Juicy, we moeten wel bier gaan drinken dinsdag.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:51 schreef Juicyhil het volgende:
Net in Pathé ArenA een preview gezien in IMAX 3D. Coole film zo op het eerste gezichtJames Franco
Uiteraard. Ik kom ook naar de premeetquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:00 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Juicy, we moeten wel bier gaan drinken dinsdag.
Ja natuurlijk, waarom zou ik dat niet doen?quote:
Vorige keer was je aardig stilquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, waarom zou ik dat niet doen?
Toen was ik buiten aan het vechtenquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:02 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik ben erbijik denk met dank aan Janpiraat.
Ja, ik ben er ook bij.quote:
Was jij buiten met die vechtpartij dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toen was ik buiten aan het vechtenIk had met alle plezier met je willen praten tijdens het vechten. Maar ik kon me op dat moment beter daarop concentreren.
quote:
Yes, dat was ik. Diegene was nogal irritant aan het doen tegen mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was jij buiten met die vechtpartij dan?
Jaja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Yes, dat was ik. Diegene was nogal irritant aan het doen tegen mij.
Ik dacht al: al die politie daar, daar is vast de bios.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
[..]
Yes, dat was ik. Diegene was nogal irritant aan het doen tegen mij.
Ik dacht meer aan de postmeet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik kom ook naar de premeet
Als die er ook is, dan nog beterquote:
Ik zag 'm ook. In een andere IMAX, maar wel dezelfde preview. Wat me opviel is dat de Oz-omgeving bijzonder fake aanvoelt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:51 schreef Juicyhil het volgende:
Net in Pathé ArenA een preview gezien in IMAX 3D. Coole film zo op het eerste gezichtJames Franco
Eensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik zag 'm ook. In een andere IMAX, maar wel dezelfde preview. Wat me opviel is dat de Oz-omgeving bijzonder fake aanvoelt.
beschrijf dat eens.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
EensIk kreeg een beetje een Alice in Wonderland gevoel erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |