En veel ook, gezien de enorme kwantiteit aan bagger die je met flinke regelmaat over dit forum verspreidt.quote:
Het lijkt me sterk daar er geen voorbeschouwing is, denk dat de TV gids gewoon nog niet klopt. Ze zijn immers op locatie, dat zou anders een beetje zonde zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
Matig zeg van Sport1 geen nabeschouwing en een voorbeschouwing van een kwartier. En daar moet je voor betalen.
Volgens mij heeft Sport1 in een persbericht juist laten weten met uitgebreide voor- en nabeschouwing te komen. Maar hoe dan ook, komende vrijdag ben ik vrij. Dus ik zit om half 3 voor de tv!!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
Matig zeg van Sport1 geen nabeschouwing en een voorbeschouwing van een kwartier. En daar moet je voor betalen.
http://www.sport1.nl/nieu(...)live-bij-sport1.htmlquote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
Nouja al blijkt er geen voor en nabeschouwing te zijn, dan nog weiger ik om brakke 360p streams op internet te kijken.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)live-bij-sport1.html
http://www.sport1.nl/nieu(...)-formule-1-fans.html
http://www.gpupdate.net/n(...)jaar-live-op-sport1/
Als ik dit zo lees lijkt het mij duidelijk dat er voldoende voor- en nabeschouwing is. Als dat niet het geval is zeg ik mijn abonnement op zodra het kan en kijk ik wel via (brakke) live streams op het internet.
Ook frapant. De Red Bull is nooit de snelste geweest; dat weten we, maar dat de 1 na laatste van vorig seizoen nu de snelste is op het rechte stuk is wel merkwaardigquote:Van alle nieuwe wagens is de RB9 de traagste op het lange rechte stuk. Dat is in elk geval de analyse van het Duitse magazine Auto Motor und Sport.
Volgens correspondent Michael Schmidt klokte de RB9 tijdens de twee laatste testdagen in Barcelona 307,7 km/u af, maar liefst 12,8 km/u trager dan de snelste, dat verrassend genoeg Marussia was.
Ik ga hem vandaag ook aanvragen. Bewust gewacht tot na het weekend zodat Canada nog mee kan in de aanbiedingquote:Op maandag 11 maart 2013 09:56 schreef IkWilbert het volgende:
Zo, net sport 1 aangevraagd... eerst maar eens drie maand kijken voor 5 euro p/m. Daarna zien we wel weer verder.
Nouja voor die 15 euro kan je toch altijd kijken wat het is. Daar krijg je 6 races voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
Ik doe het voorlopig wel met de combinatie BBC/RTL+/Veronica.
Canada komt volgens mij op Veronica toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga hem vandaag ook aanvragen. Bewust gewacht tot na het weekend zodat Canada nog mee kan in de aanbieding
quote:I Challenge hoopt in 2015 de deuren te kunnen openen en verwacht zo'n 750.000 bezoekers per jaar te trekken.
Ga het ook aanvragen en dan zien we wel. Dit zijn mooie maanden want voor zo'n bedrag kan ik ook een paar nba wedstrijden live kijken, zelfs de finalequote:Op maandag 11 maart 2013 10:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga hem vandaag ook aanvragen. Bewust gewacht tot na het weekend zodat Canada nog mee kan in de aanbieding
Ik bel wel even dalijkquote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sport1 aangevraagd via de website van Ziggo (mijn.ziggo.nl). Krijg ik een mail dat ik binnen 5 werkdagen een bevestiging krijg.
Op de site bij smartcardinstellingen mijn smartcard hersteld en binnen 5 minuten had ik beeld.
Ik kan geen Sport1 krijgen via mijn (glasvezel) provider.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja voor die 15 euro kan je toch altijd kijken wat het is. Daar krijg je 6 races voor.
Dat is dus een euroknaak per raceweekend. Daar is geen buil aan te vallen lijkt me?
Zoals het daar staat heb je dan alleen de race. Dus niet het hele pakket met voorbeschouwing/training/kwali. Klopt dat?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:48 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/tvopbestelling/
Alleen de race zoals ik het zie ja. Afzettersquote:TV op bestelling:
Grand Prix van Australie
zo 17 mrt, 07:00
Sport 1, Kanaal 401
De Samsung of toch de Humax?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen de race zoals ik het zie ja. Afzetters
Maargoed, ik zit gebakken. Vanmiddag nog even ene HD recorder/decoder halen en ik hoef ook niets meer te downloaden als ik terug kom van mn werk.
De Samsung. Ondanks een hoop tegenstrijdige berichten en keiharde leugens van Ziggo is dat ding wel gewoon geschikt voor interactief.quote:
Klootviolenquote:Als eerste kunnen de duizenden gebruikers van Humax (5100, 5200 en 5300) en Samsung (7140A) en (7140B) digitale ontvangers gebruik maken van de nieuwe interactieve dienst. Op termijn voegt Ziggo hier andere apparaten aan toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |