Gewoon een website neem ik aan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:13 schreef Meike26 het volgende:
Ja oke, dat snap ik, maar hoe gaat Sport1 dat precies aanbieden. Je kan je iPAd of telefoon naast je neerleggen, maar dan. Heb je toch weer account nodig denk ik dan ?
http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1quote:Voor iedereen die de Formule 1 race live aan het kijken is, maakt Sport1 ook een interactief tweede scherm beschikbaar genaamd Sport1 Pitlane. Dit tweede scherm geeft een schat aan live statistieken en achtergrondinformatie
over coureurs, teams en circuits weer. Sport1 Pitlane is voor iedereen gratis beschikbaar via www.sport1.nl en is te gebruiken op desktops, laptops en tablets.
Filmnet of Canal+ had een jaar of 10 geleden ook 6 kanalen live op de schotel te ontvangen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vrijdag en donderdag is op sport1 de live vrije training te volgen om 02:30 en vrijdag om 06:30 en om 07:00. En op zaterdag 04:00 in de ochtend. En natuurlijk de kwalificatie dit kan je nog niet terug vinden op de tv gids van Sport1.
Sport1 select zendt dit uit Sport1 extra zend de onboard camera's uit en Sport1 extra 2 de highlights feeds. Alleen weet ik niet wat ik hier van moet verwachten. Zal dan wel voor het eerst zijn dat een Nederlandse kanaal de vrije training live uitzend.
Dus dan je op 3 kanalen de formule1 volgen. Ik denk dat deze manier van kijken toch leuk gaat worden. Zeker de extra kanaal waar je de onboard camera's ziet Ik benieuwd hoe Sport1 dit gaat doen.
Zou wel toevallig zijn al die signalen gelijk lopen. Met digitale tv zit er maar zo 10 tellen tussen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik hoop dat Sport1 met meer kabel bedrijven in gesprek is over Sport1 Go.
Wel mooi dat je tijdens de wedstrijd kan luisteren naar Sky Sport. Martin Brundle doet toch ook commentaar bij BBC?
Ik vraag me af hoe Sport1 het gaat doen als tijdens de F1 race een voeltbal wedstrijd bezig is. Krijgen we dan de formule1 nog in HD te zien of niet? Sport1 heeft 1 HD kanaal dat betekend dat hoogtepunten-kanaal in SD te zien is in plaats van HD.
interactief is toch alleen uitgesteld kijken of opnemen, bij sport 1 krijg je gewoon een mozaiekquote:Op zondag 10 maart 2013 01:39 schreef vosss het volgende:
Ik heb wel zo een zenderpakket van discovery en crime channel enzo erbij.
Mag ik dan aannemen dat Sport1 ook gewoon aangezet kan worden met mijn niet interactieve decoder?
startnummers en namen zijn vrijdag ook officieel bekend gemaakt, zou je die ook even willen updaten naast de testtijden?quote:
Zo wordt het zeker leuk kijken. Als je dat geneuzel van Ronald van Dam zat bent kun je zo naar de onboard schakelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Vrijdag en donderdag is op sport1 de live vrije training te volgen om 02:30 en vrijdag om 06:30 en om 07:00. En op zaterdag 04:00 in de ochtend. En natuurlijk de kwalificatie dit kan je nog niet terug vinden op de tv gids van Sport1.
Sport1 select zendt dit uit Sport1 extra zend de onboard camera's uit en Sport1 extra 2 de highlights feeds. Alleen weet ik niet wat ik hier van moet verwachten. Zal dan wel voor het eerst zijn dat een Nederlandse kanaal de vrije training live uitzend.
Dus dan je op 3 kanalen de formule1 volgen. Ik denk dat deze manier van kijken toch leuk gaat worden. Zeker de extra kanaal waar je de onboard camera's ziet Ik benieuwd hoe Sport1 dit gaat doen.
https://itunes.apple.com/nl/app/sport1/id498487126?mt=8%26ls=1quote:Op zondag 10 maart 2013 09:00 schreef Xebber het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik volgend weekend F1 ga kijken.
Zit op dit moment nog met analoge televisie. Er komt hier wel glasvezel, maar dat ligt nog tot aan de voordeur, en dat komen ze de 19e binnen aansluiten. Geen flauw idee of ik direct hierna al glasvezel (en dus digitale TV) heb waarna ik Sport1 kan nemen.
Iemand een idee buiten "bij iemand anders kijken" of "achteraf downloaden"?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:47 schreef Beach het volgende:
http://www.crash.net/f1/n(...)f_lady_virginia.html
Vrouw van Frank Williams overleden.
kijk eens wat ze op mp kosten?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:14 schreef vosss het volgende:
Even contact gehad met Ziggo.
Dat kan dus niet. Momenteel. En wanneer het wel kan weten ze niet.
Nog even naar glas gekeken, maar dat is nog steeds niet interessant qua snelheid. 500Mbit is hier nog niet beschikbaar en voor 100 betaal ik ongeveer hetzelfde als nu voor 120.
En die klojo''s van Ziggo geven een interactieve decoder aan nieuwe klanten voor 50 euro en ik moet de volle mep betalen van 200 euro. Dat ik al zo lang als het alles in 1 extra pakket bestaat klant ben en dus altijd het snelste en duurste pakket heb gehad doet daar niets aan af. Geen aanbieding
Kan de OP niet meer editten?quote:Op zondag 10 maart 2013 09:37 schreef LWD-Godius het volgende:
Herinnert u zich de lange vanes op de wing-endplate op de achtervleugel van ferrari? Lotus past een soortgelijke techniek toe op de bargeboards, barcelona:
[ afbeelding ]
[ [url=http://i.imgur.com/uJP8jkh.jpg]afbeelding[/
startnummers en namen zijn vrijdag ook officieel bekend gemaakt, zou je die ook even willen updaten naast de testtijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |