Nope.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:42 schreef foetre het volgende:
Kan ik ergens zien hoeveel wachtende er nog voor mij zijn?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jij kreeg je ticket toen ik de mijne inleverde.
Oh echt, geinigquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef Breuls het volgende:
Ja, dat was idd op 6 maart. John Carter is toevallig vanavond op tv, dus ik moest er even aan denken.
Ah, die hebbikniequote:
Dit ja!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Oh echt, geinigWat een ontzettende flutfilm was dat eigenlijk ook (behalve woola dan, woola was tov
). Ik heb er nooit meer iemand over gehoord behalve die premiere
maar toch was het best vermakelijk for the moment en een geslaagd uitje
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Ik keek vorige week een film (Savages) en heb me de gehele film af zitten vragen waar ik die gozert nou van kende.
Drie dagen later: OMG het was John Carter met kort haar![]()
Einde waardevolle info.
Nu je het zegt, ja..!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het echt niet meteen
Kijk...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:55 schreef MissHobje het volgende:
Yeah ik heb een kaartje toegewezen gekregentof!!
quote:Jouw actuele ticketstatus is: Op de reservelijst voor 1 kaart.
Tis het proberen waard, maar dan wel naar het hele GC modteam sturen.quote:
Nah.. m'n flash-dagen zijn voorbij, eerst kijken hoe het met mijn geluk gesteld isquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis het proberen waard, maar dan wel naar het hele GC modteam sturen.
Tieten mogen ook niet op FOK!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:16 schreef Shreever het volgende:
[..]
Nah.. m'n flash-dagen zijn voorbij, eerst kijken hoe het met mijn geluk gesteld is![]()
Al zou het best kunnen dat er ergens nog wat verdwaalde fotookes op het forum liggen..![]()
MIjn idee is het ook nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:20 schreef Shreever het volgende:
[..]
Dan ben ik echt te lang weg geweest.
Geen tetten... [ afbeelding ]
Gaat het niet zo per naam net zoals vorige keer (sloom)? Is wel fijner danquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:10 schreef Breuls het volgende:
De e-tickets zijn al bijna gereed. Zorg dat je dinsdag een printer of smartphone ofzo hebt.
Ging het vorige keer langzaam dan? Kan ik me niet herinnerenquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Gaat het niet zo per naam net zoals vorige keer (sloom)? Is wel fijner dan
Het gaat digitaal.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Gaat het niet zo per naam net zoals vorige keer (sloom)? Is wel fijner dan
Niet iemand die mee gaat/carpoolen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:56 schreef ArtistA het volgende:
Heb m'n kaarten moeten inleveren. Mijn metgezel en chauffeur is verhinderd en ik ga geen 50 euro neerleggen voor een treinkaartje
Die van Pathé? Nee, daar heeft het niets mee te maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Gewoon zelf kaartjes via de digitale scanners ophalen dus?
Hoe gaat het dan digitaalquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die van Pathé? Nee, daar heeft het niets mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |