Ok da's dan echt een misverstand geweest, excuusquote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij zei Breuls tegen mij dat het oke was als ik even wat later kwam.
Oh wat gek dan.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok da's dan echt een misverstand geweest, excuus
Want dan is er ook geen toegangscontrole meer namelijk beneden, als je een kwartier te laat komt
Dus dan kan je niet aan een entreebewijs komen waarmee je de zaal in kunt.
okee ik zie genoeg lekkere wijven dus ik komquote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/162421157243690/
Nee, ik ga met leeell mee, die heeft twee kaarten.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]Sinds net? Heb je door die extra kaarten ook plekken gekregen?
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:50 schreef GoldfishMindset het volgende:
[..]
Nee, ik ga met leeell mee, die heeft twee kaarten.
Leukquote:Op zondag 10 maart 2013 14:50 schreef GoldfishMindset het volgende:
[..]
Nee, ik ga met leeell mee, die heeft twee kaarten.
hequote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh goeieJaaaa! Moet iemand dan wel even op de foto zetten
En ik neem ook bellenblaas mee
heb jij geen kaartje ?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:01 schreef SiIk het volgende:
Hoelang is de reservelijst nog? Zijn de meeste mensen al aan bod gekomen onderhand?
Als je met OV-chipcard incheckt, geldt het kortingstarrief vanaf vijf minuten eerder. Je hebt dan nog drie minuten om je trein te halen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:29 schreef Nielsch het volgende:
Eh jongens, zo bedoelde ik het niet. Als het te laat is neem ik gewoon een trein eerder. Beetje verneukeratief dat die om 18:28 is en die korting dan dus nog niet geldig is, maar okee.
Tuurlijk wel. Maar gewoon nieuwsgierig enzo.quote:
Ah cool, dat zou moeten lukken dan!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als je met OV-chipcard incheckt, geldt het kortingstarrief vanaf vijf minuten eerder. Je hebt dan nog drie minuten om je trein te halen.
Curiosity killed the catquote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar gewoon nieuwsgierig enzo.
Hoeveel precies weet ik niet (dat weet Breuls) maar de reservelijst is nog niet 'weggewerkt'.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar gewoon nieuwsgierig enzo.
Gewoon een papieren kaartje kopen. Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als je met OV-chipcard incheckt, geldt het kortingstarrief vanaf vijf minuten eerder. Je hebt dan nog drie minuten om je trein te halen.
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, lijkt me een beetje sterk. Of het moet in Limburg zijn geweest, in Limburg kan alles.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ging niet om mij, maar dat de conducteur omriep 'ja we gaan nu controleren, bij het vorige station was het 8.58 dus mensen met korting krijgen een boete, doei'.
dus
Het was van Breda naar Tilburgquote:Op zondag 10 maart 2013 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt, lijkt me een beetje sterk. Of het moet in Limburg zijn geweest, in Limburg kan alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |