Die 2 namen had ik ook in mn hoofd zitten, maar die doen toch een paar races minder mee dan Button.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Nee idd, voor mijj gevoel rijden webber en alonso al langer mee
Vergeet Williams niet waar hij als talent begonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:38 schreef Funzel het volgende:
En die jaren in de Benneton en Renault waren ook niet echt bijzonder goed ofzo.
toevallig dat het er aan komt op de avond dat ik het vraag. dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nou, het is in het vorige topic ook 5 keer gevraagd, dus zo toevallig is het niet.
Al aan de Sport 1 Vosss?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:15 schreef vosss het volgende:
Mooi filmpje. Ik hoop dat ze keihard falen dit jaar![]()
Nog niet, maar ik heb nog wel even toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Al aan de Sport 1 Vosss?
of wordt het Kai Ebel![]()
[ afbeelding ]
Kijk tijdens de wintermaanden voordelig naar topwedstrijden en de beste films. Nu de eerste 3 maanden voor ¤ 7,50 per maand.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb nog wel even toch?
Komende week ff afsluiten dat van 3 maanden voor de prijs van 1 maand bij Ziggo.
Ik ben wel benieuwd naar de uitzendingen en wat ze er van maken met Olav op lokatie.
Dat vond ik in het verleden toch altijd erg leuk
kai ebelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Al aan de Sport 1 Vosss?
of wordt het Kai Ebel![]()
[ afbeelding ]
WTF 25 euro per maand?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Kijk tijdens de wintermaanden voordelig naar topwedstrijden en de beste films. Nu de eerste 3 maanden voor ¤ 7,50 per maand.
normaal 25 p/mnd
sorry verkeerde aanbiedingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF 25 euro per maand?
Ik dacht dat het 15 euro zou zijn![]()
!
Jamaar film1 hoef ik niet. Ik moet alleen F1 hebben. Dat stomme voetbal en golf en tennis boeit me ook totaal niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
er zit ook film1 bij, die kan je dan opzeggen?
ninja editquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar film1 hoef ik niet. Ik moet alleen F1 hebben. Dat stomme voetbal en golf en tennis boeit me ook totaal niet.
Ze hebben Sport1 ook los. 15,50 per maand zie ik en de actie loopt nog tot de 23ste of iets.
Dus volgende week bestel ik wel, dan heb ik in elk geval Catalunya er nog bij voor die actie
gewoon decoder, interactief is wat andersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:51 schreef vosss het volgende:
Werkt dat Sport1 overigens ook met zo een decoder van Ziggo van het eerste uur of moet ik dan zo een interactief ding nemen?
Jamaar ik heb geen HD televisie. Die si maar HD readyquote:
ik poets meestal voor de wedstrijd het scherm met glassex, heb je ook een soort van HDquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar ik heb geen HD televisie. Die si maar HD ready
En die HD decoders vind ik te duur om in 720P te kunnen kijken
Als je na 9 maart besteld, dan heb je met 3 maanden ook nog Monaco en Canada.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:47 schreef vosss het volgende:
Ze hebben Sport1 ook los. 15,50 per maand zie ik en de actie loopt nog tot de 23ste of iets.
Dus volgende week bestel ik wel, dan heb ik in elk geval Catalunya er nog bij voor die actie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |