Dat zijn diskwalificatie niks te maken heeft met het niet meer voor Nederland uitkomen... omdat hij toen al voor Marokko uitkwam.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat wil je dan laten zien lieve schat?!
Het gaat over het feit dat hij uitgefloten werd. En een feestje heb ik niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat zijn diskwalificatie niks te maken heeft met het niet meer voor Nederland uitkomen... omdat hij toen al voor Marokko uitkwam.
Maar jij laat je feestje niet snel verpesten he
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat over het feit dat hij uitgefloten werd. En een feestje heb ik niet.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De reden is gewoon dat hij uitgefloten is toen hij gediskwalificeerd werd omdat hij doortrapte. Hij kreeg er de pest in en wilde niet meer voor Nederland uitkomen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat zijn diskwalificatie niks te maken heeft met het niet meer voor Nederland uitkomen... omdat hij toen al voor Marokko uitkwam.
Maar jij laat je feestje niet snel verpesten he
Verder ben ik er even klaar mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De reden is gewoon dat hij uitgefloten is toen hij gediskwalificeerd werd omdat hij doortrapte. Hij kreeg er de pest in en wilde niet meer voor Nederland uitkomen.
De volgende keer als ik weer een groene alien te snel door het rode licht zie vliegen zal ik hem er wel even op aansprekenquote:Op maandag 25 februari 2013 17:38 schreef THEFXR het volgende:
al was hij groen en een Alien, hij heeft zich gewoon aan de wet te houden in elk land.
Ik ook welquote:Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[..]
Verder ben ik er even klaar mee.
Moet er niet aan denken om over die debiel een boek te schrijven, maar commercieel zal het wel een goede zet zijn van Benali.. overigens een kut-schrijver, maar smaken verschillen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Badr-roman in de maak
Hoe een schuchtere jongeman uit de volkswijk een van de meest gevreesde kickboksers allertijden wordt. Dat is de omschrijving van uitgeverij de Arbeiderspers over 'Badr-roman' Bad Boy, van de hand van Abdelkader Benali.
Het boek verschijnt in augustus/september en wordt “een actuele roman over de ondergang van een kickbokser” genoemd. Bad boy, de bijnaam van de kickbokser, gaat volgens de folder van de Arbeiderspers 'over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt.'
http://apawb.onlinetouch.nl/2/32/Benali#/32
Yep, zelfs meer dan de Winter. En in tegenstelling tot de Winter schrijft Benali wel goede boeken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef VeX- het volgende:
Benali is toch wel een maatschappelijk geëngageerde schrijver? Kan nog interessant zijn.
Gewoon in de ramsj kopen een jaar na het uitbrengen en dan net na het ombrengen van Badr na een mislukte drugsdeal ofzo op Marktplaats gooien, winstquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken om over die debiel een boek te schrijven, maar commercieel zal het wel een goede zet zijn van Benali.. overigens een kut-schrijver, maar smaken verschillen.
Wij van PC eend adviseren PC eendquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef VeX- het volgende:
Benali is toch wel een maatschappelijk geëngageerde schrijver? Kan nog interessant zijn.
quote:Uitgeverij De Arbeiderspers schrijft in haar catalogus: “Deze nieuwe roman, die inspeelt op de in de media breed uitgemeten Badr Hari-affaire, haalt het beste in Benali naar boven: zijn levendige verbeelding, humor, speelse schrijfstijl – en dat alles in een werk dat andermaal de multiculturele samenleving en de dubbele culturele identiteit van de migrant aan de orde stelt.”
Bad boy gaat volgens de aanbiedingsfolder over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt.
Iets zegt me dat de uitslag ook al bekend is.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De echte topvorm is er nog niet, maar 'ik ben goed genoeg in vorm voor dit toernooi'. RTL7 zendt de wedstrijd vrijdagavond uit vanaf 22:00 uur.
Hij heeft erg weinig voorbereidingstijd waardoor de kans op blessures en gezichtsverlies groot is, volgens Boulevard. Als reden geven zij op dat Badr voor dit gevecht kiest, omdat hij geld nodig zou hebben wegens inkomensverlies. Hij zou 150000Euro intekengeld ontvangen hebben.quote:
badr wintquote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij heeft erg weinig voorbereidingstijd waardoor de kans op blessures en gezichtsverlies groot is, volgens Boulevard. Als reden geven zij op dat Badr voor dit gevecht kiest, omdat hij geld nodig zou hebben wegens inkomensverlies. Hij zou 150000Euro intekengeld ontvangen hebben.
Dat kan nog leuk worden dan vrijdag
Ik voorspel dat hij verliest en dat mevrouw Cruiff daar flink op heeft ingezet via Engelse brookers.quote:
Als Badr wint, dan moet hij tegen die tegenstander die hij vol tegen zijn hoofd trapte toen hij op de grond lag. Dan krijgen we dus helemaal vuurwerk te zien.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
En anders trapt ie zijn tegenstander gewoon tegen de vloer aan.
Die hebben ook overal verstand vanquote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij heeft erg weinig voorbereidingstijd waardoor de kans op blessures en gezichtsverlies groot is, volgens Boulevard. Als reden geven zij op dat Badr voor dit gevecht kiest, omdat hij geld nodig zou hebben wegens inkomensverlies. Hij zou 150000Euro intekengeld ontvangen hebben.
Dat kan nog leuk worden dan vrijdag
Sinds Overeem vs Silva moet je sowieso niet verwachten dat iemand die lange tijd niet meer in de ring actief was zal winnen. Gerges wint deze GP, althans, daar ga ik vanuit.quote:
het wordt in Zagreb gehouden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Sinds Overeem vs Silva moet je sowieso niet verwachten dat iemand die lange tijd niet meer in de ring actief was zal winnen. Gerges wint deze GP, althans, daar ga ik vanuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |