abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 februari 2013 @ 15:37:22 #26
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123326917
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 14:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat wil je dan laten zien lieve schat?!
Dat zijn diskwalificatie niks te maken heeft met het niet meer voor Nederland uitkomen... omdat hij toen al voor Marokko uitkwam.

Maar jij laat je feestje niet snel verpesten he ;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  maandag 25 februari 2013 @ 16:36:35 #27
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123329432
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat zijn diskwalificatie niks te maken heeft met het niet meer voor Nederland uitkomen... omdat hij toen al voor Marokko uitkwam.

Het gaat over het feit dat hij uitgefloten werd. En een feestje heb ik niet.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 25 februari 2013 @ 17:31:51 #28
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123331664
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het gaat over het feit dat hij uitgefloten werd. En een feestje heb ik niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De reden is gewoon dat hij uitgefloten is toen hij gediskwalificeerd werd omdat hij doortrapte. Hij kreeg er de pest in en wilde niet meer voor Nederland uitkomen.
:?
pi_123331949
al was hij groen en een Alien, hij heeft zich gewoon aan de wet te houden in elk land.
  maandag 25 februari 2013 @ 20:04:04 #30
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_123339334
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 15:37 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De reden is gewoon dat hij uitgefloten is toen hij gediskwalificeerd werd omdat hij doortrapte. Hij kreeg er de pest in en wilde niet meer voor Nederland uitkomen.
Verder ben ik er even klaar mee.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 25 februari 2013 @ 20:49:38 #31
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123342535
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 17:38 schreef THEFXR het volgende:
al was hij groen en een Alien, hij heeft zich gewoon aan de wet te houden in elk land.
De volgende keer als ik weer een groene alien te snel door het rode licht zie vliegen zal ik hem er wel even op aanspreken ^O^
  maandag 25 februari 2013 @ 20:50:22 #32
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123342573
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 20:04 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

[..]

Verder ben ik er even klaar mee.
Ik ook wel ;)
Proces begint pas na de zomer? :')
pi_123450207
Badr-roman in de maak

Hoe een schuchtere jongeman uit de volkswijk een van de meest gevreesde kickboksers allertijden wordt. Dat is de omschrijving van uitgeverij de Arbeiderspers over 'Badr-roman' Bad Boy, van de hand van Abdelkader Benali.

Het boek verschijnt in augustus/september en wordt “een actuele roman over de ondergang van een kickbokser” genoemd. Bad boy, de bijnaam van de kickbokser, gaat volgens de folder van de Arbeiderspers 'over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt.'
http://apawb.onlinetouch.nl/2/32/Benali#/32
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_123451447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Badr-roman in de maak

Hoe een schuchtere jongeman uit de volkswijk een van de meest gevreesde kickboksers allertijden wordt. Dat is de omschrijving van uitgeverij de Arbeiderspers over 'Badr-roman' Bad Boy, van de hand van Abdelkader Benali.

Het boek verschijnt in augustus/september en wordt “een actuele roman over de ondergang van een kickbokser” genoemd. Bad boy, de bijnaam van de kickbokser, gaat volgens de folder van de Arbeiderspers 'over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt.'
http://apawb.onlinetouch.nl/2/32/Benali#/32
Moet er niet aan denken om over die debiel een boek te schrijven, maar commercieel zal het wel een goede zet zijn van Benali.. overigens een kut-schrijver, maar smaken verschillen.
  donderdag 28 februari 2013 @ 20:16:44 #35
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_123472204
Benali is toch wel een maatschappelijk geëngageerde schrijver? Kan nog interessant zijn.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_123472468
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef VeX- het volgende:
Benali is toch wel een maatschappelijk geëngageerde schrijver? Kan nog interessant zijn.
Yep, zelfs meer dan de Winter. En in tegenstelling tot de Winter schrijft Benali wel goede boeken.
Ik ga hem zeker lezen als 'ie uitkomt. Maar dat is alleen maar omdat ik er toch niet voor hoef te betalen. Ik heb niet echt behoefte dat Badr extra gage krijgt dankzij mij.
pi_123473762
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:48 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken om over die debiel een boek te schrijven, maar commercieel zal het wel een goede zet zijn van Benali.. overigens een kut-schrijver, maar smaken verschillen.
Gewoon in de ramsj kopen een jaar na het uitbrengen en dan net na het ombrengen van Badr na een mislukte drugsdeal ofzo op Marktplaats gooien, winst :P
  vrijdag 1 maart 2013 @ 02:29:20 #38
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_123488585
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef VeX- het volgende:
Wij van PC eend adviseren PC eend ;)

quote:
Uitgeverij De Arbeiderspers schrijft in haar catalogus: “Deze nieuwe roman, die inspeelt op de in de media breed uitgemeten Badr Hari-affaire, haalt het beste in Benali naar boven: zijn levendige verbeelding, humor, speelse schrijfstijl – en dat alles in een werk dat andermaal de multiculturele samenleving en de dubbele culturele identiteit van de migrant aan de orde stelt.”

Bad boy gaat volgens de aanbiedingsfolder over de transformatie van een schuchtere jongeman uit een volkswijk tot een van de meest gevreesde en geroemde boksers allertijden, die uiteindelijk ten val komt.
pi_123921903
Badr Hari: Het was verschrikkelijk in de cel

Badr Hari zegt klaar te zijn voor zijn rentree in de boksring aankomende vrijdag in Zagreb. De kickbokser heeft het naar eigen zeggen zwaar gehad in de gevangenis. "Het was verschrikkelijk."

De kickbokser hoopt dat er snel een einde komt aan zijn proces. "Ik heb een fout gemaakt, maar ik wil vooruit", zei hij tijdens een persconferentie.

De vriendin van Badr Hari, Estelle Cruijff, is een belangrijke steun voor de kickbokser. "Estelle heeft mij altijd gesteund. Ben zo blij met haar. Ze keurt niet goed wat ik heb gedaan, maar staat altijd achter mij."

Het is voor het eerst sinds zijn proces dat Badr Hari aan een wedstrijd meedoet. Hari kijkt uit naar de 'bijzondere avond en gaat naar Zagreb om te winnen'. De echte topvorm is er nog niet, maar 'ik ben goed genoeg in vorm voor dit toernooi'. RTL7 zendt de wedstrijd vrijdagavond uit vanaf 22:00 uur.

Beperkingen gelden niet voor buitenland
De deelname van Hari aan het World Grand Prix in Zagreb is opmerkelijk, omdat de bokser in Nederland zijn proces alleen thuis mag afwachten als hij zich tussen 20:00 uur en 8:00 uur niet in het openbaar laat zien. Maar die beperking zou niet in het buitenland gelden.

Badr Hari wordt verdacht van ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens het dancefeest Sensation in juli vorig jaar. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem van poging tot doodslag.
http://www.rtl.nl/compone(...)jk-in-gevangenis.xml
  † In Memoriam † maandag 11 maart 2013 @ 18:47:06 #40
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_123922261
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De echte topvorm is er nog niet, maar 'ik ben goed genoeg in vorm voor dit toernooi'. RTL7 zendt de wedstrijd vrijdagavond uit vanaf 22:00 uur.
Iets zegt me dat de uitslag ook al bekend is. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_123923953
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Badr zo op Boelervard :Y
Hij heeft erg weinig voorbereidingstijd waardoor de kans op blessures en gezichtsverlies groot is, volgens Boulevard. Als reden geven zij op dat Badr voor dit gevecht kiest, omdat hij geld nodig zou hebben wegens inkomensverlies. Hij zou 150000Euro intekengeld ontvangen hebben.

Dat kan nog leuk worden dan vrijdag :D
  maandag 11 maart 2013 @ 19:30:13 #43
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123924342
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hij heeft erg weinig voorbereidingstijd waardoor de kans op blessures en gezichtsverlies groot is, volgens Boulevard. Als reden geven zij op dat Badr voor dit gevecht kiest, omdat hij geld nodig zou hebben wegens inkomensverlies. Hij zou 150000Euro intekengeld ontvangen hebben.

badr wint
pi_123940846
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

badr wint
Ik voorspel dat hij verliest en dat mevrouw Cruiff daar flink op heeft ingezet via Engelse brookers.
pi_123940907
quote:

[..]

badr wint
En anders trapt ie zijn tegenstander gewoon tegen de vloer aan.
pi_123970978
quote:
9s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

En anders trapt ie zijn tegenstander gewoon tegen de vloer aan.
Als Badr wint, dan moet hij tegen die tegenstander die hij vol tegen zijn hoofd trapte toen hij op de grond lag. Dan krijgen we dus helemaal vuurwerk te zien.
pi_123982093
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Die hebben ook overal verstand van
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124035369
quote:

[..]

badr wint
Sinds Overeem vs Silva moet je sowieso niet verwachten dat iemand die lange tijd niet meer in de ring actief was zal winnen. Gerges wint deze GP, althans, daar ga ik vanuit.
pi_124035394
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef Nober het volgende:

[..]

Sinds Overeem vs Silva moet je sowieso niet verwachten dat iemand die lange tijd niet meer in de ring actief was zal winnen. Gerges wint deze GP, althans, daar ga ik vanuit.
het wordt in Zagreb gehouden.
pi_124035543
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:04 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het wordt in Zagreb gehouden.
Dan wint Filipovic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')