abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123191537
Wie is Badr Hari?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari

Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog NWS / Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
En het laatste nieuws:

quote:
Zaak tegen Badr Hari steeds sterker

Voorarrest met 90 dagen verlengd

De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.

De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.

Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.

Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.

Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.

Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
quote:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.

"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.

120817_1_img-170812-165.onlineBild_450_285.jpg
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
pi_123193119

http://en.wikipedia.org/w(...)rand_Prix_2012_Final

16 maart dus allemaal naar Schiphol om deze kampioen toe te juichen want op papier gaat hij dit winnen.
pi_123193142
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 03:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

16 maart dus allemaal naar Schiphol om deze kampioen toe te juichen want op papier gaat hij dit winnen.
Hij komt niet terug :N :W
pi_123193675
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 03:51 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Hij komt niet terug :N :W
Hij ontloopt zijn straf, en wij zijn een crimineel kwijt (al helemaal als hij hard genoeg wordt aangepakt door zijn tegenstander). Typische win-winsituatie.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:06:20 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123193718
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 03:44 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

De 2012 GP moet nog gevochten worden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_123193765
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, de finale van 2012 wordt uiteraard in 2013 uitgevochten.

Kennelijk hebben de organisatoren zelf net iets te veel klappen gekregen in het verleden. :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:17:21 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123193840
Niet alleen de finale :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2013 @ 08:30:16 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_123193975
Hij kwam uit voor Marokko omdat er anders teveel Nederlanders meededen? :?
Ik zie er niet één tussen staan. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_123194630
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:30 schreef Cynix ® het volgende:
Waarschijnlijk ging het met de Nederlanders net zoals elk jaar bij het Songfestival: tot de voorronden en niet verder.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:44:21 #10
28033 Pek
je moet wat
pi_123195435
Het zou wel humor zijn als hij, in zijn verzwakte toestand, in de eerste ronde he-le-maal de tering geschopt wordt en de eerste maanden door een rietje mag eten :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:54:47 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_123195713
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:44 schreef Pek het volgende:
Het zou wel humor zijn als hij, in zijn verzwakte toestand, in de eerste ronde he-le-maal de tering geschopt wordt en de eerste maanden door een rietje mag eten :P
Badr en Koen, samen revalideren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_123211012
quote:
Nee, niet in deze "voorronde" nee :')
Maar er zijn finales geweest waarbij als dit trucje niet was gebruikt, er (los van de verplichte Jap) alleen Nederlanders waren geweest.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_123211074
Maar hey, het is natuurlijk veel leuker om te zeggen dat het andere redenen heeft dat Hoost, Bonjaski en anderen weleens niet voor Nederland uitkwamen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 17:15:45 #14
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123211710
quote:
Sinds de introductie van de K-1 World Grand Prix in 1993 domineren de Nederlandse deelnemers het toernooi. Van de achttien keer dat het evenement georganiseerd is, is er maar liefst vijftien keer een Nederlandse wereldkampioen uit de bus gekomen.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_123215331
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat Glory een hoop vechters heeft gecontracteerd was de K-1 op sterven na dood. Daarom ook geen Schilt, Aerts, Bonjasky, Saki bij deze K-1 Final 8 omdat Glory hun eigen Final 16 heeft gehouden op 31 december. ;)

Kan nog wel interessant worden als Hari tegen Gerges moet, de vorige keer ging Hari door op Gerges terwijl die op de grond lag.

vrijdag 22 februari 2013 @ 20:13:41 #16
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123218559
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:15 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Sinds de introductie van de K-1 World Grand Prix in 1993 domineren de Nederlandse deelnemers het toernooi. Van de achttien keer dat het evenement georganiseerd is, is er maar liefst vijftien keer een Nederlandse wereldkampioen uit de bus gekomen.
De reden is gewoon dat hij uitgefloten is toen hij gediskwalificeerd werd omdat hij doortrapte. Hij kreeg er de pest in en wilde niet meer voor Nederland uitkomen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_123227585
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De reden is gewoon dat hij uitgefloten is toen hij gediskwalificeerd werd omdat hij doortrapte. Hij kreeg er de pest in en wilde niet meer voor Nederland uitkomen.
Zoiets had ik ook begrepen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 23:35:47 #18
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_123228393
Gepimp-smacked?? Wattes? :')
It's okay to be white
  maandag 25 februari 2013 @ 03:18:50 #19
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123313357
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:55 schreef Nober het volgende:

[..]

Omdat Glory een hoop vechters heeft gecontracteerd was de K-1 op sterven na dood. Daarom ook geen Schilt, Aerts, Bonjasky, Saki bij deze K-1 Final 8 omdat Glory hun eigen Final 16 heeft gehouden op 31 december. ;)

Kan nog wel interessant worden als Hari tegen Gerges moet, de vorige keer ging Hari door op Gerges terwijl die op de grond lag.

Ik dacht dat het een beetje andersom was dat omdat K-1 in financieel zwaar weer zat en zelfs problemen waren met de uitbetaling van de gages, er veel vechters hun heil elders zochten?

Wel jammer dat het zo een beetje uit elkaar valt en je 2 veredelde mickey mouse competities overhoud -O-

Maar als Badr dit doorkomt dan heeft hij in ieder geval meer kans om eindelijk eens een GP op zijn naam te zetten :P
  maandag 25 februari 2013 @ 03:20:19 #20
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123313367
quote:

[..]

Ohja, ohja, ohja :@
Onee, want toen kwam hij allang voor Marokko uit B-)
  maandag 25 februari 2013 @ 03:23:39 #21
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123313400
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 23:14 schreef kissaa het volgende:

[..]

Zoiets had ik ook begrepen.
Kan de beste overkomen ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123316951
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:20 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ssst, verpest hun feestje nou niet.. :{w
  maandag 25 februari 2013 @ 14:01:48 #23
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123323235
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 03:20 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Echt niet.....

Er heeft al eerder een bericht over gestaan, toen heb ik je niet gehoord. O-)
  maandag 25 februari 2013 @ 14:21:29 #24
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123324000
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Echt niet.....

Er heeft al eerder een bericht over gestaan, toen heb ik je niet gehoord. O-)
Dan hoor je het nu :)
En ik laat het je nog zien ook... 2 Amsterdammers, de een komt uit voor Egypte en de ander voor Marokko... rara ;)

maandag 25 februari 2013 @ 14:32:33 #25
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123324434
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:21 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dan hoor je het nu :)
En ik laat het je nog zien ook... 2 Amsterdammers, de een komt uit voor Egypte en de ander voor Marokko... rara ;)

Wat wil je dan laten zien lieve schat?!
  maandag 25 februari 2013 @ 15:37:22 #26
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123326917
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat wil je dan laten zien lieve schat?!
Dat zijn diskwalificatie niks te maken heeft met het niet meer voor Nederland uitkomen... omdat hij toen al voor Marokko uitkwam.

Maar jij laat je feestje niet snel verpesten he ;)
  maandag 25 februari 2013 @ 16:36:35 #27
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123329432
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat zijn diskwalificatie niks te maken heeft met het niet meer voor Nederland uitkomen... omdat hij toen al voor Marokko uitkwam.

Het gaat over het feit dat hij uitgefloten werd. En een feestje heb ik niet.
  maandag 25 februari 2013 @ 17:31:51 #28
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123331664
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het gaat over het feit dat hij uitgefloten werd. En een feestje heb ik niet.
quote:

[..]

:?
pi_123331949
al was hij groen en een Alien, hij heeft zich gewoon aan de wet te houden in elk land.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:04:04 #30
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123339334
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

quote:

[..]

Verder ben ik er even klaar mee.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:49:38 #31
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123342535
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:38 schreef THEFXR het volgende:
al was hij groen en een Alien, hij heeft zich gewoon aan de wet te houden in elk land.
De volgende keer als ik weer een groene alien te snel door het rode licht zie vliegen zal ik hem er wel even op aanspreken ^O^
  maandag 25 februari 2013 @ 20:50:22 #32
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123342573
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

[..]

Verder ben ik er even klaar mee.
Ik ook wel ;)
Proces begint pas na de zomer? :')
pi_123450207
Badr-roman in de maak

Hoe een schuchtere jongeman uit de volkswijk een van de meest gevreesde kickboksers allertijden wordt. Dat is de omschrijving van uitgeverij de Arbeiderspers over 'Badr-roman' Bad Boy, van de hand van Abdelkader Benali.

Het boek verschijnt in augustus/september en wordt “een actuele roman over de ondergang van een kickbokser” genoemd. Bad boy, de bijnaam van de kickbokser, gaat volgens de folder van de Arbeiderspers 'over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt.'
http://apawb.onlinetouch.nl/2/32/Benali#/32
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_123451447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Badr-roman in de maak

Hoe een schuchtere jongeman uit de volkswijk een van de meest gevreesde kickboksers allertijden wordt. Dat is de omschrijving van uitgeverij de Arbeiderspers over 'Badr-roman' Bad Boy, van de hand van Abdelkader Benali.

Het boek verschijnt in augustus/september en wordt “een actuele roman over de ondergang van een kickbokser” genoemd. Bad boy, de bijnaam van de kickbokser, gaat volgens de folder van de Arbeiderspers 'over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt.'
http://apawb.onlinetouch.nl/2/32/Benali#/32
Moet er niet aan denken om over die debiel een boek te schrijven, maar commercieel zal het wel een goede zet zijn van Benali.. overigens een kut-schrijver, maar smaken verschillen.
  donderdag 28 februari 2013 @ 20:16:44 #35
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_123472204
Benali is toch wel een maatschappelijk geëngageerde schrijver? Kan nog interessant zijn.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_123472468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef VeX- het volgende:
Benali is toch wel een maatschappelijk geëngageerde schrijver? Kan nog interessant zijn.
Yep, zelfs meer dan de Winter. En in tegenstelling tot de Winter schrijft Benali wel goede boeken.
Ik ga hem zeker lezen als 'ie uitkomt. Maar dat is alleen maar omdat ik er toch niet voor hoef te betalen. Ik heb niet echt behoefte dat Badr extra gage krijgt dankzij mij.
pi_123473762
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken om over die debiel een boek te schrijven, maar commercieel zal het wel een goede zet zijn van Benali.. overigens een kut-schrijver, maar smaken verschillen.
Gewoon in de ramsj kopen een jaar na het uitbrengen en dan net na het ombrengen van Badr na een mislukte drugsdeal ofzo op Marktplaats gooien, winst :P
  vrijdag 1 maart 2013 @ 02:29:20 #38
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123488585
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef VeX- het volgende:
Wij van PC eend adviseren PC eend ;)

quote:
Uitgeverij De Arbeiderspers schrijft in haar catalogus: “Deze nieuwe roman, die inspeelt op de in de media breed uitgemeten Badr Hari-affaire, haalt het beste in Benali naar boven: zijn levendige verbeelding, humor, speelse schrijfstijl – en dat alles in een werk dat andermaal de multiculturele samenleving en de dubbele culturele identiteit van de migrant aan de orde stelt.”

Bad boy gaat volgens de aanbiedingsfolder over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt.
pi_123921903
Badr Hari: Het was verschrikkelijk in de cel

Badr Hari zegt klaar te zijn voor zijn rentree in de boksring aankomende vrijdag in Zagreb. De kickbokser heeft het naar eigen zeggen zwaar gehad in de gevangenis. "Het was verschrikkelijk."

De kickbokser hoopt dat er snel een einde komt aan zijn proces. "Ik heb een fout gemaakt, maar ik wil vooruit", zei hij tijdens een persconferentie.

De vriendin van Badr Hari, Estelle Cruijff, is een belangrijke steun voor de kickbokser. "Estelle heeft mij altijd gesteund. Ben zo blij met haar. Ze keurt niet goed wat ik heb gedaan, maar staat altijd achter mij."

Het is voor het eerst sinds zijn proces dat Badr Hari aan een wedstrijd meedoet. Hari kijkt uit naar de 'bijzondere avond en gaat naar Zagreb om te winnen'. De echte topvorm is er nog niet, maar 'ik ben goed genoeg in vorm voor dit toernooi'. RTL7 zendt de wedstrijd vrijdagavond uit vanaf 22:00 uur.

Beperkingen gelden niet voor buitenland
De deelname van Hari aan het World Grand Prix in Zagreb is opmerkelijk, omdat de bokser in Nederland zijn proces alleen thuis mag afwachten als hij zich tussen 20:00 uur en 8:00 uur niet in het openbaar laat zien. Maar die beperking zou niet in het buitenland gelden.

Badr Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in juli vorig jaar. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem van poging tot doodslag.
http://www.rtl.nl/compone(...)jk-in-gevangenis.xml
  † In Memoriam † maandag 11 maart 2013 @ 18:47:06 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_123922261
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De echte topvorm is er nog niet, maar 'ik ben goed genoeg in vorm voor dit toernooi'. RTL7 zendt de wedstrijd vrijdagavond uit vanaf 22:00 uur.
Iets zegt me dat de uitslag ook al bekend is. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_123923953
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Badr zo op Boelervard :Y
Hij heeft erg weinig voorbereidingstijd waardoor de kans op blessures en gezichtsverlies groot is, volgens Boulevard. Als reden geven zij op dat Badr voor dit gevecht kiest, omdat hij geld nodig zou hebben wegens inkomensverlies. Hij zou 150000Euro intekengeld ontvangen hebben.

Dat kan nog leuk worden dan vrijdag :D
  maandag 11 maart 2013 @ 19:30:13 #43
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123924342
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij heeft erg weinig voorbereidingstijd waardoor de kans op blessures en gezichtsverlies groot is, volgens Boulevard. Als reden geven zij op dat Badr voor dit gevecht kiest, omdat hij geld nodig zou hebben wegens inkomensverlies. Hij zou 150000Euro intekengeld ontvangen hebben.

badr wint
pi_123940846
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

badr wint
Ik voorspel dat hij verliest en dat mevrouw Cruiff daar flink op heeft ingezet via Engelse brookers.
pi_123940907
quote:

[..]

badr wint
En anders trapt ie zijn tegenstander gewoon tegen de vloer aan.
pi_123970978
quote:
9s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

En anders trapt ie zijn tegenstander gewoon tegen de vloer aan.
Als Badr wint, dan moet hij tegen die tegenstander die hij vol tegen zijn hoofd trapte toen hij op de grond lag. Dan krijgen we dus helemaal vuurwerk te zien.
pi_123982093
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die hebben ook overal verstand van
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124035369
quote:

[..]

badr wint
Sinds Overeem vs Silva moet je sowieso niet verwachten dat iemand die lange tijd niet meer in de ring actief was zal winnen. Gerges wint deze GP, althans, daar ga ik vanuit.
pi_124035394
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef Nober het volgende:

[..]

Sinds Overeem vs Silva moet je sowieso niet verwachten dat iemand die lange tijd niet meer in de ring actief was zal winnen. Gerges wint deze GP, althans, daar ga ik vanuit.
het wordt in Zagreb gehouden.
pi_124035543
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het wordt in Zagreb gehouden.
Dan wint Filipovic.
pi_124038523
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef Nober het volgende:

[..]

Dan wint Filipovic.
LOL
pi_124039114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:10 schreef Nober het volgende:

[..]

Dan wint Filipovic.
Of Crocop :P
pi_124055205
Badr is gewogen en weegt 110 kilo, nou die heeft goed gegeten en gesnoept van de speciale pilletjes dan :Y
  † In Memoriam † donderdag 14 maart 2013 @ 21:56:59 #54
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124066863
http://www.wetenschap24.n(...)met-Badr-Hari--.html

quote:
Hari’s advocate, Benedict Ficq, bracht onlangs naar buiten dat Hari sinds zijn arrestatie, eind juli, 23 kilo is afgevallen. Hari wil natuurlijk graag laten merken hoe slecht de voorarrest uitpakt voor hem persoonlijk en voor zijn vechtsportcarrière. In zijn toptijd woog hij 102 kilo, wat zou betekenen dat daar nu nog maar 79 kilo van over is. De informatie komt van Hari zelf, zegt Ficq desgevraagd, en ‘vijf maanden gevangenisvoer en te weinig gelegenheid om te trainen’ zouden de redenen zijn.
In december 2012 afgevallen tot z'n 80 kilo en nu, krap 3 maanden later, weer op 110 kilo.
Knap. Een prestatie van formaat, die zeker respect afdwingt. :Y
pi_124067386
quote:
99s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

In december 2012 afgevallen tot z'n 80 kilo en nu, krap 3 maanden later, weer op 110 kilo.
Hoeveel horeca bezoekjes zijn dat?
pi_124068233
Gok een paar spuitem en dan geen epo
pi_124092063

pi_124092764
quote:

[..]

Het lijkt mij waarschijnlijker dat hij 115 was, afgevallen is tot een dikke 90, en er nu een dikke 15 bij aan heeft getraind. Dat is dik 1 kilo per week, als hij al niet in het huis van bewaring wat meer te eten heeft gekregen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2013 @ 16:48:48 #60
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124097464
Ja, als je alles naar elkaar toe afrondt, valt het nog wel mee. ;)
pi_124097614
Is maar goed dat er verder geen medische commissie vragen stelt.
pi_124100569
VANAVOND om 22 uur op RTL!5! dus live :Y

[ Bericht 1% gewijzigd door WammesWaggel op 15-03-2013 18:27:24 (Wazzmetjou?) ]
pi_124100695
RTL7.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:13:35 #64
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_124100700
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:09 schreef WammesWaggel het volgende:
VANAVOND om 22 uur op RTL8 dus live :Y
RTL7 hoor.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_124100713
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

RTL7 hoor.
Nee, RTL5.
pi_124101124
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:14 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nee, RTL5.
Jou geloof ik Schat.
5 it is.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 18:35:18 #67
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124101418
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Jou geloof ik Schat.
5 it is.
Ga jij maar 'Without a trace' kijken hoor. :*
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2013 @ 18:49:35 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124101906
Of 'Wrongfully accused', want dat is straks op RTL5. :')
pi_124101973
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Ga jij maar 'Without a trace' kijken hoor. :*
Een modje beschuldigen van liegen is een gotspe :(
pi_124111716
Ik zet 20Euro op disqualificatie voor Harry
pi_124115813

pi_124116176
Hij heeft zn voet gebroken :?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_124116296
Die vlek op zijn rug is wel ranzig hoor.
pi_124119699
Hahaha, de ironie, z'n poot gebroken. _O-
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Moderator zaterdag 16 maart 2013 @ 01:29:19 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124119954
samenvatting pls?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 01:29:49 #76
43556 miss_dynastie
pi_124119965
Karma is een bitch he? _O-
pi_124120452
Is hij nou eigenlijk op vrije voeten?
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 08:25:44 #78
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124122184
Nee, vrij in afwachting van een proces. Als dat er tenminste ooit komt.
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 08:27:01 #79
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124122195
Bovendien geldt zover ik weet nog steeds een avondverbod voor de horeca en een verbod om contact op te nemen met getuigen. Dat zijn dus geen vrije voeten.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 08:52:45 #80
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_124122484
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 02:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Is hij nou eigenlijk op vrije voeten?
Een vrije voet :@
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_124125037
Als hij maar niet de benen neemt dan...
  Moderator zaterdag 16 maart 2013 @ 12:46:13 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124126519
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 08:27 schreef Cynix ® het volgende:
Bovendien geldt zover ik weet nog steeds een avondverbod voor de horeca en een verbod om contact op te nemen met getuigen. Dat zijn dus geen vrije voeten.
hij kan niet meer stappen :')

_O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124126695
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vlek op zijn rug is wel ranzig hoor.
Ja, wat is dat?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_124126746
quote:

[..]

Hoe doe je dat in godsnaam zonder vadsig te worden? (het niet vadsig worden is trouwens niet geheel gelukt)
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 12:59:30 #85
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_124126888
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:54 schreef Samson het volgende:

[..]

Hoe doe je dat in godsnaam zonder vadsig te worden? (het niet vadsig worden is trouwens niet geheel gelukt)
Spuitjes en pillen.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_124127000
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Spuitjes en pillen.
Ik was er al bang voor...
  zaterdag 16 maart 2013 @ 13:05:28 #87
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_124127046
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:52 schreef Samson het volgende:

[..]

Ja, wat is dat?
google ff :P
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_124127095
quote:
Het is echt net Michael Jackson. :')
  † In Memoriam † zaterdag 16 maart 2013 @ 13:11:46 #89
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_124127207
Want die is ook d00d? :?
pi_124127355
Ze ziet er net zo (slecht) uit. Vooral die onderste foto.
pi_124153693

SHJAMOOOWNNN!!!
  zondag 17 maart 2013 @ 15:37:08 #92
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_124168609
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 13:07 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Het is echt net Michael Jackson. :')

pi_124169589
Hopelijk kan hij nooit meer vechten op niveau.
  zondag 17 maart 2013 @ 17:55:54 #95
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124171734
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Hopelijk kan hij nooit meer vechten op niveau.
Is dezelfde voet kapot als dat van Koen?
  zondag 17 maart 2013 @ 18:00:30 #96
92926 Joipoidoipoipoi
pi_124171947
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Is dezelfde voet kapot als dat van Koen?
'Dat voet'... :')
  zondag 17 maart 2013 @ 18:03:35 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124172052
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Hetzelfde voet.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:03:53 #98
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124172064
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Sorrie "die" ik had nl eerst 'been' geschreven, maar dat veranderd in voet.
Mijn nederige excusses. :)
  zondag 17 maart 2013 @ 18:04:41 #99
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124172091
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Sorrie "die" ik had nl eerst 'been' geschreven, maar dat veranderd in voet.
Mijn nederige excusses. :)
Dezelfde been?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 17 maart 2013 @ 18:09:19 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124172326
Excusses!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 17 maart 2013 @ 18:12:15 #101
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_124172454
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dezelfde been?
Nee bijdehand, ik hinkte op beide gedachten...... en heb niet nagelezen.
Ik dacht " is hetzelfde been kapot als dat van Koen......"
en dacht, nee het gaat in ieder geval bij Badr om een voet, en heb toen alleen "hetzelfde been" veranderd in "dezelfde voet".
Waarom van die taalnazi-praktijken. Ben geen neerlandicus, maar het verschil tussen 'de' en 'het' weet ik echt wel. Ben geen Marokkaan of Antilliaan hoor, al is daar verder weinig mis mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')