kan als je geen abo hebt na 48 uur niet meer. Met abo loopt dat op tot max 5 dagen.quote:
Oh, ook weer nieuw haha. Nouja, sorry mensen geen ge-update OPquote:Op zondag 10 maart 2013 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan als je geen abo hebt na 48 uur niet meer. Met abo loopt dat op tot max 5 dagen.
een mod kan het te allen tijde wel
is niet nieuw hoor. Zo ging het al een zeer geruime tijdquote:Op zondag 10 maart 2013 13:23 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Oh, ook weer nieuw haha. Nouja, sorry mensen geen ge-update OP
Ik heb een Humax decoder van Ziggo (was toen 70 euro), daar kan je zelf een USB-schijf aanhangen en dan op pauze zettenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:58 schreef vosss het volgende:
Ik was gister bij een vriend op bezoek die dat interactieve tv via glasvezel had.
Dat was wel handig met op pauze zetten enzo.
Tevens kon hij ook via zn telefoon kiezen wat hij wilde opnemen en daar hoefde zn apparatuur niet voor aan te staan. Dat werd dan online opgenomen en kon hij dan wanneer hij wil thuis aanzetten en kijken.
Kan dat met Ziggo ook? Of kan ik daar alleen maar op pauze zetten wanneer ik wil?
Voor mij nieuw danquote:Op zondag 10 maart 2013 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is niet nieuw hoor. Zo ging het al een zeer geruime tijd
dat is mij onbekend, weet je toevallig welk type je hebt?, ik heb de ir fox c.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb een Humax decoder van Ziggo (was toen 70 euro), daar kan je zelf een USB-schijf aanhangen en dan op pauze zettenGeen dure interactieve decoder voor nodig
Ik ben aan het kijken naar de Samsung SMT-C7140A.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb een Humax decoder van Ziggo (was toen 70 euro), daar kan je zelf een USB-schijf aanhangen en dan op pauze zettenGeen dure interactieve decoder voor nodig
Lees net dat upc ook deze gp gratis uitzend.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef alwaysonhold het volgende:
Zo, bij Ziggo gratis Australie GP besteld bij Sport 1. Leuke actie. Ben er klaar voor, nog 7 dagen!
Linkje?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef alwaysonhold het volgende:
Zo, bij Ziggo gratis Australie GP besteld bij Sport 1. Leuke actie. Ben er klaar voor, nog 7 dagen!
Wat bedoel je met HD had wel iets groter gemogen?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:10 schreef Meike26 het volgende:
Nee tv hoeft niet aan en decoder blijft op standby, maar neemt wel op.
Wij hebben de Humax 5200C ofzo iets. Erg blij met het apparaat. Kost wat, maar heb je ook wat. Alleen HD had wel iets groter gemogen.
Ik vermoed dat ze de HDD bedoeltquote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat bedoel je met HD had wel iets groter gemogen?
Doel je hiermee op de grijze rand die ik her en der lees?
Ik kan natuurlijk niet voor een ander spreken, maar met die 15 euro voor de eerste 3 maanden veeg ik dus normaal gesproken m'n reet af.quote:
ik gebruik wc papierquote:Op zondag 10 maart 2013 21:34 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor een ander spreken, maar met die 15 euro voor de eerste 3 maanden veeg ik dus normaal gesproken m'n reet af.
Die van mij neemt gewoon op als ik hem instel (en ik neem alleen maar F1 op eigenlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 14:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken naar de Samsung SMT-C7140A.
Op de site van Ziggo staat die niet tussen de interactieve decoders en dat wil volgens hun zeggen dat interactief en ondemand niet werkt.
Dit terwijl ze linken via hun site naar de handleiding van het ding waar gewoon in staat dat je op de rode knop kunt drukken voor interactef en on demand te kiezen.
Godsklere man. Stelletje kutten.
En die humax die wel in hun lijstje van interactieve decoders staat doet maar 1080i ipv 1080p.
Ik denk dat ik gewoon die Samsung maar ga kopen. Kan ik in elk geval instellen en opnemen als ik aan het werk moet.
Ik neem aan dat het voldoende is als dan alleen de decoder aan staat toch? Of moet dan ook mn tv en receiver aanstaan?
Complete n00b mbt interactief en opnemen en ondemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |