Een vrije voetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Is hij nou eigenlijk op vrije voeten?
hij kan niet meer stappenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:27 schreef Cynix ® het volgende:
Bovendien geldt zover ik weet nog steeds een avondverbod voor de horeca en een verbod om contact op te nemen met getuigen. Dat zijn dus geen vrije voeten.
Ja, wat is dat?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Die vlek op zijn rug is wel ranzig hoor.
Hoe doe je dat in godsnaam zonder vadsig te worden? (het niet vadsig worden is trouwens niet geheel gelukt)quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef Cynix ® het volgende:
http://www.wetenschap24.n(...)met-Badr-Hari--.html
[..]
In december 2012 afgevallen tot z'n 80 kilo en nu, krap 3 maanden later, weer op 110 kilo.
Knap. Een prestatie van formaat, die zeker respect afdwingt.
Spuitjes en pillen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Hoe doe je dat in godsnaam zonder vadsig te worden? (het niet vadsig worden is trouwens niet geheel gelukt)
Het is echt net Michael Jackson.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:37 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:07 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het is echt net Michael Jackson.
Is dezelfde voet kapot als dat van Koen?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Hopelijk kan hij nooit meer vechten op niveau.
'Dat voet'...quote:Op zondag 17 maart 2013 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
Is dezelfde voet kapot als dat van Koen?
Sorrie "die" ik had nl eerst 'been' geschreven, maar dat veranderd in voet.quote:
Dezelfde been?quote:Op zondag 17 maart 2013 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sorrie "die" ik had nl eerst 'been' geschreven, maar dat veranderd in voet.
Mijn nederige excusses.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |