Los van het feit dat iemand er dan niet op moet gaan rammen is zoiets natuurlijk een kutopmerking. Beetje zielig figuur ben je dan wel als je het van zulke opmerkingen moet hebben.quote:
Oh, dit zijn de standaardopmerkingen van Everink? Die hij dagelijks maakt?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Los van het feit dat iemand er dan niet op moet gaan rammen is zoiets natuurlijk een kutopmerking. Beetje zielig figuur ben je dan wel als je het van zulke opmerkingen moet hebben.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, dit zijn de standaardopmerkingen van Everink? Die hij dagelijks maakt?
Fijn dat we dat weten nu.
Dat niet alleen, de bron dat hij dat gezegd zou hebben is Estelle, dus ja, dan moet het wel waar zijn, die spreekt immers altijd de waarheid.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, dit zijn de standaardopmerkingen van Everink? Die hij dagelijks maakt?
Fijn dat we dat weten nu.
totaal fout dat hij in elkaar werd geslagen maar hij zal toch echt niet gezegd hebben dat haar haar zo leuk zat of zo.....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, de bron dat hij dat gezegd zou hebben is Estelle, dus ja, dan moet het wel waar zijn, die spreekt immers altijd de waarheid.
Sterker nog; terwijl Koen in puin werd getrapt stond Estelle op het balkon, terwijl Badr heur blonde lokken streelde... Volgens Estelle.
En dus moet dat over het geld van Ruud waar zijn?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Samson het volgende:
[..]
totaal fout dat hij in elkaar werd geslagen maar hij zal toch echt niet gezegd hebben dat haar haar zo leuk zat of zo.....
Wat een nonsens. Het kan van alles geweest zijn, en het is zeker niet ondenkbaar dat de opmerking verkeerd werd verstaan, verkeerd werd begrepen etc.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Samson het volgende:
[..]
totaal fout dat hij in elkaar werd geslagen maar hij zal toch echt niet gezegd hebben dat haar haar zo leuk zat of zo.....
Ik ben hier niet degene die het gedrag van de dader zit te vergoelijken omdat het slachtoffer volgens de dader een bepaalde opmerking gemaakt zou hebben terwijl het slachtoffer dat ontkent.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:15 schreef Samson het volgende:
Ik ga met Leandra geen discussies meer aan, als ik zwart zegt zegt zij bij voorbaat al wit.....
Van die gastjes die zelfs Marokko niet meer wilt...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee hoor, hij is het slechte voorbeeld, wel met de meeste aanhang
dat boeit badr wat, hij gaat iig niet zomaar zonder reden op iemand rammen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:12 schreef Leandra het volgende:
Dat Steenbakkers een oogje op Saskia zou hebben en Koen daar met Saskia gezoend zou hebben kan geen reden zijn?
Ja-knikkers waar hij zich mee omringde, toch?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee hoor, hij is het slechte voorbeeld, wel met de meeste aanhang
Ik zit helemaal geen gedrag van de dader te vergoelijken. Waar zie jij dat?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene die het gedrag van de dader zit te vergoelijken omdat het slachtoffer volgens de dader een bepaalde opmerking gemaakt zou hebben terwijl het slachtoffer dat ontkent.
Maar ik ben het niet met je oneens omdat het jouw mening is, maar gewoon omdat ik een andere mening heb, en mijn standpunt is niet afhankelijk van het jouwe, de gedachte alleen al dat ik het niet met je eens zou zijn omdat het jouw standpunt is, is absurd.
http://www.parool.nl/paro(...)roep-aan-media.dhtml?quote:Advocate Badr Hari doet oproep aan media
16-10-13 13:33 uur - Bron: ANP
’Publiceren uit strafdossier schaadt zijn privacy zeer’
Badr Hari met zijn advocate Benedicte Ficq © anp
De advocate van kickbokser Badr Hari, Bénédicte Ficq, heeft woensdag een oproep gedaan aan de media om niet (meer) uit het strafdossier te publiceren. Steeds meer media blijken over de stukken te beschikken.
Enkele weken geleden wijdde tv-programma Brandpunt Reporter een uitzending aan de strafzaak rond Hari, waarbij bleek dat de tv-makers het complete dossier in hun bezit hadden. Het Openbaar Ministerie (OM) heeft na die uitzending de rijksrecherche opdracht gegeven te onderzoeken of de stukken zijn gelekt door politie of OM.
Privacy
Ficq vraagt journalisten niet meer te publiceren op basis van het dossier zolang de zaak onder de rechter is. 'Er zitten ook stukken bij die niet aan de zaak zijn gerelateerd. Die bevatten uitsluitend informatie over de persoonlijke levenssfeer van mijn cliënt, zijn vriendin Estelle, haar kinderen en zijn familie. Het publiceren van deze informatie kan geen enkel maatschappelijk doel dienen en schaadt zijn privacy zeer.'
De advocate vindt eigenlijk dat het OM de oproep had moeten doen. Dat justitie passief blijft, stoort haar. Een woordvoerder van het OM zegt dat zo'n oproep 'vermoedelijk aan dovemansoren is gericht' en dus geen zin heeft. 'Iedereen heeft zijn eigen verantwoordelijkheid. Natuurlijk willen wij niet dat er uit gepubliceerd wordt.'
Balen
Het OM heeft de rijksrecherche gemeld dat niet alleen Brandpunt Reporter dossierstukken heeft, maar ook andere media. 'Het lijkt wijdverspreid te zijn', aldus de woordvoerder. 'Wij balen er stevig van dat het hele dossier op straat ligt.'
Het proces tegen Hari is vorige week verdaagd en zal worden hervat als het onderzoek van de rijksrecherche is afgerond. De rechtbank heeft de feiten uit het dossier inmiddels met Hari doorgenomen. Justitie verdenkt de vechtsporter van een reeks geweldsdelicten, waaronder een poging tot doodslag tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA, in juli vorig jaar.
Je bent aardig bezig met blaming the victim.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:57 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zit helemaal geen gedrag van de dader te vergoelijken. Waar zie jij dat?
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:49 schreef Samson het volgende:
[..]
Los van het feit dat iemand er dan niet op moet gaan rammen is zoiets natuurlijk een kutopmerking. Beetje zielig figuur ben je dan wel als je het van zulke opmerkingen moet hebben.
Het slachtoffer ontkent trouwens dat hij zoiets tegen Estelle gezegd zou hebben, maar je gelooft liever de dader die het als excuus aanvoert?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 23:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat geloof ik eerder, ik vertrouw hem gewoon niet. Noem het gut feelingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent aardig bezig met blaming the victim.
[..]
[..]
Het slachtoffer ontkent trouwens dat hij zoiets tegen Estelle gezegd zou hebben, maar je gelooft liever de dader die het als excuus aanvoert?
bronquote:Badr Hari strooit met geld
In afwachting van de hervatting van zijn strafproces voor onder meer de mishandeling van Koen Everink in de ArenA, besloot Badr Hari zijn zinnen te verzetten bij de autodealer. De omstreden kickbokser kocht daar een gloednieuwe Lamborghini, die hij cadeau deed aan zijn moeder.
Dat schrijft de vechtmachine op Twitter. ,,Ik had mijn moeder een auto beloofd als ik wat ouder en rijker zou zijn. Dus bij dezen, mam. Veel plezier ermee!"
De rechtszaak tegen Hari wordt waarschijnlijk op 22 en 23 januari hervat. Het Openbaar Ministerie heeft alvast bij de rechtbank in Amsterdam de data gereserveerd om het proces na 3 maanden vertraging voor te kunnen zetten. Enkele weken geleden wijdde het KRO-programma Brandpunt Reporter een uitzending aan de strafzaak rond Hari, waarbij bleek dat de tv-makers het complete dossier in hun bezit hadden. Ook Panorama citeerde kort daarna uit het strafdossier. Het Openbaar Ministerie (OM) gaf de rijksrecherche opdracht te onderzoeken of de stukken zijn gelekt door politie of OM.
Terwijl Hari dus met geld strooit, maakte Koen Everink afgelopen week in De Telegraaf bekend dat hij opnieuw moet worden geopereerd aan zijn enkel, waaraan hij ernstig gewond raakte tijdens Sensation in de ArenA. ,,Het is om moedeloos van te worden. Ik hoop dat dankzij de nieuwe operatie de voortdurende, helse pijnen in mijn enkelgewricht en onderbeen wat afnemen", zo zei hij.
Badr Hari ontkent nog altijd dat hij Everink zwaar lichamelijk letsel toebracht. Volgens Badr gaf hij slechts een corrigerende tik met de buitenkant van zijn hand.
wie is die juffrouw met die witte doek achter het stuur?? Is dat zijn Moeder ??quote:
Zijn tweede vriendin (de au pair) volgens dat artikelquote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wie is die juffrouw met die witte doek achter het stuur?? Is dat zijn Moeder ??
nou die zal niet zo fel zijn in bed als Estelle als ik het zo ziequote:Op zondag 3 november 2013 22:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zijn tweede vriendin (de au pair) volgens dat artikel
Tuurlijk is het zijn moeder. Overduidelijk.quote:Op zondag 3 november 2013 22:45 schreef michaelmoore het volgende:
nou die zal niet zo fel zijn in bed als Estelle als ik het zo zie
nou die was er snel bij danquote:Op zondag 3 november 2013 22:51 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zijn moeder. Overduidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |