Ze hebben 2 HD kanalen maar je hebt wel gelijk dat voetbal voorgaatquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten, de CEO van Sport kon dit niet bevestiggen/ontkennen tijdens de Launch Party. Er is maar 1 HD kanaal (beetje ouderwets) en voetbal lijkt mij dan toch belangrijker voor de bobo's.
twitter:mrjakehumphrey twitterde op woensdag 06-03-2013 om 13:03:38Great news that #F1 practice sessions will be on BBC Two in HD this season. Opening up the sport to fans at a crucial time in the weekend. reageer retweet
ik heb ziggo TV , maar xs4all internet... Sport1go zal dan wel niet mogelijk zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:11 schreef sasquatsch het volgende:
Meer informatie over het Sport1 abonnement
[..]
Dus met Engels commentaar en mogelijk gratis Sport1 Go bij een Sport1 abonnement bij Ziggo en UPC. Sport1 Go zal 6 kanalen bieden.
Wat win je dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:21 schreef vosss het volgende:
Zoek de 1 verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks. Gelukkig rijden ze dalijk met gele en rode T-cam. Anders wordt het lastig die 2 uit elkaar te houdenquote:
Ja maar veel scheelt het niet. Ware het niet voor de gekleurde T-cams was het toch lastig om op 1 oogopslag te zien wie het isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:29 schreef Meike26 het volgende:
En de helm van Rosberg is iets feller van kleur dan bij Lewis.
Gelukkig kunnen we die Nederlander goed herkennen. Dat is die coureur in die groene auto met witte helm die steevast achteraan bungeltquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Schunckelstar het volgende:
Tegenwoordig is het sowieso veel lastiger om helmen te herkennen door die coureurs die het nodig vinden elke race een nieuw desig te hebben
Hoezo zouden we hem moeten herkennen dan? Hij komt toch nooit in beeldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we die Nederlander goed herkennen. Dat is die coureur in die groene auto met witte helm die steevast achteraan bungelt![]()
Nee dat zijn de mannen van Marussia die niet in beeld komen:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo zouden we hem moeten herkennen dan? Hij komt toch nooit in beeld
Perez heeft een stuk meer groen in zijn helm. Valt op zich wel te doen. Het minimale verschil tussen Rosberg en Hamilton daarentegen.... niet echt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef Meike26 het volgende:
Bij McLaren word je er ook niet wijzer van. Weet je toch echt zeker dat Hamilton nu bij MGP rijdt... :
[ afbeelding ]
Is dit toch echt Checo en niet Hamilton... denk dat ik mij daar dit jaar ook nog wel eens in ga vergissen
Zolang de teamgenoot dat niet doet is er weinig aan de handquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Schunckelstar het volgende:
Tegenwoordig is het sowieso veel lastiger om helmen te herkennen door die coureurs die het nodig vinden elke race een nieuw desig te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tijd dat coureurs nog persoonlijke helm-designs hadden en zich niet lieten gaan met commercieel gedoe zoals Vettel en Schumacher deden.![]()
Ik heb ook UPC (Amsterdam) en ik moet zeggen zelden problemenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo,ook abonnementje genomen op Sport1. Hoop dat het allemaal goed gaat, het is via UPC. En mijn vertrouwen in UPC is diep onder nul.
Is te lang geleden, maar het was meteen beschikbaar op het moment dat ik mijn UPC kastje kreegquote:
Nouja, ik had het al voor maandag op de kalender gezet, dus maar hopen dat ze het op tijd klaarspelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is te lang geleden, maar het was meteen beschikbaar op het moment dat ik mijn UPC kastje kreeg
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 16:22:37FIA confirms 2013 F1 calendar will have 19 races. For at least third time says Concorde Agreement talks proceeding twds imminent conclusion reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 16:20:47Members new FIA drivers' commission: president @emmofittipaldi, vp S Loeb, single-seater reps: @Mansell_Nigel @karunchandhok @mariavillota reageer retweet
ok, bedanktquote:
onee.., als ze gelapt worden dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo zouden we hem moeten herkennen dan? Hij komt toch nooit in beeld
twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 23:18:03Zondag schuift in de rust van Liverpool-Tottenham (17.50) Robert Doornbos aan om over de Formule 1 te praten #sport1 reageer retweet
Leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:12 schreef Tarado het volgende:
twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 23:18:03Zondag schuift in de rust van Liverpool-Tottenham (17.50) Robert Doornbos aan om over de Formule 1 te praten #sport1 reageer retweet
Omdat ik me echt niet druk kan maken en gelukkig ook niet hoef te maken of ik 15 Euro of niks of 5 Euro betaal voor een maand.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zetten jullie nou allemaal nu al Sport 1 aan? Als je tot na het weekend wacht kan je de Grand Prix van Canada in juni nog meepakken met het proefabonnement.
Dat was alleen bij de nabeschouwing van de race. Tijdens de race waren het Kris Wauters en Gert Vermeersch die het commentaar dedenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:25 schreef Loodje het volgende:
[..]
LeukVoorheen konden we hem op de belgische zender al commentaar horen geven. Helaas is het alleen commentaar geven en niet zelf racen.
Iddquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat ik me echt niet druk kan maken en gelukkig ook niet hoef te maken of ik 15 Euro of niks of 5 Euro betaal voor een maand.
Gewoon een website neem ik aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:13 schreef Meike26 het volgende:
Ja oke, dat snap ik, maar hoe gaat Sport1 dat precies aanbieden. Je kan je iPAd of telefoon naast je neerleggen, maar dan. Heb je toch weer account nodig denk ik dan ?
http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1quote:Voor iedereen die de Formule 1 race live aan het kijken is, maakt Sport1 ook een interactief tweede scherm beschikbaar genaamd Sport1 Pitlane. Dit tweede scherm geeft een schat aan live statistieken en achtergrondinformatie
over coureurs, teams en circuits weer. Sport1 Pitlane is voor iedereen gratis beschikbaar via www.sport1.nl en is te gebruiken op desktops, laptops en tablets.
Filmnet of Canal+ had een jaar of 10 geleden ook 6 kanalen live op de schotel te ontvangen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vrijdag en donderdag is op sport1 de live vrije training te volgen om 02:30 en vrijdag om 06:30 en om 07:00. En op zaterdag 04:00 in de ochtend. En natuurlijk de kwalificatie dit kan je nog niet terug vinden op de tv gids van Sport1.
Sport1 select zendt dit uit Sport1 extra zend de onboard camera's uit en Sport1 extra 2 de highlights feeds. Alleen weet ik niet wat ik hier van moet verwachten. Zal dan wel voor het eerst zijn dat een Nederlandse kanaal de vrije training live uitzend.
Dus dan je op 3 kanalen de formule1 volgen. Ik denk dat deze manier van kijken toch leuk gaat worden. Zeker de extra kanaal waar je de onboard camera's ziet Ik benieuwd hoe Sport1 dit gaat doen.
Zou wel toevallig zijn al die signalen gelijk lopen. Met digitale tv zit er maar zo 10 tellen tussen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik hoop dat Sport1 met meer kabel bedrijven in gesprek is over Sport1 Go.
Wel mooi dat je tijdens de wedstrijd kan luisteren naar Sky Sport. Martin Brundle doet toch ook commentaar bij BBC?
Ik vraag me af hoe Sport1 het gaat doen als tijdens de F1 race een voeltbal wedstrijd bezig is. Krijgen we dan de formule1 nog in HD te zien of niet? Sport1 heeft 1 HD kanaal dat betekend dat hoogtepunten-kanaal in SD te zien is in plaats van HD.
interactief is toch alleen uitgesteld kijken of opnemen, bij sport 1 krijg je gewoon een mozaiekquote:Op zondag 10 maart 2013 01:39 schreef vosss het volgende:
Ik heb wel zo een zenderpakket van discovery en crime channel enzo erbij.
Mag ik dan aannemen dat Sport1 ook gewoon aangezet kan worden met mijn niet interactieve decoder?
startnummers en namen zijn vrijdag ook officieel bekend gemaakt, zou je die ook even willen updaten naast de testtijden?quote:
Zo wordt het zeker leuk kijken. Als je dat geneuzel van Ronald van Dam zat bent kun je zo naar de onboard schakelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vrijdag en donderdag is op sport1 de live vrije training te volgen om 02:30 en vrijdag om 06:30 en om 07:00. En op zaterdag 04:00 in de ochtend. En natuurlijk de kwalificatie dit kan je nog niet terug vinden op de tv gids van Sport1.
Sport1 select zendt dit uit Sport1 extra zend de onboard camera's uit en Sport1 extra 2 de highlights feeds. Alleen weet ik niet wat ik hier van moet verwachten. Zal dan wel voor het eerst zijn dat een Nederlandse kanaal de vrije training live uitzend.
Dus dan je op 3 kanalen de formule1 volgen. Ik denk dat deze manier van kijken toch leuk gaat worden. Zeker de extra kanaal waar je de onboard camera's ziet Ik benieuwd hoe Sport1 dit gaat doen.
https://itunes.apple.com/nl/app/sport1/id498487126?mt=8%26ls=1quote:Op zondag 10 maart 2013 09:00 schreef Xebber het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik volgend weekend F1 ga kijken.
Zit op dit moment nog met analoge televisie. Er komt hier wel glasvezel, maar dat ligt nog tot aan de voordeur, en dat komen ze de 19e binnen aansluiten. Geen flauw idee of ik direct hierna al glasvezel (en dus digitale TV) heb waarna ik Sport1 kan nemen.
Iemand een idee buiten "bij iemand anders kijken" of "achteraf downloaden"?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:47 schreef Beach het volgende:
http://www.crash.net/f1/n(...)f_lady_virginia.html
Vrouw van Frank Williams overleden.
kijk eens wat ze op mp kosten?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:14 schreef vosss het volgende:
Even contact gehad met Ziggo.
Dat kan dus niet. Momenteel. En wanneer het wel kan weten ze niet.
Nog even naar glas gekeken, maar dat is nog steeds niet interessant qua snelheid. 500Mbit is hier nog niet beschikbaar en voor 100 betaal ik ongeveer hetzelfde als nu voor 120.
En die klojo''s van Ziggo geven een interactieve decoder aan nieuwe klanten voor 50 euro en ik moet de volle mep betalen van 200 euro. Dat ik al zo lang als het alles in 1 extra pakket bestaat klant ben en dus altijd het snelste en duurste pakket heb gehad doet daar niets aan af. Geen aanbieding
Kan de OP niet meer editten?quote:Op zondag 10 maart 2013 09:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Herinnert u zich de lange vanes op de wing-endplate op de achtervleugel van ferrari? Lotus past een soortgelijke techniek toe op de bargeboards, barcelona:
[ afbeelding ]
[ [url=http://i.imgur.com/uJP8jkh.jpg]afbeelding[/
startnummers en namen zijn vrijdag ook officieel bekend gemaakt, zou je die ook even willen updaten naast de testtijden?
kan als je geen abo hebt na 48 uur niet meer. Met abo loopt dat op tot max 5 dagen.quote:
Oh, ook weer nieuw haha. Nouja, sorry mensen geen ge-update OPquote:Op zondag 10 maart 2013 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kan als je geen abo hebt na 48 uur niet meer. Met abo loopt dat op tot max 5 dagen.
een mod kan het te allen tijde wel
is niet nieuw hoor. Zo ging het al een zeer geruime tijdquote:Op zondag 10 maart 2013 13:23 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Oh, ook weer nieuw haha. Nouja, sorry mensen geen ge-update OP
Ik heb een Humax decoder van Ziggo (was toen 70 euro), daar kan je zelf een USB-schijf aanhangen en dan op pauze zettenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:58 schreef vosss het volgende:
Ik was gister bij een vriend op bezoek die dat interactieve tv via glasvezel had.
Dat was wel handig met op pauze zetten enzo.
Tevens kon hij ook via zn telefoon kiezen wat hij wilde opnemen en daar hoefde zn apparatuur niet voor aan te staan. Dat werd dan online opgenomen en kon hij dan wanneer hij wil thuis aanzetten en kijken.
Kan dat met Ziggo ook? Of kan ik daar alleen maar op pauze zetten wanneer ik wil?
Voor mij nieuw danquote:Op zondag 10 maart 2013 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is niet nieuw hoor. Zo ging het al een zeer geruime tijd
dat is mij onbekend, weet je toevallig welk type je hebt?, ik heb de ir fox c.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb een Humax decoder van Ziggo (was toen 70 euro), daar kan je zelf een USB-schijf aanhangen en dan op pauze zettenGeen dure interactieve decoder voor nodig
Ik ben aan het kijken naar de Samsung SMT-C7140A.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb een Humax decoder van Ziggo (was toen 70 euro), daar kan je zelf een USB-schijf aanhangen en dan op pauze zettenGeen dure interactieve decoder voor nodig
Lees net dat upc ook deze gp gratis uitzend.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef alwaysonhold het volgende:
Zo, bij Ziggo gratis Australie GP besteld bij Sport 1. Leuke actie. Ben er klaar voor, nog 7 dagen!
Linkje?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef alwaysonhold het volgende:
Zo, bij Ziggo gratis Australie GP besteld bij Sport 1. Leuke actie. Ben er klaar voor, nog 7 dagen!
Wat bedoel je met HD had wel iets groter gemogen?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:10 schreef Meike26 het volgende:
Nee tv hoeft niet aan en decoder blijft op standby, maar neemt wel op.
Wij hebben de Humax 5200C ofzo iets. Erg blij met het apparaat. Kost wat, maar heb je ook wat. Alleen HD had wel iets groter gemogen.
Ik vermoed dat ze de HDD bedoeltquote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat bedoel je met HD had wel iets groter gemogen?
Doel je hiermee op de grijze rand die ik her en der lees?
Ik kan natuurlijk niet voor een ander spreken, maar met die 15 euro voor de eerste 3 maanden veeg ik dus normaal gesproken m'n reet af.quote:
ik gebruik wc papierquote:Op zondag 10 maart 2013 21:34 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voor een ander spreken, maar met die 15 euro voor de eerste 3 maanden veeg ik dus normaal gesproken m'n reet af.
Die van mij neemt gewoon op als ik hem instel (en ik neem alleen maar F1 op eigenlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 14:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken naar de Samsung SMT-C7140A.
Op de site van Ziggo staat die niet tussen de interactieve decoders en dat wil volgens hun zeggen dat interactief en ondemand niet werkt.
Dit terwijl ze linken via hun site naar de handleiding van het ding waar gewoon in staat dat je op de rode knop kunt drukken voor interactef en on demand te kiezen.
Godsklere man. Stelletje kutten.
En die humax die wel in hun lijstje van interactieve decoders staat doet maar 1080i ipv 1080p.
Ik denk dat ik gewoon die Samsung maar ga kopen. Kan ik in elk geval instellen en opnemen als ik aan het werk moet.
Ik neem aan dat het voldoende is als dan alleen de decoder aan staat toch? Of moet dan ook mn tv en receiver aanstaan?
Complete n00b mbt interactief en opnemen en ondemand
En veel ook, gezien de enorme kwantiteit aan bagger die je met flinke regelmaat over dit forum verspreidt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |