abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123191537
Wie is Badr Hari?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari

Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog NWS / Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
En het laatste nieuws:

quote:
Zaak tegen Badr Hari steeds sterker

Voorarrest met 90 dagen verlengd

De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.

De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.

Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.

Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.

Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.

Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
quote:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.

"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.

120817_1_img-170812-165.onlineBild_450_285.jpg
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
pi_123193119

http://en.wikipedia.org/w(...)rand_Prix_2012_Final

16 maart dus allemaal naar Schiphol om deze kampioen toe te juichen want op papier gaat hij dit winnen.
pi_123193142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 03:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

16 maart dus allemaal naar Schiphol om deze kampioen toe te juichen want op papier gaat hij dit winnen.
Hij komt niet terug :N :W
pi_123193675
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 03:51 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Hij komt niet terug :N :W
Hij ontloopt zijn straf, en wij zijn een crimineel kwijt (al helemaal als hij hard genoeg wordt aangepakt door zijn tegenstander). Typische win-winsituatie.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:06:20 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123193718
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 03:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

De 2012 GP moet nog gevochten worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123193765
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, de finale van 2012 wordt uiteraard in 2013 uitgevochten.

Kennelijk hebben de organisatoren zelf net iets te veel klappen gekregen in het verleden. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:17:21 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123193840
Niet alleen de finale :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 08:30:16 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_123193975
Hij kwam uit voor Marokko omdat er anders teveel Nederlanders meededen? :?
Ik zie er niet één tussen staan. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_123194630
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:30 schreef Cynix ® het volgende:
Waarschijnlijk ging het met de Nederlanders net zoals elk jaar bij het Songfestival: tot de voorronden en niet verder.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:44:21 #10
28033 Pek
je moet wat
pi_123195435
Het zou wel humor zijn als hij, in zijn verzwakte toestand, in de eerste ronde he-le-maal de tering geschopt wordt en de eerste maanden door een rietje mag eten :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:54:47 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123195713
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:44 schreef Pek het volgende:
Het zou wel humor zijn als hij, in zijn verzwakte toestand, in de eerste ronde he-le-maal de tering geschopt wordt en de eerste maanden door een rietje mag eten :P
Badr en Koen, samen revalideren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123211012
quote:
Nee, niet in deze "voorronde" nee :')
Maar er zijn finales geweest waarbij als dit trucje niet was gebruikt, er (los van de verplichte Jap) alleen Nederlanders waren geweest.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_123211074
Maar hey, het is natuurlijk veel leuker om te zeggen dat het andere redenen heeft dat Hoost, Bonjaski en anderen weleens niet voor Nederland uitkwamen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:15:45 #14
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123211710
quote:
Sinds de introductie van de K-1 World Grand Prix in 1993 domineren de Nederlandse deelnemers het toernooi. Van de achttien keer dat het evenement georganiseerd is, is er maar liefst vijftien keer een Nederlandse wereldkampioen uit de bus gekomen.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_123215331
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat Glory een hoop vechters heeft gecontracteerd was de K-1 op sterven na dood. Daarom ook geen Schilt, Aerts, Bonjasky, Saki bij deze K-1 Final 8 omdat Glory hun eigen Final 16 heeft gehouden op 31 december. ;)

Kan nog wel interessant worden als Hari tegen Gerges moet, de vorige keer ging Hari door op Gerges terwijl die op de grond lag.

vrijdag 22 februari 2013 @ 20:13:41 #16
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123218559
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:15 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Sinds de introductie van de K-1 World Grand Prix in 1993 domineren de Nederlandse deelnemers het toernooi. Van de achttien keer dat het evenement georganiseerd is, is er maar liefst vijftien keer een Nederlandse wereldkampioen uit de bus gekomen.
De reden is gewoon dat hij uitgefloten is toen hij gediskwalificeerd werd omdat hij doortrapte. Hij kreeg er de pest in en wilde niet meer voor Nederland uitkomen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_123227585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De reden is gewoon dat hij uitgefloten is toen hij gediskwalificeerd werd omdat hij doortrapte. Hij kreeg er de pest in en wilde niet meer voor Nederland uitkomen.
Zoiets had ik ook begrepen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 23:35:47 #18
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_123228393
Gepimp-smacked?? Wattes? :')
It's okay to be white
  maandag 25 februari 2013 @ 03:18:50 #19
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123313357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef Nober het volgende:

[..]

Omdat Glory een hoop vechters heeft gecontracteerd was de K-1 op sterven na dood. Daarom ook geen Schilt, Aerts, Bonjasky, Saki bij deze K-1 Final 8 omdat Glory hun eigen Final 16 heeft gehouden op 31 december. ;)

Kan nog wel interessant worden als Hari tegen Gerges moet, de vorige keer ging Hari door op Gerges terwijl die op de grond lag.

Ik dacht dat het een beetje andersom was dat omdat K-1 in financieel zwaar weer zat en zelfs problemen waren met de uitbetaling van de gages, er veel vechters hun heil elders zochten?

Wel jammer dat het zo een beetje uit elkaar valt en je 2 veredelde mickey mouse competities overhoud -O-

Maar als Badr dit doorkomt dan heeft hij in ieder geval meer kans om eindelijk eens een GP op zijn naam te zetten :P
  maandag 25 februari 2013 @ 03:20:19 #20
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123313367
quote:

[..]

Ohja, ohja, ohja :@
Onee, want toen kwam hij allang voor Marokko uit B-)
  maandag 25 februari 2013 @ 03:23:39 #21
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123313400
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:14 schreef kissaa het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook begrepen.
Kan de beste overkomen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123316951
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:20 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ssst, verpest hun feestje nou niet.. :{w
  maandag 25 februari 2013 @ 14:01:48 #23
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123323235
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:20 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Echt niet.....

Er heeft al eerder een bericht over gestaan, toen heb ik je niet gehoord. O-)
  maandag 25 februari 2013 @ 14:21:29 #24
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123324000
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Echt niet.....

Er heeft al eerder een bericht over gestaan, toen heb ik je niet gehoord. O-)
Dan hoor je het nu :)
En ik laat het je nog zien ook... 2 Amsterdammers, de een komt uit voor Egypte en de ander voor Marokko... rara ;)

maandag 25 februari 2013 @ 14:32:33 #25
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123324434
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:21 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dan hoor je het nu :)
En ik laat het je nog zien ook... 2 Amsterdammers, de een komt uit voor Egypte en de ander voor Marokko... rara ;)

Wat wil je dan laten zien lieve schat?!
  maandag 25 februari 2013 @ 15:37:22 #26
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123326917
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat wil je dan laten zien lieve schat?!
Dat zijn diskwalificatie niks te maken heeft met het niet meer voor Nederland uitkomen... omdat hij toen al voor Marokko uitkwam.

Maar jij laat je feestje niet snel verpesten he ;)
  maandag 25 februari 2013 @ 16:36:35 #27
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123329432
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat zijn diskwalificatie niks te maken heeft met het niet meer voor Nederland uitkomen... omdat hij toen al voor Marokko uitkwam.

Het gaat over het feit dat hij uitgefloten werd. En een feestje heb ik niet.
  maandag 25 februari 2013 @ 17:31:51 #28
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123331664
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het gaat over het feit dat hij uitgefloten werd. En een feestje heb ik niet.
quote:

[..]

:?
pi_123331949
al was hij groen en een Alien, hij heeft zich gewoon aan de wet te houden in elk land.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:04:04 #30
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123339334
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

quote:

[..]

Verder ben ik er even klaar mee.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:49:38 #31
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123342535
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:38 schreef THEFXR het volgende:
al was hij groen en een Alien, hij heeft zich gewoon aan de wet te houden in elk land.
De volgende keer als ik weer een groene alien te snel door het rode licht zie vliegen zal ik hem er wel even op aanspreken ^O^
  maandag 25 februari 2013 @ 20:50:22 #32
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123342573
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

[..]

Verder ben ik er even klaar mee.
Ik ook wel ;)
Proces begint pas na de zomer? :')
pi_123450207
Badr-roman in de maak

Hoe een schuchtere jongeman uit de volkswijk een van de meest gevreesde kickboksers allertijden wordt. Dat is de omschrijving van uitgeverij de Arbeiderspers over 'Badr-roman' Bad Boy, van de hand van Abdelkader Benali.

Het boek verschijnt in augustus/september en wordt “een actuele roman over de ondergang van een kickbokser” genoemd. Bad boy, de bijnaam van de kickbokser, gaat volgens de folder van de Arbeiderspers 'over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt.'
http://apawb.onlinetouch.nl/2/32/Benali#/32
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_123451447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Badr-roman in de maak

Hoe een schuchtere jongeman uit de volkswijk een van de meest gevreesde kickboksers allertijden wordt. Dat is de omschrijving van uitgeverij de Arbeiderspers over 'Badr-roman' Bad Boy, van de hand van Abdelkader Benali.

Het boek verschijnt in augustus/september en wordt “een actuele roman over de ondergang van een kickbokser” genoemd. Bad boy, de bijnaam van de kickbokser, gaat volgens de folder van de Arbeiderspers 'over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt.'
http://apawb.onlinetouch.nl/2/32/Benali#/32
Moet er niet aan denken om over die debiel een boek te schrijven, maar commercieel zal het wel een goede zet zijn van Benali.. overigens een kut-schrijver, maar smaken verschillen.
  donderdag 28 februari 2013 @ 20:16:44 #35
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_123472204
Benali is toch wel een maatschappelijk geëngageerde schrijver? Kan nog interessant zijn.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_123472468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef VeX- het volgende:
Benali is toch wel een maatschappelijk geëngageerde schrijver? Kan nog interessant zijn.
Yep, zelfs meer dan de Winter. En in tegenstelling tot de Winter schrijft Benali wel goede boeken.
Ik ga hem zeker lezen als 'ie uitkomt. Maar dat is alleen maar omdat ik er toch niet voor hoef te betalen. Ik heb niet echt behoefte dat Badr extra gage krijgt dankzij mij.
pi_123473762
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken om over die debiel een boek te schrijven, maar commercieel zal het wel een goede zet zijn van Benali.. overigens een kut-schrijver, maar smaken verschillen.
Gewoon in de ramsj kopen een jaar na het uitbrengen en dan net na het ombrengen van Badr na een mislukte drugsdeal ofzo op Marktplaats gooien, winst :P
  vrijdag 1 maart 2013 @ 02:29:20 #38
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123488585
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef VeX- het volgende:
Wij van PC eend adviseren PC eend ;)

quote:
Uitgeverij De Arbeiderspers schrijft in haar catalogus: “Deze nieuwe roman, die inspeelt op de in de media breed uitgemeten Badr Hari-affaire, haalt het beste in Benali naar boven: zijn levendige verbeelding, humor, speelse schrijfstijl – en dat alles in een werk dat andermaal de multiculturele samenleving en de dubbele culturele identiteit van de migrant aan de orde stelt.”

Bad boy gaat volgens de aanbiedingsfolder over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt.
pi_123921903
Badr Hari: Het was verschrikkelijk in de cel

Badr Hari zegt klaar te zijn voor zijn rentree in de boksring aankomende vrijdag in Zagreb. De kickbokser heeft het naar eigen zeggen zwaar gehad in de gevangenis. "Het was verschrikkelijk."

De kickbokser hoopt dat er snel een einde komt aan zijn proces. "Ik heb een fout gemaakt, maar ik wil vooruit", zei hij tijdens een persconferentie.

De vriendin van Badr Hari, Estelle Cruijff, is een belangrijke steun voor de kickbokser. "Estelle heeft mij altijd gesteund. Ben zo blij met haar. Ze keurt niet goed wat ik heb gedaan, maar staat altijd achter mij."

Het is voor het eerst sinds zijn proces dat Badr Hari aan een wedstrijd meedoet. Hari kijkt uit naar de 'bijzondere avond en gaat naar Zagreb om te winnen'. De echte topvorm is er nog niet, maar 'ik ben goed genoeg in vorm voor dit toernooi'. RTL7 zendt de wedstrijd vrijdagavond uit vanaf 22:00 uur.

Beperkingen gelden niet voor buitenland
De deelname van Hari aan het World Grand Prix in Zagreb is opmerkelijk, omdat de bokser in Nederland zijn proces alleen thuis mag afwachten als hij zich tussen 20:00 uur en 8:00 uur niet in het openbaar laat zien. Maar die beperking zou niet in het buitenland gelden.

Badr Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in juli vorig jaar. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem van poging tot doodslag.
http://www.rtl.nl/compone(...)jk-in-gevangenis.xml
  † In Memoriam † maandag 11 maart 2013 @ 18:47:06 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_123922261
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De echte topvorm is er nog niet, maar 'ik ben goed genoeg in vorm voor dit toernooi'. RTL7 zendt de wedstrijd vrijdagavond uit vanaf 22:00 uur.
Iets zegt me dat de uitslag ook al bekend is. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_123923953
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Badr zo op Boelervard :Y
Hij heeft erg weinig voorbereidingstijd waardoor de kans op blessures en gezichtsverlies groot is, volgens Boulevard. Als reden geven zij op dat Badr voor dit gevecht kiest, omdat hij geld nodig zou hebben wegens inkomensverlies. Hij zou 150000Euro intekengeld ontvangen hebben.

Dat kan nog leuk worden dan vrijdag :D
  maandag 11 maart 2013 @ 19:30:13 #43
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123924342
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij heeft erg weinig voorbereidingstijd waardoor de kans op blessures en gezichtsverlies groot is, volgens Boulevard. Als reden geven zij op dat Badr voor dit gevecht kiest, omdat hij geld nodig zou hebben wegens inkomensverlies. Hij zou 150000Euro intekengeld ontvangen hebben.

badr wint
pi_123940846
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

badr wint
Ik voorspel dat hij verliest en dat mevrouw Cruiff daar flink op heeft ingezet via Engelse brookers.
pi_123940907
quote:

[..]

badr wint
En anders trapt ie zijn tegenstander gewoon tegen de vloer aan.
pi_123970978
quote:
9s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

En anders trapt ie zijn tegenstander gewoon tegen de vloer aan.
Als Badr wint, dan moet hij tegen die tegenstander die hij vol tegen zijn hoofd trapte toen hij op de grond lag. Dan krijgen we dus helemaal vuurwerk te zien.
pi_123982093
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die hebben ook overal verstand van
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124035369
quote:

[..]

badr wint
Sinds Overeem vs Silva moet je sowieso niet verwachten dat iemand die lange tijd niet meer in de ring actief was zal winnen. Gerges wint deze GP, althans, daar ga ik vanuit.
pi_124035394
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef Nober het volgende:

[..]

Sinds Overeem vs Silva moet je sowieso niet verwachten dat iemand die lange tijd niet meer in de ring actief was zal winnen. Gerges wint deze GP, althans, daar ga ik vanuit.
het wordt in Zagreb gehouden.
pi_124035543
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het wordt in Zagreb gehouden.
Dan wint Filipovic.
pi_124038523
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef Nober het volgende:

[..]

Dan wint Filipovic.
LOL
pi_124039114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef Nober het volgende:

[..]

Dan wint Filipovic.
Of Crocop :P
pi_124055205
Badr is gewogen en weegt 110 kilo, nou die heeft goed gegeten en gesnoept van de speciale pilletjes dan :Y
  † In Memoriam † donderdag 14 maart 2013 @ 21:56:59 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124066863
http://www.wetenschap24.n(...)met-Badr-Hari--.html

quote:
Hari’s advocate, Benedict Ficq, bracht onlangs naar buiten dat Hari sinds zijn arrestatie, eind juli, 23 kilo is afgevallen. Hari wil natuurlijk graag laten merken hoe slecht de voorarrest uitpakt voor hem persoonlijk en voor zijn vechtsportcarrière. In zijn toptijd woog hij 102 kilo, wat zou betekenen dat daar nu nog maar 79 kilo van over is. De informatie komt van Hari zelf, zegt Ficq desgevraagd, en ‘vijf maanden gevangenisvoer en te weinig gelegenheid om te trainen’ zouden de redenen zijn.
In december 2012 afgevallen tot z'n 80 kilo en nu, krap 3 maanden later, weer op 110 kilo.
Knap. Een prestatie van formaat, die zeker respect afdwingt. :Y
pi_124067386
quote:
99s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

In december 2012 afgevallen tot z'n 80 kilo en nu, krap 3 maanden later, weer op 110 kilo.
Hoeveel horeca bezoekjes zijn dat?
pi_124068233
Gok een paar spuitem en dan geen epo
pi_124092063

pi_124092764
quote:

[..]

Het lijkt mij waarschijnlijker dat hij 115 was, afgevallen is tot een dikke 90, en er nu een dikke 15 bij aan heeft getraind. Dat is dik 1 kilo per week, als hij al niet in het huis van bewaring wat meer te eten heeft gekregen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2013 @ 16:48:48 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124097464
Ja, als je alles naar elkaar toe afrondt, valt het nog wel mee. ;)
pi_124097614
Is maar goed dat er verder geen medische commissie vragen stelt.
pi_124100569
VANAVOND om 22 uur op RTL!5! dus live :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door WammesWaggel op 15-03-2013 18:27:24 (Wazzmetjou?) ]
pi_124100695
RTL7.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:13:35 #64
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_124100700
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:09 schreef WammesWaggel het volgende:
VANAVOND om 22 uur op RTL8 dus live :Y
RTL7 hoor.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_124100713
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

RTL7 hoor.
Nee, RTL5.
pi_124101124
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nee, RTL5.
Jou geloof ik Schat.
5 it is.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:35:18 #67
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124101418
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Jou geloof ik Schat.
5 it is.
Ga jij maar 'Without a trace' kijken hoor. :*
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2013 @ 18:49:35 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124101906
Of 'Wrongfully accused', want dat is straks op RTL5. :')
pi_124101973
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ga jij maar 'Without a trace' kijken hoor. :*
Een modje beschuldigen van liegen is een gotspe :(
pi_124111716
Ik zet 20Euro op disqualificatie voor Harry
pi_124115813

pi_124116176
Hij heeft zn voet gebroken :?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_124116296
Die vlek op zijn rug is wel ranzig hoor.
pi_124119699
Hahaha, de ironie, z'n poot gebroken. _O-
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator zaterdag 16 maart 2013 @ 01:29:19 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124119954
samenvatting pls?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 01:29:49 #76
43556 miss_dynastie
pi_124119965
Karma is een bitch he? _O-
pi_124120452
Is hij nou eigenlijk op vrije voeten?
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 08:25:44 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124122184
Nee, vrij in afwachting van een proces. Als dat er tenminste ooit komt.
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 08:27:01 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124122195
Bovendien geldt zover ik weet nog steeds een avondverbod voor de horeca en een verbod om contact op te nemen met getuigen. Dat zijn dus geen vrije voeten.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 08:52:45 #80
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_124122484
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Is hij nou eigenlijk op vrije voeten?
Een vrije voet :@
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_124125037
Als hij maar niet de benen neemt dan...
  Moderator zaterdag 16 maart 2013 @ 12:46:13 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124126519
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 08:27 schreef Cynix ® het volgende:
Bovendien geldt zover ik weet nog steeds een avondverbod voor de horeca en een verbod om contact op te nemen met getuigen. Dat zijn dus geen vrije voeten.
hij kan niet meer stappen :')

_O-
pi_124126695
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vlek op zijn rug is wel ranzig hoor.
Ja, wat is dat?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_124126746
quote:

[..]

Hoe doe je dat in godsnaam zonder vadsig te worden? (het niet vadsig worden is trouwens niet geheel gelukt)
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 12:59:30 #85
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_124126888
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:54 schreef Samson het volgende:

[..]

Hoe doe je dat in godsnaam zonder vadsig te worden? (het niet vadsig worden is trouwens niet geheel gelukt)
Spuitjes en pillen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_124127000
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Spuitjes en pillen.
Ik was er al bang voor...
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:05:28 #87
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124127046
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:52 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, wat is dat?
google ff :P
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_124127095
quote:
Het is echt net Michael Jackson. :')
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 13:11:46 #89
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124127207
Want die is ook d00d? :?
pi_124127355
Ze ziet er net zo (slecht) uit. Vooral die onderste foto.
pi_124153693

SHJAMOOOWNNN!!!
  zondag 17 maart 2013 @ 15:37:08 #92
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_124168609
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:07 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Het is echt net Michael Jackson. :')

pi_124169589
Hopelijk kan hij nooit meer vechten op niveau.
  zondag 17 maart 2013 @ 17:55:54 #95
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124171734
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Hopelijk kan hij nooit meer vechten op niveau.
Is dezelfde voet kapot als dat van Koen?
  zondag 17 maart 2013 @ 18:00:30 #96
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124171947
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Is dezelfde voet kapot als dat van Koen?
'Dat voet'... :')
  zondag 17 maart 2013 @ 18:03:35 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124172052
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Hetzelfde voet.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:03:53 #98
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124172064
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Sorrie "die" ik had nl eerst 'been' geschreven, maar dat veranderd in voet.
Mijn nederige excusses. :)
  zondag 17 maart 2013 @ 18:04:41 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124172091
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Sorrie "die" ik had nl eerst 'been' geschreven, maar dat veranderd in voet.
Mijn nederige excusses. :)
Dezelfde been?
  zondag 17 maart 2013 @ 18:09:19 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124172326
Excusses!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 maart 2013 @ 18:12:15 #101
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124172454
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dezelfde been?
Nee bijdehand, ik hinkte op beide gedachten...... en heb niet nagelezen.
Ik dacht " is hetzelfde been kapot als dat van Koen......"
en dacht, nee het gaat in ieder geval bij Badr om een voet, en heb toen alleen "hetzelfde been" veranderd in "dezelfde voet".
Waarom van die taalnazi-praktijken. Ben geen neerlandicus, maar het verschil tussen 'de' en 'het' weet ik echt wel. Ben geen Marokkaan of Antilliaan hoor, al is daar verder weinig mis mee.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:13:00 #102
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124172485
quote:
9s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:09 schreef Copycat het volgende:
Excusses!
Je hebt die :) waarschijnlijk gezien! _O-
  Moderator / Miss SHO zondag 17 maart 2013 @ 18:13:32 #103
22592 crew  Ole
pi_124172501
De voet van Koen lag wel erger in puin hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 17 maart 2013 @ 18:14:09 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124172526
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:12 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nee bijdehand, ik hinkte op beide gedachten...... en heb niet nagelezen.
Ik dacht " is hetzelfde been kapot als dat van Koen......"
en dacht, nee het gaat in ieder geval bij Badr om een voet, en heb toen alleen "hetzelfde been" veranderd in "dezelfde voet".
Waarom van die taalnazi-praktijken. Ben geen neerlandicus, maar het verschil tussen 'de' en 'het' weet ik echt wel. Ben geen Marokkaan of Antilliaan hoor, al is daar verder weinig mis mee.
:') :D
  zondag 17 maart 2013 @ 18:15:36 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124172597
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:14 schreef Lienekien het volgende:

Heb jij de :) niet gezien?
  zondag 17 maart 2013 @ 18:18:12 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124172697
quote:
18s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb jij de :) niet gezien?
Wat wil die zeggen? Of vragen?
  zondag 17 maart 2013 @ 18:21:47 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124172837
quote:
5s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:18 schreef Lienekien het volgende:

Wat wil die zeggen? Of vragen?
:@
Ik hoopte dat jij dat wist. Zodat ik er ook zo _O- om kon lachen.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:26:04 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124172986
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

w/
  zondag 17 maart 2013 @ 19:45:41 #109
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124175960
Pff, nu weer ontopic hoor: over die voetje van Badr dus!
pi_124180743
pi_124182580
quote:
En dan die microfoon.... :D ik moest even aan Koos Alberts denken _O-

Ihiiiiiik fuuurscheurde juh fohotooo :')
  maandag 18 maart 2013 @ 05:40:26 #112
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_124194127
Die foto is eigenlijk wel heel ironisch.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_124194194
quote:
They see me rollin'....
  maandag 18 maart 2013 @ 06:31:25 #114
16715 Mylene
*schatje*
pi_124194290

Estelle: Opgelucht en trots

Nederland leek in de ban van de ring! Meer dan 600.000 mensen keken vrijdagavond naar de rentree van Badr Hari in de spotlights van de prestigieuze K-1. Live aanwezig en aan de ring: natuurlijk Estelle Cruijf! Met haar handen voor haar gezicht of juist uitzinnig juichend volgde zij de bikkelharde en gewonnen strijd… met pijnlijke anticlimax!
Badr Hari had gisteren bij de douane op Schiphol weliswaar geen kampioensbelt of een prijzenpot van 800.000 dollar aan te geven, maar diende zich in zijn rolstoel met vriendin Estelle Cruijff wel door een haag van fotografen en camerateams heen te werken. Net als vrijdagavond met de tvuitzending van het K1-toernooi in Zagreb was er op de luchthaven volop belangstelling voor de ‘Bad Boy’ van het kickboksen, die dit weekend – eindelijk weer door zijn sport – in brede kring de aandacht trok.
Ondersteund door twee krukken zette Badr ‘voet’ op Nederlandse bodem. Een karretje en een rolstoel brachten hem naar een gereedstaande auto.
Vijftig euro moest Badr in Zagreb betalen voor de krukken die hem voorlopig nog wel even zullen herinneren aan zijn rentree in de ring. Want ondanks een overtuigend gewonnen wedstrijd, tegen de Rus Zabit Semedov, haalde Hari de volgende ronde van het prestigieuze evenement niet.
En dat had niemand daar zien aankomen!
Vandaag zal in een Amsterdams ziekenhuis uit een scan moeten blijken hoe groot de schade is en wat vrijdagavond nu precies zorgde voor de anticlimax bij de 17.000 aanwezigen, de 625.000 kijkers alleen al in Nederland en niet op de laatste plaats bij Badr zelf. Eerste diagnose van de ringarts; een of twee gebroken middenvoetsbeentjes.
Vrijlating
Uitgesproken zelfverzekerd was Badr Hari (28) aan het Kroatische avontuur begonnen. Zes weken na zijn vrijlating voelde hij zich fit genoeg om de handschoenen weer op te pakken. Met op zijn broekje de namen van Estelle, die van haar kinderen Joëlle en Maxim en die van zijn eigen babydochter Amber May verscheen hij in de volgepakte Zagreb Arena in de spotlights.
Ringside gezeten met haar zoon en dochter, en moeder Jadranka, volgde Estelle gespannen en geconcentreerd de verrichtingen van haar Badr. In het vuur van de strijd reageerde zij steeds met heel haar lichaam op de telkens weer uit de ring opklinkende doffe en rake klappen. Soms met de handen voor haar gezicht, dan weer uitzinnig juichend, volgde zij de strijd die door Badr met een unanieme puntenzege werd beslecht.
Monter stapte hij uit de ring en liep recht op Estelle af. Nog nadampend kuste hij haar onder luid gejuich van het publiek, dat uit de media had vernomen dat de vriendin van de torenhoge favoriet half-Kroatisch is en zelfs de taal spreekt.
Het was ook Estelle die later, als eerste via haar mobieltje, hoorde dat er in de kleedkamer van haar geliefde iets ernstigs mis was en dat er van de volgende twee gevechten niets meer zou komen… Na daar op een tv-scherm wat andere partijen te hebben gezien wilde Badr opstaan om zich te gaan opwarmen voor de volgende ontmoeting. Maar toen bleek dat hij niet eens meer kon staan.Tot dat moment had hij daar, vol adrenaline, niets van gemerkt.
Badr: „Mijn eerste reactie was dat ik toch gewoon door wilde, maar hóe wist ik ook niet. Balen. Ik weet zéker dat ik het toernooi op mijn naam had geschreven, ik kwam steeds beter in mijn ritme.”
Estelles moeder vond het stiekem misschien niet zo heel erg dat de strijd voortijdig moest worden gestaakt, al zegt ze dat niet hardop: „Ik heb het nu een keer gezien en dat was geweldig. Maar ik kan er toch moeilijk naar kijken. Ik ga echt nooit meer mee!”
Estelle was na afloop „opgelucht en trots”. Opgelucht omdat altijd het gevaar van een ernstiger blessure bestaat. En trots omdat Badr zo snel na zijn vrijlating weer aan de slag ging, hoewel velen openlijk twijfelden aan zijn fitheid en kracht, nadat hij in de cel zoveel kilo’s was kwijtgeraakt.
In Weekblad Privé zegt Badr daarover deze week: „De rechter gaf me de kans mijn carrière weer op te pakken. Die moet ik benutten, omdat ik dankbaar ben dat ik hem heb gekregen. Ik heb dagenlang, wekenlang, echt alleen maar getraind.”
Strafzaak
Van zijn blessure zal afhangen wanneer Badr opnieuw de ring in kan; de bedoeling was nog één wedstrijd dit voorjaar. De inhoudelijke behandeling van de strafzaak zal volgens justitie pas na de zomer, waarschijnlijk zelfs pas tegen de herfst, plaatsvinden. Die staat zijn sportieve ambities voorlopig dus niet in de weg.

bron

De man van Evert zie ik ook schreeuwen, helemaal links.
pi_124201639
50 euro is niet duur voor krukken :P
  maandag 18 maart 2013 @ 18:25:45 #116
16715 Mylene
*schatje*
pi_124215550
quote:
Voet Badr Hari niet gebroken

Badr Hari heeft zijn voet niet gebroken maar de banden ervan 'flink verrekt'.

Dit heeft de kickbokser laten weten aan RTL Boulevard.

Badr moest vrijdagavond tijdens de K-1 World Grand Prix Final al na één gevecht opgeven nadat hij zijn voet zou hebben gebroken. Dit blijkt achteraf toch niet het geval te zijn.

"Ik zit tot aan mijn knie in het gips", verklaart het liefje van Estelle. "Ik moet nu rust houden en over een week terug naar het ziekenhuis. Ik baal als een stekker."
bron

Sukkel is het ook met z'n tot tot aan m'n knie in het gips.
pi_124217354
En nu is die voet weer niet gebroken. Ik wil niet speculeren, maare, waren er grote belangen gemoeid met zijn uitschakeling? Belchinezen? :')
  Moderator maandag 18 maart 2013 @ 19:17:39 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124217523
of gewoon nog niet genoeg bijgetrained om in korte tijd nog zo'n wedstrijd te vechten (winnen)?
pi_124218436
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
En nu is die voet weer niet gebroken. Ik wil niet speculeren, maare, waren er grote belangen gemoeid met zijn uitschakeling? Belchinezen? :')
anabolen? Te snel spiermassa aangezet dan het lichaam kan verwerken?
  woensdag 20 maart 2013 @ 00:22:13 #120
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124278332
26 mei, gaat ie weer knokken :D
pi_124280817
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:17 schreef sp3c het volgende:
of gewoon nog niet genoeg bijgetrained om in korte tijd nog zo'n wedstrijd te vechten (winnen)?
Dat ie precies verkeerd met zijn wreef trapt lijkt me niet zoveel met training te maken te hebben.

Viel me wel op dat hij moeite had met zijn tegenstander terwijl hij er normaal overheen walst.
pi_124322383
Bij een gebrek aan trainen neemt de botdichtheid toch gewoon af? Dat zou de kans op een breuk vergroten.
pi_124362278
Over niets gesproken. Badr Hari. Ook helemaal niets. Vorige week moest hij dus een vechtpartij doen in een toernooi, tegen zo’n klerenkast van Oostblok-makelij. Na de wedstrijd gaf Hari aan dat hij niet aan de volgende ronde kon meedoen. Want hij had zijn voet gebroken. Thuis bleek dat dat niet het geval was. Wel zielig in een rolstoel zitten, maar dan uiteindelijk moeten toegeven dat je voet helemaal niet gebroken was. Dan ben je pas een loser. Wel samen met een stel vrienden zo nu en dan iemand in mekaar trappen, maar na een rondje prijsvechten afhaken met een zogenaamd gebroken voet. Dan ben je een stakker. Een beklagenswaardige stumper. Een mietje. Badr Hari is een mietje. Heerlijk! Ik zou zeggen, geef hem een aspirientje en schop hem z’n rolstoel uit.
_O_ http://frontpage.fok.nl/c(...)i-blijkt-mietje.html _O-
pi_124362413
Je moet de verblijfsvergunning van dat joch afpakken. Dat soort tuig hoort niet in Nederland.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 07:21:03 #125
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124363488
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 01:07 schreef Atak het volgende:
Je moet de verblijfsvergunning van dat joch afpakken. Dat soort tuig hoort niet in Nederland.
Dat 'joch' is in Nederland geboren.
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 19:15:50 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131488255
quote:
'Badr Hari kreeg hulp van beveiliging Arena na mishandeling'

Badr Hari zou hulp hebben gekregen van de beveiliging om de Arena ongezien te verlaten. Dit gebeurde nadat hij zakemman Koen Everink had mishandeld tijdens Sensation White.
Dit blijkt uit het politiedossier dat KRO Brandpunt Reporter in handen heeft. In het dossier wordt ook zeer gedetailleerd verteld hoe de ruzie tussen Hari en Everink begon. Toen de zakenman aan Estelle Cruijf vroeg of 'Ruuds geld op was', stond Hari 'te koken' van woede.

Op het moment dat Everink naar het toilet ging, vroeg de bokser aan de bardame of zij de skybox wilde verlaten. Zo zegt zij in haar verklaring. 'Wij kunnen het wel vijf minuten alleen.' Zodra Everink terug is van het toilet, begint Badr Hari hem te slaan. Daarna volgt een chaotische situatie, die zeker een kwartier duurt.

Beveiliger: 'Dit gaan we niet winnen'
De beveiliging wist ongeveer wat er gebeurde, maar greep niet in na het zien van Hari en een medeverdachte.'Dit gaan we niet winnen van die gasten, als het vechten wordt', aldus één van de beveiligers tegen Brandpunt.

Volgens de bokser heeft de security hem via de tribunekant de box uit gedirigeerd. 'Jongens van de beveiliging zeiden tegen me: Badr, ga gewoon via het balkon weg.'

Doordat er vijftien á twintig minuten na de mishandeling steeds mensen in en uit liepen, is het onderzoek eveneens belemmerd. Volgens experts zijn er vele sporen verloren gegaan. Omdat Badr Hari zelf snel verdwenen was, is onder andere zijn kleding niet onderzocht.

KRO Brandpunt Reporter zendt op 26 september op Nederland 2 een uitgebreide reportage onder de titel 'Skybox 223' over deze zaak uit. (AD)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 23 september 2013 @ 19:25:01 #127
241662 Jian
Well, well, well
pi_131488584
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 19:15 schreef Gert het volgende:

[..]

"Hulp van de beveiliging" :')

"Dit gaan we niet winnen van die gasten, als het vechten wordt', aldus één van de beveiligers tegen Brandpunt"

Ja, die gasten zijn ongewapend en willen ook gewoon 's avonds weer naar huis. Ze wisten toch wie het was, laat de politie hem maar lekker aanhouden, die zijn beter uitgerust daarvoor.

Sensatiepers :{w
pi_131488627
Succes Badr!
pi_131488802
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:26 schreef PSV1990- het volgende:
Succes Badr!
Waarmee?
pi_131488824
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarmee?
Met traningen etc om weer in topvorm te komen..
  maandag 23 september 2013 @ 19:32:37 #131
241662 Jian
Well, well, well
pi_131488876
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarmee?
Met zich misdragen in de ring ........ en daarbuiten :')
pi_131496721
En nog war roids spuiten die hij voor vrienden bewaard :')
pi_131575094
Badr Hari bedreigde BN'ers vanuit cel

Badr Hari heeft een aantal mensen bedreigd in de tijd dat hij in de cel heeft gezeten.

In telefoongesprekken met zijn vriendin Estelle Cruijff moeten onder anderen Leco van Zadelhoff, Albert Verlinde en John van den Heuvel het ontgelden.
In het laatste deel van de tweedelige Brandpunt Reporter-special over Badr Hari komen de bedreigingen aan bod. De politie tapte de telefoontjes van de kickbokser af terwijl hij in de gevangenis zat.
Uit de politierapporten blijkt dat Hari de stylist van Cruijff heeft bedreigd. Van Zadelhoff zou tegen Cruijff hebben gezegd dat ze beter naar een plastisch chirurg kon gaan, in plaats van een stylist. Toen Cruijff dit aan Hari vertelde, ontplofte hij. ''Leco moet oppassen met die opmerkingen, anders eindigt hij op de intensive care'', zei Hari toen.

Kwaad daglicht
Ook John van den Heuvel en Albert Verlinde zijn bedreigd, omdat ze Hari in een kwaad daglicht zouden hebben gezet. ''Ik heb gewoon mijn werk gedaan, waardoor het beeld over hem ging kantelen en dan begrijp ik dat je boos wordt. Maar als je directe bedreigingen uit, dan sla je door'', zegt Van den Heuvel hierover in RTL Boulevard.
Van den Heuvel wist ook te onthullen dat Koen Everink in de rechtszaak tegen Hari zowel als slachtoffer als getuige zal optreden. De miljonair mag zijn verhaal doen en zal ook ondervraagd worden.
Everinks advocaat wist tot slot te vertellen dat Everink 'forse vooruitgang met de revalidatie boekt'. Toch moet hij binnenkort opnieuw met dit proces beginnen, omdat hij weer geopereerd moet worden.
http://www.nu.nl/achterkl(...)ners-vanuit-cel.html

Morgenavond KRO's Brandpunt kijken dus
pi_131577552
quote:
Lekker zootje.
Volgende keer meer.
I´m back.
pi_131578074
het marokaanse ras is toch wel het ras met het kortste lontje. Verrijking voor de samenleving imo :')
pi_131578685
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:08 schreef LogiteX het volgende:
het marokaanse ras is toch wel het ras met het kortste lontje. Verrijking voor de samenleving imo :')
Nu ben ik de laatste om een lekkere rant tegen te gaan. Maar deze post raakt kant noch wal. Allereerst is Marokkaan een nationaliteit en geen ras. Verder suggereer je - daar je in dit topic post - dat Badr Hari maatgevend is voor alle Marokkanen. Dat, terwijl hij minstens even veel Nederlander als Marokkaan is. Kortom, utter bullshit.

De enigen voor wie hij een voorbeeld is, zijn de straatratjes hier uit de Pijp en de Diamantbuurt, wat buurten in Oost en West, plus voor wat internetheldjes zoals die hier op het forum ook rondhangen. Die zijn toch al verloren.
  donderdag 26 september 2013 @ 09:48:56 #138
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131578809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:08 schreef LogiteX het volgende:
Ben je sarcastisch? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 26 september 2013 @ 13:43:03 #139
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131584618
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:43 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nu ben ik de laatste om een lekkere rant tegen te gaan. Maar deze post raakt kant noch wal. Allereerst is Marokkaan een nationaliteit en geen ras. Verder suggereer je - daar je in dit topic post - dat Badr Hari maatgevend is voor alle Marokkanen. Dat, terwijl hij minstens even veel Nederlander als Marokkaan is. Kortom, utter bullshit.

De enigen voor wie hij een voorbeeld is, zijn de straatratjes hier uit de Pijp en de Diamantbuurt, wat buurten in Oost en West, plus voor wat internetheldjes zoals die hier op het forum ook rondhangen. Die zijn toch al verloren.
(Gerenommeerde) Schrijvers staan in de rij om een boek over hem te schrijven.
Volgens Benali geniet hij bekendheid onder een miljard! mensen en hij heeft miljoenen fans over de hele wereld :)
pi_131584649
Dat maakt hem nog geen held :)
  donderdag 26 september 2013 @ 13:44:42 #141
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131584667
Dat zeg je ook niet, jij noemt mij de held 8-)
pi_131584710
ik bedoelde voorbeeld, excuus :+
  donderdag 26 september 2013 @ 14:35:29 #143
241662 Jian
Well, well, well
pi_131586159
De politie heeft de ene gevoelige fout op de andere gestapeld in het onderzoek naar de mishandeling van zakenman Koen Everink door Badr Hari.

http://www.powned.tv/nieu(...)onderzoek_badr.html#

De straatrat zal er toch weer niet mee wegkomen?!
pi_131587477
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
De politie heeft de ene gevoelige fout op de andere gestapeld in het onderzoek naar de mishandeling van zakenman Koen Everink door Badr Hari.

http://www.powned.tv/nieu(...)onderzoek_badr.html#

De straatrat zal er toch weer niet mee wegkomen?!
Ik voel een vrijspraakje vanwege ernstige fouten in het onderzoek aankomen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_131588265
Karma is a bitch...ik denk niet dat hij rustig oud zal worden en een natuurlijke dood sterft, dat soort types eindigt altijd hetzelfde.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † donderdag 26 september 2013 @ 17:40:37 #146
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131591705
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:40 schreef Hathor het volgende:
Karma is a bitch...ik denk niet dat hij rustig oud zal worden en een natuurlijke dood sterft, dat soort types eindigt altijd hetzelfde.
Á la Brilleman? Met betonnen schoenen? (8>
pi_131593411
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

quote:

[..]

Dat is inderdaad iets waaraan ik moest denken terwijl ik die post plaatste.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_131598745
Brandpunt op 2 nu.
pi_131600130
Beveiliging en politie behoorlijk gefaald.
pi_131600201
quote:

[..]

Nee joh. in stukjes en toen pas in het beton :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_132031571
Vandaag begint het proces. Hij word aangeklaagd voor 8 geweldsmisdrijven en 1 verkeersdelict
pi_132035450
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef arjan1112 het volgende:
Vandaag begint het proces. Hij wordt aangeklaagd voor 8 geweldsmisdrijven en 1 verkeersdelict
Zal je zien dat-ie dáárvoor de bak indraait. :D
Net als Al Capone; die hebben ze uiteindelijk alleen kunnen veroordelen wegens belastingfraude.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2013 14:52:57 ]
pi_132038112
Het staat in ieder geval op video dat ie een portier vol op zijn muil slaat, naar later blijkt met een boksbeugel, klap was zo hard waardoor een deel van zn oogkas in zijn hoofd terecht kwam en zijn oog weg dreigde te zakken :r
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:30:32 #154
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132038582
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:12 schreef Ener-G het volgende:
Het staat in ieder geval op video dat ie een portier vol op zijn muil slaat, naar later blijkt met een boksbeugel, klap was zo hard waardoor een deel van zn oogkas in zijn hoofd terecht kwam en zijn oog weg dreigde te zakken :r
quote:
De solopresentatie, zoals ze het zelf noemt, van de jongste rechter gaat door met zware mishandeling van de portier van club Blinq. Hari heeft er 27 dagen voor vastgezeten. 'Ik was erbij, maar deed niks,' vertelde hij. De portier weigerde Hari en z’n vrienden de toegang, vanwege sportkleding. Hari zei: ‘Je weet zeker niet wie ik ben.’ Vervolgens kreeg de portier een klap met een boksbeugel van een ‘kleine pokdalige man’. Zijn oogkas en neus waren gebroken, en operaties waren noodzakelijk. De portier wil niks met politie te maken hebben, maar heeft wel gezegd dat Hari toestemming gaf om de klap uit te delen. Getuigen wijzen niet direct naar Badr, maar hij was wel betrokken bij de mishandeling. Hari heeft een schadevergoeding betaald.
pi_132038719
Ah. Het zal toch niet dat ie overal mee weg gaat komen..
pi_132063619
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef Ener-G het volgende:
Ah. Het zal toch niet dat ie overal mee weg gaat komen..
Ik mag toch hopen van niet.. iemand die zo agressief en gewelddadig is moet gewoon een tijdje brommen..
pi_132065232
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen van niet.. iemand die zo agressief en gewelddadig is moet gewoon een tijdje brommen..
voorarrest toch
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_132065327
Was het niet zo dat de rechtbank Badr vrij heeft gelaten omdat de mogelijke straf niet hoger zou uitvallen dat het aantal dagen dat hij in voorarrest heeft gezeten?
pi_132066161
Wel een boef met kledingsmaak.

pi_132067590
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Mylene het volgende:
Was het niet zo dat de rechtbank Badr vrij heeft gelaten omdat de mogelijke straf niet hoger zou uitvallen dat het aantal dagen dat hij in voorarrest heeft gezeten?
Ficq probeert in ieder geval de boel zolang mogelijk te rekken..
pi_132097263
We zullen het allemaal wel zien.
Wat een mediacircus allemaal zeg!
Maar er zijn best wel wat bewijsstukken verdwenen en fouten gemaakt. Ik heb net ff die uitzending gekeken van reporter op uitzending gemist. Want ik heb het niet zo goed gevolgd allemaal en er zijn flink wat fouten gemaakt. Niet dat ik daarmee gelijk zeg dat Badr onschuldig is, maar ja als er bewijs weg is...en getuigen niks willen/kunnen zeggen..
Interessante zaak.. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen.
pi_132097702
Ik weet dat het nergens op gebaseerd is, maar als ik die Everink zie krijg ik altijd een unheimisch gevoel. Die is volgens mij toch ook niet echt zuiver op de graat.
pi_132100472
Omdat? Aardig succesvol met eerlijk geld verdienen, tenminste zo lijkt het. Ben benieuwd naar de strafeis. Broer van badr opgepakt voor meineed.
pi_132102756
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef Samson het volgende:
Ik weet dat het nergens op gebaseerd is, maar als ik die Everink zie krijg ik altijd een unheimisch gevoel. Die is volgens mij toch ook niet echt zuiver op de graat.
Want? Omdat ie kaal en lelijk is ofzo?
pi_132102913
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 15:27 schreef stoeltafel het volgende:
Omdat? Aardig succesvol met eerlijk geld verdienen, tenminste zo lijkt het. Ben benieuwd naar de strafeis. Broer van badr opgepakt voor meineed.
Lekkere familie zeg. :')
pi_132106963
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 17:12 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Want? Omdat ie kaal en lelijk is ofzo?
Ik zeg toch dat het nergens op gebaseerd is, ik vind het gewoon een creep, dat zal het wel zijn.
pi_132107420
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het nergens op gebaseerd is, ik vind het gewoon een creep, dat zal het wel zijn.
ik vind dat hij echt zo'n corpsballen kop heeft, je zou er zo op gaan rammen,joh
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:51:10 #168
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132107593

Wat een kneus.
pi_132107895
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 20:51 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een kneus.
en, was het geld van "ruud" op??
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:05:44 #170
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132107966
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Vroeg die idioot dat? Triest figuur dan.
pi_132108150
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat dus....
pi_132108180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef betyar het volgende:

[..]

daarom ging Badr rammen
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 21:14:45 #173
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132108210
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:13 schreef THEFXR het volgende:

[..]

daarom ging Badr rammen
Hij heeft zich nu eenmaal in te houden, ik ban van mening ben dat topsporters een voorbeeldfunctie hebben. Zeker in die sport!
pi_132108336
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:14 schreef betyar het volgende:

[..]

Hij heeft zich nu eenmaal in te houden, ik ban van mening ben dat topsporters een voorbeeldfunctie hebben. Zeker in die sport!
nee hoor, hij is het slechte voorbeeld, wel met de meeste aanhang
pi_132109103
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dapper doch ondoordacht.
Conscience do cost.
pi_132110616
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:47 schreef ems. het volgende:

[..]

Dapper doch ondoordacht.
Los van het feit dat iemand er dan niet op moet gaan rammen is zoiets natuurlijk een kutopmerking. Beetje zielig figuur ben je dan wel als je het van zulke opmerkingen moet hebben.
pi_132110969
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Samson het volgende:

[..]

Los van het feit dat iemand er dan niet op moet gaan rammen is zoiets natuurlijk een kutopmerking. Beetje zielig figuur ben je dan wel als je het van zulke opmerkingen moet hebben.
Oh, dit zijn de standaardopmerkingen van Everink? Die hij dagelijks maakt?
Fijn dat we dat weten nu.
pi_132111044
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Graag gedaan :)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:07:56 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132111106
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat niet alleen, de bron dat hij dat gezegd zou hebben is Estelle, dus ja, dan moet het wel waar zijn, die spreekt immers altijd de waarheid.

Sterker nog; terwijl Koen in puin werd getrapt stond Estelle op het balkon, terwijl Badr heur blonde lokken streelde... Volgens Estelle.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132111155
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat niet alleen, de bron dat hij dat gezegd zou hebben is Estelle, dus ja, dan moet het wel waar zijn, die spreekt immers altijd de waarheid.

Sterker nog; terwijl Koen in puin werd getrapt stond Estelle op het balkon, terwijl Badr heur blonde lokken streelde... Volgens Estelle.
totaal fout dat hij in elkaar werd geslagen maar hij zal toch echt niet gezegd hebben dat haar haar zo leuk zat of zo.....
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:11:36 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132111217
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Samson het volgende:

[..]

totaal fout dat hij in elkaar werd geslagen maar hij zal toch echt niet gezegd hebben dat haar haar zo leuk zat of zo.....
En dus moet dat over het geld van Ruud waar zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:12:43 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132111246
Dat Steenbakkers een oogje op Saskia zou hebben en Koen daar met Saskia gezoend zou hebben kan geen reden zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132111257
quote:

[..]

Wat een nonsens. Het kan van alles geweest zijn, en het is zeker niet ondenkbaar dat de opmerking verkeerd werd verstaan, verkeerd werd begrepen etc.
pi_132111307
Ik ga met Leandra geen discussies meer aan, als ik zwart zegt zegt zij bij voorbaat al wit..... ;)
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 23:21:52 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132111473
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:15 schreef Samson het volgende:
Ik ga met Leandra geen discussies meer aan, als ik zwart zegt zegt zij bij voorbaat al wit..... ;)
Ik ben hier niet degene die het gedrag van de dader zit te vergoelijken omdat het slachtoffer volgens de dader een bepaalde opmerking gemaakt zou hebben terwijl het slachtoffer dat ontkent.

Maar ik ben het niet met je oneens omdat het jouw mening is, maar gewoon omdat ik een andere mening heb, en mijn standpunt is niet afhankelijk van het jouwe, de gedachte alleen al dat ik het niet met je eens zou zijn omdat het jouw standpunt is, is absurd.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 13 oktober 2013 @ 01:25:31 #186
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_132114350
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Van die gastjes die zelfs Marokko niet meer wilt...
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 13 oktober 2013 @ 04:06:31 #187
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_132115705
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:12 schreef Leandra het volgende:
Dat Steenbakkers een oogje op Saskia zou hebben en Koen daar met Saskia gezoend zou hebben kan geen reden zijn?
dat boeit badr wat, hij gaat iig niet zomaar zonder reden op iemand rammen.
pi_132115793
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ja-knikkers waar hij zich mee omringde, toch?
Het sterkste jongetje uit de klas, daar waar fysieke kracht een argument is, nee het beste argument...: in Amsterdam-Oost, wat ik van Benali begrijp. Nou ken ik Amsterdam-Oost nog van meer dan 30 jaar geleden, Badr was er nog niet, zo'n vaart had dat niet hoor. De welzijnswerkers en de scholen zorgden daar wel voor... (overigens niet te vergeten ook de koddebeiers zaten er close up...)
Benali beschuldigt mensen ervan een plaatje in te kleuren, dat doet-ie zelf ook, iedereen doet dat...
De werkelijkheid ontglipt ons.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ryan3 op 13-10-2013 04:38:03 ]
I´m back.
pi_132120681
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben hier niet degene die het gedrag van de dader zit te vergoelijken omdat het slachtoffer volgens de dader een bepaalde opmerking gemaakt zou hebben terwijl het slachtoffer dat ontkent.

Maar ik ben het niet met je oneens omdat het jouw mening is, maar gewoon omdat ik een andere mening heb, en mijn standpunt is niet afhankelijk van het jouwe, de gedachte alleen al dat ik het niet met je eens zou zijn omdat het jouw standpunt is, is absurd.
Ik zit helemaal geen gedrag van de dader te vergoelijken. Waar zie jij dat?
pi_132226973
quote:
Advocate Badr Hari doet oproep aan media

16-10-13 13:33 uur - Bron: ANP
’Publiceren uit strafdossier schaadt zijn privacy zeer’
Badr Hari met zijn advocate Benedicte Ficq © anp
De advocate van kickbokser Badr Hari, Bénédicte Ficq, heeft woensdag een oproep gedaan aan de media om niet (meer) uit het strafdossier te publiceren. Steeds meer media blijken over de stukken te beschikken.

Enkele weken geleden wijdde tv-programma Brandpunt Reporter een uitzending aan de strafzaak rond Hari, waarbij bleek dat de tv-makers het complete dossier in hun bezit hadden. Het Openbaar Ministerie (OM) heeft na die uitzending de rijksrecherche opdracht gegeven te onderzoeken of de stukken zijn gelekt door politie of OM.

Privacy
Ficq vraagt journalisten niet meer te publiceren op basis van het dossier zolang de zaak onder de rechter is. 'Er zitten ook stukken bij die niet aan de zaak zijn gerelateerd. Die bevatten uitsluitend informatie over de persoonlijke levenssfeer van mijn cliënt, zijn vriendin Estelle, haar kinderen en zijn familie. Het publiceren van deze informatie kan geen enkel maatschappelijk doel dienen en schaadt zijn privacy zeer.'

De advocate vindt eigenlijk dat het OM de oproep had moeten doen. Dat justitie passief blijft, stoort haar. Een woordvoerder van het OM zegt dat zo'n oproep 'vermoedelijk aan dovemansoren is gericht' en dus geen zin heeft. 'Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid. Natuurlijk willen wij niet dat er uit gepubliceerd wordt.'

Balen
Het OM heeft de rijksrecherche gemeld dat niet alleen Brandpunt Reporter dossierstukken heeft, maar ook andere media. 'Het lijkt wijdverspreid te zijn', aldus de woordvoerder. 'Wij balen er stevig van dat het hele dossier op straat ligt.'

Het proces tegen Hari is vorige week verdaagd en zal worden hervat als het onderzoek van de rijksrecherche is afgerond. De rechtbank heeft de feiten uit het dossier inmiddels met Hari doorgenomen. Justitie verdenkt de vechtsporter van een reeks geweldsdelicten, waaronder een poging tot doodslag tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA, in juli vorig jaar.
http://www.parool.nl/paro(...)roep-aan-media.dhtml?
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:59:49 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132227083
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik zit helemaal geen gedrag van de dader te vergoelijken. Waar zie jij dat?
Je bent aardig bezig met blaming the victim.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Samson het volgende:

[..]

quote:

[..]

Het slachtoffer ontkent trouwens dat hij zoiets tegen Estelle gezegd zou hebben, maar je gelooft liever de dader die het als excuus aanvoert?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132232578
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je bent aardig bezig met blaming the victim.

[..]

[..]

Het slachtoffer ontkent trouwens dat hij zoiets tegen Estelle gezegd zou hebben, maar je gelooft liever de dader die het als excuus aanvoert?
Ja, inderdaad, dat geloof ik eerder, ik vertrouw hem gewoon niet. Noem het gut feeling
  zondag 3 november 2013 @ 21:48:20 #193
16715 Mylene
*schatje*
pi_132870740
quote:
Badr Hari strooit met geld

In afwachting van de hervatting van zijn strafproces voor onder meer de mishandeling van Koen Everink in de ArenA, besloot Badr Hari zijn zinnen te verzetten bij de autodealer. De omstreden kickbokser kocht daar een gloednieuwe Lamborghini, die hij cadeau deed aan zijn moeder.

Dat schrijft de vechtmachine op Twitter. ,,Ik had mijn moeder een auto beloofd als ik wat ouder en rijker zou zijn. Dus bij dezen, mam. Veel plezier ermee!"

De rechtszaak tegen Hari wordt waarschijnlijk op 22 en 23 januari hervat. Het Openbaar Ministerie heeft alvast bij de rechtbank in Amsterdam de data gereserveerd om het proces na 3 maanden vertraging voor te kunnen zetten. Enkele weken geleden wijdde het KRO-programma Brandpunt Reporter een uitzending aan de strafzaak rond Hari, waarbij bleek dat de tv-makers het complete dossier in hun bezit hadden. Ook Panorama citeerde kort daarna uit het strafdossier. Het Openbaar Ministerie (OM) gaf de rijksrecherche opdracht te onderzoeken of de stukken zijn gelekt door politie of OM.

Terwijl Hari dus met geld strooit, maakte Koen Everink afgelopen week in De Telegraaf bekend dat hij opnieuw moet worden geopereerd aan zijn enkel, waaraan hij ernstig gewond raakte tijdens Sensation in de ArenA. ,,Het is om moedeloos van te worden. Ik hoop dat dankzij de nieuwe operatie de voortdurende, helse pijnen in mijn enkelgewricht en onderbeen wat afnemen", zo zei hij.

Badr Hari ontkent nog altijd dat hij Everink zwaar lichamelijk letsel toebracht. Volgens Badr gaf hij slechts een corrigerende tik met de buitenkant van zijn hand.
bron

zondag 3 november 2013 @ 22:24:32 #194
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_132872979
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2013 21:48 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

[ afbeelding ]
wie is die juffrouw met die witte doek achter het stuur?? Is dat zijn Moeder ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_132873870
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

wie is die juffrouw met die witte doek achter het stuur?? Is dat zijn Moeder ??
Zijn tweede vriendin (de au pair) volgens dat artikel
  zondag 3 november 2013 @ 22:45:43 #196
323876 michaelmoore
pi_132874244
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zijn tweede vriendin (de au pair) volgens dat artikel
nou die zal niet zo fel zijn in bed als Estelle als ik het zo zie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 3 november 2013 @ 22:51:00 #197
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_132874551
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef michaelmoore het volgende:
nou die zal niet zo fel zijn in bed als Estelle als ik het zo zie
Tuurlijk is het zijn moeder. Overduidelijk.
  zondag 3 november 2013 @ 23:44:18 #198
323876 michaelmoore
pi_132877296
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Tuurlijk is het zijn moeder. Overduidelijk.
nou die was er snel bij dan
pi_133209306
'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'

Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt vastgoedondernemer Erik de Vlieger.

De Vlieger zegt dat Badr Hari momenteel zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er deden al langer hardnekkige geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Toch ging zij apart van Badr naar Ibiza, terwijl hij zijn familie in Marokko bezocht. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korreltje zout worden genomen, omdat de informatie vooralsnog nergens wordt bevestigd.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_uit_elkaar___.html
:o
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2013 @ 10:21:48 #200
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133210296
Kom je nu met oud nieuws van 13 augustus? :?
pi_133240607
quote:
Op woensdag 13 november 2013 10:21 schreef Cynix ® het volgende:
Kom je nu met oud nieuws van 13 augustus? :?
http://www.telegraaf.nl/p(...)met_Badr_Hari__.html
http://www.telegraaf.nl/p(...)telle_en_Badr__.html
http://www.telegraaf.nl/t(...)kkiger_tijden__.html

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2013 00:20:46 ]
  † In Memoriam † donderdag 14 november 2013 @ 06:20:18 #202
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133242920
Ja ja, vertel mij wat.
pi_133243553
En waarom heeft ze die sympathieke, altijd goed gekleed gaande sportman verlaten, of vertelt het verhaal dat niet?
I´m back.
  donderdag 14 november 2013 @ 12:08:03 #204
307755 Draai_kont
Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_133247562
Waarschijnlijk iets met Alimentatie van Ruudje. :')
Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.
pi_135791442
quote:
Zaak Hari na 'gedoe' weer verder

De rechtszaak tegen vechtsporter Badr Hari gaat vandaag verder waar hij half oktober gebleven was. Hari staat terecht voor een serie mishandelingen in het uitgaansleven. Half oktober werd de zaak stilgelegd vanwege een rijksrechercheonderzoek naar het lekken van het strafdossier naar de pers.

De zaak 'Badr Hari' kenmerkt zich tot nu toe door 'gedoe'. Niet in de laatste plaats door zijn relatie met BN'er Estelle Gullit. Waar zij zich bevinden, wat ze daar dan doen en de vragen of 'het nog aan is' en of Estelle bij de rechtszaak is, halen met regelmaat de landelijke media.

'broodjeszaak'
Maar ook de rechtszaak zelf leverde nagenoeg iedere zittingsdag 'gedoe' op. Eerst was er 'gedoe' over zijn voorlopige hechtenis. Badr Hari kwam vorig jaar op vrij voeten, maar mocht zich niet in de horeca vertonen.

Prompt werd hij enkele dagen later betrapt in een broodjeszaak in het centrum van Amsterdam. Het OM liet hem weer oppakken. Uiteindelijk mocht Hari het proces toch weer in vrijheid afwachten.

Meineed
Toen het inhoudelijke deel van de zaak in oktober begon, werd de broer van Hari aangehouden wegens meineed. En moest de zaak worden uitgesteld vanwege het onderzoek naar het lek naar de pers. Zou dat binnen politie of Openbaar Ministerie zitten, had dat consequenties kunnen hebben voor de ontvankelijkheid van het OM.

Maar nu, ruim anderhalf jaar nadat zakenman Koen Everink werd mishandeld in skybox 233 van de Amsterdam Arena lijkt het er op dat de strafzaak tegen verdachte Badr Hari eindelijk op normale wijze behandeld kan worden.

Lekken
Alle onderzoeken zijn afgerond, inclusief die van de rijksrecherche naar het lekken van een deel van het strafdossier naar een journalist van het KRO-programma Brandpunt-Reporter.

Half december bleek dat het prominentste slachtoffer, Koen Everink, het dossier aan hem had overhandigd. Volgens zijn advocaat In de veronderstelling dat de journalist nog een getuige zou overhalen om een verklaring af te leggen.

Weg vrij
En nu het lek niet binnen politie en justitie zat, lijkt de weg voor het OM om de rechtszaak voort te kunnen zetten dus vrij. Of Hari's advocaat Benedicte Ficq moet nog meer ijzers in het vuur hebben om 't het OM lastig te maken.

Want hoe staat het met de aangifte wegens lekken van onderzoeksgegevens naar De Telegraaf, vlak na de mishandeling van Everink op dansfeest Sensations White, bijvoorbeeld? Ficq wil voorafgaand aan de zitting niets kwijt. "Wat ik te zeggen heb, doe ik in de rechtszaal."

Maar het OM gaat er van uit dat het eindelijk zonder 'gedoe' uiteen kan zetten waarom het vindt dat Badr Hari schuldig is aan de mishandeling van Everink. De acht andere feiten werden al wel in oktober behandeld.
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:40:49 #206
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135809731
SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:49 Eis #BadrHari: 4 jaar cel, waarvan 1 jaar voorwaardelijk. reageer retweet
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:43:22 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135809803
Over twee weken uitspraak?
pi_135809958
1 jaar voorwaardelijk waarvan hij al 9 maanden vast heeft gezeten.
Wat een lachertje weer :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:49:49 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135810002
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:48 schreef SimtekF1 het volgende:
1 jaar voorwaardelijk waarvan hij al 9 maanden vast heeft gezeten.
Wat een lachertje weer :')
Vier jaar cel, waarvan een jaar voorwaardelijk.
pi_135810032
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vier jaar cel, waarvan een jaar voorwaardelijk.
Ja sorry, bedoel 1 jaar cel waarvan hij al 9 maanden in voorarrest heeft gezeten.
En dat voorwaardelijk, tja..
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:51:35 #211
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135810051
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja sorry, bedoel 1 jaar cel waarvan hij al 9 maanden in voorarrest heeft gezeten.
Maar er staat toch echt vier jaar cel, en een jaar voorwaardelijk.
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:52:19 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135810069
Niet dat ik denk dat deze eis gevolgd gaat worden.
pi_135810085
:')
Goddamn, ik ben toe aan weekend.
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:53:23 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135810105
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:52 schreef SimtekF1 het volgende:
Goddamn, ik ben toe aan weekend.
Van vier jaar?
pi_135810106
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar er staat toch echt vier jaar cel, en een jaar voorwaardelijk.
3 jaar cel, + aftrek van voorarrest en goed gedrag.
Dus ongeveer wat?
Hoeveel krijg je voor goed gedrag aftrek?
Overigens is dit de eis van het OM hè.
I´m back.
pi_135810108
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:52 schreef Copycat het volgende:
Niet dat ik denk dat deze eis gevolgd gaat worden.
Neuh, hij kan over enkele maanden weer ongestoord verder gaan met klappen uitdelen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135810125
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Van vier jaar?
Graag met 1 jaar voorwaardelijk weekend. :D
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:54:32 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135810136
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef Ryan3 het volgende:

Dus ongeveer wat?
Ja, dat snap ik. Vandaar dat ik vraag of de uitspraak over veertien dagen is.

Ik verwacht eigenlijk dat hij miet meer hoeft te zitten.
pi_135810210
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Vandaar dat ik vraag of de uitspraak over veertien dagen is.

Ik verwacht eigenlijk dat hij miet meer hoeft te zitten.
D66-rechter: deze sympathieke sporter die altijd goed gekleed gaat, is al genoeg gestraft, scheer je weg blaag? Zoiets?
I´m back.
  † In Memoriam † woensdag 22 januari 2014 @ 17:58:00 #220
43556 miss_dynastie
pi_135810250
Ik gok op een jaar cel, waarvan 3 maanden voorwaardelijk, zoiets... denk dat een rechter wel zal voorkomen dat we hem nog schadevergoeding kunnen betalen ook :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:58:09 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135810254
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef Ryan3 het volgende:

D66-rechter: deze sympathieke sporter die altijd goed gekleed gaat, is al genoeg gestraft, scheer je weg blaag? Zoiets?
Nee.
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:03:01 #222
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135810423
quote:
5s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
Over twee weken uitspraak?
Weet ik niet precies, iig morgen nog de slotpleidooien van de verdediging.
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:03:35 #223
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135810442
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dus ongeveer wat?
Ik dacht 1/3.
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:05:32 #224
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_135810511
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:03 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik dacht 1/3.
Is dus 2 jaar, minus voorarrest, over anderhalf jaar loopt hij dus weer buiten...
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:06:32 #225
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135810550
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:05 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Is dus 2 jaar, minus aftrek voorarrest, over anderhalf jaar loopt hij dus weer buiten...
Waarschijnlijk wel eerder, denk niet dat de rechter dit gaat volgen.
pi_135810552
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:03 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik dacht 1/3.
Dan wordt het dus (3j - 0,75j) x 2/3 = 1,5 j.
I´m back.
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:08:19 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135810608
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:06 schreef Ryan3 het volgende:

Dan wordt het dus (3j - 0,75j) x 2/3 = 1,5 j.
Want de rechter volgt altijd de eis van het OM?
Ik denk dat hij er vanwege alle media-aandacht, uitgelekte info en het voorarrest dit keer met een spreekwoordelijke slap on the wrist vanaf komt, maar dat een volgende uitspatting hem wel duur zal komen te staan.
pi_135810639
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De rechter geeft hem gewoon een aai over de bol en laat hem beloven om het nooit meer te doen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135810660
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er vanwege alle media-aandacht, uitgelekte info en het voorarrest dit keer met een spreekwoordelijke slap on the wrist vanaf komt, maar dat een volgende uitspatting hem wel duur zal komen te staan.
Nee, dat is de eis idd.
Ik vermoed dat-ie er ook met een knipoog en een vermaning vanaf komt idd.
I´m back.
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:10:40 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135810687
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:09 schreef Ryan3 het volgende:

Nee, dat is de eis idd.
Ik vermoed dat-ie er ook met een knipoog en een vermaning vanaf komt idd.
Een knipoog denk ik dan weer niet.
pi_135810730
Misschien hangt het er ook vanaf wat de rechter precies bewezen acht? Of zeg ik nou iets heel slims?
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:14:14 #232
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135810807
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien hangt het er ook vanaf wat de rechter precies bewezen acht? Of zeg ik nou iets heel slims?
markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 15:35:36 OM spreekt nu van toebrengen zwaar lichamelijk letsel, ipv poging doodslag. Dat maakt nogal verschil #badrhari reageer retweet
pi_135811335
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kan de rechter ook een straf opleggen die zwaarder is dan de eis van het OM?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 22 januari 2014 @ 18:33:27 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135811442
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:30 schreef Shreyas het volgende:
Kan de rechter ook een straf opleggen die zwaarder is dan de eis van het OM?
Ja, dat kan.
Zoals hier is gebeurd:
http://www.omroepbrabant.(...)l+hoger+dan+eis.aspx
pi_135811478
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat kan.
Zoals hier is gebeurd:
http://www.omroepbrabant.(...)l+hoger+dan+eis.aspx
Uitgerekend in die zaak gaat de rechter zwaarder straffen, daar waar elke andere echte crimineel vaak met 50% van de geëiste straf wegkomt :')
pi_135811808
Begrijp alleen niet helemaal of deze straf eis nu voor alleen de mishandeling van Everink is of voor die hele serie agressie en geweld.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_135811862
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:45 schreef WRH het volgende:
Begrijp alleen niet helemaal of deze straf eis nu voor alleen de mishandeling van Everink is of voor die hele serie agressie en geweld.
Maakt ook niet uit, hij krijgt wellicht 1 jaar waarvan 3 maanden voorwaardelijk en aangezien hij al 9 maanden zit is hij direct weer vrij.
pi_135812118
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:47 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Maakt ook niet uit, hij krijgt wellicht 1 jaar waarvan 3 maanden voorwaardelijk en aangezien hij al 9 maanden zit is hij direct weer vrij.
Hij heeft in totaal al 9 maanden vastgezeten?
pi_135812152
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:54 schreef MCH het volgende:

[..]

Hij heeft in totaal al 9 maanden vastgezeten?
Anders lees je het topic even door

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

pi_135812321
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:55 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Anders lees je het topic even door

[..]

Ja, ik kan wel lezen hoor maar hij is destijds eind juli 2012 vastgezet. Is in november kortstondig vrij geweest en heeft daarna tot ergens in januari 2013 vastgezeten. Dat zijn dus hooguit 6 maanden vriend.
pi_135813052
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Uitgerekend in die zaak gaat de rechter zwaarder straffen, daar waar elke andere echte crimineel vaak met 50% van de geëiste straf wegkomt :')
In geruchtmakende zaken wil het OM wel eens heel erg hoog inzetten om te scoren bij het klootjesvolk wat al precies weet wat er gebeurd is en wat voor schurk het is. Maar als het OM gewoon anticipeert op wat de rechter zou doen, dan is het verschil meestal niet zo groot.

Op zich is er ook helemaal geen reden waarom de rechter het OM zou moeten volgen, die vertegenwoordigt immers één kant, en de advocaat de andere kant, dus als de straf overeenstemt met de eis heeft die advocaat eigenlijk niks in te brengen gehad, terwijl het toch echt zijn taak is om dat te doen.
pi_135813196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In geruchtmakende zaken wil het OM wel eens heel erg hoog inzetten om te scoren bij het klootjesvolk wat al precies weet wat er gebeurd is en wat voor schurk het is. Maar als het OM gewoon anticipeert op wat de rechter zou doen, dan is het verschil meestal niet zo groot.

Op zich is er ook helemaal geen reden waarom de rechter het OM zou moeten volgen, die vertegenwoordigt immers één kant, en de advocaat de andere kant, dus als de straf overeenstemt met de eis heeft die advocaat eigenlijk niks in te brengen gehad, terwijl het toch echt zijn taak is om dat te doen.
In dit geval wil het klootjesvolk helemaal niet dat-ie gestraft wordt, krijg ik stellig de indruk.
Er worden rondleidingen georganiseerd in Amsterdam langs de plaatsen die belangrijk zijn geweest in Badrs leven en de geruchten gaan om het Rembrandtsplein om te dopen in Badr Hariplein als hij vrij komt.
I´m back.
  woensdag 22 januari 2014 @ 19:22:02 #243
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135813348
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:45 schreef WRH het volgende:
Voor de hele mikmak.
pi_135821845
komt 'ie echt goed weg dan, zo'n hele rij misdragingen, bol staan van agressie en zwaar geweld. bizar.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_135855799
pi_135856348
Check dit, lachwekkend wat de advocaat voorstelt een ze doet huilie huilie

Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman 7 min.
Ficq pleit er ook voor om geen reclasseringstoezicht op te leggen. Valt niet te combineren met trainen en boksen in buitenland. #BadrHari

Uit oogpunt van vergelding is celstraf niet meer nodig, zegt Ficq. "De vergelding heeft hij al gehad." #BadrHari

Ficq wijst op desastreus effect van strafzaak op #BadrHari. "De glans is eraf, hij is dof, moe, uit het veld geslagen."

Ficq pleit ervoor #BadrHari "zinvol bezig te laten zijn. Laat hem 10 lezingen geven op sportscholen waar jonge knaapjes trainen."

Ficq zegt dat naam #BadrHari "buitenproportionele zaak tot gevolg heeft gehad. 2 officieren, alsof er halfgaar monster terechtstaat."

In plaats van celstraf, pleit Ficq desnoods voor een stevige boete, een horecaverbod voor de komende 5 jaar. #BadrHari

Aandacht media moet leiden tot lagere straf, vindt Ficq. "Anders kan hij inpakken en is alles waarvoor hij heeft gevochten weg." #BadrHari
  Redactie Frontpage donderdag 23 januari 2014 @ 17:18:12 #247
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135857310
Ik moet wel zeggen dat het bewijs wel mager is. Ik zeg niet dat hij het NIET heeft gedaan, ik denk dat hij alles wel heeft gedaan maar fysiek bewijs ie er amper
pi_135857838
quote:
Stond die Everink ook stijf van de coke en alcohol? Vind z'n reactie wat apathisch terwijl je toch een aardig geknakt pootje kan zien op dat filmpje. Mooie setting ook van dit feestje, het lijkt wel alsof ze al in het ziekenhuis zijn.
pi_135859739
Nou we krijgen tranen in onze ogen:
quote:
Ficq wijst op desastreus effect van strafzaak op #BadrHari. "De glans is eraf, hij is dof, moe, uit het veld geslagen."
Toch?
I´m back.
  Redactie Frontpage donderdag 23 januari 2014 @ 18:26:26 #251
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135859753
Maar in hoger beroep mag Hari zeker vrij rondlopen?
pi_135859898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Stond die Everink ook stijf van de coke en alcohol? Vind z'n reactie wat apathisch terwijl je toch een aardig geknakt pootje kan zien op dat filmpje. Mooie setting ook van dit feestje, het lijkt wel alsof ze al in het ziekenhuis zijn.
Hij zal wel stomdronken zijn geweest, en anders raak je wel in acute shock, als je ziet hoe z'n onderbeen omvouwt als ie de skybox uit komt strompelen.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 00:18:11 #253
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_135878267
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef SunChaser het volgende:
Maar in hoger beroep mag Hari zeker vrij rondlopen?
ja
pi_135879746
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het bewijs wel mager is. Ik zeg niet dat hij het NIET heeft gedaan, ik denk dat hij alles wel heeft gedaan maar fysiek bewijs ie er amper
Jups erg mager. Bewijs is weggegooid, ik zie die 4 jaar niet komen. Er is niet zo veel "meer" ,
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Redactie Frontpage vrijdag 24 januari 2014 @ 01:09:45 #255
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135879859
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Hij zal wel stomdronken zijn geweest, en anders raak je wel in acute shock, als je ziet hoe z'n onderbeen omvouwt als ie de skybox uit komt strompelen.
dat is geen geheim, everink had 20 bacos op
pi_135881774
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Zelf zonder drank of drugs maakt je lichaam in z'n situatie vaak zoveel adrenaline aan dat je de pijn echt niet voelt.
pi_135881805
Die Everink dacht wel even met z'n arrogante kop Badrtje uit te kunnen dagen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_135882363
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:53 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Zelf zonder drank of drugs maakt je lichaam in z'n situatie vaak zoveel adrenaline aan dat je de pijn echt niet voelt.
En waar kan een shock door worden veroorzaakt?

quote:
They say the news or event causes the body to produce large amounts of stress hormones including adrenaline, which narrows the main arteries which supply blood to the heart.
:)

Bovendien was ie zwaaaar KO gemept en dan voel je je ook niet helemaal 100% als je net weer wakker bent...

Maar 20 baco en nog wat boliviaans marcheerpoeder erbij (anders sta je sowieso niet meer overeind na 20 baco :P) zou me ook verder niks verbazen.
pi_135884070
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:49 schreef Ener-G het volgende:

[..]

En waar kan een shock door worden veroorzaakt?

Also known as Epinephrine.

When secreted into the bloodstream, it rapidly prepares the body for action in emergency situations. The hormone boosts the supply of oxygen and glucose to the brain and muscles, while suppressing other non-emergency bodily processes (digestion in particular).

It increases heart rate and stroke volume, dilates the pupils, and constricts arterioles in the skin and gastrointestinal tract while dilating arterioles in skeletal muscles. It elevates the blood sugar level by increasing catabolism of glycogen to glucose in the liver, and at the same time begins the breakdown of lipids in fat cells. Like some other stress hormones, epinephrine has a suppressive effect on the immune system.

Although epinephrine does not have any psychoactive effects, stress or arousal also releases norepinephrine in the brain. Norepinephrine has similar actions in the body, but is also psychoactive.

Due to its suppressive effect on the immune system, epinephrine is the drug of choice for treating anaphylaxis. It is also useful in treating sepsis. Allergy patients undergoing immunotherapy may receive an epinephrine rinse before the allergen extract is administered, thus reducing the immune response to the administered allergen. It is also used as a bronchodilator for asthma if specific beta2-adrenergic receptor agonists are unavailable or ineffective.

Because of various expression of α1 or β2-receptors, depending on the patient, administration of epinephrine may raise or lower blood pressure, depending whether or not the net increase or decrease in peripheral resistance can balance the positive inotropic and chronotropic effects of epinephrine on the heart, effects which respectively increase the contractility and rate of the heart.

http://en.wikipedia.org/wiki/Epinephrine

En ja, in het geval dat een agressieve debiel je voet er bijna af heeft geschopt dan maar je een enorme lading van deze hormonen aan. Overlevingsdrang, leuk geintje van het lichaam om je in crisis-situaties te helpen.

Badr fanboys die maar op baco's en beschuldigingen van marcheerpoeder blijven hameren. :')
  Redactie Frontpage vrijdag 24 januari 2014 @ 11:16:43 #260
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135885924
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:57 schreef Mutant01 het volgende:
Die Everink dacht wel even met z'n arrogante kop Badrtje uit te kunnen dagen.
Hij heeft m niet eens gesproken, die andere kickbokser wilde Everink een lesje leren omdat hij zat te flirten met Saskia Martens wat Martens helemaal niet erg vond
pi_135887278
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:12 schreef Den_Haag het volgende:

Badr fanboys die maar op baco's en beschuldigingen van marcheerpoeder blijven hameren. :')
Ho ho, dat van het marcheerpoeder was ik :P Ik wil niemand ergens van beschuldigen.. maar het is toch wel algemeen bekend dat er in die skyboxen wel wat meer naar binnen gaat dan een bitterballetje, zeker op het toilet. En als je bij de gemiddelde grootverbruiker die net een zebrapad naar binnen heeft gewerkt zn been in 2-en schopt loopt ie ook gewoon door alsof er niks aan de hand is. De manier waarop Everink naar buiten strompelt doet daar niet echt aan denken, al vind ik het uberhaupt nog bewonderenswaardig dat ie staand naar buiten komt :o

Behalve door de adrenaline kan een shock ook door bloedverlies komen, hij heeft mazzel gehad dat ie bij die breuk geen (meervoudige) slagaderlijke bloeding heeft opgelopen, dan was ie binnen een paar minuten doodgebloed.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 19:03:44 #262
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_135903161
van een tapgesprek:

"#BadrHari heeft 't gedaan,en als hij 't niet heeft gedaan,dan heeft ie 't toch gedaan."

Ficq citeert uit tapgesprek Jeroen Vd Berg, van Club Air, met Everink, die bijna verlekkerd voorstelt Badr Hari uit te lokken.

Vd Berg stelt voor om mensen te betalen die dat willen doen. "10 euro voor een tik, 18 euro voor een steekpartijtje."

"We gaan 'm kapot pesten. Dan is hij straks alles kwijt. Zijn carrière, zijn vriendin. Kan hij wasknijpers gaan maken."
pi_135903434
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Adrenaline denk ik. De pijn en de schrik komt later.
Tijd terug stond op dumpert een video van een bungeejumper die verkeerd neer was gekomen en een voet er nog maar aan een paar spiertjes / velletjes aan had hangen.
Zat rustig in de camera te vertellen dat hij er tegenop zag om aan zijn ouders te vertellen dat hij een voet kwijt was geraakt.

edit:
Gevonden: http://fox13now.com/2013/(...)ils-to-fully-deploy/
  vrijdag 24 januari 2014 @ 19:10:27 #264
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_135903460
Enkeltje Marokko ^O^
  Redactie Frontpage vrijdag 24 januari 2014 @ 19:44:58 #265
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_135904839
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 11:55 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Ho ho, dat van het marcheerpoeder was ik :P Ik wil niemand ergens van beschuldigen.. maar het is toch wel algemeen bekend dat er in die skyboxen wel wat meer naar binnen gaat dan een bitterballetje, zeker op het toilet. En als je bij de gemiddelde grootverbruiker die net een zebrapad naar binnen heeft gewerkt zn been in 2-en schopt loopt ie ook gewoon door alsof er niks aan de hand is. De manier waarop Everink naar buiten strompelt doet daar niet echt aan denken, al vind ik het uberhaupt nog bewonderenswaardig dat ie staand naar buiten komt :o

Behalve door de adrenaline kan een shock ook door bloedverlies komen, hij heeft mazzel gehad dat ie bij die breuk geen (meervoudige) slagaderlijke bloeding heeft opgelopen, dan was ie binnen een paar minuten doodgebloed.
So what als Koen dronken was en gesnoven had?
  Moderator vrijdag 24 januari 2014 @ 19:47:52 #266
249559 crew  Lavenderr
pi_135904963
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Nou idd. Dat is geen vrijbrief voor een ander om hem ongelukkig te trappen.
pi_135913927
quote:

[..]

Natuurlijk boeit dat niet. Al was ie broodnuchter of had ie een A4tje aan LSD op. Ik reageerde alleen op de vraag over de manier waarop Everink de skybox uit kwam, en dat ik blijkbaar beticht word van 'fanboy' zijn. Integendeel, als ie het daadwerkelijk gedaan heeft mag ie van mij de bak in voor poging tot doodslag of zelfs moord, een vechter als Hari moet beter weten wat hij aan kan richten.
pi_135951566
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Nou we krijgen tranen in onze ogen:

[..]

Toch?
De arme jongen.
pi_135953295
quote:

[..]

Van snuiven geen verstand maar als je bezopen bent kun je doordat je denkt dat je de hele wereld aankan nog wel eens domme dingen gaan roepen. :D
  zondag 26 januari 2014 @ 10:46:17 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135953352
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:44 schreef MCH het volgende:

Van snuiven geen verstand maar als je bezopen bent kun je doordat je denkt dat je de hele wereld aankan nog wel eens domme dingen gaan roepen. :D
En dan is het je eigen schuld als een professioneel vechter je invalide trapt?
pi_135953388
quote:
5s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan is het je eigen schuld als een professioneel vechter je invalide trapt?
Ik ga geen geweld prediken maar je weet toch wel een beetje hoe het werkt in het uitgaansleven.
  zondag 26 januari 2014 @ 10:49:10 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135953431
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:47 schreef MCH het volgende:

Ik ga geen geweld prediken maar je weet toch wel een beetje hoe het werkt in het uitgaansleven.
We hebben het hier over een professioneel vechter, geen straatschoffie. Een prof die helemaal zou moeten weten hoe het werkt.
pi_135953461
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

We hebben het hier over een professioneel vechter, geen straatschoffie. Een prof die helemaal zou moeten weten hoe het werkt.
Iedereen kan een ongelukkige klap of trap uitdelen.
  zondag 26 januari 2014 @ 10:51:08 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135953483
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:50 schreef MCH het volgende:

Iedereen kan een ongelukkige klap of trap uitdelen.
Je snapt het punt niet.
pi_135953522
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je snapt het punt niet.
Jawel, dat een (professioneel) vechtsporter beter zou moeten weten. blabla :z

Ik probeer mij de situatie in te beelden.
  zondag 26 januari 2014 @ 10:56:04 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135953614
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:52 schreef MCH het volgende:

Jawel, dat een (professioneel) vechtsporter beter zou moeten weten. blabla :z

Ik probeer mij de situatie in te beelden.
Niks blabla, het zijn gewoon de feiten.
In dit scenario waarbij Koen Badr uit zou hebben gedaagd, had Badr zijn professionele code in acht moeten nemen. Geen enkele verzachtende omstandigheid die een professioneel vechtsporter los mag laten gaan een niet-vechtsporter.
Het zou me, gezien de agressief, trouwens ook niets verbazen als Badr zelf een lijntje te veel had gesnoven.
  zondag 26 januari 2014 @ 10:56:25 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135953626
Foutje.
pi_135953644
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

In dit scenario waarbij Koen Badr uit zou hebben gedaagd, had Badr zijn professionele code in acht moeten nemen. Geen enkele verzachtende omstandigheid die een professioneel vechtsporter los mag laten gaan een niet-vechtsporter.
Het zou me, gezien de agressief, trouwens ook niets verbazen als Badr zelf een lijntje te veel had gesnoven.
Dus als ik hetzelfde had aangericht en geen vechtsporter zou zijn geweest dan golden verzachtende omstandigheden? Doen ze bij die brulapen sport geen out of competition dopingcontrole?
  zondag 26 januari 2014 @ 11:01:23 #279
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135953739
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:57 schreef MCH het volgende:

Dus als ik hetzelfde had aangericht en geen vechtsporter zou zijn geweest dan golden verzachtende omstandigheden? Doen ze bij die brulapen sport geen out of competition dopingcontrole?
Nee, maar dan was er geen sprake van een professional die beter had moeten weten, maar enkel van een domme lul die niet beter weet dan geweld te gebruiken.

Over dopingcontroles weet ik niets, behalve dat ze redelijk eenvoudig te ontlopen zijn. Zie Tyson, zie Armstrong.
pi_135953769
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:01 schreef Copycat het volgende:

[..]
Over dopingcontroles weet ik niets, behalve dat ze redelijk eenvoudig te ontlopen zijn. Zie Tyson, zie Armstrong.
  zondag 26 januari 2014 @ 11:02:50 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135953777
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:02 schreef MCH het volgende:

Goed verhaal!
pi_135953992
quote:

[..]

Dus als ik hetzelfde had aangericht en geen vechtsporter zou zijn geweest dan golden verzachtende omstandigheden?
Nee, maar als zo'n vechtsporter weet je hoe hard je kunt slaan en dat dat heel hard is, in zijn geval. Als je nooit iemand slaat kun je dat niet weten en kan het dus wel een ongelukkige klap zijn die zomaar heel hard aankwam.
pi_135955341
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Goed verhaal!
Nee, jouw bewering dat dopingcontroles redelijk eenvoudig te omzeilen zijn is een goed verhaal.
  zondag 26 januari 2014 @ 11:57:51 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135955377
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:56 schreef MCH het volgende:

Nee, jouw bewering dat dopingcontroles redelijk eenvoudig te omzeilen zijn is een goed verhaal.
Met geld en de juiste connecties is dat inderdaad redelijk eenvoudig te regelen.
pi_135959681
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Met geld en de juiste connecties is dat inderdaad redelijk eenvoudig te regelen.
Redelijk eenvoudig zou ik het niet willen noemen en in het geval van Badr Hari icm zijn vermeende cokegebruik ook zeer suggestief.
  zondag 26 januari 2014 @ 14:15:51 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135960484
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:56 schreef MCH het volgende:

Redelijk eenvoudig zou ik het niet willen noemen en in het geval van Badr Hari icm zijn vermeende cokegebruik ook zeer suggestief.
In tegenstelling tot de door dronken dan wel doorgesnoven gebral er zelf deels om vragen door Koen-suggestie!
pi_135960610
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de door dronken dan wel doorgesnoven gebral er zelf deels om vragen door Koen-suggestie!
Ik geloof dat ook nog steeds niet bewezen is dat Badr die klap heeft uitgedeeld. :W
  zondag 26 januari 2014 @ 14:19:11 #288
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135960637
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:18 schreef MCH het volgende:

Ik geloof dat ook nog steeds niet bewezen is dat Badr die klap heeft uitgedeeld. :W
Oh, is nu weer die boeg aan zet.
pi_135962357
quote:

[..]

Dus als ik hetzelfde had aangericht en geen vechtsporter zou zijn geweest dan golden verzachtende omstandigheden?
Nee, in het geval van Hari is dat een verzwarende omstandigheid.
pi_135963223
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 11:56 schreef MCH het volgende:

[..]

Het lijkt er anders toch wel op. Hoe veel sporters geven achteraf niet toe dat ze gedrogeerd hebben gesport terwijl uit die tientallen testen tijdens zijn of haar carriere niks aan het licht bracht...?

Misschien is eenvoudig niet de goede benaming maar de dopingautoriteiten lopen vaak achter de feiten aan
  zondag 26 januari 2014 @ 15:18:04 #291
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135963273
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die uitbarsting van agressie heeft geloof ik 17 seconden geduurd en het staat allerminst vast dat Badr hiervoor alleen verantwoordelijk is, als hij echt was losgeslagen door de coke, was hij waarschijnlijk ook niet snel vertrokken maar was hij ook nog even tekeer gegaan tegen de beveiligers.
De beelden die er van hem zijn op Sensation van voor het incident, daarop komt hij open op mij over en totaal niet arrogant of agressief.
  zondag 26 januari 2014 @ 15:19:12 #292
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_135963330
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het lijkt er anders toch wel op. Hoe veel sporters geven achteraf niet toe dat ze gedrogeerd hebben gesport terwijl uit die tientallen testen tijdens zijn of haar carriere niks aan het licht bracht...?

Misschien is eenvoudig niet de goede benaming maar de dopingautoriteiten lopen vaak achter de feiten aan
Misschien heeft hij wel een motortje in zijn vuist ;)
pi_135963680
Hari lijkt me geen cokegebruiker. Hij heeft gewoon soms nog last van dat agressieve pleintjesgedrag.

Dat doortrappen op Bonjasky terwijl hij op de grond ligt is daar een mooi voorbeeld van.
pi_135963987
Mooi topic om te volgen ik ben groot fan van badr
pi_135964214
Ik vind het trouwens heel raar dat er steeds over zijn 'losse handjes' wordt gesproken er zijn toch ook zat voetballers die rood krijgen omdat ze iemand zwaar tackelen en die weten ook wel wat voor schade je aanricht
  zondag 26 januari 2014 @ 15:41:46 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135964386
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef klawie het volgende:
Ik vind het trouwens heel raar dat er steeds over zijn 'losse handjes' wordt gesproken er zijn toch ook zat voetballers die rood krijgen omdat ze iemand zwaar tackelen en die weten ook wel wat voor schade je aanricht
Je hebt het nu over op het voetbalveld?
  Moderator / Miss SHO zondag 26 januari 2014 @ 15:46:08 #297
22592 crew  Ole
pi_135964580
quote:
5s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee joh, gebeurt dagelijks dat voetballers buiten het voetbalveld iemand tackelen. oO<
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_135964698
quote:
5s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja maar ook vechtpartijen na het voetballen zijn dagelijkse kost toeschouwers die mee vechten scheidsrechters die klappen krijgen

Heb het allemaal meegemaakt

Omdat het badr is krijg je sensatie nieuws en dat wilt nederland voor hij met estelle ging wist 99% in nederland niet een wie badr hari was
pi_135964736
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef klawie het volgende:

[..]

Ja maar ook vechtpartijen na het voetballen zijn dagelijkse kost toeschouwers die mee vechten scheidsrechters die klappen krijgen

Jezus zeg, sterkte.
  zondag 26 januari 2014 @ 15:50:22 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135964750
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef klawie het volgende:

Ja, dagelijkse kost bij de profs.
  zondag 26 januari 2014 @ 15:50:58 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_135964772
quote:
6s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Ole het volgende:

Nee joh, gebeurt dagelijks dat voetballers buiten het voetbalveld iemand tackelen. oO<
Zo zijn ze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')