Langer dan er plek zal vrijkomen. Denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:11 schreef Nielsch het volgende:
Waarom heb ik nog geen kaartje? Hoe lang is die wachtlijst?
Je mag wel met mij mee hoor, schat.quote:
Ik verwacht er 499quote:
Geen bier drinken dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:43 schreef So_Surreal het volgende:
Ik doe wel een katheter in trouwens, ik moet altijd zo nodig zeiken tijdens die lange films en bier drinken
Ja, dat vind ik ook altijd lastig. Flink zoute popcorn eten helpt, houdt het vocht vastquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:43 schreef So_Surreal het volgende:
Ik doe wel een katheter in trouwens, ik moet altijd zo nodig zeiken tijdens die lange films en bier drinken
Maar daar krijg ik weer dorst vanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd lastig. Flink zoute popcorn eten helpt, houdt het vocht vast.
Uhm ja kan wel makkelijk zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen bier drinken dan.moet je nog een ritje terug hebben?
= meer bier!quote:
Nope, ga ik niet redden, ik ben die dag vroeg klaar, maar ik moet ook nog eten en dergelijke, dus ik rij eerst naar huis.quote:[..]
Uhm ja kan wel makkelijk zijn
Ik ga wel direct vanuit mijn werk naar die pre-meet, ga jij daar nog heen ?
Mooiquote:
quote:
Jij kreeg je ticket toen ik de mijne inleverde.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:03 schreef Papabear het volgende:
Ik ben ook weer van de partij, net als vorig jaar. Vanaf kantoor is het 5 min lopen naar Pathé, ideaal
Eentjequote:
Kom je niet dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jij kreeg je ticket toen ik de mijne inleverde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |