Dat is zeker topquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Commentaar van Sky bij Sport1.
Dat zou geweldig zijn!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:34 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb er weer zin aan moet zeggen dat die off season erg snel is gegaan. Let's go Vettel
Dat was idd de uitleg eraanquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de Honda-motor in die auto een bepaald aantal liters brandstof aan boord had om te kunnen werken? Bij het wegen met een lege tank bleek die tweede tank nog vol te zitten, wat volgens het team was toegestaan omdat die liters volgens hun bij het leeggewicht van de auto hoorden.
Alle vrije trainingen, kwalificaties en races live en zonder reclame, waarbij de race altijd in HD te zien is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik vraag me af hoe Sport1 het gaat doen als tijdens de F1 race een voeltbal wedstrijd bezig is. Krijgen we dan de formule1 nog in HD te zien of niet? Sport1 heeft 1 HD kanaal dat betekend dat hoogtepunten-kanaal in SD te zien is in plaats van HD.
Dat is nog maar afwachten, de CEO van Sport kon dit niet bevestiggen/ontkennen tijdens de Launch Party. Er is maar 1 HD kanaal (beetje ouderwets) en voetbal lijkt mij dan toch belangrijker voor de bobo's.quote:
Ze hebben 2 HD kanalen maar je hebt wel gelijk dat voetbal voorgaatquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten, de CEO van Sport kon dit niet bevestiggen/ontkennen tijdens de Launch Party. Er is maar 1 HD kanaal (beetje ouderwets) en voetbal lijkt mij dan toch belangrijker voor de bobo's.
twitter:mrjakehumphrey twitterde op woensdag 06-03-2013 om 13:03:38Great news that #F1 practice sessions will be on BBC Two in HD this season. Opening up the sport to fans at a crucial time in the weekend. reageer retweet
ik heb ziggo TV , maar xs4all internet... Sport1go zal dan wel niet mogelijk zijn?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:11 schreef sasquatsch het volgende:
Meer informatie over het Sport1 abonnement
[..]
Dus met Engels commentaar en mogelijk gratis Sport1 Go bij een Sport1 abonnement bij Ziggo en UPC. Sport1 Go zal 6 kanalen bieden.
Wat win je dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:21 schreef vosss het volgende:
Zoek de 1 verschillen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niks. Gelukkig rijden ze dalijk met gele en rode T-cam. Anders wordt het lastig die 2 uit elkaar te houdenquote:
Ja maar veel scheelt het niet. Ware het niet voor de gekleurde T-cams was het toch lastig om op 1 oogopslag te zien wie het isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:29 schreef Meike26 het volgende:
En de helm van Rosberg is iets feller van kleur dan bij Lewis.
Gelukkig kunnen we die Nederlander goed herkennen. Dat is die coureur in die groene auto met witte helm die steevast achteraan bungeltquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Schunckelstar het volgende:
Tegenwoordig is het sowieso veel lastiger om helmen te herkennen door die coureurs die het nodig vinden elke race een nieuw desig te hebben
Hoezo zouden we hem moeten herkennen dan? Hij komt toch nooit in beeldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we die Nederlander goed herkennen. Dat is die coureur in die groene auto met witte helm die steevast achteraan bungelt![]()
Nee dat zijn de mannen van Marussia die niet in beeld komen:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo zouden we hem moeten herkennen dan? Hij komt toch nooit in beeld
Perez heeft een stuk meer groen in zijn helm. Valt op zich wel te doen. Het minimale verschil tussen Rosberg en Hamilton daarentegen.... niet echt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef Meike26 het volgende:
Bij McLaren word je er ook niet wijzer van. Weet je toch echt zeker dat Hamilton nu bij MGP rijdt... :
[ afbeelding ]
Is dit toch echt Checo en niet Hamilton... denk dat ik mij daar dit jaar ook nog wel eens in ga vergissen
Zolang de teamgenoot dat niet doet is er weinig aan de handquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Schunckelstar het volgende:
Tegenwoordig is het sowieso veel lastiger om helmen te herkennen door die coureurs die het nodig vinden elke race een nieuw desig te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |