abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 19:15:50 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_131488255
quote:
'Badr Hari kreeg hulp van beveiliging Arena na mishandeling'

Badr Hari zou hulp hebben gekregen van de beveiliging om de Arena ongezien te verlaten. Dit gebeurde nadat hij zakemman Koen Everink had mishandeld tijdens Sensation White.
Dit blijkt uit het politiedossier dat KRO Brandpunt Reporter in handen heeft. In het dossier wordt ook zeer gedetailleerd verteld hoe de ruzie tussen Hari en Everink begon. Toen de zakenman aan Estelle Cruijf vroeg of 'Ruuds geld op was', stond Hari 'te koken' van woede.

Op het moment dat Everink naar het toilet ging, vroeg de bokser aan de bardame of zij de skybox wilde verlaten. Zo zegt zij in haar verklaring. 'Wij kunnen het wel vijf minuten alleen.' Zodra Everink terug is van het toilet, begint Badr Hari hem te slaan. Daarna volgt een chaotische situatie, die zeker een kwartier duurt.

Beveiliger: 'Dit gaan we niet winnen'
De beveiliging wist ongeveer wat er gebeurde, maar greep niet in na het zien van Hari en een medeverdachte.'Dit gaan we niet winnen van die gasten, als het vechten wordt', aldus één van de beveiligers tegen Brandpunt.

Volgens de bokser heeft de security hem via de tribunekant de box uit gedirigeerd. 'Jongens van de beveiliging zeiden tegen me: Badr, ga gewoon via het balkon weg.'

Doordat er vijftien á twintig minuten na de mishandeling steeds mensen in en uit liepen, is het onderzoek eveneens belemmerd. Volgens experts zijn er vele sporen verloren gegaan. Omdat Badr Hari zelf snel verdwenen was, is onder andere zijn kleding niet onderzocht.

KRO Brandpunt Reporter zendt op 26 september op Nederland 2 een uitgebreide reportage onder de titel 'Skybox 223' over deze zaak uit. (AD)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 23 september 2013 @ 19:25:01 #127
241662 Jian
Well, well, well
pi_131488584
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 19:15 schreef Gert het volgende:

[..]

"Hulp van de beveiliging" :')

"Dit gaan we niet winnen van die gasten, als het vechten wordt', aldus één van de beveiligers tegen Brandpunt"

Ja, die gasten zijn ongewapend en willen ook gewoon 's avonds weer naar huis. Ze wisten toch wie het was, laat de politie hem maar lekker aanhouden, die zijn beter uitgerust daarvoor.

Sensatiepers :{w
pi_131488627
Succes Badr!
pi_131488802
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:26 schreef PSV1990- het volgende:
Succes Badr!
Waarmee?
pi_131488824
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarmee?
Met traningen etc om weer in topvorm te komen..
  maandag 23 september 2013 @ 19:32:37 #131
241662 Jian
Well, well, well
pi_131488876
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 19:30 schreef Specularium het volgende:

[..]

Waarmee?
Met zich misdragen in de ring ........ en daarbuiten :')
pi_131496721
En nog war roids spuiten die hij voor vrienden bewaard :')
pi_131575094
Badr Hari bedreigde BN'ers vanuit cel

Badr Hari heeft een aantal mensen bedreigd in de tijd dat hij in de cel heeft gezeten.

In telefoongesprekken met zijn vriendin Estelle Cruijff moeten onder anderen Leco van Zadelhoff, Albert Verlinde en John van den Heuvel het ontgelden.
In het laatste deel van de tweedelige Brandpunt Reporter-special over Badr Hari komen de bedreigingen aan bod. De politie tapte de telefoontjes van de kickbokser af terwijl hij in de gevangenis zat.
Uit de politierapporten blijkt dat Hari de stylist van Cruijff heeft bedreigd. Van Zadelhoff zou tegen Cruijff hebben gezegd dat ze beter naar een plastisch chirurg kon gaan, in plaats van een stylist. Toen Cruijff dit aan Hari vertelde, ontplofte hij. ''Leco moet oppassen met die opmerkingen, anders eindigt hij op de intensive care'', zei Hari toen.

Kwaad daglicht
Ook John van den Heuvel en Albert Verlinde zijn bedreigd, omdat ze Hari in een kwaad daglicht zouden hebben gezet. ''Ik heb gewoon mijn werk gedaan, waardoor het beeld over hem ging kantelen en dan begrijp ik dat je boos wordt. Maar als je directe bedreigingen uit, dan sla je door'', zegt Van den Heuvel hierover in RTL Boulevard.
Van den Heuvel wist ook te onthullen dat Koen Everink in de rechtszaak tegen Hari zowel als slachtoffer als getuige zal optreden. De miljonair mag zijn verhaal doen en zal ook ondervraagd worden.
Everinks advocaat wist tot slot te vertellen dat Everink 'forse vooruitgang met de revalidatie boekt'. Toch moet hij binnenkort opnieuw met dit proces beginnen, omdat hij weer geopereerd moet worden.
http://www.nu.nl/achterkl(...)ners-vanuit-cel.html

Morgenavond KRO's Brandpunt kijken dus
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_131577552
quote:
Lekker zootje.
Volgende keer meer.
I´m back.
pi_131578074
het marokaanse ras is toch wel het ras met het kortste lontje. Verrijking voor de samenleving imo :')
pi_131578685
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:08 schreef LogiteX het volgende:
het marokaanse ras is toch wel het ras met het kortste lontje. Verrijking voor de samenleving imo :')
Nu ben ik de laatste om een lekkere rant tegen te gaan. Maar deze post raakt kant noch wal. Allereerst is Marokkaan een nationaliteit en geen ras. Verder suggereer je - daar je in dit topic post - dat Badr Hari maatgevend is voor alle Marokkanen. Dat, terwijl hij minstens even veel Nederlander als Marokkaan is. Kortom, utter bullshit.

De enigen voor wie hij een voorbeeld is, zijn de straatratjes hier uit de Pijp en de Diamantbuurt, wat buurten in Oost en West, plus voor wat internetheldjes zoals die hier op het forum ook rondhangen. Die zijn toch al verloren.
  donderdag 26 september 2013 @ 09:48:56 #138
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_131578809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:08 schreef LogiteX het volgende:
Ben je sarcastisch? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 26 september 2013 @ 13:43:03 #139
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131584618
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 09:43 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Nu ben ik de laatste om een lekkere rant tegen te gaan. Maar deze post raakt kant noch wal. Allereerst is Marokkaan een nationaliteit en geen ras. Verder suggereer je - daar je in dit topic post - dat Badr Hari maatgevend is voor alle Marokkanen. Dat, terwijl hij minstens even veel Nederlander als Marokkaan is. Kortom, utter bullshit.

De enigen voor wie hij een voorbeeld is, zijn de straatratjes hier uit de Pijp en de Diamantbuurt, wat buurten in Oost en West, plus voor wat internetheldjes zoals die hier op het forum ook rondhangen. Die zijn toch al verloren.
(Gerenommeerde) Schrijvers staan in de rij om een boek over hem te schrijven.
Volgens Benali geniet hij bekendheid onder een miljard! mensen en hij heeft miljoenen fans over de hele wereld :)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_131584649
Dat maakt hem nog geen held :)
  donderdag 26 september 2013 @ 13:44:42 #141
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131584667
Dat zeg je ook niet, jij noemt mij de held 8-)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_131584710
ik bedoelde voorbeeld, excuus :+
  donderdag 26 september 2013 @ 14:35:29 #143
241662 Jian
Well, well, well
pi_131586159
De politie heeft de ene gevoelige fout op de andere gestapeld in het onderzoek naar de mishandeling van zakenman Koen Everink door Badr Hari.

http://www.powned.tv/nieu(...)onderzoek_badr.html#

De straatrat zal er toch weer niet mee wegkomen?!
pi_131587477
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
De politie heeft de ene gevoelige fout op de andere gestapeld in het onderzoek naar de mishandeling van zakenman Koen Everink door Badr Hari.

http://www.powned.tv/nieu(...)onderzoek_badr.html#

De straatrat zal er toch weer niet mee wegkomen?!
Ik voel een vrijspraakje vanwege ernstige fouten in het onderzoek aankomen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_131588265
Karma is a bitch...ik denk niet dat hij rustig oud zal worden en een natuurlijke dood sterft, dat soort types eindigt altijd hetzelfde.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † donderdag 26 september 2013 @ 17:40:37 #146
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_131591705
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:40 schreef Hathor het volgende:
Karma is a bitch...ik denk niet dat hij rustig oud zal worden en een natuurlijke dood sterft, dat soort types eindigt altijd hetzelfde.
Á la Brilleman? Met betonnen schoenen? (8>
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_131593411
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

quote:

[..]

Dat is inderdaad iets waaraan ik moest denken terwijl ik die post plaatste.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_131598745
Brandpunt op 2 nu.
pi_131600130
Beveiliging en politie behoorlijk gefaald.
pi_131600201
quote:

[..]

Nee joh. in stukjes en toen pas in het beton :7
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')