Ik heb ook UPC (Amsterdam) en ik moet zeggen zelden problemenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo,ook abonnementje genomen op Sport1. Hoop dat het allemaal goed gaat, het is via UPC. En mijn vertrouwen in UPC is diep onder nul.
Is te lang geleden, maar het was meteen beschikbaar op het moment dat ik mijn UPC kastje kreegquote:
Nouja, ik had het al voor maandag op de kalender gezet, dus maar hopen dat ze het op tijd klaarspelenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is te lang geleden, maar het was meteen beschikbaar op het moment dat ik mijn UPC kastje kreeg
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 16:22:37FIA confirms 2013 F1 calendar will have 19 races. For at least third time says Concorde Agreement talks proceeding twds imminent conclusion reageer retweet
twitter:andrewbensonf1 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 16:20:47Members new FIA drivers' commission: president @emmofittipaldi, vp S Loeb, single-seater reps: @Mansell_Nigel @karunchandhok @mariavillota reageer retweet
ok, bedanktquote:
onee.., als ze gelapt worden dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo zouden we hem moeten herkennen dan? Hij komt toch nooit in beeld
twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 23:18:03Zondag schuift in de rust van Liverpool-Tottenham (17.50) Robert Doornbos aan om over de Formule 1 te praten #sport1 reageer retweet
Leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:12 schreef Tarado het volgende:
twitter:SPORT1_nl twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 23:18:03Zondag schuift in de rust van Liverpool-Tottenham (17.50) Robert Doornbos aan om over de Formule 1 te praten #sport1 reageer retweet
Omdat ik me echt niet druk kan maken en gelukkig ook niet hoef te maken of ik 15 Euro of niks of 5 Euro betaal voor een maand.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:06 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom zetten jullie nou allemaal nu al Sport 1 aan? Als je tot na het weekend wacht kan je de Grand Prix van Canada in juni nog meepakken met het proefabonnement.
Dat was alleen bij de nabeschouwing van de race. Tijdens de race waren het Kris Wauters en Gert Vermeersch die het commentaar dedenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:25 schreef Loodje het volgende:
[..]
LeukVoorheen konden we hem op de belgische zender al commentaar horen geven. Helaas is het alleen commentaar geven en niet zelf racen.
Iddquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Omdat ik me echt niet druk kan maken en gelukkig ook niet hoef te maken of ik 15 Euro of niks of 5 Euro betaal voor een maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |