Ik zie het niet meer gebeuren en volgens mij waren er ook geen gesprekken meer gaande.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:03 schreef vosss het volgende:
Ik mis race 10 in de OP. Tussen Nurburgring en Budapest. Van 19 - 21 juli.
Daar zit nog een TBA tussen. To Be Announced.
Geen idee of die nog ingevuld gaat worden, maar ik denk het wel
Het is al maart hè... over 3 maanden is het juni.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:35 schreef vosss het volgende:
10 maart - 10 april - 10 mei.
Monaco is 23-26 mei en Montreal is 7-9 juni.
Ik moet uiterlijk de 14de maart bestellen en dan valt Monaco dus erbuiten.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kai ebel![]()
ik twijfel bij die man altijd tussen deen de
En het 2de schermquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:45 schreef DenS het volgende:
Volgende week maar een Sport1 Go abonnement afsluiten. Gaaf om dan bijvoorbeeld de Live Timing+Track Data en de Race Feed en Pit Feed open te hebben staan op 1 groot TV scherm
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:08 schreef vosss het volgende:
5 maart - 5 april
5 april - 5 mei
5 mei - 5 juni
Verrek!
Kan je dat op een Samsung Tab 2 10.1 bekijken?quote:
kan ik niet gewoon losse wedstrijd kopen zonder abbo ? Gewoon sport 1 go , losse wedstrijd ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:45 schreef DenS het volgende:
Volgende week maar een Sport1 Go abonnement afsluiten. Gaaf om dan bijvoorbeeld de Live Timing+Track Data en de Race Feed en Pit Feed open te hebben staan op 1 groot TV scherm
Ik heb ergens gelezen dat dat inderdaad kon, ga ik ook doen namelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:59 schreef Joene het volgende:
[..]
kan ik niet gewoon losse wedstrijd kopen zonder abbo ? Gewoon sport 1 go , losse wedstrijd ?
Gewoon vrijdag the F1 show van Sky downloaden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:55 schreef THEFXR het volgende:
komen er ook nog pre season beschouwingen?
Wat een misleidende actie van sport1 zeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:58 schreef Mothzor het volgende:
Ik heb nu een sport1 abbo via kpn.
Sport1 Go moet ik dat ook nog eens apart aanschaffen? Als dat zo is zeg ik per direct op!
Serieus? Ik neem een proefabo van 5 euro per maand en daarna zeg ik het op... F1 is me echt geen 25 euro in de maand waard. Of werkt het bij Ziggo anders en heb je daar wel sport 1 go bij zitten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef Mothzor het volgende:
Ik heb ook sport1 genomen voor 12.50 p/m omdat ze aangaven dat je via je tab onboard en replays kan kijken.
Hier blijken dus 2 abbo's voor nodig te zijn. 25 euro p/m gaat me gewoon te ver! Misleidend deze actie van sport1
Lol. Ik vond het al zo schimmig omschreven op de site, was van plan dat uit te zoeken voordat ik een abo nam.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:03 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Wat een misleidende actie van sport1 zeg.
Je lekker maken met onboard beelden en replays op je tap.
Blijkt het nog een extra abbo van 12.99 p/m te zijn. Naast je al bestaande abbo van 12 euo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |