quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
omdat dresscode al teveel gevraagd is voor FOK!kersquote:
Met een dresscode scheidt je dus het kaf van het korenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
omdat dresscode al teveel gevraagd is voor FOK!kers.
Haha, ik heb geen groene kledingquote:Op maandag 4 maart 2013 09:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voel je vrij om geheel in het groen te komen.
Hipstermode ON!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met een dresscode scheidt je dus het kaf van het koren.
Doe maar in het laatste kampioensshirt!quote:
Dat kan ik! Ik ben recentelijk als 'beste vrouwelijke hipster' gekozen op een informeel 'kom als hipster'-feestje,quote:
Was ik daar ook?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat kan ik! Ik ben recentelijk als 'beste vrouwelijke hipster' gekozen op een informeel 'kom als hipster'-feestje,.
heb ik wel ergensquote:Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar in het laatste kampioensshirt!
Oh jezus,quote:
Zou iets te maken hebben kunnen gehad met de hoeveelheid aanwezige drankquote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh jezus,. Volgens mij wel he? Ik was het straal vergeten
.
Haha, ik heb daar geen drank gehad haha.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou iets te maken hebben kunnen gehad met de hoeveelheid aanwezige drank.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha, ik heb daar geen drank gehad haha.
In Ajax trui mag wel gewoon tochquote:Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar in het laatste kampioensshirt!
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
In Ajax trui mag wel gewoon toch?
Hoe kom ik er dan achter of ik wel of niet moet gaan?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:01 schreef Breuls het volgende:
Als er een plek vrijkomt wordt-ie automatisch gevuld met iemand van de reservelijst, maar daar krijgt die persoon inderdaad geen bericht van. Wel krijgt iedereen die op de lijst staat nog een keer een herinnering.
Dat wilde ik even weten inderdaad, kan ik die gewoon dagelijks even checkenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:06 schreef Breuls het volgende:
naar de ticketpagina om de status te zien; if all else fails staat daar of je kaarten hebt of niet.
In afwachting danquote:Op maandag 4 maart 2013 19:46 schreef Breuls het volgende:
Zo, als je nu een ticket krijgt omdat iemand anders de zijne heeft ingeleverd, krijg je daarvan een mailtje.
Daar heb je iemand anders weer blij mee gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mijn kaart ingeleverd. Geen zin om in mijn eentje te gaan.
Stuur mij ook is zo'n mail?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar heb je iemand anders weer blij mee gemaakt.
En ik zie dat die persoon ook netjes een mailtje heeft gekregen.
quote:Imagine geeft maar liefst 60 trips naar het wonderlijke Oz weg. Of beter gezegd: voor de Disney en fok.nl-voorpremière van Sam Raimi's Oz The Great and Powerful. En dat belooft een fraai verkleedpartijtje te worden.
Jij zorgt voor een bijzondere outfit, wij voor de 3D-brillen.
In dit vervolk op de kleurrijke klassieker uit 1939 (!) is Oscar Diggs (James Franco) een excentrieke circusartiest die zich bezighoudt met magie. Als hij het stoffige Kansas inruilt voor het sprookjesachtige Land of Oz moet hij beslissen of hij de geschiedenis in wilt gaan als een goed – of als een geweldig man.
Ook zo benieuwd naar dit fantastische avontuur, en wil je aanwezig zijn bij de voorpremière van Oz The Great and Powerful op dinsdag 12 maart om 18:30 in Pathé Arena IMAX te Amsterdam?
Neem dan een duik in je verkleedkist en laat je voor je uitdossing vooral inspireren door:
Laat ons weten als wie jij en je vriend of vriendin verkleed willen komen en maak kans op kaarten voor de première van Oz. Stuur een mail met je naam, adres en telefoonnummer naar win@imaginefilmfestival.nl met als onderwerp: “Oz The Great and Powerful”.
Om het extra spannend te maken wint het best geklede karakter een speciaal Oz- prijspakket met goodies en dvd’s!
Hopelijk tot Oz!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:36 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Mensen die nog geen kaartjes hebben...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:09 schreef Nielsch het volgende:
Stel, iemand levert 1 kaartje in. De eerstvolgende op de wachtrij wil 2 kaarten en die daarna 1 kaart. Wat dan?
Kaart gaat naar de eerstvolgende, ook al wil die persoon 2 kaarten.
Kaart blijft in het systeem totdat er nog een kaart vrijkomt
Kaart gaat naar de eerstvolgende die maar 1 kaart wil.
Langer dan er plek zal vrijkomen. Denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:11 schreef Nielsch het volgende:
Waarom heb ik nog geen kaartje? Hoe lang is die wachtlijst?
Je mag wel met mij mee hoor, schat.quote:
Ik verwacht er 499quote:
Geen bier drinken dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:43 schreef So_Surreal het volgende:
Ik doe wel een katheter in trouwens, ik moet altijd zo nodig zeiken tijdens die lange films en bier drinken
Ja, dat vind ik ook altijd lastig. Flink zoute popcorn eten helpt, houdt het vocht vastquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:43 schreef So_Surreal het volgende:
Ik doe wel een katheter in trouwens, ik moet altijd zo nodig zeiken tijdens die lange films en bier drinken
Maar daar krijg ik weer dorst vanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd lastig. Flink zoute popcorn eten helpt, houdt het vocht vast.
Uhm ja kan wel makkelijk zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen bier drinken dan.moet je nog een ritje terug hebben?
= meer bier!quote:
Nope, ga ik niet redden, ik ben die dag vroeg klaar, maar ik moet ook nog eten en dergelijke, dus ik rij eerst naar huis.quote:[..]
Uhm ja kan wel makkelijk zijn
Ik ga wel direct vanuit mijn werk naar die pre-meet, ga jij daar nog heen ?
Mooiquote:
quote:
Jij kreeg je ticket toen ik de mijne inleverde.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:03 schreef Papabear het volgende:
Ik ben ook weer van de partij, net als vorig jaar. Vanaf kantoor is het 5 min lopen naar Pathé, ideaal
Eentjequote:
Kom je niet dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jij kreeg je ticket toen ik de mijne inleverde.
Machtsmisbruikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jawel, maar ik hoef niet te reserveren.
ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef linebear het volgende:
ben mijn mailtje kwijt... heb ik die nodig bij gastenlijst?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef linebear het volgende:
Hij lultquote:
Je hebt een e-ticket nodig, en die krijg je dinsdagmiddag.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef linebear het volgende:
Als je een ticket hebt gereserveerd moet je minimaal 1 mailtje hebben gehad. Ik zie je echter nergens op de lijst, dus je zit ons te stangen of je hebt iets fout gedaan.quote:
Zolang je telefoon 'm correct kan tonen is dat prima.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:56 schreef So_Surreal het volgende:
Moet je deze trouwens uitprinten of mag je de mail ook op je telefoon laten zien ?
Is het gewoon een PDF-je Breuls ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je hebt een e-ticket nodig, en die krijg je dinsdagmiddag.
[..]
Als je een ticket hebt gereserveerd moet je minimaal 1 mailtje hebben gehad. Ik zie je echter nergens op de lijst, dus je zit ons te stangen of je hebt iets fout gedaan.
[..]
Zolang je telefoon 'm correct kan tonen is dat prima.
Het is een PDF'je ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Is het gewoon een PDF-je Breuls ?
Of gewoon een e-mailtje met daarin een nummer wat je moet laten zien?
Wat wil je weten?quote:En wanneer wordt er meer bekend over de BN'ers die komen?
Wie d'r komen natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het is een PDF'je ja.
[..]
Wat wil je weten?
Yvonne, Danny, Brechtje, Detlevquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:25 schreef Breuls het volgende:
Oh ik ben niet goed in BN'ers, dus ik weet niet wie er bekend is en wie niet.
ik ook!! Echt balen.. wil er graag bij zijn..quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:02 schreef Fendy het volgende:
En dat er maar een hoop mensen af mogen vallen, ik sta nog steeds op de reservelijst ,(
Ja, maar dat lijkt me logischquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me logisch.
Opzich zijn het best bekende Nederlanders, tienduizenden mensen kennen ze, dat kunnen velen toch niet zeggen.
En ze kunnen lezen en schrijven, dus ze hebben al meer talent dan de gemiddelde "echte" BNérquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaadsowieso kunnen ze zeggen dat de hele zaal ze kent
Minstens de helft van de zaal dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaadsowieso kunnen ze zeggen dat de hele zaal ze kent
FOK!kers komen buiten, is al eng genoegquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:39 schreef So_Surreal het volgende:
Volgend seizoen "Bekende FOK!kers springen van de schans"?
Liever van de duikplankquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:39 schreef So_Surreal het volgende:
Volgend seizoen "Bekende FOK!kers springen van de schans"?
Ik denk niet dat tienduizenden mensen weten die de admins van een website zijn hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me logisch.
Opzich zijn het best bekende Nederlanders, tienduizenden mensen kennen ze, dat kunnen velen toch niet zeggen.
Nope.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:42 schreef foetre het volgende:
Kan ik ergens zien hoeveel wachtende er nog voor mij zijn?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jij kreeg je ticket toen ik de mijne inleverde.
Oh echt, geinigquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat was idd op 6 maart. John Carter is toevallig vanavond op tv, dus ik moest er even aan denken.
Ah, die hebbikniequote:
Dit ja!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Oh echt, geinigWat een ontzettende flutfilm was dat eigenlijk ook (behalve woola dan, woola was tov
). Ik heb er nooit meer iemand over gehoord behalve die premiere
maar toch was het best vermakelijk for the moment en een geslaagd uitje
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik keek vorige week een film (Savages) en heb me de gehele film af zitten vragen waar ik die gozert nou van kende.
Drie dagen later: OMG het was John Carter met kort haar![]()
Einde waardevolle info.
Nu je het zegt, ja..!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het echt niet meteen
Kijk...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:55 schreef MissHobje het volgende:
Yeah ik heb een kaartje toegewezen gekregentof!!
quote:Jouw actuele ticketstatus is: Op de reservelijst voor 1 kaart.
Tis het proberen waard, maar dan wel naar het hele GC modteam sturen.quote:
Nah.. m'n flash-dagen zijn voorbij, eerst kijken hoe het met mijn geluk gesteld isquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis het proberen waard, maar dan wel naar het hele GC modteam sturen.
Tieten mogen ook niet op FOK!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:16 schreef Shreever het volgende:
[..]
Nah.. m'n flash-dagen zijn voorbij, eerst kijken hoe het met mijn geluk gesteld is![]()
Al zou het best kunnen dat er ergens nog wat verdwaalde fotookes op het forum liggen..![]()
MIjn idee is het ook nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dan ben ik echt te lang weg geweest.
Geen tetten... [ afbeelding ]
Gaat het niet zo per naam net zoals vorige keer (sloom)? Is wel fijner danquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:10 schreef Breuls het volgende:
De e-tickets zijn al bijna gereed. Zorg dat je dinsdag een printer of smartphone ofzo hebt.
Ging het vorige keer langzaam dan? Kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Gaat het niet zo per naam net zoals vorige keer (sloom)? Is wel fijner dan
Het gaat digitaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Gaat het niet zo per naam net zoals vorige keer (sloom)? Is wel fijner dan
Niet iemand die mee gaat/carpoolen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:56 schreef ArtistA het volgende:
Heb m'n kaarten moeten inleveren. Mijn metgezel en chauffeur is verhinderd en ik ga geen 50 euro neerleggen voor een treinkaartje
Die van Pathé? Nee, daar heeft het niets mee te maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon zelf kaartjes via de digitale scanners ophalen dus?
Hoe gaat het dan digitaalquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die van Pathé? Nee, daar heeft het niets mee te maken.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Paardlants het volgende:
Kaarten net toegewezen gekregen en direct weer voor jullie beschikbaar gesteld.
Er is helaas een sterfgeval tussen gekomen, en de begrafenis is 12 maart.
Vreselijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Paardlants het volgende:
Sterktequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Paardlants het volgende:
quote:
quote:
Thnx!quote:
http://frontpage.fok.nl/ext/applyForTickets.php?event=4quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
Kan helaas toch niet aanwezig zijnwil graag mn kaartje inleveren
heb ik dat bij deze gedaan of moet ik nog ergens anders een melding hierover maken ?
Inleveren moet op dezelfde plek als waar je 'm hebt besteld. Het systeem kiest dan de volgende op de reservelijst voor je kaartje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:44 schreef JanPiraat het volgende:
Kan helaas toch niet aanwezig zijnwil graag mn kaartje inleveren
heb ik dat bij deze gedaan of moet ik nog ergens anders een melding hierover maken ?
Ik ben erbijquote:Jouw actuele ticketstatus is: 1 kaart toegewezen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik ben erbijik denk met dank aan Janpiraat.
Jeeh, veel plezier!!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
[..]
Juicy, we moeten wel bier gaan drinken dinsdag.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:51 schreef Juicyhil het volgende:
Net in Pathé ArenA een preview gezien in IMAX 3D. Coole film zo op het eerste gezichtJames Franco
Uiteraard. Ik kom ook naar de premeetquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:00 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Juicy, we moeten wel bier gaan drinken dinsdag.
Ja natuurlijk, waarom zou ik dat niet doen?quote:
Vorige keer was je aardig stilquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, waarom zou ik dat niet doen?
Toen was ik buiten aan het vechtenquote:
[..]
Ja, ik ben er ook bij.quote:
Was jij buiten met die vechtpartij dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toen was ik buiten aan het vechtenIk had met alle plezier met je willen praten tijdens het vechten. Maar ik kon me op dat moment beter daarop concentreren.
quote:
Yes, dat was ik. Diegene was nogal irritant aan het doen tegen mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was jij buiten met die vechtpartij dan?
Jaja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Yes, dat was ik. Diegene was nogal irritant aan het doen tegen mij.
Ik dacht al: al die politie daar, daar is vast de bios.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Yes, dat was ik. Diegene was nogal irritant aan het doen tegen mij.
Ik dacht meer aan de postmeet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik kom ook naar de premeet
Als die er ook is, dan nog beterquote:
Ik zag 'm ook. In een andere IMAX, maar wel dezelfde preview. Wat me opviel is dat de Oz-omgeving bijzonder fake aanvoelt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:51 schreef Juicyhil het volgende:
Net in Pathé ArenA een preview gezien in IMAX 3D. Coole film zo op het eerste gezichtJames Franco
Eensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zag 'm ook. In een andere IMAX, maar wel dezelfde preview. Wat me opviel is dat de Oz-omgeving bijzonder fake aanvoelt.
beschrijf dat eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
EensIk kreeg een beetje een Alice in Wonderland gevoel erbij.
quote:
Als je zo kort met de trein hoeft, dan is een kaartje zonder korting niet zo duur toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:08 schreef Nielsch het volgende:
Vraagje; ik heb zo'n NS-kortingskaart he en die gaat pas om 18:30 uur in.
Nou heb ik even op de NS-website gekeken en de eerste trein na 18:30 gaat pas om 18:43 en dan ben ik 15 minuten later om 18:58 op Bijlmer. Is dat te laat om dan nog binnen te komen, zo die paar minuten over 19:00 uur?
Utrecht Centraal, zo te zien? Die afstand is zonder korting 5,40 euro. Ga je daar echt voor zitten wachten tot je korting kunt scoren?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:08 schreef Nielsch het volgende:
Nou heb ik even op de NS-website gekeken en de eerste trein na 18:30 gaat pas om 18:43 en dan ben ik 15 minuten later om 18:58 op Bijlmer. Is dat te laat om dan nog binnen te komen, zo die paar minuten over 19:00 uur?
Scheelt toch wel ¤2.20quote:Op zondag 10 maart 2013 13:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Utrecht Centraal, zo te zien? Die afstand is zonder korting 5,40 euro. Ga je daar echt voor zitten wachten tot je korting kunt scoren?
Ja, want de film start om 19 uur.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:08 schreef Nielsch het volgende:
Ja. De deur gaat dicht en je hebt pech. Pathé regels.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want de film start om 19 uur.
Dus dat is storend voor de rest van de zaal als jij dan nog binnen komt.
De film, drankje, popcorn... allemaal gratiesquote:Op zondag 10 maart 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat de film helemaal gratis is doet er natuurlijk helemaal niet toe
Je wil ook nog even gaan eten? Is duur hoor. Je kunt beter boterhammetjes meenemen met een plakje kaas en niet teveel boter.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is er iets fatsoenlijks qua eten in de buurt van die Pathé? Ik heb niet echt de mogelijkheid om onderweg te eten en ik wil niet om 16.00 al thuis eten
McDonalds, Burger King en döner tellen niet als fatsoenlijk
vergeet de goodie bag niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef Greys het volgende:
[..]
De film, drankje, popcorn... allemaal graties
Ik was sarcastisch over die ¤2.20quote:Op zondag 10 maart 2013 13:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je wil ook nog even gaan eten? Is duur hoor. Je kunt beter boterhammetjes meenemen met een plakje kaas en niet teveel boter.
Dat was een ander hequote:Op zondag 10 maart 2013 13:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je wil ook nog even gaan eten? Is duur hoor. Je kunt beter boterhammetjes meenemen met een plakje kaas en niet teveel boter.
Ojaquote:
I see that now.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch over die ¤2.20Snap dat dan
Niks mis mee voor een keertjequote:Op zondag 10 maart 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
En brood als avondeten
</verwend kreng>
Gewoon met korting kopen, wat is nou de kans dat ze in die 2 minuten controleren?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef Nielsch het volgende:
Eh jongens, zo bedoelde ik het niet. Als het te laat is neem ik gewoon een trein eerder. Beetje verneukeratief dat die om 18:28 is en die korting dan dus nog niet geldig is, maar okee.
Wat is uberhaupt de kans dat ze controleren? En anders gewoon kijken of je met een student mee kan liften qua korting.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon met korting kopen, wat is nou de kans dat ze in die 2 minuten controleren?
Klein, maar ze weten wanneer de trein is vertrokken vanaf Utrecht CS dus daaraan relateren ze dan bij controle of je wel of niet recht had op korting.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon met korting kopen, wat is nou de kans dat ze in die 2 minuten controleren?
Heb toch al gezegd dat ik dan gewoon een trein eerder neem. Tering hee doe niet zo moeilijk. Ik vroeg me alleen af of het gebeuren echt om 19:00 uur begint of dat je dan eerst nog 20 minuten reclame shit krijgt.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of je doet niet zo gierig en je betaalt 2.20 meer ermahgerd
Ja maar die mensen die zeggen over controleren, koop gewoon een kaartje. Niet alleen tegen jou gerichtquote:Op zondag 10 maart 2013 13:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb toch al gezegd dat ik dan gewoon een trein eerder neem. Tering hee doe niet zo moeilijk. Ik vroeg me alleen af of het gebeuren echt om 19:00 uur begint of dat je dan eerst nog 20 minuten reclame shit krijgt.
Dan weeg ik na afloop 200kgquote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
m&m's maltezers chips snickers sneop zovelen keus zomg
Want je weegt nu 199? Of hoeveel was je van plan te eten?quote:
Dan nog is het storend als er mensen binnen komen nadat de deuren al dicht zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 13:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heb toch al gezegd dat ik dan gewoon een trein eerder neem. Tering hee doe niet zo moeilijk. Ik vroeg me alleen af of het gebeuren echt om 19:00 uur begint of dat je dan eerst nog 20 minuten reclame shit krijgt.
Shhtquote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
Want je weegt nu 199? Of hoeveel was je van plan te eten?
We zijn om 19:00 ook wellicht al weg qua kaartcontrole.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan nog is het storend als er mensen binnen komen nadat de deuren al dicht zijn
Er komt een heel kort voorwoordje en dan begint de film. Rete irritant als er mensen tijdens dat woordje nog binnen komen knallen. Pathé is er sowieso nogal streng in om de deuren dan gewoon dicht te laten. Dus doe maar treintje eerder
Ik heb er nog nooit 1 zijn bijten, dus dat moet op zich wel goedkomen, denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het wel spannend hoor, zovelen FOK!ers
Mag ik jou bijten?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 zijn bijten, dus dat moet op zich wel goedkomen, denk ik.
Wellicht.
Over die 2 minuten zal niemand moeilijk doen hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Klein, maar ze weten wanneer de trein is vertrokken vanaf Utrecht CS dus daaraan relateren ze dan bij controle of je wel of niet recht had op korting.
Nou, ik heb het toch meerdere malen meegemaaktquote:Op zondag 10 maart 2013 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over die 2 minuten zal niemand moeilijk doen hoor.
True, goed puntquote:Op zondag 10 maart 2013 13:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
We zijn om 19:00 ook wellicht al weg qua kaartcontrole.
Gewoon zeggen 'sorry, ik had de 5 minuten vertraging die jullie standaard hebben meegerekend, stom toeval dat jullie vandaag optijd waren'quote:Op zondag 10 maart 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou, ik heb het toch meerdere malen meegemaakt
En je er netjes uitgepraat neem ik aan.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou, ik heb het toch meerdere malen meegemaakt
Ging niet om mij, maar dat de conducteur omriep 'ja we gaan nu controleren, bij het vorige station was het 8.58 dus mensen met korting krijgen een boete, doei'.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je er netjes uitgepraat neem ik aan.
Wat sneu zeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ging niet om mij, maar dat de conducteur omriep 'ja we gaan nu controleren, bij het vorige station was het 8.58 dus mensen met korting krijgen een boete, doei'.
dus
Gaan wij knuffelen? Dan hoef je nog maar 100 mensen,quote:Op zondag 10 maart 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
Maar idd, wat Breuls al zei... reservelijstmensen, houd je mailbox in de gaten, want er zijn een aantal kaarten bij gekomen! Dus wie weet ben je wel een van de gelukkigen die er nu bij is!
Disney had van hun kaarten nog wat over
Ik wil knuffelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaan wij knuffelen? Dan hoef je nog maar 100 mensen,.
Ik ook,quote:
In dat Grolsch Ciné Cafe daaronderquote:
Ik doe de Bijlmer Shake. Wel een tikkie gevaarlijk.quote:
quote:
quote:
Nee, maar zie hier: GC / [premeet] FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:08 schreef Nielsch het volgende:
Is er een lijst van welke FOK!kers er allemaal komen?
Nou,quote:Op zondag 10 maart 2013 13:47 schreef SiIk het volgende:
Wel een beetje gek overigens dat Klinkerbotsing 2 topics geleden nog gewoon een kwartier te laat mocht komen, en er nu moeilijk wordt gedaan over die ene minuut die Nielsch eventueel te laat zal zijn.
Weet ik, maar daar gaat het niet om.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou,Ik kom al niet meer want ik wil mn tentamen niet afraffelen.
Oh goeiequote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaan wij knuffelen? Dan hoef je nog maar 100 mensen,.
Volgens mij zei Breuls tegen mij dat het oke was als ik even wat later kwam.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef Greys het volgende:
Iemand een linkje naar waar iemand zei dat er iemand rustig een kwartier te laat de zaal binnen mag?
Want dat is dan echt een misverstand
Ok da's dan echt een misverstand geweest, excuusquote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij zei Breuls tegen mij dat het oke was als ik even wat later kwam.
Oh wat gek dan.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok da's dan echt een misverstand geweest, excuus
Want dan is er ook geen toegangscontrole meer namelijk beneden, als je een kwartier te laat komt
Dus dan kan je niet aan een entreebewijs komen waarmee je de zaal in kunt.
okee ik zie genoeg lekkere wijven dus ik komquote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/162421157243690/
Nee, ik ga met leeell mee, die heeft twee kaarten.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]Sinds net? Heb je door die extra kaarten ook plekken gekregen?
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:50 schreef GoldfishMindset het volgende:
[..]
Nee, ik ga met leeell mee, die heeft twee kaarten.
Leukquote:Op zondag 10 maart 2013 14:50 schreef GoldfishMindset het volgende:
[..]
Nee, ik ga met leeell mee, die heeft twee kaarten.
hequote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh goeieJaaaa! Moet iemand dan wel even op de foto zetten
En ik neem ook bellenblaas mee
heb jij geen kaartje ?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:01 schreef SiIk het volgende:
Hoelang is de reservelijst nog? Zijn de meeste mensen al aan bod gekomen onderhand?
Als je met OV-chipcard incheckt, geldt het kortingstarrief vanaf vijf minuten eerder. Je hebt dan nog drie minuten om je trein te halen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef Nielsch het volgende:
Eh jongens, zo bedoelde ik het niet. Als het te laat is neem ik gewoon een trein eerder. Beetje verneukeratief dat die om 18:28 is en die korting dan dus nog niet geldig is, maar okee.
Tuurlijk wel. Maar gewoon nieuwsgierig enzo.quote:
Ah cool, dat zou moeten lukken dan!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als je met OV-chipcard incheckt, geldt het kortingstarrief vanaf vijf minuten eerder. Je hebt dan nog drie minuten om je trein te halen.
Curiosity killed the catquote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar gewoon nieuwsgierig enzo.
Hoeveel precies weet ik niet (dat weet Breuls) maar de reservelijst is nog niet 'weggewerkt'.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar gewoon nieuwsgierig enzo.
Gewoon een papieren kaartje kopen. Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als je met OV-chipcard incheckt, geldt het kortingstarrief vanaf vijf minuten eerder. Je hebt dan nog drie minuten om je trein te halen.
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, lijkt me een beetje sterk. Of het moet in Limburg zijn geweest, in Limburg kan alles.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ging niet om mij, maar dat de conducteur omriep 'ja we gaan nu controleren, bij het vorige station was het 8.58 dus mensen met korting krijgen een boete, doei'.
dus
Het was van Breda naar Tilburgquote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, lijkt me een beetje sterk. Of het moet in Limburg zijn geweest, in Limburg kan alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |