Over die 2 minuten zal niemand moeilijk doen hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Klein, maar ze weten wanneer de trein is vertrokken vanaf Utrecht CS dus daaraan relateren ze dan bij controle of je wel of niet recht had op korting.
Nou, ik heb het toch meerdere malen meegemaaktquote:Op zondag 10 maart 2013 13:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Over die 2 minuten zal niemand moeilijk doen hoor.
True, goed puntquote:Op zondag 10 maart 2013 13:35 schreef Breuls het volgende:
[..]
We zijn om 19:00 ook wellicht al weg qua kaartcontrole.
Gewoon zeggen 'sorry, ik had de 5 minuten vertraging die jullie standaard hebben meegerekend, stom toeval dat jullie vandaag optijd waren'quote:Op zondag 10 maart 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou, ik heb het toch meerdere malen meegemaakt
En je er netjes uitgepraat neem ik aan.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou, ik heb het toch meerdere malen meegemaakt
Ging niet om mij, maar dat de conducteur omriep 'ja we gaan nu controleren, bij het vorige station was het 8.58 dus mensen met korting krijgen een boete, doei'.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je er netjes uitgepraat neem ik aan.
Wat sneu zeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ging niet om mij, maar dat de conducteur omriep 'ja we gaan nu controleren, bij het vorige station was het 8.58 dus mensen met korting krijgen een boete, doei'.
dus
Gaan wij knuffelen? Dan hoef je nog maar 100 mensen,quote:Op zondag 10 maart 2013 13:28 schreef Greys het volgende:
Maar idd, wat Breuls al zei... reservelijstmensen, houd je mailbox in de gaten, want er zijn een aantal kaarten bij gekomen! Dus wie weet ben je wel een van de gelukkigen die er nu bij is!
Disney had van hun kaarten nog wat over
Ik wil knuffelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gaan wij knuffelen? Dan hoef je nog maar 100 mensen,.
Ik ook,quote:
In dat Grolsch Ciné Cafe daaronderquote:
Ik doe de Bijlmer Shake. Wel een tikkie gevaarlijk.quote:
quote:
quote:
Nee, maar zie hier: GC / [premeet] FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:08 schreef Nielsch het volgende:
Is er een lijst van welke FOK!kers er allemaal komen?
Nou,quote:Op zondag 10 maart 2013 13:47 schreef SiIk het volgende:
Wel een beetje gek overigens dat Klinkerbotsing 2 topics geleden nog gewoon een kwartier te laat mocht komen, en er nu moeilijk wordt gedaan over die ene minuut die Nielsch eventueel te laat zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |