quote:'Badr Hari kreeg hulp van beveiliging Arena na mishandeling'
Badr Hari zou hulp hebben gekregen van de beveiliging om de Arena ongezien te verlaten. Dit gebeurde nadat hij zakemman Koen Everink had mishandeld tijdens Sensation White.
Dit blijkt uit het politiedossier dat KRO Brandpunt Reporter in handen heeft. In het dossier wordt ook zeer gedetailleerd verteld hoe de ruzie tussen Hari en Everink begon. Toen de zakenman aan Estelle Cruijf vroeg of 'Ruuds geld op was', stond Hari 'te koken' van woede.
Op het moment dat Everink naar het toilet ging, vroeg de bokser aan de bardame of zij de skybox wilde verlaten. Zo zegt zij in haar verklaring. 'Wij kunnen het wel vijf minuten alleen.' Zodra Everink terug is van het toilet, begint Badr Hari hem te slaan. Daarna volgt een chaotische situatie, die zeker een kwartier duurt.
Beveiliger: 'Dit gaan we niet winnen'
De beveiliging wist ongeveer wat er gebeurde, maar greep niet in na het zien van Hari en een medeverdachte.'Dit gaan we niet winnen van die gasten, als het vechten wordt', aldus één van de beveiligers tegen Brandpunt.
Volgens de bokser heeft de security hem via de tribunekant de box uit gedirigeerd. 'Jongens van de beveiliging zeiden tegen me: Badr, ga gewoon via het balkon weg.'
Doordat er vijftien á twintig minuten na de mishandeling steeds mensen in en uit liepen, is het onderzoek eveneens belemmerd. Volgens experts zijn er vele sporen verloren gegaan. Omdat Badr Hari zelf snel verdwenen was, is onder andere zijn kleding niet onderzocht.
KRO Brandpunt Reporter zendt op 26 september op Nederland 2 een uitgebreide reportage onder de titel 'Skybox 223' over deze zaak uit. (AD)
"Hulp van de beveiliging"quote:
Lekker zootje.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:08 schreef THEFXR het volgende:
deel 1:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1366965
Nu ben ik de laatste om een lekkere rant tegen te gaan. Maar deze post raakt kant noch wal. Allereerst is Marokkaan een nationaliteit en geen ras. Verder suggereer je - daar je in dit topic post - dat Badr Hari maatgevend is voor alle Marokkanen. Dat, terwijl hij minstens even veel Nederlander als Marokkaan is. Kortom, utter bullshit.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:08 schreef LogiteX het volgende:
het marokaanse ras is toch wel het ras met het kortste lontje. Verrijking voor de samenleving imo
Ben je sarcastisch?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:08 schreef LogiteX het volgende:
het marokaanse ras is toch wel het ras met het kortste lontje. Verrijking voor de samenleving imo
(Gerenommeerde) Schrijvers staan in de rij om een boek over hem te schrijven.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:43 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Nu ben ik de laatste om een lekkere rant tegen te gaan. Maar deze post raakt kant noch wal. Allereerst is Marokkaan een nationaliteit en geen ras. Verder suggereer je - daar je in dit topic post - dat Badr Hari maatgevend is voor alle Marokkanen. Dat, terwijl hij minstens even veel Nederlander als Marokkaan is. Kortom, utter bullshit.
De enigen voor wie hij een voorbeeld is, zijn de straatratjes hier uit de Pijp en de Diamantbuurt, wat buurten in Oost en West, plus voor wat internetheldjes zoals die hier op het forum ook rondhangen. Die zijn toch al verloren.
Ik voel een vrijspraakje vanwege ernstige fouten in het onderzoek aankomen.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
De politie heeft de ene gevoelige fout op de andere gestapeld in het onderzoek naar de mishandeling van zakenman Koen Everink door Badr Hari.
http://www.powned.tv/nieu(...)onderzoek_badr.html#
De straatrat zal er toch weer niet mee wegkomen?!
Á la Brilleman? Met betonnen schoenen?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:40 schreef Hathor het volgende:
Karma is a bitch...ik denk niet dat hij rustig oud zal worden en een natuurlijke dood sterft, dat soort types eindigt altijd hetzelfde.
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Á la Brilleman? Met betonnen schoenen?
Dat is inderdaad iets waaraan ik moest denken terwijl ik die post plaatste.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee joh. in stukjes en toen pas in het betonquote:Op donderdag 26 september 2013 17:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |