Nee zonder, maar gewoon vragen naar Hork, dan weet iedereen wel wie je bedoeltquote:Op zondag 24 februari 2013 21:59 schreef meneerman het volgende:
hoe gaat dit in zijn werk? lopen alle fokkers met naamkaartjes rond ofzo?
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja?tof! Wel meeten dan hoor, ik moet m'n vrouwelijke collega's altijd even inwerken
quote:
Als jullie dit topic willen verbaggeren raad ik je aan om ergens anders heen te gaan (notepad ofzo, ergens waar ik er geen last van heb), staat namelijk gewoon in de link in de OP.quote:
hallo ik probeer een hossel op te zettenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Als jullie dit topic willen verbaggeren raad ik je aan om ergens anders heen te gaan (notepad ofzo, ergens waar ik er geen last van heb), staat namelijk gewoon in de link in de OP.
Ja tofquote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef pl4kkie het volgende:
Even m'n vriendin gepoked of ze dan ook mee wilt
haha subtielquote:Op zondag 24 februari 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja?tof! Wel meeten dan hoor, ik moet m'n vrouwelijke collega's altijd even inwerken
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo ik probeer een hossel op te zetten
waarom doe je zo lelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Als jullie dit topic willen verbaggeren raad ik je aan om ergens anders heen te gaan (notepad ofzo, ergens waar ik er geen last van heb), staat namelijk gewoon in de link in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |