Bij Ziggo. Even ingelogd om te kijken en daar zie ik het volgende lijstje:quote:Formula 1 for free, mate!
Zit nu gratis op poleposition van de eerste Formule 1-race van het seizoen, op 17 maart. Maak de Grand Prix van Austalië rechtstreeks mee vanuit uw woonkamer. Bestel de race via TV op Bestelling en betaal helemaal niets.
7 euro per race en de eerste voor niks.quote:Grand Prix van Australie
zo 17 mrt, 07:00
¤ 0,00
Bestel
Grand Prix van Maleisie
zo 24 mrt, 09:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Bahrein
zo 21 apr, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van China
zo 14 apr, 09:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Monaco
zo 26 mei, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Spanje
zo 12 mei, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Canada
zo 9 jun, 20:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Groot-Brittannie
zo 30 jun, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Duitsland
zo 14 jul, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Hongarije
zo 28 jul, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Belgie
zo 25 aug, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Japan
zo 13 okt, 08:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Zuid-Korea
zo 6 okt, 08:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Italie
zo 8 sep, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Abu Dhabi
zo 3 nov, 14:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van India
zo 27 okt, 10:30
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van de Verenigde Staten
zo 17 nov, 20:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Brazilie
zo 24 nov, 17:00
¤ 6,95
Bestel
Grand Prix van Singapore
zo 22 sep, 14:00
¤ 6,95
whut??? de flikkersquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:03 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Wat een misleidende actie van sport1 zeg.
Je lekker maken met onboard beelden en replays op je tap.
Blijkt het nog een extra abbo van 12.99 p/m te zijn. Naast je al bestaande abbo van 12 euo!
quote:Deze week zijn enkele Formule 1-coureurs gecontroleerd op het gebruik van doping. Werden de heren voorheen nog tijdens de Grand Prix-weekenden gecontroleerd, op dinsdag werden enkelen uit hun bed gelicht om een urinemonster af te geven.
Zowel Sergio Perez, Fernando Alonso als Daniel Ricciardo bevestigde het nieuws via Twitter. “Ze hebben me erg vroeg wakker gemaakt voor de dopingtest”, schreef Perez. Ricciardo liet weten: “Ik werd vanochtend in de vroege uurtjes getest op doping. In je eigen huis plassen wordt wel een heel lastig verhaal als iemand over je schouder meekijkt.”
De eerste 3 maanden abo is 15 euro voor 7 races.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij Ziggo. Even ingelogd om te kijken en daar zie ik het volgende lijstje:
[..]
7 euro per race en de eerste voor niks.
Ik ga nog eens puzzelen of dat voor mij voordeliger is dan 15 euro per maand betalen. Ik denk het wel, want veel 3 races in 1 maand zijn er niet en al zeker niet dat ik die dan allemaal kan zien.
Dus in elk geval bij Ziggo per race te bestellen.
7 euro per race, wat een afzetters. En dan krijg je niet eens de trainingen en de kwalificaties erbij volgens mijquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Bij Ziggo. Even ingelogd om te kijken en daar zie ik het volgende lijstje:
[..]
7 euro per race en de eerste voor niks.
Ik ga nog eens puzzelen of dat voor mij voordeliger is dan 15 euro per maand betalen. Ik denk het wel, want veel 3 races in 1 maand zijn er niet en al zeker niet dat ik die dan allemaal kan zien.
Dus in elk geval bij Ziggo per race te bestellen.
Dat was een truukje wat Tyrrel heeft uitgehaald. De BAR Honda had een dubbele tank, waarbij de 2de tank tijdens de laatste stop pas werd bijgevuld met brandstofquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
Button was dan in zijn beginjaren wel een talent, maar reed mee als een grijze muis. Enige opvallende was dat hij in 2000 op Monza slachtoffer werd van een remtest van Michael Schumacher. Daarna dook Button in 2004 weer op toen de BAR Honda een goede wagen was, al waren er wel wat illegale zaken, zoals een te lichte wagen tijdens de race die bij de laatste pitsstop met lood in de tank weer op gewicht werd gebracht.
Pas in 2009 kon Button zijn naam vestigen door met de Brawn-Mercedes (met Honda-geld) het kampioenschap te winnen. Daarna werd de Brit weer een soort van tweede rijder: degelijk met per jaar een aantal uitschieters.
Kimi for WCquote:
Dus met Engels commentaar en mogelijk gratis Sport1 Go bij een Sport1 abonnement bij Ziggo en UPC. Sport1 Go zal 6 kanalen bieden.quote:Zoals bekend zal Sport1 dit jaar in combinatie met Veronica de Formule 1 uitzendingen voor haar rekening nemen. Afgelopen Zaterdag werden er tijdens de launch party al een aantal details bekend gemaakt over het komende seizoen. Echter waren niet al onze vragen beantwoord en daarom zochten wij contact met Sport1. We waren namelijk benieuwd naar de mogelijkheid om engels commentaar te selecteren en ook de Sport1Go service wekte onze interesse.
Zo bevestigde Sport1 dat het behalve Nederlands commentaar van Ronald van Dam en een oud-coureur ook de kijker gaat voorzien van Engels commentaar. Wie dit Engelse commentaar gaat verzorgen werd niet officieel vermeld. Maar er gaan geruchten dat dit commentaar van Sky Sports F1 komt. Het commentaar wordt daar verzorgd door David Croft en Martin Brundle. Een groot pluspunt van dit engelse commentaar is dat de Sky commentatoren worden ondersteund door meerdere pit-reporters.
Verder werd er afgelopen zaterdag bekend gemaakt dat via de Sport1Go service meerdere kanalen getoond kunnen worden met betrekking tot de Formule 1. Het gaat om zes kanalen die bestaan uit de gewone race beelden, een on-board kanaal, een hoogtepunten-kanaal, een pit-kanaal, een driver-tracker en een live-timing scherm. Sport1Go is verkrijgbaar als internet abonnement voor iedereen die maar geïnteresseerd is. Maar Sport1 is op dit moment in gesprek met meerdere providers (o.a. Ziggo en UPC) om deze service gratis bij het TV abonnement aan te bieden. Klanten van Canal Digitaal kunnen de service al gratis gebruiken. Over welke termijn deze service voor andere providers beschikbaar wordt is niet bekend, maar Sport1 hoopt dit zo spoedig mogelijk bekend te maken.
Sport1 doet dit seizoen voor het eerst verslag van de Formule 1. Olav Mol zal op locatie de items verzorgen voor een drie kwartier durende voorbeschouwing. Het commentaar wordt verzorgd door Ronald Van Dam met ondersteuning van coureurs Robert Doornbos en Christijan Albers. Wellicht dat Jos Verstappen ook bij dit team toegevoegd zal worden. De oud coureur gaf aan wel te porren te zijn voor deze baan, maar dat er geen concrete afspraken zijn gemaakt.
Was het niet zo dat de Honda-motor in die auto een bepaald aantal liters brandstof aan boord had om te kunnen werken? Bij het wegen met een lege tank bleek die tweede tank nog vol te zitten, wat volgens het team was toegestaan omdat die liters volgens hun bij het leeggewicht van de auto hoorden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat was een truukje wat Tyrrel heeft uitgehaald. De BAR Honda had een dubbele tank, waarbij de 2de tank tijdens de laatste stop pas werd bijgevuld met brandstof
Dat lijkt er meer op. Als je nou ook nog de Sky Sports voorbeschouwing kon zien zou het helemaal compleet zijn. Maar die kan ik wel streamen, want de slechte beeldkwaliteit stoort dan niet zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:11 schreef sasquatsch het volgende:
Meer informatie over het Sport1 abonnement
[..]
Dus met Engels commentaar en mogelijk gratis Sport1 Go bij een Sport1 abonnement bij Ziggo en UPC. Sport1 Go zal 6 kanalen bieden.
Vettelquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:34 schreef Dos37 het volgende:
Mooi Martin Brundle![]()
Ik heb er weer zin aan moet zeggen dat die off season erg snel is gegaan. Let's go Vettel
http://img833.imageshack.us/img833/9050/vettelfingerwideweb470x.jpg (copy/paste deze link)quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:43 schreef Syntix het volgende:
[..]
Vettelopsouten met die duitser
Doe nu maar eens een andere winnaar (lees geen Red Bull).
Dat is zeker topquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Commentaar van Sky bij Sport1.
Dat zou geweldig zijn!
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:34 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb er weer zin aan moet zeggen dat die off season erg snel is gegaan. Let's go Vettel
Dat was idd de uitleg eraanquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het niet zo dat de Honda-motor in die auto een bepaald aantal liters brandstof aan boord had om te kunnen werken? Bij het wegen met een lege tank bleek die tweede tank nog vol te zitten, wat volgens het team was toegestaan omdat die liters volgens hun bij het leeggewicht van de auto hoorden.
Alle vrije trainingen, kwalificaties en races live en zonder reclame, waarbij de race altijd in HD te zien is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:45 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik vraag me af hoe Sport1 het gaat doen als tijdens de F1 race een voeltbal wedstrijd bezig is. Krijgen we dan de formule1 nog in HD te zien of niet? Sport1 heeft 1 HD kanaal dat betekend dat hoogtepunten-kanaal in SD te zien is in plaats van HD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |