quote:Zaak Hari na 'gedoe' weer verder
De rechtszaak tegen vechtsporter Badr Hari gaat vandaag verder waar hij half oktober gebleven was. Hari staat terecht voor een serie mishandelingen in het uitgaansleven. Half oktober werd de zaak stilgelegd vanwege een rijksrechercheonderzoek naar het lekken van het strafdossier naar de pers.
De zaak 'Badr Hari' kenmerkt zich tot nu toe door 'gedoe'. Niet in de laatste plaats door zijn relatie met BN'er Estelle Gullit. Waar zij zich bevinden, wat ze daar dan doen en de vragen of 'het nog aan is' en of Estelle bij de rechtszaak is, halen met regelmaat de landelijke media.
'broodjeszaak'
Maar ook de rechtszaak zelf leverde nagenoeg iedere zittingsdag 'gedoe' op. Eerst was er 'gedoe' over zijn voorlopige hechtenis. Badr Hari kwam vorig jaar op vrij voeten, maar mocht zich niet in de horeca vertonen.
Prompt werd hij enkele dagen later betrapt in een broodjeszaak in het centrum van Amsterdam. Het OM liet hem weer oppakken. Uiteindelijk mocht Hari het proces toch weer in vrijheid afwachten.
Meineed
Toen het inhoudelijke deel van de zaak in oktober begon, werd de broer van Hari aangehouden wegens meineed. En moest de zaak worden uitgesteld vanwege het onderzoek naar het lek naar de pers. Zou dat binnen politie of Openbaar Ministerie zitten, had dat consequenties kunnen hebben voor de ontvankelijkheid van het OM.
Maar nu, ruim anderhalf jaar nadat zakenman Koen Everink werd mishandeld in skybox 233 van de Amsterdam Arena lijkt het er op dat de strafzaak tegen verdachte Badr Hari eindelijk op normale wijze behandeld kan worden.
Lekken
Alle onderzoeken zijn afgerond, inclusief die van de rijksrecherche naar het lekken van een deel van het strafdossier naar een journalist van het KRO-programma Brandpunt-Reporter.
Half december bleek dat het prominentste slachtoffer, Koen Everink, het dossier aan hem had overhandigd. Volgens zijn advocaat In de veronderstelling dat de journalist nog een getuige zou overhalen om een verklaring af te leggen.
Weg vrij
En nu het lek niet binnen politie en justitie zat, lijkt de weg voor het OM om de rechtszaak voort te kunnen zetten dus vrij. Of Hari's advocaat Benedicte Ficq moet nog meer ijzers in het vuur hebben om 't het OM lastig te maken.
Want hoe staat het met de aangifte wegens lekken van onderzoeksgegevens naar De Telegraaf, vlak na de mishandeling van Everink op dansfeest Sensations White, bijvoorbeeld? Ficq wil voorafgaand aan de zitting niets kwijt. "Wat ik te zeggen heb, doe ik in de rechtszaal."
Maar het OM gaat er van uit dat het eindelijk zonder 'gedoe' uiteen kan zetten waarom het vindt dat Badr Hari schuldig is aan de mishandeling van Everink. De acht andere feiten werden al wel in oktober behandeld.
twitter:SaskiaBelleman twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:32:49Eis #BadrHari: 4 jaar cel, waarvan 1 jaar voorwaardelijk. reageer retweet
Vier jaar cel, waarvan een jaar voorwaardelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:48 schreef SimtekF1 het volgende:
1 jaar voorwaardelijk waarvan hij al 9 maanden vast heeft gezeten.
Wat een lachertje weer
Ja sorry, bedoel 1 jaar cel waarvan hij al 9 maanden in voorarrest heeft gezeten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vier jaar cel, waarvan een jaar voorwaardelijk.
Maar er staat toch echt vier jaar cel, en een jaar voorwaardelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Ja sorry, bedoel 1 jaar cel waarvan hij al 9 maanden in voorarrest heeft gezeten.
En dat voorwaardelijk, tja..
Van vier jaar?quote:
3 jaar cel, + aftrek van voorarrest en goed gedrag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar er staat toch echt vier jaar cel, en een jaar voorwaardelijk.
Neuh, hij kan over enkele maanden weer ongestoord verder gaan met klappen uitdelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:52 schreef Copycat het volgende:
Niet dat ik denk dat deze eis gevolgd gaat worden.
Ja, dat snap ik. Vandaar dat ik vraag of de uitspraak over veertien dagen is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef Ryan3 het volgende:
3 jaar cel, + aftrek van voorarrest en goed gedrag.
Dus ongeveer wat?
Hoeveel krijg je voor goed gedrag aftrek?
Overigens is dit de eis van het OM hè.
D66-rechter: deze sympathieke sporter die altijd goed gekleed gaat, is al genoeg gestraft, scheer je weg blaag? Zoiets?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Vandaar dat ik vraag of de uitspraak over veertien dagen is.
Ik verwacht eigenlijk dat hij miet meer hoeft te zitten.
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
D66-rechter: deze sympathieke sporter die altijd goed gekleed gaat, is al genoeg gestraft, scheer je weg blaag? Zoiets?
Weet ik niet precies, iig morgen nog de slotpleidooien van de verdediging.quote:
Ik dacht 1/3.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
3 jaar cel, + aftrek van voorarrest en goed gedrag.
Dus ongeveer wat?
Hoeveel krijg je voor goed gedrag aftrek?
Overigens is dit de eis van het OM hè.
Waarschijnlijk wel eerder, denk niet dat de rechter dit gaat volgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:05 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Is dus 2 jaar, minus aftrek voorarrest, over anderhalf jaar loopt hij dus weer buiten...
Want de rechter volgt altijd de eis van het OM?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:06 schreef Ryan3 het volgende:
Dan wordt het dus (3j - 0,75j) x 2/3 = 1,5 j.
De rechter geeft hem gewoon een aai over de bol en laat hem beloven om het nooit meer te doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
D66-rechter: deze sympathieke sporter die altijd goed gekleed gaat, is al genoeg gestraft, scheer je weg blaag? Zoiets?
Nee, dat is de eis idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want de rechter volgt altijd de eis van het OM?
Ik denk dat hij er vanwege alle media-aandacht, uitgelekte info en het voorarrest dit keer met een spreekwoordelijke slap on the wrist vanaf komt, maar dat een volgende uitspatting hem wel duur zal komen te staan.
Een knipoog denk ik dan weer niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:09 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, dat is de eis idd.
Ik vermoed dat-ie er ook met een knipoog en een vermaning vanaf komt idd.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Misschien hangt het er ook vanaf wat de rechter precies bewezen acht? Of zeg ik nou iets heel slims?
twitter:markschrader twitterde op woensdag 22-01-2014 om 15:35:36OM spreekt nu van toebrengen zwaar lichamelijk letsel, ipv poging doodslag. Dat maakt nogal verschil #badrhari reageer retweet
Kan de rechter ook een straf opleggen die zwaarder is dan de eis van het OM?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want de rechter volgt altijd de eis van het OM?
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:30 schreef Shreyas het volgende:
Kan de rechter ook een straf opleggen die zwaarder is dan de eis van het OM?
Uitgerekend in die zaak gaat de rechter zwaarder straffen, daar waar elke andere echte crimineel vaak met 50% van de geëiste straf wegkomtquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat kan.
Zoals hier is gebeurd:
http://www.omroepbrabant.(...)l+hoger+dan+eis.aspx
Maakt ook niet uit, hij krijgt wellicht 1 jaar waarvan 3 maanden voorwaardelijk en aangezien hij al 9 maanden zit is hij direct weer vrij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:45 schreef WRH het volgende:
Begrijp alleen niet helemaal of deze straf eis nu voor alleen de mishandeling van Everink is of voor die hele serie agressie en geweld.
Hij heeft in totaal al 9 maanden vastgezeten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, hij krijgt wellicht 1 jaar waarvan 3 maanden voorwaardelijk en aangezien hij al 9 maanden zit is hij direct weer vrij.
Anders lees je het topic even doorquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Hij heeft in totaal al 9 maanden vastgezeten?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:50 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja sorry, bedoel 1 jaar cel waarvan hij al 9 maanden in voorarrest heeft gezeten.
En dat voorwaardelijk, tja..
Ja, ik kan wel lezen hoor maar hij is destijds eind juli 2012 vastgezet. Is in november kortstondig vrij geweest en heeft daarna tot ergens in januari 2013 vastgezeten. Dat zijn dus hooguit 6 maanden vriend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anders lees je het topic even door
[..]
In geruchtmakende zaken wil het OM wel eens heel erg hoog inzetten om te scoren bij het klootjesvolk wat al precies weet wat er gebeurd is en wat voor schurk het is. Maar als het OM gewoon anticipeert op wat de rechter zou doen, dan is het verschil meestal niet zo groot.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Uitgerekend in die zaak gaat de rechter zwaarder straffen, daar waar elke andere echte crimineel vaak met 50% van de geëiste straf wegkomt
In dit geval wil het klootjesvolk helemaal niet dat-ie gestraft wordt, krijg ik stellig de indruk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In geruchtmakende zaken wil het OM wel eens heel erg hoog inzetten om te scoren bij het klootjesvolk wat al precies weet wat er gebeurd is en wat voor schurk het is. Maar als het OM gewoon anticipeert op wat de rechter zou doen, dan is het verschil meestal niet zo groot.
Op zich is er ook helemaal geen reden waarom de rechter het OM zou moeten volgen, die vertegenwoordigt immers één kant, en de advocaat de andere kant, dus als de straf overeenstemt met de eis heeft die advocaat eigenlijk niks in te brengen gehad, terwijl het toch echt zijn taak is om dat te doen.
Voor de hele mikmak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:45 schreef WRH het volgende:
Begrijp alleen niet helemaal of deze straf eis nu voor alleen de mishandeling van Everink is of voor die hele serie agressie en geweld.
Stond die Everink ook stijf van de coke en alcohol? Vind z'n reactie wat apathisch terwijl je toch een aardig geknakt pootje kan zien op dat filmpje. Mooie setting ook van dit feestje, het lijkt wel alsof ze al in het ziekenhuis zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef Ener-G het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)ox-tijdens-sensation
Toch?quote:Ficq wijst op desastreus effect van strafzaak op #BadrHari. "De glans is eraf, hij is dof, moe, uit het veld geslagen."
Hij zal wel stomdronken zijn geweest, en anders raak je wel in acute shock, als je ziet hoe z'n onderbeen omvouwt als ie de skybox uit komt strompelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Stond die Everink ook stijf van de coke en alcohol? Vind z'n reactie wat apathisch terwijl je toch een aardig geknakt pootje kan zien op dat filmpje. Mooie setting ook van dit feestje, het lijkt wel alsof ze al in het ziekenhuis zijn.
jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef SunChaser het volgende:
Maar in hoger beroep mag Hari zeker vrij rondlopen?
Jups erg mager. Bewijs is weggegooid, ik zie die 4 jaar niet komen. Er is niet zo veel "meer" ,quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef SunChaser het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het bewijs wel mager is. Ik zeg niet dat hij het NIET heeft gedaan, ik denk dat hij alles wel heeft gedaan maar fysiek bewijs ie er amper
dat is geen geheim, everink had 20 bacos opquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hij zal wel stomdronken zijn geweest, en anders raak je wel in acute shock, als je ziet hoe z'n onderbeen omvouwt als ie de skybox uit komt strompelen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Hij zal wel stomdronken zijn geweest, en anders raak je wel in acute shock, als je ziet hoe z'n onderbeen omvouwt als ie de skybox uit komt strompelen.
En waar kan een shock door worden veroorzaakt?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zelf zonder drank of drugs maakt je lichaam in z'n situatie vaak zoveel adrenaline aan dat je de pijn echt niet voelt.
quote:They say the news or event causes the body to produce large amounts of stress hormones including adrenaline, which narrows the main arteries which supply blood to the heart.
Also known as Epinephrine.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:49 schreef Ener-G het volgende:
[..]
En waar kan een shock door worden veroorzaakt?
Hij heeft m niet eens gesproken, die andere kickbokser wilde Everink een lesje leren omdat hij zat te flirten met Saskia Martens wat Martens helemaal niet erg vondquote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:57 schreef Mutant01 het volgende:
Die Everink dacht wel even met z'n arrogante kop Badrtje uit te kunnen dagen.
Ho ho, dat van het marcheerpoeder was ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:12 schreef Den_Haag het volgende:
Badr fanboys die maar op baco's en beschuldigingen van marcheerpoeder blijven hameren.
Adrenaline denk ik. De pijn en de schrik komt later.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Stond die Everink ook stijf van de coke en alcohol? Vind z'n reactie wat apathisch terwijl je toch een aardig geknakt pootje kan zien op dat filmpje. Mooie setting ook van dit feestje, het lijkt wel alsof ze al in het ziekenhuis zijn.
So what als Koen dronken was en gesnoven had?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:55 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ho ho, dat van het marcheerpoeder was ikIk wil niemand ergens van beschuldigen.. maar het is toch wel algemeen bekend dat er in die skyboxen wel wat meer naar binnen gaat dan een bitterballetje, zeker op het toilet. En als je bij de gemiddelde grootverbruiker die net een zebrapad naar binnen heeft gewerkt zn been in 2-en schopt loopt ie ook gewoon door alsof er niks aan de hand is. De manier waarop Everink naar buiten strompelt doet daar niet echt aan denken, al vind ik het uberhaupt nog bewonderenswaardig dat ie staand naar buiten komt
Behalve door de adrenaline kan een shock ook door bloedverlies komen, hij heeft mazzel gehad dat ie bij die breuk geen (meervoudige) slagaderlijke bloeding heeft opgelopen, dan was ie binnen een paar minuten doodgebloed.
Nou idd. Dat is geen vrijbrief voor een ander om hem ongelukkig te trappen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
So what als Koen dronken was en gesnoven had?
Natuurlijk boeit dat niet. Al was ie broodnuchter of had ie een A4tje aan LSD op. Ik reageerde alleen op de vraag over de manier waarop Everink de skybox uit kwam, en dat ik blijkbaar beticht word van 'fanboy' zijn. Integendeel, als ie het daadwerkelijk gedaan heeft mag ie van mij de bak in voor poging tot doodslag of zelfs moord, een vechter als Hari moet beter weten wat hij aan kan richten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De arme jongen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
Nou we krijgen tranen in onze ogen:
[..]
Toch?
Van snuiven geen verstand maar als je bezopen bent kun je doordat je denkt dat je de hele wereld aankan nog wel eens domme dingen gaan roepen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En dan is het je eigen schuld als een professioneel vechter je invalide trapt?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:44 schreef MCH het volgende:
Van snuiven geen verstand maar als je bezopen bent kun je doordat je denkt dat je de hele wereld aankan nog wel eens domme dingen gaan roepen.
Ik ga geen geweld prediken maar je weet toch wel een beetje hoe het werkt in het uitgaansleven.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan is het je eigen schuld als een professioneel vechter je invalide trapt?
We hebben het hier over een professioneel vechter, geen straatschoffie. Een prof die helemaal zou moeten weten hoe het werkt.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:47 schreef MCH het volgende:
Ik ga geen geweld prediken maar je weet toch wel een beetje hoe het werkt in het uitgaansleven.
Iedereen kan een ongelukkige klap of trap uitdelen.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
We hebben het hier over een professioneel vechter, geen straatschoffie. Een prof die helemaal zou moeten weten hoe het werkt.
Je snapt het punt niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:50 schreef MCH het volgende:
Iedereen kan een ongelukkige klap of trap uitdelen.
Jawel, dat een (professioneel) vechtsporter beter zou moeten weten. blablaquote:
Niks blabla, het zijn gewoon de feiten.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:52 schreef MCH het volgende:
Jawel, dat een (professioneel) vechtsporter beter zou moeten weten. blabla![]()
Ik probeer mij de situatie in te beelden.
Dus als ik hetzelfde had aangericht en geen vechtsporter zou zijn geweest dan golden verzachtende omstandigheden? Doen ze bij die brulapen sport geen out of competition dopingcontrole?quote:Op zondag 26 januari 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks blabla, het zijn gewoon de feiten.
In dit scenario waarbij Koen Badr uit zou hebben gedaagd, had Badr zijn professionele code in acht moeten nemen. Geen enkele verzachtende omstandigheid die een professioneel vechtsporter los mag laten gaan een niet-vechtsporter.
Het zou me, gezien de agressief, trouwens ook niets verbazen als Badr zelf een lijntje te veel had gesnoven.
Nee, maar dan was er geen sprake van een professional die beter had moeten weten, maar enkel van een domme lul die niet beter weet dan geweld te gebruiken.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:57 schreef MCH het volgende:
Dus als ik hetzelfde had aangericht en geen vechtsporter zou zijn geweest dan golden verzachtende omstandigheden? Doen ze bij die brulapen sport geen out of competition dopingcontrole?
quote:Op zondag 26 januari 2014 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over dopingcontroles weet ik niets, behalve dat ze redelijk eenvoudig te ontlopen zijn. Zie Tyson, zie Armstrong.
Goed verhaal!quote:
Nee, maar als zo'n vechtsporter weet je hoe hard je kunt slaan en dat dat heel hard is, in zijn geval. Als je nooit iemand slaat kun je dat niet weten en kan het dus wel een ongelukkige klap zijn die zomaar heel hard aankwam.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus als ik hetzelfde had aangericht en geen vechtsporter zou zijn geweest dan golden verzachtende omstandigheden?
Nee, jouw bewering dat dopingcontroles redelijk eenvoudig te omzeilen zijn is een goed verhaal.quote:
Met geld en de juiste connecties is dat inderdaad redelijk eenvoudig te regelen.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:56 schreef MCH het volgende:
Nee, jouw bewering dat dopingcontroles redelijk eenvoudig te omzeilen zijn is een goed verhaal.
Redelijk eenvoudig zou ik het niet willen noemen en in het geval van Badr Hari icm zijn vermeende cokegebruik ook zeer suggestief.quote:Op zondag 26 januari 2014 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met geld en de juiste connecties is dat inderdaad redelijk eenvoudig te regelen.
In tegenstelling tot de door dronken dan wel doorgesnoven gebral er zelf deels om vragen door Koen-suggestie!quote:Op zondag 26 januari 2014 13:56 schreef MCH het volgende:
Redelijk eenvoudig zou ik het niet willen noemen en in het geval van Badr Hari icm zijn vermeende cokegebruik ook zeer suggestief.
Ik geloof dat ook nog steeds niet bewezen is dat Badr die klap heeft uitgedeeld.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de door dronken dan wel doorgesnoven gebral er zelf deels om vragen door Koen-suggestie!
Oh, is nu weer die boeg aan zet.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:18 schreef MCH het volgende:
Ik geloof dat ook nog steeds niet bewezen is dat Badr die klap heeft uitgedeeld.
Nee, in het geval van Hari is dat een verzwarende omstandigheid.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Dus als ik hetzelfde had aangericht en geen vechtsporter zou zijn geweest dan golden verzachtende omstandigheden?
Het lijkt er anders toch wel op. Hoe veel sporters geven achteraf niet toe dat ze gedrogeerd hebben gesport terwijl uit die tientallen testen tijdens zijn of haar carriere niks aan het licht bracht...?quote:Op zondag 26 januari 2014 11:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Nee, jouw bewering dat dopingcontroles redelijk eenvoudig te omzeilen zijn is een goed verhaal.
Die uitbarsting van agressie heeft geloof ik 17 seconden geduurd en het staat allerminst vast dat Badr hiervoor alleen verantwoordelijk is, als hij echt was losgeslagen door de coke, was hij waarschijnlijk ook niet snel vertrokken maar was hij ook nog even tekeer gegaan tegen de beveiligers.quote:Op zondag 26 januari 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks blabla, het zijn gewoon de feiten.
In dit scenario waarbij Koen Badr uit zou hebben gedaagd, had Badr zijn professionele code in acht moeten nemen. Geen enkele verzachtende omstandigheid die een professioneel vechtsporter los mag laten gaan een niet-vechtsporter.
Het zou me, gezien de agressief, trouwens ook niets verbazen als Badr zelf een lijntje te veel had gesnoven.
Misschien heeft hij wel een motortje in zijn vuistquote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het lijkt er anders toch wel op. Hoe veel sporters geven achteraf niet toe dat ze gedrogeerd hebben gesport terwijl uit die tientallen testen tijdens zijn of haar carriere niks aan het licht bracht...?
Misschien is eenvoudig niet de goede benaming maar de dopingautoriteiten lopen vaak achter de feiten aan
Je hebt het nu over op het voetbalveld?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef klawie het volgende:
Ik vind het trouwens heel raar dat er steeds over zijn 'losse handjes' wordt gesproken er zijn toch ook zat voetballers die rood krijgen omdat ze iemand zwaar tackelen en die weten ook wel wat voor schade je aanricht
Nee joh, gebeurt dagelijks dat voetballers buiten het voetbalveld iemand tackelen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt het nu over op het voetbalveld?
Ja maar ook vechtpartijen na het voetballen zijn dagelijkse kost toeschouwers die mee vechten scheidsrechters die klappen krijgenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt het nu over op het voetbalveld?
Jezus zeg, sterkte.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja maar ook vechtpartijen na het voetballen zijn dagelijkse kost toeschouwers die mee vechten scheidsrechters die klappen krijgen
Heb het allemaal meegemaakt
Ja, dagelijkse kost bij de profs.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:49 schreef klawie het volgende:
Ja maar ook vechtpartijen na het voetballen zijn dagelijkse kost toeschouwers die mee vechten scheidsrechters die klappen krijgen
Heb het allemaal meegemaakt
Zo zijn ze.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Ole het volgende:
Nee joh, gebeurt dagelijks dat voetballers buiten het voetbalveld iemand tackelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |