdens de Launch Party. Er is maar 1 HD kanaal (beetje ouderwets) en voetbal lijkt mij dan toch belangrijker voor de bobo's.quote:
Ze hebben 2 HD kanalen maar je hebt wel gelijk dat voetbal voorgaatquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten, de CEO van Sport kon dit niet bevestiggen/ontkennen tijdens de Launch Party. Er is maar 1 HD kanaal (beetje ouderwets) en voetbal lijkt mij dan toch belangrijker voor de bobo's.
twitter:mrjakehumphrey twitterde op woensdag 06-03-2013 om 13:03:38Great news that #F1 practice sessions will be on BBC Two in HD this season. Opening up the sport to fans at a crucial time in the weekend. reageer retweet
ik heb ziggo TV , maar xs4all internet... Sport1go zal dan wel niet mogelijk zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:11 schreef sasquatsch het volgende:
Meer informatie over het Sport1 abonnement
[..]
Dus met Engels commentaar en mogelijk gratis Sport1 Go bij een Sport1 abonnement bij Ziggo en UPC. Sport1 Go zal 6 kanalen bieden.
Terechte klachtquote:
Wat win je dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:21 schreef vosss het volgende:
Zoek de 1 verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks. Gelukkig rijden ze dalijk met gele en rode T-cam. Anders wordt het lastig die 2 uit elkaar te houdenquote:
Ja maar veel scheelt het niet. Ware het niet voor de gekleurde T-cams was het toch lastig om op 1 oogopslag te zien wie het isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:29 schreef Meike26 het volgende:
En de helm van Rosberg is iets feller van kleur dan bij Lewis.
Gelukkig kunnen we die Nederlander goed herkennen. Dat is die coureur in die groene auto met witte helm die steevast achteraan bungeltquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Schunckelstar het volgende:
Tegenwoordig is het sowieso veel lastiger om helmen te herkennen door die coureurs die het nodig vinden elke race een nieuw desig te hebben
Hoezo zouden we hem moeten herkennen dan? Hij komt toch nooit in beeldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we die Nederlander goed herkennen. Dat is die coureur in die groene auto met witte helm die steevast achteraan bungelt![]()
Nee dat zijn de mannen van Marussia die niet in beeld komen:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo zouden we hem moeten herkennen dan? Hij komt toch nooit in beeld
Perez heeft een stuk meer groen in zijn helm. Valt op zich wel te doen. Het minimale verschil tussen Rosberg en Hamilton daarentegen.... niet echt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef Meike26 het volgende:
Bij McLaren word je er ook niet wijzer van. Weet je toch echt zeker dat Hamilton nu bij MGP rijdt... :
[ afbeelding ]
Is dit toch echt Checo en niet Hamilton... denk dat ik mij daar dit jaar ook nog wel eens in ga vergissen
Zolang de teamgenoot dat niet doet is er weinig aan de handquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Schunckelstar het volgende:
Tegenwoordig is het sowieso veel lastiger om helmen te herkennen door die coureurs die het nodig vinden elke race een nieuw desig te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd dat coureurs nog persoonlijke helm-designs hadden en zich niet lieten gaan met commercieel gedoe zoals Vettel en Schumacher deden.![]()
Ik heb ook UPC (Amsterdam) en ik moet zeggen zelden problemenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo,ook abonnementje genomen op Sport1. Hoop dat het allemaal goed gaat, het is via UPC. En mijn vertrouwen in UPC is diep onder nul.
Is te lang geleden, maar het was meteen beschikbaar op het moment dat ik mijn UPC kastje kreegquote:
Nouja, ik had het al voor maandag op de kalender gezet, dus maar hopen dat ze het op tijd klaarspelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is te lang geleden, maar het was meteen beschikbaar op het moment dat ik mijn UPC kastje kreeg
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 16:22:37FIA confirms 2013 F1 calendar will have 19 races. For at least third time says Concorde Agreement talks proceeding twds imminent conclusion reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 16:20:47Members new FIA drivers' commission: president @emmofittipaldi, vp S Loeb, single-seater reps: @Mansell_Nigel @karunchandhok @mariavillota reageer retweet
ok, bedanktquote:
onee.., als ze gelapt worden dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo zouden we hem moeten herkennen dan? Hij komt toch nooit in beeld
twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 23:18:03Zondag schuift in de rust van Liverpool-Tottenham (17.50) Robert Doornbos aan om over de Formule 1 te praten #sport1 reageer retweet
Leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:12 schreef Tarado het volgende:
twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 23:18:03Zondag schuift in de rust van Liverpool-Tottenham (17.50) Robert Doornbos aan om over de Formule 1 te praten #sport1 reageer retweet
Omdat ik me echt niet druk kan maken en gelukkig ook niet hoef te maken of ik 15 Euro of niks of 5 Euro betaal voor een maand.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zetten jullie nou allemaal nu al Sport 1 aan? Als je tot na het weekend wacht kan je de Grand Prix van Canada in juni nog meepakken met het proefabonnement.
Dat was alleen bij de nabeschouwing van de race. Tijdens de race waren het Kris Wauters en Gert Vermeersch die het commentaar dedenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:25 schreef Loodje het volgende:
[..]
LeukVoorheen konden we hem op de belgische zender al commentaar horen geven. Helaas is het alleen commentaar geven en niet zelf racen.
Iddquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat ik me echt niet druk kan maken en gelukkig ook niet hoef te maken of ik 15 Euro of niks of 5 Euro betaal voor een maand.
Gewoon een website neem ik aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:13 schreef Meike26 het volgende:
Ja oke, dat snap ik, maar hoe gaat Sport1 dat precies aanbieden. Je kan je iPAd of telefoon naast je neerleggen, maar dan. Heb je toch weer account nodig denk ik dan ?
http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1quote:Voor iedereen die de Formule 1 race live aan het kijken is, maakt Sport1 ook een interactief tweede scherm beschikbaar genaamd Sport1 Pitlane. Dit tweede scherm geeft een schat aan live statistieken en achtergrondinformatie
over coureurs, teams en circuits weer. Sport1 Pitlane is voor iedereen gratis beschikbaar via www.sport1.nl en is te gebruiken op desktops, laptops en tablets.
Filmnet of Canal+ had een jaar of 10 geleden ook 6 kanalen live op de schotel te ontvangen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vrijdag en donderdag is op sport1 de live vrije training te volgen om 02:30 en vrijdag om 06:30 en om 07:00. En op zaterdag 04:00 in de ochtend. En natuurlijk de kwalificatie dit kan je nog niet terug vinden op de tv gids van Sport1.
Sport1 select zendt dit uit Sport1 extra zend de onboard camera's uit en Sport1 extra 2 de highlights feeds. Alleen weet ik niet wat ik hier van moet verwachten. Zal dan wel voor het eerst zijn dat een Nederlandse kanaal de vrije training live uitzend.
Dus dan je op 3 kanalen de formule1 volgen. Ik denk dat deze manier van kijken toch leuk gaat worden. Zeker de extra kanaal waar je de onboard camera's ziet Ik benieuwd hoe Sport1 dit gaat doen.
Zou wel toevallig zijn al die signalen gelijk lopen. Met digitale tv zit er maar zo 10 tellen tussen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik hoop dat Sport1 met meer kabel bedrijven in gesprek is over Sport1 Go.
Wel mooi dat je tijdens de wedstrijd kan luisteren naar Sky Sport. Martin Brundle doet toch ook commentaar bij BBC?
Ik vraag me af hoe Sport1 het gaat doen als tijdens de F1 race een voeltbal wedstrijd bezig is. Krijgen we dan de formule1 nog in HD te zien of niet? Sport1 heeft 1 HD kanaal dat betekend dat hoogtepunten-kanaal in SD te zien is in plaats van HD.
interactief is toch alleen uitgesteld kijken of opnemen, bij sport 1 krijg je gewoon een mozaiekquote:Op zondag 10 maart 2013 01:39 schreef vosss het volgende:
Ik heb wel zo een zenderpakket van discovery en crime channel enzo erbij.
Mag ik dan aannemen dat Sport1 ook gewoon aangezet kan worden met mijn niet interactieve decoder?
startnummers en namen zijn vrijdag ook officieel bekend gemaakt, zou je die ook even willen updaten naast de testtijden?quote:
Zo wordt het zeker leuk kijken. Als je dat geneuzel van Ronald van Dam zat bent kun je zo naar de onboard schakelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vrijdag en donderdag is op sport1 de live vrije training te volgen om 02:30 en vrijdag om 06:30 en om 07:00. En op zaterdag 04:00 in de ochtend. En natuurlijk de kwalificatie dit kan je nog niet terug vinden op de tv gids van Sport1.
Sport1 select zendt dit uit Sport1 extra zend de onboard camera's uit en Sport1 extra 2 de highlights feeds. Alleen weet ik niet wat ik hier van moet verwachten. Zal dan wel voor het eerst zijn dat een Nederlandse kanaal de vrije training live uitzend.
Dus dan je op 3 kanalen de formule1 volgen. Ik denk dat deze manier van kijken toch leuk gaat worden. Zeker de extra kanaal waar je de onboard camera's ziet Ik benieuwd hoe Sport1 dit gaat doen.
https://itunes.apple.com/nl/app/sport1/id498487126?mt=8%26ls=1quote:Op zondag 10 maart 2013 09:00 schreef Xebber het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik volgend weekend F1 ga kijken.
Zit op dit moment nog met analoge televisie. Er komt hier wel glasvezel, maar dat ligt nog tot aan de voordeur, en dat komen ze de 19e binnen aansluiten. Geen flauw idee of ik direct hierna al glasvezel (en dus digitale TV) heb waarna ik Sport1 kan nemen.
Iemand een idee buiten "bij iemand anders kijken" of "achteraf downloaden"?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:47 schreef Beach het volgende:
http://www.crash.net/f1/n(...)f_lady_virginia.html
Vrouw van Frank Williams overleden.
kijk eens wat ze op mp kosten?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:14 schreef vosss het volgende:
Even contact gehad met Ziggo.
Dat kan dus niet. Momenteel. En wanneer het wel kan weten ze niet.
Nog even naar glas gekeken, maar dat is nog steeds niet interessant qua snelheid. 500Mbit is hier nog niet beschikbaar en voor 100 betaal ik ongeveer hetzelfde als nu voor 120.
En die klojo''s van Ziggo geven een interactieve decoder aan nieuwe klanten voor 50 euro en ik moet de volle mep betalen van 200 euro. Dat ik al zo lang als het alles in 1 extra pakket bestaat klant ben en dus altijd het snelste en duurste pakket heb gehad doet daar niets aan af. Geen aanbieding
Kan de OP niet meer editten?quote:Op zondag 10 maart 2013 09:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Herinnert u zich de lange vanes op de wing-endplate op de achtervleugel van ferrari? Lotus past een soortgelijke techniek toe op de bargeboards, barcelona:
[ afbeelding ]
[ [url=http://i.imgur.com/uJP8jkh.jpg]afbeelding[/
startnummers en namen zijn vrijdag ook officieel bekend gemaakt, zou je die ook even willen updaten naast de testtijden?
kan als je geen abo hebt na 48 uur niet meer. Met abo loopt dat op tot max 5 dagen.quote:
Oh, ook weer nieuw haha. Nouja, sorry mensen geen ge-update OPquote:Op zondag 10 maart 2013 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan als je geen abo hebt na 48 uur niet meer. Met abo loopt dat op tot max 5 dagen.
een mod kan het te allen tijde wel
is niet nieuw hoor. Zo ging het al een zeer geruime tijdquote:Op zondag 10 maart 2013 13:23 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Oh, ook weer nieuw haha. Nouja, sorry mensen geen ge-update OP
Ik heb een Humax decoder van Ziggo (was toen 70 euro), daar kan je zelf een USB-schijf aanhangen en dan op pauze zettenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:58 schreef vosss het volgende:
Ik was gister bij een vriend op bezoek die dat interactieve tv via glasvezel had.
Dat was wel handig met op pauze zetten enzo.
Tevens kon hij ook via zn telefoon kiezen wat hij wilde opnemen en daar hoefde zn apparatuur niet voor aan te staan. Dat werd dan online opgenomen en kon hij dan wanneer hij wil thuis aanzetten en kijken.
Kan dat met Ziggo ook? Of kan ik daar alleen maar op pauze zetten wanneer ik wil?
Voor mij nieuw danquote:Op zondag 10 maart 2013 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is niet nieuw hoor. Zo ging het al een zeer geruime tijd
dat is mij onbekend, weet je toevallig welk type je hebt?, ik heb de ir fox c.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb een Humax decoder van Ziggo (was toen 70 euro), daar kan je zelf een USB-schijf aanhangen en dan op pauze zettenGeen dure interactieve decoder voor nodig
Ik ben aan het kijken naar de Samsung SMT-C7140A.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb een Humax decoder van Ziggo (was toen 70 euro), daar kan je zelf een USB-schijf aanhangen en dan op pauze zettenGeen dure interactieve decoder voor nodig
Lees net dat upc ook deze gp gratis uitzend.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef alwaysonhold het volgende:
Zo, bij Ziggo gratis Australie GP besteld bij Sport 1. Leuke actie. Ben er klaar voor, nog 7 dagen!
Linkje?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef alwaysonhold het volgende:
Zo, bij Ziggo gratis Australie GP besteld bij Sport 1. Leuke actie. Ben er klaar voor, nog 7 dagen!
Wat bedoel je met HD had wel iets groter gemogen?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:10 schreef Meike26 het volgende:
Nee tv hoeft niet aan en decoder blijft op standby, maar neemt wel op.
Wij hebben de Humax 5200C ofzo iets. Erg blij met het apparaat. Kost wat, maar heb je ook wat. Alleen HD had wel iets groter gemogen.
Ik vermoed dat ze de HDD bedoeltquote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat bedoel je met HD had wel iets groter gemogen?
Doel je hiermee op de grijze rand die ik her en der lees?
Ik kan natuurlijk niet voor een ander spreken, maar met die 15 euro voor de eerste 3 maanden veeg ik dus normaal gesproken m'n reet af.quote:
ik gebruik wc papierquote:Op zondag 10 maart 2013 21:34 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor een ander spreken, maar met die 15 euro voor de eerste 3 maanden veeg ik dus normaal gesproken m'n reet af.
Die van mij neemt gewoon op als ik hem instel (en ik neem alleen maar F1 op eigenlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 14:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken naar de Samsung SMT-C7140A.
Op de site van Ziggo staat die niet tussen de interactieve decoders en dat wil volgens hun zeggen dat interactief en ondemand niet werkt.
Dit terwijl ze linken via hun site naar de handleiding van het ding waar gewoon in staat dat je op de rode knop kunt drukken voor interactef en on demand te kiezen.
Godsklere man. Stelletje kutten.
En die humax die wel in hun lijstje van interactieve decoders staat doet maar 1080i ipv 1080p.
Ik denk dat ik gewoon die Samsung maar ga kopen. Kan ik in elk geval instellen en opnemen als ik aan het werk moet.
Ik neem aan dat het voldoende is als dan alleen de decoder aan staat toch? Of moet dan ook mn tv en receiver aanstaan?
Complete n00b mbt interactief en opnemen en ondemand
En veel ook, gezien de enorme kwantiteit aan bagger die je met flinke regelmaat over dit forum verspreidt.quote:
Het lijkt me sterk daar er geen voorbeschouwing is, denk dat de TV gids gewoon nog niet klopt. Ze zijn immers op locatie, dat zou anders een beetje zonde zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
Matig zeg van Sport1 geen nabeschouwing en een voorbeschouwing van een kwartier. En daar moet je voor betalen.
Volgens mij heeft Sport1 in een persbericht juist laten weten met uitgebreide voor- en nabeschouwing te komen. Maar hoe dan ook, komende vrijdag ben ik vrij. Dus ik zit om half 3 voor de tv!!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
Matig zeg van Sport1 geen nabeschouwing en een voorbeschouwing van een kwartier. En daar moet je voor betalen.
http://www.sport1.nl/nieu(...)live-bij-sport1.htmlquote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
Nouja al blijkt er geen voor en nabeschouwing te zijn, dan nog weiger ik om brakke 360p streams op internet te kijken.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)live-bij-sport1.html
http://www.sport1.nl/nieu(...)-formule-1-fans.html
http://www.gpupdate.net/n(...)jaar-live-op-sport1/
Als ik dit zo lees lijkt het mij duidelijk dat er voldoende voor- en nabeschouwing is. Als dat niet het geval is zeg ik mijn abonnement op zodra het kan en kijk ik wel via (brakke) live streams op het internet.
Ook frapant. De Red Bull is nooit de snelste geweest; dat weten we, maar dat de 1 na laatste van vorig seizoen nu de snelste is op het rechte stuk is wel merkwaardigquote:Van alle nieuwe wagens is de RB9 de traagste op het lange rechte stuk. Dat is in elk geval de analyse van het Duitse magazine Auto Motor und Sport.
Volgens correspondent Michael Schmidt klokte de RB9 tijdens de twee laatste testdagen in Barcelona 307,7 km/u af, maar liefst 12,8 km/u trager dan de snelste, dat verrassend genoeg Marussia was.
Ik ga hem vandaag ook aanvragen. Bewust gewacht tot na het weekend zodat Canada nog mee kan in de aanbiedingquote:Op maandag 11 maart 2013 09:56 schreef IkWilbert het volgende:
Zo, net sport 1 aangevraagd... eerst maar eens drie maand kijken voor 5 euro p/m. Daarna zien we wel weer verder.
Nouja voor die 15 euro kan je toch altijd kijken wat het is. Daar krijg je 6 races voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
Ik doe het voorlopig wel met de combinatie BBC/RTL+/Veronica.
Canada komt volgens mij op Veronica toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga hem vandaag ook aanvragen. Bewust gewacht tot na het weekend zodat Canada nog mee kan in de aanbieding
quote:I Challenge hoopt in 2015 de deuren te kunnen openen en verwacht zo'n 750.000 bezoekers per jaar te trekken.
Ga het ook aanvragen en dan zien we wel. Dit zijn mooie maanden want voor zo'n bedrag kan ik ook een paar nba wedstrijden live kijken, zelfs de finalequote:Op maandag 11 maart 2013 10:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga hem vandaag ook aanvragen. Bewust gewacht tot na het weekend zodat Canada nog mee kan in de aanbieding
Ik bel wel even dalijkquote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sport1 aangevraagd via de website van Ziggo (mijn.ziggo.nl). Krijg ik een mail dat ik binnen 5 werkdagen een bevestiging krijg.
Op de site bij smartcardinstellingen mijn smartcard hersteld en binnen 5 minuten had ik beeld.
Ik kan geen Sport1 krijgen via mijn (glasvezel) provider.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja voor die 15 euro kan je toch altijd kijken wat het is. Daar krijg je 6 races voor.
Dat is dus een euroknaak per raceweekend. Daar is geen buil aan te vallen lijkt me?
Zoals het daar staat heb je dan alleen de race. Dus niet het hele pakket met voorbeschouwing/training/kwali. Klopt dat?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:48 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/tvopbestelling/
Alleen de race zoals ik het zie ja. Afzettersquote:TV op bestelling:
Grand Prix van Australie
zo 17 mrt, 07:00
Sport 1, Kanaal 401
De Samsung of toch de Humax?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen de race zoals ik het zie ja. Afzetters
Maargoed, ik zit gebakken. Vanmiddag nog even ene HD recorder/decoder halen en ik hoef ook niets meer te downloaden als ik terug kom van mn werk.
De Samsung. Ondanks een hoop tegenstrijdige berichten en keiharde leugens van Ziggo is dat ding wel gewoon geschikt voor interactief.quote:
Klootviolenquote:Als eerste kunnen de duizenden gebruikers van Humax (5100, 5200 en 5300) en Samsung (7140A) en (7140B) digitale ontvangers gebruik maken van de nieuwe interactieve dienst. Op termijn voegt Ziggo hier andere apparaten aan toe.
ik ken iemand die zijn samsung uit het raam heeft gegooid en een humax heeft gekocht, hopen dat jouw samsung het wel 100% gaat doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:33 schreef vosss het volgende:
[..]
De Samsung. Ondanks een hoop tegenstrijdige berichten en keiharde leugens van Ziggo is dat ding wel gewoon geschikt voor interactief.
Ik moest de mevrouw aan de chat zelfs wijzen op een persbericht van Ziggo toen ze me probeerde om te lullen om toch bij hun die Humax aan te schaffen.
https://www.ziggo.com/nl/(...)eve-dvb-c-tv-dienst/
[..]
Klootviolen
Ik snap sowieso niet waarom iemand geen Humax neemtquote:Op maandag 11 maart 2013 12:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ken iemand die zijn samsung uit het raam heeft gegooid en een humax heeft gekocht, hopen dat jouw samsung het wel 100% gaat doen.
Daarom heb ik nog steeds geen glasvezel genomenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kan geen Sport1 krijgen via mijn (glasvezel) provider.
ik ook niet maar ga Losse wedstrijden kopen en kijken op iPad / laptop! Dus via de vezel :-)quote:Op maandag 11 maart 2013 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kan geen Sport1 krijgen via mijn (glasvezel) provider.
Dan is er vast iets niet goed gegaan... vanmorgen heb ik het aangevraagd en vanmiddag toen ik thuis kwam had ik al beeld.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:41 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb nog steeds geen Sport1 hier op de kabel. Er zijn nu 6 werkdagen voorbij en ze zeiden dat het ongeveer 4 tot 5 werkdagen duurde tot ik Sport1 kan kijken.
Morgen maar is bellen.
Same here. Trouwens geen mailbevestiging, er bleek al beeld te zijn wanneer ik het controleerde.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dan is er vast iets niet goed gegaan... vanmorgen heb ik het aangevraagd en vanmiddag toen ik thuis kwam had ik al beeld.
Da's snelquote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dan is er vast iets niet goed gegaan... vanmorgen heb ik het aangevraagd en vanmiddag toen ik thuis kwam had ik al beeld.
"Binnenkort te bestellen" Ook zoietsquote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef Distortion het volgende:
Ik denk dat ik straks ga kijken via Sport1 F1 http://info.sport1.nl/formule1.php . Ik vraag me alleen af hoe lang het moet duren voordat ze eindelijk weten wat dat zou kosten per race weekend. De races die de BBC niet live uitzzend kijk ik via sport1.
Als ze er naar mijn smaak teveel geld voor vragen dan ga ik de races wel via RTL duitsland kijken.. Dan kan ik meteen m'n duits weer een beetje ophalen.
Zou ik zeker doen. Ik heb via de chat van Ziggo Sport1 aanbieding gepakt; even zitten studeren, nieuwe decoder gehaald, aangesloten, updates geinstalleerd en Sport1 was reeds actief.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:41 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb nog steeds geen Sport1 hier op de kabel. Er zijn nu 6 werkdagen voorbij en ze zeiden dat het ongeveer 4 tot 5 werkdagen duurde tot ik Sport1 kan kijken.
Morgen maar is bellen.
yep, doe ik ook. Gewoon decoder hele nacht aanzetten. Die 15 eurocent stroom heb ik er wel voor over :pquote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef RJD het volgende:
Ik heb net bij Ziggo alleen de GP van Australië besteld voor 0,00 euro. Blijkt dat je de decoder dan al een uur van te voren op het juiste kanaal moet hebben. Kortom, ik moet de decoder al om 5.45 uur op Sport 1 afstemmen, om rond 6.45 uur beeld te hebben. Ik denk dat ik de decoder de hele nacht maar aan laat staan. Kan ik in ieder geval tot 6.45 uur "uitslapen".
Decoder gewoon aan en TV uit kan gewoon hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:22 schreef vosss het volgende:
Zou standby niet genoeg moeten zijn? Dus aan staan dat ze zegmaar bedoelen de stroom erop?
Ik heb al gezien dat die Samsung van mij gewoon dingen opneemt als ie op standby ingesteld staat.
Dan zou een tv kanaal activeren toch ook wel moeten kunnen in standby niet?
quote:Kamui Kobayashi confirms Ferrari WEC deal with AF Corse
By Gary Watkins Monday, March 11th 2013, 18:21 GMT
Former grand prix driver Kamui Kobayashi has joined Ferrari's factory World Endurance Championship campaign.
The move, predicted in AUTOSPORT magazine last month, means that the former Toyota and Sauber Formula 1 driver will race a Ferrari 458 Italia in the GTE Pro class for the factory AF Corse team.
Kobayashi joins a select band of Ferrari factory GT drivers, which includes Gianmaria Bruni, Giancarolo Fisichella and Toni Vilander.
Kobayashi, 26, said: "It's an honour for me to become part of the Ferrari family. I will work hard and give my all in this new chapter of my career.
"I can't wait to start working with AF Corse and really hope I can aim for the title."
The Japanese tested for Ferrari at Aragon in Spain last month along with another F1 refugee, Karun Chandhok.
The identity of Kobayashi's co-driver for the eight-round WEC is not expected to be announced until next week. Finn Vilander, who is on Ferrari's roster of factory drivers, is among the candidates.
Bruni and Fisichella, who led the driver line-up that took AF to the teams' title and Ferrari to the manufacturers' crown, are expected to remain together.
Olivier Beretta, who was nominated by AF for its #71 car, is racing for the Risi Competizione Ferrari squad in the American Le Mans Series and will not be part of AF's full-time line-up.
Ik bedoel alles uit en alleen de decoder op standby. Volgens mij moet dat ook werken.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Decoder gewoon aan en TV uit kan gewoon hoor.
Ik heb gisteravond laat ook iets opgenomen op mijn dvd recorder. Decoder aan en TV uit. En ik kijk het nu terug.
Moet je wel opletten, mijn decoder (Humax) gaat na een paar uur zonder user input vanzelf op standby.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef RJD het volgende:
Ik heb net bij Ziggo alleen de GP van Australië besteld voor 0,00 euro. Blijkt dat je de decoder dan al een uur van te voren op het juiste kanaal moet hebben. Kortom, ik moet de decoder al om 5.45 uur op Sport 1 afstemmen, om rond 6.45 uur beeld te hebben. Ik denk dat ik de decoder de hele nacht maar aan laat staan. Kan ik in ieder geval tot 6.45 uur "uitslapen".
Wat zijn de voordelen/verschillen?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:39 schreef DenS het volgende:
Geen enkel hier die Sport1 Go heeft genomen?
Was dat go niet voor op je smartfoon en/of tablet?quote:
Zou kunnen, maar volgens mij zit daar geen standaard F1 bijquote:Op maandag 11 maart 2013 22:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Was dat go niet voor op je smartfoon en/of tablet?
Je hoeft niet altijd thuis te zijn als je F1 wil zien? Dat is het grootste voordeel. Op TV heb je maar 2 kanalen met F1, en via Sport1 F1/Go heb je er 6 waarvan je naar 4 tegelijk kunt kijken. Enz...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar volgens mij zit daar geen standaard F1 bij
Je kunt als je niet thuis bent toch gewoon opnemen?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:16 schreef DenS het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd thuis te zijn als je F1 wil zien? Dat is het grootste voordeel. Op TV heb je maar 2 kanalen met F1, en via Sport1 F1/Go heb je er 6 waarvan je naar 4 tegelijk kunt kijken. Enz...
Ben niet elk weekend thuis, vandaar
het staat er toch duidelijk bij dat je het niet via je pc kan zien.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Mede Fokkers,
Ik heb het topic doorgelezen maar kon geen duidelijk antwoord vinden. Ik heb vandaag speciaal voor Formule 1 een Sport1 abonnement afgesloten via het internet, daar mijn glasvezel provider geen Sport1 aanbiedt en ik dus persé via de computer moet kijken (HDMI kabel naar de TV dus dat is ook geen ramp). Maar als ik nu op de TV Gids op de site van Sport 1 kijk dan zie ik daar bij alles wat met Formule 1 te maken heeft het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor dingen over Sport1 Go maar weet nu niet precies wat het verschil is tussen Sport1 zelf en Sport1 Go. Ik hoop toch wel dat ik de race zondagochtend kan zien.. kan iemand me hier meer over vertellen?
Maar komt dat nog wel dan? Dat was volgens mij toch de bedoeling, via de TV of computer? Zo niet dan is dat klote, dan kan ik geen F1 meer kijken op de BBC racen na..quote:Op maandag 11 maart 2013 23:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het staat er toch duidelijk bij dat je het niet via je pc kan zien.
ik denk dat je het beste met sport1 kan bellen voor jou optiesquote:Op maandag 11 maart 2013 23:33 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Maar komt dat nog wel dan? Dat was volgens mij toch de bedoeling, via de TV of computer? Zo niet dan is dat klote, dan kan ik geen F1 meer kijken op de BBC racen na..
Oké zal ik morgen doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat je het beste met sport1 kan bellen voor jou opties
Ik zou even de informatie van deze site opslaan als pdf ofzo: http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1quote:Op maandag 11 maart 2013 23:35 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Oké zal ik morgen doen.
Edit: Volgens mij heeft Sport1 niet eens een nummer, ze verwijzen simpelweg door naar de providers.. : http://www.sport1.nl/contact.html. Maar een vraag aan de klantenservice gesteld, hopelijk snel een reactie.
Dat zien we dan wel weer. Ik vind het wel het proberen waard. Het is toch gratis. Als het mis gaat stem ik gewoon af op RTL Duitsland.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Moet je wel opletten, mijn decoder (Humax) gaat na een paar uur zonder user input vanzelf op standby.
Via GoT:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:00 schreef Simsfan88 het volgende:
Dankje, meteen gedaan.
Irritant al dat geregel. Zover ik weet heb je gewoon de keuze, TV of internet (althans, met Go heb je beide geloof ik). Via het internet kun je kiezen voor een abonnement, strippenkaart of per race á 3.99 euro, en aangezien ik ook soms de vrije trainingen en vooral kwalificaties wil zien heb ik voor een abonnement gekozen.
Nu maar even afwachten op een reactie, zodra ik die heb zal ik hem hier posten. Hoop toch niet dat ik dadelijk geen mogelijkheid heb om F1 te kijken...
Zit even verder te kijken op de site van Sport1, zie de volgende pagina: http://info.sport1.nl/formule1.php. Hier zie je duidelijk de keuze, maar bij internet hebben ze het over "Binnenkort te bestellen". Moet dus gewoon mogelijk zijn, maar lijkt nog niet geactiveerd... hopelijk vanaf deze week. Zo te ziens richten ze het ook speciaal voor de Formule 1 in gezien de onderste regel "Bestellen kan per race, per weekend of per seizoen". Zijn ze alleen een beetje laat mee..![]()
Met GO heb je overigens niet beide, dat is enkel een actie (enkel voor CD-abo's tot dus ver...);quote:Oaquasis schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:28:
Ik krijg net een mailtje van Sport1 binnen. Ik had gevraagd of die strippenkaarten ook gaan gelden voor de F1 races en hoe dat dan werkte.
Blijkbaar moeten ze vanwege de uitzendrechten andere betaalvormen introduceren (whatever that might mean), dus hebben ze nog geen prijzen. Maar er komt een apart systeem voor de F1.
Meer info: http://info.sport1.nl/formule1.php
Al met al klinkt het heel goed, mits de kwaliteit van de streams goed zijn (720P of hoger vind ik acceptabel) en de prijzen fatsoenlijk zijn. Als het duurder wordt dan een abbonement, laat dan maar zitten.
Ja dat vind ik ook.quote:Het blijft natuurlijk schandalig verrot, dat het achter de betaalrommel van sport1 zit.
Je kan het misschien proberen bij RTL7, die bobo's hebben 3 jaar wanbeleid gevoerd met de rechten voor F1 races. Totaal geen investering in een goed programma. reclameblokken van circa 2 minuten en je kijkcijfers hobbelen lekker achteruit. Hadden ze dit wel gedaan, dan hadden ze de F1 kunnen behouden en hadden wij geen Sport1 abbo hoeven afsluiten !quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook.
Ik moest een nieuwe decoder kopen a 200 euro en een Sport1 abo voor het hele jaar.
En die kosten kan ik nergens declareren natuurlijk![]()
![]()
Het jaar haalt hij wel, maar mijn verwachting is verder wel laag. Hij is geen toptalent oid. Gewoon een middelmatige coureur met een grote sponsor (die er overigens 25 man personeel uit gooit)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:41 schreef RingBewoner het volgende:
Wel aardig interview met Giedo.
http://www.formule1.nl/ni(...)giedo-van-der-garde/
Wat zijn de verwachtingen hier eigenlijk? Ben een tijdje weggeweest en heb aardig wat gemist. Gaat Giedo het langer volhouden dan één jaar?
Inderdaad, geen supertalent, jammer dat Frijns (nog) niet de juiste sponsors heeft gevonden, die schat ik stukken hoger inquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:45 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Het jaar haalt hij wel, maar mijn verwachting is verder wel laag. Hij is geen toptalent oid. Gewoon een middelmatige coureur met een grote sponsor (die er overigens 25 man personeel uit gooit)
Dat valt wel mee (imho). Het probleem is dat hij de afgelopen jaren veel pech (buiten zijn schuld om) heeft gehad waardoor hij geen topklasseringen haalde. Twee jaar terug zou hij zonder de botsingen met Bianchi tweede zijn geworden en vorig jaar zonder Gutierrez derde (en dat met een minder team dan het jaar ervoor).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:45 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Het jaar haalt hij wel, maar mijn verwachting is verder wel laag. Hij is geen toptalent oid. Gewoon een middelmatige coureur met een grote sponsor (die er overigens 25 man personeel uit gooit)
Van der Garde won ook de titel in de WSR Formule Renault 2.5 (weliswaar in zijn tweede jaar). Wat Frijns in de GP2 klaarmaakt moet ik nog zien. Hangt volledig af bij welk team hij terecht komt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, geen supertalent, jammer dat Frijns (nog) niet de juiste sponsors heeft gevonden, die schat ik stukken hoger in
Dus jij denkt dat ze gelijkwaardiger zijn of begrijp ik dat niet goed?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Van der Garde won ook de titel in de WSR Formule Renault 2.5 (weliswaar in zijn tweede jaar). Wat Frijns in de GP2 klaarmaakt moet ik nog zien. Hangt volledig af bij welk team hij terecht komt.
Nee, ik schat Frijns ook wat hoger in. Al moet ik nog zien wat hij in de GP2 doet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ze gelijkwaardiger zijn of begrijp ik dat niet goed?
Klopt, minimaal 1 maand van te voren opzeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef vosss het volgende:
Volgens mij wordt dat proefabo wel automatisch telkens met 1 maand verlengd.
Als je er geen gebruik meer van wilt maken na die 3 maanden moet je al na 2 maanden opzeggen.
Let daar dus op zou ik zeggen.
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Gaan ze dan Sport1 streamen of maken ze hun een eigen f1 programma?quote:
preview op sky is al geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:47 schreef THEFXR het volgende:
komen er nog seizoens previews op sky, rtl, sport1?
Staat wel ergens, ik zie hem wel kan hem alleen nog niet downloaden.quote:
Voor zover ik heb begrepen gaan ze Sport1 dan streamen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Gaan ze dan Sport1 streamen of maken ze hun een eigen f1 programma?
Waar staat 'ie dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:36 schreef WEST het volgende:
[..]
Staat wel ergens, ik zie hem wel kan hem alleen nog niet downloaden.
Lekker handig zeg.....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef vosss het volgende:
Op mijn pc. Althans ik had hem. Gekeken en weer weggeflikkerd.
Dat is niet de preview toch? Gewoon een of andere show over F1 denk ik met de laatste nieuwtjes of iets.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef THEFXR het volgende:
The.F1.Show.8th.March.2013.SkyF1.HDTV.480p.x264
Als je daar op zoekt raak ik verdwaald.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef THEFXR het volgende:
The.F1.Show.8th.March.2013.SkyF1.HDTV.480p.x264
Ehm, als in stallen op en server ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:50 schreef vosss het volgende:
@RingBewoner: ik ben hem opnieuw aan het downloaden. Kan jij ergens 950MB kwijt online?
Per maand op te zeggen is er duidelijk bij gezegdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef vosss het volgende:
Volgens mij wordt dat proefabo wel automatisch telkens met 1 maand verlengd.
Als je er geen gebruik meer van wilt maken na die 3 maanden moet je al na 2 maanden opzeggen.
Let daar dus op zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |