quote:OZ THE GREAT AND POWERFUL
met o.a. James Franco, Mila Kunis, Rachel Weisz, Michelle Williams, Zach Braff
Walt Disney Pictures presenteert ‘Oz The Great and Powerful’, het magische en kleurrijke avontuur geregisseerd door Sam Raimi en vertelt het verhaal van het bekende karakter uit the Wizard of Oz.
Reis mee in een meeslepend avontuur en ontdek hoe Oscar Diggs (James Franco), een goochelaar met nogal dubieuze bedoelingen uit het stoffige Kansas, verzeild raakt in de magische en wondere wereld van Oz. Roem en rijkdom staan hem ogenschijnlijk tegemoet, totdat hij drie heksen ontmoet: Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) en Glinda (Michelle Williams). Zij zijn er niet van overtuigd dat hij de grote tovenaar is waar iedereen op heeft zitten wachten.
Oscar komt voor grote uitdagingen te staan en wordt meegesleurd in de problemen van het land en haar bijzonder kleurrijke bewoners. In een race tegen de klok moet Oscar er achter zien te komen wie goed en wie slecht is voordat het te laat is. Door middel van illusie en een vleugje creativiteit transformeert hij in een machtige tovenaar en wordt hij tegelijkertijd een beter mens.
Disney’s ‘Oz The Great and Powerful’ zit boordevol avontuur, spanning, magie en prachtige wonderlijke landschappen zoals je nooit eerder hebt gezien.
omdat dresscode al teveel gevraagd is voor FOK!kersquote:
Met een dresscode scheidt je dus het kaf van het korenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
omdat dresscode al teveel gevraagd is voor FOK!kers.
Haha, ik heb geen groene kledingquote:Op maandag 4 maart 2013 09:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Voel je vrij om geheel in het groen te komen.
Hipstermode ON!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met een dresscode scheidt je dus het kaf van het koren.
Doe maar in het laatste kampioensshirt!quote:
Dat kan ik! Ik ben recentelijk als 'beste vrouwelijke hipster' gekozen op een informeel 'kom als hipster'-feestje,quote:
Was ik daar ook?quote:Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat kan ik! Ik ben recentelijk als 'beste vrouwelijke hipster' gekozen op een informeel 'kom als hipster'-feestje,.
heb ik wel ergensquote:Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar in het laatste kampioensshirt!
Oh jezus,quote:
Zou iets te maken hebben kunnen gehad met de hoeveelheid aanwezige drankquote:Op maandag 4 maart 2013 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh jezus,. Volgens mij wel he? Ik was het straal vergeten
.
Haha, ik heb daar geen drank gehad haha.quote:Op maandag 4 maart 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou iets te maken hebben kunnen gehad met de hoeveelheid aanwezige drank.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 09:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha, ik heb daar geen drank gehad haha.
In Ajax trui mag wel gewoon tochquote:Op maandag 4 maart 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar in het laatste kampioensshirt!
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:38 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
In Ajax trui mag wel gewoon toch?
Hoe kom ik er dan achter of ik wel of niet moet gaan?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:01 schreef Breuls het volgende:
Als er een plek vrijkomt wordt-ie automatisch gevuld met iemand van de reservelijst, maar daar krijgt die persoon inderdaad geen bericht van. Wel krijgt iedereen die op de lijst staat nog een keer een herinnering.
Dat wilde ik even weten inderdaad, kan ik die gewoon dagelijks even checkenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:06 schreef Breuls het volgende:
naar de ticketpagina om de status te zien; if all else fails staat daar of je kaarten hebt of niet.
In afwachting danquote:Op maandag 4 maart 2013 19:46 schreef Breuls het volgende:
Zo, als je nu een ticket krijgt omdat iemand anders de zijne heeft ingeleverd, krijg je daarvan een mailtje.
Daar heb je iemand anders weer blij mee gemaakt.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb mijn kaart ingeleverd. Geen zin om in mijn eentje te gaan.
Stuur mij ook is zo'n mail?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar heb je iemand anders weer blij mee gemaakt.
En ik zie dat die persoon ook netjes een mailtje heeft gekregen.
quote:Imagine geeft maar liefst 60 trips naar het wonderlijke Oz weg. Of beter gezegd: voor de Disney en fok.nl-voorpremière van Sam Raimi's Oz The Great and Powerful. En dat belooft een fraai verkleedpartijtje te worden.
Jij zorgt voor een bijzondere outfit, wij voor de 3D-brillen.
In dit vervolk op de kleurrijke klassieker uit 1939 (!) is Oscar Diggs (James Franco) een excentrieke circusartiest die zich bezighoudt met magie. Als hij het stoffige Kansas inruilt voor het sprookjesachtige Land of Oz moet hij beslissen of hij de geschiedenis in wilt gaan als een goed – of als een geweldig man.
Ook zo benieuwd naar dit fantastische avontuur, en wil je aanwezig zijn bij de voorpremière van Oz The Great and Powerful op dinsdag 12 maart om 18:30 in Pathé Arena IMAX te Amsterdam?
Neem dan een duik in je verkleedkist en laat je voor je uitdossing vooral inspireren door:
Laat ons weten als wie jij en je vriend of vriendin verkleed willen komen en maak kans op kaarten voor de première van Oz. Stuur een mail met je naam, adres en telefoonnummer naar win@imaginefilmfestival.nl met als onderwerp: “Oz The Great and Powerful”.
Om het extra spannend te maken wint het best geklede karakter een speciaal Oz- prijspakket met goodies en dvd’s!
Hopelijk tot Oz!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:36 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Mensen die nog geen kaartjes hebben...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:09 schreef Nielsch het volgende:
Stel, iemand levert 1 kaartje in. De eerstvolgende op de wachtrij wil 2 kaarten en die daarna 1 kaart. Wat dan?
Kaart gaat naar de eerstvolgende, ook al wil die persoon 2 kaarten.
Kaart blijft in het systeem totdat er nog een kaart vrijkomt
Kaart gaat naar de eerstvolgende die maar 1 kaart wil.
Langer dan er plek zal vrijkomen. Denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:11 schreef Nielsch het volgende:
Waarom heb ik nog geen kaartje? Hoe lang is die wachtlijst?
Je mag wel met mij mee hoor, schat.quote:
Ik verwacht er 499quote:
Geen bier drinken dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:43 schreef So_Surreal het volgende:
Ik doe wel een katheter in trouwens, ik moet altijd zo nodig zeiken tijdens die lange films en bier drinken
Ja, dat vind ik ook altijd lastig. Flink zoute popcorn eten helpt, houdt het vocht vastquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:43 schreef So_Surreal het volgende:
Ik doe wel een katheter in trouwens, ik moet altijd zo nodig zeiken tijdens die lange films en bier drinken
Maar daar krijg ik weer dorst vanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd lastig. Flink zoute popcorn eten helpt, houdt het vocht vast.
Uhm ja kan wel makkelijk zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen bier drinken dan.moet je nog een ritje terug hebben?
= meer bier!quote:
Nope, ga ik niet redden, ik ben die dag vroeg klaar, maar ik moet ook nog eten en dergelijke, dus ik rij eerst naar huis.quote:[..]
Uhm ja kan wel makkelijk zijn
Ik ga wel direct vanuit mijn werk naar die pre-meet, ga jij daar nog heen ?
Mooiquote:
quote:
Jij kreeg je ticket toen ik de mijne inleverde.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:03 schreef Papabear het volgende:
Ik ben ook weer van de partij, net als vorig jaar. Vanaf kantoor is het 5 min lopen naar Pathé, ideaal
Eentjequote:
Kom je niet dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jij kreeg je ticket toen ik de mijne inleverde.
Machtsmisbruikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jawel, maar ik hoef niet te reserveren.
ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef linebear het volgende:
ben mijn mailtje kwijt... heb ik die nodig bij gastenlijst?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef linebear het volgende:
Hij lultquote:
Je hebt een e-ticket nodig, en die krijg je dinsdagmiddag.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef linebear het volgende:
Als je een ticket hebt gereserveerd moet je minimaal 1 mailtje hebben gehad. Ik zie je echter nergens op de lijst, dus je zit ons te stangen of je hebt iets fout gedaan.quote:
Zolang je telefoon 'm correct kan tonen is dat prima.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:56 schreef So_Surreal het volgende:
Moet je deze trouwens uitprinten of mag je de mail ook op je telefoon laten zien ?
Is het gewoon een PDF-je Breuls ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je hebt een e-ticket nodig, en die krijg je dinsdagmiddag.
[..]
Als je een ticket hebt gereserveerd moet je minimaal 1 mailtje hebben gehad. Ik zie je echter nergens op de lijst, dus je zit ons te stangen of je hebt iets fout gedaan.
[..]
Zolang je telefoon 'm correct kan tonen is dat prima.
Het is een PDF'je ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:02 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Is het gewoon een PDF-je Breuls ?
Of gewoon een e-mailtje met daarin een nummer wat je moet laten zien?
Wat wil je weten?quote:En wanneer wordt er meer bekend over de BN'ers die komen?
Wie d'r komen natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:05 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het is een PDF'je ja.
[..]
Wat wil je weten?
Yvonne, Danny, Brechtje, Detlevquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:25 schreef Breuls het volgende:
Oh ik ben niet goed in BN'ers, dus ik weet niet wie er bekend is en wie niet.
ik ook!! Echt balen.. wil er graag bij zijn..quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:02 schreef Fendy het volgende:
En dat er maar een hoop mensen af mogen vallen, ik sta nog steeds op de reservelijst ,(
Ja, maar dat lijkt me logischquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me logisch.
Opzich zijn het best bekende Nederlanders, tienduizenden mensen kennen ze, dat kunnen velen toch niet zeggen.
En ze kunnen lezen en schrijven, dus ze hebben al meer talent dan de gemiddelde "echte" BNérquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaadsowieso kunnen ze zeggen dat de hele zaal ze kent
Minstens de helft van de zaal dan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaadsowieso kunnen ze zeggen dat de hele zaal ze kent
FOK!kers komen buiten, is al eng genoegquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:39 schreef So_Surreal het volgende:
Volgend seizoen "Bekende FOK!kers springen van de schans"?
Liever van de duikplankquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:39 schreef So_Surreal het volgende:
Volgend seizoen "Bekende FOK!kers springen van de schans"?
Ik denk niet dat tienduizenden mensen weten die de admins van een website zijn hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat lijkt me logisch.
Opzich zijn het best bekende Nederlanders, tienduizenden mensen kennen ze, dat kunnen velen toch niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |