Zeg het maarquote:Eten & drinken
Aan de boulevard bevinden zich diverse eet- en drinkgelegenheden. U kunt hier voor een evenement wat eten of drinken, maar ook wanneer er geen evenement plaatsvindt in Amsterdam ArenA kunt u terecht bij Jinso, Grand Café 3&20, Grand Cafe Brasserie Het Vervolg, Grolsch MusicCafé, Febo en broodjes bij Villa Don en Bakerstreet.
Dat is ook wel redelijk duur, dat zit tussen de hoofdingang van de ArenA en de Ziggodome in.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Grand cafe 3&20?
Ik ken geen van die tenten
Die zit helemaal bij Villa ArenA man. Gewoon bij Cinecafe onder Pathe. Zit ik wel vaker, prima cafe hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
Grand cafe 3&20?
Ik ken geen van die tenten
Ja ik heb hem gemaajtquote:
font-family:'Comic Sans MS';quote:Op maandag 25 februari 2013 17:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ik heb hem gemaajt
gr gr
Henk webdesijn
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:15 schreef kanovinnie het volgende:
Op is geupdate 5 uur is een mooie tijd toch?
Alleen dat café is helaas wegquote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef Knoflook het volgende:
Vorige keer was gezellig. Deze keer hopelijk weer!~Weet alleen niet wat van de film te verwachten.
Knoflooksteeltje, ben jij het?!quote:Op maandag 25 februari 2013 19:19 schreef Knoflook het volgende:
Vorige keer was gezellig. Deze keer hopelijk weer!~Weet alleen niet wat van de film te verwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |