En veel ook, gezien de enorme kwantiteit aan bagger die je met flinke regelmaat over dit forum verspreidt.quote:
Het lijkt me sterk daar er geen voorbeschouwing is, denk dat de TV gids gewoon nog niet klopt. Ze zijn immers op locatie, dat zou anders een beetje zonde zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
Matig zeg van Sport1 geen nabeschouwing en een voorbeschouwing van een kwartier. En daar moet je voor betalen.
Volgens mij heeft Sport1 in een persbericht juist laten weten met uitgebreide voor- en nabeschouwing te komen. Maar hoe dan ook, komende vrijdag ben ik vrij. Dus ik zit om half 3 voor de tv!!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
Matig zeg van Sport1 geen nabeschouwing en een voorbeschouwing van een kwartier. En daar moet je voor betalen.
http://www.sport1.nl/nieu(...)live-bij-sport1.htmlquote:Op zondag 10 maart 2013 22:47 schreef Breaker.Faker het volgende:
Nouja al blijkt er geen voor en nabeschouwing te zijn, dan nog weiger ik om brakke 360p streams op internet te kijken.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
http://www.sport1.nl/nieu(...)live-bij-sport1.html
http://www.sport1.nl/nieu(...)-formule-1-fans.html
http://www.gpupdate.net/n(...)jaar-live-op-sport1/
Als ik dit zo lees lijkt het mij duidelijk dat er voldoende voor- en nabeschouwing is. Als dat niet het geval is zeg ik mijn abonnement op zodra het kan en kijk ik wel via (brakke) live streams op het internet.
Ook frapant. De Red Bull is nooit de snelste geweest; dat weten we, maar dat de 1 na laatste van vorig seizoen nu de snelste is op het rechte stuk is wel merkwaardigquote:Van alle nieuwe wagens is de RB9 de traagste op het lange rechte stuk. Dat is in elk geval de analyse van het Duitse magazine Auto Motor und Sport.
Volgens correspondent Michael Schmidt klokte de RB9 tijdens de twee laatste testdagen in Barcelona 307,7 km/u af, maar liefst 12,8 km/u trager dan de snelste, dat verrassend genoeg Marussia was.
Ik ga hem vandaag ook aanvragen. Bewust gewacht tot na het weekend zodat Canada nog mee kan in de aanbiedingquote:Op maandag 11 maart 2013 09:56 schreef IkWilbert het volgende:
Zo, net sport 1 aangevraagd... eerst maar eens drie maand kijken voor 5 euro p/m. Daarna zien we wel weer verder.
Nouja voor die 15 euro kan je toch altijd kijken wat het is. Daar krijg je 6 races voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:49 schreef sasquatsch het volgende:
Ik doe het voorlopig wel met de combinatie BBC/RTL+/Veronica.
Canada komt volgens mij op Veronica toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga hem vandaag ook aanvragen. Bewust gewacht tot na het weekend zodat Canada nog mee kan in de aanbieding
quote:I Challenge hoopt in 2015 de deuren te kunnen openen en verwacht zo'n 750.000 bezoekers per jaar te trekken.
Ga het ook aanvragen en dan zien we wel. Dit zijn mooie maanden want voor zo'n bedrag kan ik ook een paar nba wedstrijden live kijken, zelfs de finalequote:Op maandag 11 maart 2013 10:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga hem vandaag ook aanvragen. Bewust gewacht tot na het weekend zodat Canada nog mee kan in de aanbieding
Ik bel wel even dalijkquote:Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sport1 aangevraagd via de website van Ziggo (mijn.ziggo.nl). Krijg ik een mail dat ik binnen 5 werkdagen een bevestiging krijg.
Op de site bij smartcardinstellingen mijn smartcard hersteld en binnen 5 minuten had ik beeld.
Ik kan geen Sport1 krijgen via mijn (glasvezel) provider.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja voor die 15 euro kan je toch altijd kijken wat het is. Daar krijg je 6 races voor.
Dat is dus een euroknaak per raceweekend. Daar is geen buil aan te vallen lijkt me?
Zoals het daar staat heb je dan alleen de race. Dus niet het hele pakket met voorbeschouwing/training/kwali. Klopt dat?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:48 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
https://www.ziggo.nl/#producten/extra-zenders/tvopbestelling/
Alleen de race zoals ik het zie ja. Afzettersquote:TV op bestelling:
Grand Prix van Australie
zo 17 mrt, 07:00
Sport 1, Kanaal 401
De Samsung of toch de Humax?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Alleen de race zoals ik het zie ja. Afzetters
Maargoed, ik zit gebakken. Vanmiddag nog even ene HD recorder/decoder halen en ik hoef ook niets meer te downloaden als ik terug kom van mn werk.
De Samsung. Ondanks een hoop tegenstrijdige berichten en keiharde leugens van Ziggo is dat ding wel gewoon geschikt voor interactief.quote:
Klootviolenquote:Als eerste kunnen de duizenden gebruikers van Humax (5100, 5200 en 5300) en Samsung (7140A) en (7140B) digitale ontvangers gebruik maken van de nieuwe interactieve dienst. Op termijn voegt Ziggo hier andere apparaten aan toe.
ik ken iemand die zijn samsung uit het raam heeft gegooid en een humax heeft gekocht, hopen dat jouw samsung het wel 100% gaat doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:33 schreef vosss het volgende:
[..]
De Samsung. Ondanks een hoop tegenstrijdige berichten en keiharde leugens van Ziggo is dat ding wel gewoon geschikt voor interactief.
Ik moest de mevrouw aan de chat zelfs wijzen op een persbericht van Ziggo toen ze me probeerde om te lullen om toch bij hun die Humax aan te schaffen.
https://www.ziggo.com/nl/(...)eve-dvb-c-tv-dienst/
[..]
Klootviolen
Ik snap sowieso niet waarom iemand geen Humax neemtquote:Op maandag 11 maart 2013 12:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik ken iemand die zijn samsung uit het raam heeft gegooid en een humax heeft gekocht, hopen dat jouw samsung het wel 100% gaat doen.
Daarom heb ik nog steeds geen glasvezel genomenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kan geen Sport1 krijgen via mijn (glasvezel) provider.
ik ook niet maar ga Losse wedstrijden kopen en kijken op iPad / laptop! Dus via de vezel :-)quote:Op maandag 11 maart 2013 11:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kan geen Sport1 krijgen via mijn (glasvezel) provider.
Dan is er vast iets niet goed gegaan... vanmorgen heb ik het aangevraagd en vanmiddag toen ik thuis kwam had ik al beeld.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:41 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb nog steeds geen Sport1 hier op de kabel. Er zijn nu 6 werkdagen voorbij en ze zeiden dat het ongeveer 4 tot 5 werkdagen duurde tot ik Sport1 kan kijken.
Morgen maar is bellen.
Same here. Trouwens geen mailbevestiging, er bleek al beeld te zijn wanneer ik het controleerde.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dan is er vast iets niet goed gegaan... vanmorgen heb ik het aangevraagd en vanmiddag toen ik thuis kwam had ik al beeld.
Da's snelquote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Dan is er vast iets niet goed gegaan... vanmorgen heb ik het aangevraagd en vanmiddag toen ik thuis kwam had ik al beeld.
"Binnenkort te bestellen" Ook zoietsquote:Op maandag 11 maart 2013 21:26 schreef Distortion het volgende:
Ik denk dat ik straks ga kijken via Sport1 F1 http://info.sport1.nl/formule1.php . Ik vraag me alleen af hoe lang het moet duren voordat ze eindelijk weten wat dat zou kosten per race weekend. De races die de BBC niet live uitzzend kijk ik via sport1.
Als ze er naar mijn smaak teveel geld voor vragen dan ga ik de races wel via RTL duitsland kijken.. Dan kan ik meteen m'n duits weer een beetje ophalen.
Zou ik zeker doen. Ik heb via de chat van Ziggo Sport1 aanbieding gepakt; even zitten studeren, nieuwe decoder gehaald, aangesloten, updates geinstalleerd en Sport1 was reeds actief.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:41 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb nog steeds geen Sport1 hier op de kabel. Er zijn nu 6 werkdagen voorbij en ze zeiden dat het ongeveer 4 tot 5 werkdagen duurde tot ik Sport1 kan kijken.
Morgen maar is bellen.
yep, doe ik ook. Gewoon decoder hele nacht aanzetten. Die 15 eurocent stroom heb ik er wel voor over :pquote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef RJD het volgende:
Ik heb net bij Ziggo alleen de GP van Australië besteld voor 0,00 euro. Blijkt dat je de decoder dan al een uur van te voren op het juiste kanaal moet hebben. Kortom, ik moet de decoder al om 5.45 uur op Sport 1 afstemmen, om rond 6.45 uur beeld te hebben. Ik denk dat ik de decoder de hele nacht maar aan laat staan. Kan ik in ieder geval tot 6.45 uur "uitslapen".
Decoder gewoon aan en TV uit kan gewoon hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:22 schreef vosss het volgende:
Zou standby niet genoeg moeten zijn? Dus aan staan dat ze zegmaar bedoelen de stroom erop?
Ik heb al gezien dat die Samsung van mij gewoon dingen opneemt als ie op standby ingesteld staat.
Dan zou een tv kanaal activeren toch ook wel moeten kunnen in standby niet?
quote:Kamui Kobayashi confirms Ferrari WEC deal with AF Corse
By Gary Watkins Monday, March 11th 2013, 18:21 GMT
Former grand prix driver Kamui Kobayashi has joined Ferrari's factory World Endurance Championship campaign.
The move, predicted in AUTOSPORT magazine last month, means that the former Toyota and Sauber Formula 1 driver will race a Ferrari 458 Italia in the GTE Pro class for the factory AF Corse team.
Kobayashi joins a select band of Ferrari factory GT drivers, which includes Gianmaria Bruni, Giancarolo Fisichella and Toni Vilander.
Kobayashi, 26, said: "It's an honour for me to become part of the Ferrari family. I will work hard and give my all in this new chapter of my career.
"I can't wait to start working with AF Corse and really hope I can aim for the title."
The Japanese tested for Ferrari at Aragon in Spain last month along with another F1 refugee, Karun Chandhok.
The identity of Kobayashi's co-driver for the eight-round WEC is not expected to be announced until next week. Finn Vilander, who is on Ferrari's roster of factory drivers, is among the candidates.
Bruni and Fisichella, who led the driver line-up that took AF to the teams' title and Ferrari to the manufacturers' crown, are expected to remain together.
Olivier Beretta, who was nominated by AF for its #71 car, is racing for the Risi Competizione Ferrari squad in the American Le Mans Series and will not be part of AF's full-time line-up.
Ik bedoel alles uit en alleen de decoder op standby. Volgens mij moet dat ook werken.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Decoder gewoon aan en TV uit kan gewoon hoor.
Ik heb gisteravond laat ook iets opgenomen op mijn dvd recorder. Decoder aan en TV uit. En ik kijk het nu terug.
Moet je wel opletten, mijn decoder (Humax) gaat na een paar uur zonder user input vanzelf op standby.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:05 schreef RJD het volgende:
Ik heb net bij Ziggo alleen de GP van Australië besteld voor 0,00 euro. Blijkt dat je de decoder dan al een uur van te voren op het juiste kanaal moet hebben. Kortom, ik moet de decoder al om 5.45 uur op Sport 1 afstemmen, om rond 6.45 uur beeld te hebben. Ik denk dat ik de decoder de hele nacht maar aan laat staan. Kan ik in ieder geval tot 6.45 uur "uitslapen".
Wat zijn de voordelen/verschillen?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:39 schreef DenS het volgende:
Geen enkel hier die Sport1 Go heeft genomen?
Was dat go niet voor op je smartfoon en/of tablet?quote:
Zou kunnen, maar volgens mij zit daar geen standaard F1 bijquote:Op maandag 11 maart 2013 22:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Was dat go niet voor op je smartfoon en/of tablet?
Je hoeft niet altijd thuis te zijn als je F1 wil zien? Dat is het grootste voordeel. Op TV heb je maar 2 kanalen met F1, en via Sport1 F1/Go heb je er 6 waarvan je naar 4 tegelijk kunt kijken. Enz...quote:Op maandag 11 maart 2013 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar volgens mij zit daar geen standaard F1 bij
Je kunt als je niet thuis bent toch gewoon opnemen?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:16 schreef DenS het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd thuis te zijn als je F1 wil zien? Dat is het grootste voordeel. Op TV heb je maar 2 kanalen met F1, en via Sport1 F1/Go heb je er 6 waarvan je naar 4 tegelijk kunt kijken. Enz...
Ben niet elk weekend thuis, vandaar
het staat er toch duidelijk bij dat je het niet via je pc kan zien.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Mede Fokkers,
Ik heb het topic doorgelezen maar kon geen duidelijk antwoord vinden. Ik heb vandaag speciaal voor Formule 1 een Sport1 abonnement afgesloten via het internet, daar mijn glasvezel provider geen Sport1 aanbiedt en ik dus persé via de computer moet kijken (HDMI kabel naar de TV dus dat is ook geen ramp). Maar als ik nu op de TV Gids op de site van Sport 1 kijk dan zie ik daar bij alles wat met Formule 1 te maken heeft het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor dingen over Sport1 Go maar weet nu niet precies wat het verschil is tussen Sport1 zelf en Sport1 Go. Ik hoop toch wel dat ik de race zondagochtend kan zien.. kan iemand me hier meer over vertellen?
Maar komt dat nog wel dan? Dat was volgens mij toch de bedoeling, via de TV of computer? Zo niet dan is dat klote, dan kan ik geen F1 meer kijken op de BBC racen na..quote:Op maandag 11 maart 2013 23:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het staat er toch duidelijk bij dat je het niet via je pc kan zien.
ik denk dat je het beste met sport1 kan bellen voor jou optiesquote:Op maandag 11 maart 2013 23:33 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Maar komt dat nog wel dan? Dat was volgens mij toch de bedoeling, via de TV of computer? Zo niet dan is dat klote, dan kan ik geen F1 meer kijken op de BBC racen na..
Oké zal ik morgen doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk dat je het beste met sport1 kan bellen voor jou opties
Ik zou even de informatie van deze site opslaan als pdf ofzo: http://info.sport1.nl/?page=Onze+Sporten&cat=Formule+1quote:Op maandag 11 maart 2013 23:35 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Oké zal ik morgen doen.
Edit: Volgens mij heeft Sport1 niet eens een nummer, ze verwijzen simpelweg door naar de providers.. : http://www.sport1.nl/contact.html. Maar een vraag aan de klantenservice gesteld, hopelijk snel een reactie.
Dat zien we dan wel weer. Ik vind het wel het proberen waard. Het is toch gratis. Als het mis gaat stem ik gewoon af op RTL Duitsland.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Moet je wel opletten, mijn decoder (Humax) gaat na een paar uur zonder user input vanzelf op standby.
Via GoT:quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:00 schreef Simsfan88 het volgende:
Dankje, meteen gedaan.
Irritant al dat geregel. Zover ik weet heb je gewoon de keuze, TV of internet (althans, met Go heb je beide geloof ik). Via het internet kun je kiezen voor een abonnement, strippenkaart of per race á 3.99 euro, en aangezien ik ook soms de vrije trainingen en vooral kwalificaties wil zien heb ik voor een abonnement gekozen.
Nu maar even afwachten op een reactie, zodra ik die heb zal ik hem hier posten. Hoop toch niet dat ik dadelijk geen mogelijkheid heb om F1 te kijken...
Zit even verder te kijken op de site van Sport1, zie de volgende pagina: http://info.sport1.nl/formule1.php. Hier zie je duidelijk de keuze, maar bij internet hebben ze het over "Binnenkort te bestellen". Moet dus gewoon mogelijk zijn, maar lijkt nog niet geactiveerd... hopelijk vanaf deze week. Zo te ziens richten ze het ook speciaal voor de Formule 1 in gezien de onderste regel "Bestellen kan per race, per weekend of per seizoen". Zijn ze alleen een beetje laat mee..![]()
Met GO heb je overigens niet beide, dat is enkel een actie (enkel voor CD-abo's tot dus ver...);quote:Oaquasis schreef op zondag 10 maart 2013 @ 20:28:
Ik krijg net een mailtje van Sport1 binnen. Ik had gevraagd of die strippenkaarten ook gaan gelden voor de F1 races en hoe dat dan werkte.
Blijkbaar moeten ze vanwege de uitzendrechten andere betaalvormen introduceren (whatever that might mean), dus hebben ze nog geen prijzen. Maar er komt een apart systeem voor de F1.
Meer info: http://info.sport1.nl/formule1.php
Al met al klinkt het heel goed, mits de kwaliteit van de streams goed zijn (720P of hoger vind ik acceptabel) en de prijzen fatsoenlijk zijn. Als het duurder wordt dan een abbonement, laat dan maar zitten.
Ja dat vind ik ook.quote:Het blijft natuurlijk schandalig verrot, dat het achter de betaalrommel van sport1 zit.
Je kan het misschien proberen bij RTL7, die bobo's hebben 3 jaar wanbeleid gevoerd met de rechten voor F1 races. Totaal geen investering in een goed programma. reclameblokken van circa 2 minuten en je kijkcijfers hobbelen lekker achteruit. Hadden ze dit wel gedaan, dan hadden ze de F1 kunnen behouden en hadden wij geen Sport1 abbo hoeven afsluiten !quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook.
Ik moest een nieuwe decoder kopen a 200 euro en een Sport1 abo voor het hele jaar.
En die kosten kan ik nergens declareren natuurlijk![]()
![]()
Het jaar haalt hij wel, maar mijn verwachting is verder wel laag. Hij is geen toptalent oid. Gewoon een middelmatige coureur met een grote sponsor (die er overigens 25 man personeel uit gooit)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:41 schreef RingBewoner het volgende:
Wel aardig interview met Giedo.
http://www.formule1.nl/ni(...)giedo-van-der-garde/
Wat zijn de verwachtingen hier eigenlijk? Ben een tijdje weggeweest en heb aardig wat gemist. Gaat Giedo het langer volhouden dan één jaar?
Inderdaad, geen supertalent, jammer dat Frijns (nog) niet de juiste sponsors heeft gevonden, die schat ik stukken hoger inquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:45 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Het jaar haalt hij wel, maar mijn verwachting is verder wel laag. Hij is geen toptalent oid. Gewoon een middelmatige coureur met een grote sponsor (die er overigens 25 man personeel uit gooit)
Dat valt wel mee (imho). Het probleem is dat hij de afgelopen jaren veel pech (buiten zijn schuld om) heeft gehad waardoor hij geen topklasseringen haalde. Twee jaar terug zou hij zonder de botsingen met Bianchi tweede zijn geworden en vorig jaar zonder Gutierrez derde (en dat met een minder team dan het jaar ervoor).quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:45 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Het jaar haalt hij wel, maar mijn verwachting is verder wel laag. Hij is geen toptalent oid. Gewoon een middelmatige coureur met een grote sponsor (die er overigens 25 man personeel uit gooit)
Van der Garde won ook de titel in de WSR Formule Renault 2.5 (weliswaar in zijn tweede jaar). Wat Frijns in de GP2 klaarmaakt moet ik nog zien. Hangt volledig af bij welk team hij terecht komt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, geen supertalent, jammer dat Frijns (nog) niet de juiste sponsors heeft gevonden, die schat ik stukken hoger in
Dus jij denkt dat ze gelijkwaardiger zijn of begrijp ik dat niet goed?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Van der Garde won ook de titel in de WSR Formule Renault 2.5 (weliswaar in zijn tweede jaar). Wat Frijns in de GP2 klaarmaakt moet ik nog zien. Hangt volledig af bij welk team hij terecht komt.
Nee, ik schat Frijns ook wat hoger in. Al moet ik nog zien wat hij in de GP2 doet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ze gelijkwaardiger zijn of begrijp ik dat niet goed?
Klopt, minimaal 1 maand van te voren opzeggenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:38 schreef vosss het volgende:
Volgens mij wordt dat proefabo wel automatisch telkens met 1 maand verlengd.
Als je er geen gebruik meer van wilt maken na die 3 maanden moet je al na 2 maanden opzeggen.
Let daar dus op zou ik zeggen.
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Gaan ze dan Sport1 streamen of maken ze hun een eigen f1 programma?quote:
preview op sky is al geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:47 schreef THEFXR het volgende:
komen er nog seizoens previews op sky, rtl, sport1?
Staat wel ergens, ik zie hem wel kan hem alleen nog niet downloaden.quote:
Voor zover ik heb begrepen gaan ze Sport1 dan streamen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:22 schreef Breaker.Faker het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Gaan ze dan Sport1 streamen of maken ze hun een eigen f1 programma?
Waar staat 'ie dan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:36 schreef WEST het volgende:
[..]
Staat wel ergens, ik zie hem wel kan hem alleen nog niet downloaden.
Lekker handig zeg.....quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef vosss het volgende:
Op mijn pc. Althans ik had hem. Gekeken en weer weggeflikkerd.
Dat is niet de preview toch? Gewoon een of andere show over F1 denk ik met de laatste nieuwtjes of iets.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef THEFXR het volgende:
The.F1.Show.8th.March.2013.SkyF1.HDTV.480p.x264
Als je daar op zoekt raak ik verdwaald.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:46 schreef THEFXR het volgende:
The.F1.Show.8th.March.2013.SkyF1.HDTV.480p.x264
Ehm, als in stallen op en server ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:50 schreef vosss het volgende:
@RingBewoner: ik ben hem opnieuw aan het downloaden. Kan jij ergens 950MB kwijt online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |