Zal je zien dat-ie dáárvoor de bak indraait.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:15 schreef arjan1112 het volgende:
Vandaag begint het proces. Hij wordt aangeklaagd voor 8 geweldsmisdrijven en 1 verkeersdelict
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:12 schreef Ener-G het volgende:
Het staat in ieder geval op video dat ie een portier vol op zijn muil slaat, naar later blijkt met een boksbeugel, klap was zo hard waardoor een deel van zn oogkas in zijn hoofd terecht kwam en zijn oog weg dreigde te zakken
quote:De solopresentatie, zoals ze het zelf noemt, van de jongste rechter gaat door met zware mishandeling van de portier van club Blinq. Hari heeft er 27 dagen voor vastgezeten. 'Ik was erbij, maar deed niks,' vertelde hij. De portier weigerde Hari en z’n vrienden de toegang, vanwege sportkleding. Hari zei: ‘Je weet zeker niet wie ik ben.’ Vervolgens kreeg de portier een klap met een boksbeugel van een ‘kleine pokdalige man’. Zijn oogkas en neus waren gebroken, en operaties waren noodzakelijk. De portier wil niks met politie te maken hebben, maar heeft wel gezegd dat Hari toestemming gaf om de klap uit te delen. Getuigen wijzen niet direct naar Badr, maar hij was wel betrokken bij de mishandeling. Hari heeft een schadevergoeding betaald.
Ik mag toch hopen van niet.. iemand die zo agressief en gewelddadig is moet gewoon een tijdje brommen..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:34 schreef Ener-G het volgende:
Ah. Het zal toch niet dat ie overal mee weg gaat komen..
voorarrest tochquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet.. iemand die zo agressief en gewelddadig is moet gewoon een tijdje brommen..
Ficq probeert in ieder geval de boel zolang mogelijk te rekken..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:53 schreef Mylene het volgende:
Was het niet zo dat de rechtbank Badr vrij heeft gelaten omdat de mogelijke straf niet hoger zou uitvallen dat het aantal dagen dat hij in voorarrest heeft gezeten?
Want? Omdat ie kaal en lelijk is ofzo?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 13:24 schreef Samson het volgende:
Ik weet dat het nergens op gebaseerd is, maar als ik die Everink zie krijg ik altijd een unheimisch gevoel. Die is volgens mij toch ook niet echt zuiver op de graat.
Lekkere familie zeg.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:27 schreef stoeltafel het volgende:
Omdat? Aardig succesvol met eerlijk geld verdienen, tenminste zo lijkt het. Ben benieuwd naar de strafeis. Broer van badr opgepakt voor meineed.
Ik zeg toch dat het nergens op gebaseerd is, ik vind het gewoon een creep, dat zal het wel zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:12 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Want? Omdat ie kaal en lelijk is ofzo?
ik vind dat hij echt zo'n corpsballen kop heeft, je zou er zo op gaan rammen,johquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 20:26 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het nergens op gebaseerd is, ik vind het gewoon een creep, dat zal het wel zijn.
Dat dus....quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeg die idioot dat? Triest figuur dan.
daarom ging Badr rammenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Vroeg die idioot dat? Triest figuur dan.
Hij heeft zich nu eenmaal in te houden, ik ban van mening ben dat topsporters een voorbeeldfunctie hebben. Zeker in die sport!quote:
nee hoor, hij is het slechte voorbeeld, wel met de meeste aanhangquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 21:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij heeft zich nu eenmaal in te houden, ik ban van mening ben dat topsporters een voorbeeldfunctie hebben. Zeker in die sport!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |